Dat geldt denk ik meer voor de 'gewone mens'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij veel mensen angst en bezorgdheid de drijfveren zijn om dergelijke standpunten in te nemen. Angst dat "we" worden "overgenomen".
Nieuwe Nederlanders kunnen zich best aanpassen, maar 3e generatie Marokkanen in Nederland beschouw ik niet meer als allochtoon. Wij hebben de 1e generatie Marokkanen zelf hierheen gehaald om ze in bv de mijnen te laten werken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dus dan hoeven nieuwe nederlanders dat dus ook niet te doen?
Wat wil je nou eigenlijk beweren of aantonen dan?
Die rijd niet niet meer, hebbie die rail als gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Scrupules het volgende:
[..]
![]()
etienne op de deportatie-trein en afvoeren die handel
Dat laatste is een totaal andere discussie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:00 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nieuwe Nederlanders kunnen zich best aanpassen, maar 3e generatie Marokkanen in Nederland beschouw ik niet meer als allochtoon. Wij hebben de 1e generatie Marokkanen zelf hierheen gehaald om ze in bv de mijnen te laten werken.
Ik hoop vanavond maar denk dat het nog wel een weekje duurtquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:06 schreef riri het volgende:
wanneer komt er een feest met sterke drank?
Nope, morgen pasquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:06 schreef Sonique het volgende:
Is er al genomineerd trouwens, ik zet net de streams aan...
Goeie avond allentesamen
jammer dat ze daarmee gestopt zijn (het werken dan de 3e generatie)quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:00 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nieuwe Nederlanders kunnen zich best aanpassen, maar 3e generatie Marokkanen in Nederland beschouw ik niet meer als allochtoon. Wij hebben de 1e generatie Marokkanen zelf hierheen gehaald om ze in bv de mijnen te laten werken.
Helaas voor Nederland verschillen de meningen heel erg over dit onderwerp en zal er waarschijnlijk ook nooit een fatsoenlijke oplossing komen. Over 60 jaar zal er wel weer een ander probleem zijn waar we niet uitkomen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste is een totaal andere discussie.
Maar goed, het is nogal offtopic om hier lang op door te gaan, dus ik stop er mee.
ja dat zag ik ook, ploffie kwam de keuken in en werd genegeerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:09 schreef Sonique het volgende:
En hoe die vrouwen om Tijn hangen lol
Ik denk dat E10 bang is voor Janine. Hij realiseert zich denk ik dat hij verbaal nooit tegen haar op kan mocht het tot een confrontatie komen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:11 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Als hij resoluut was zou hij dus hetzelfde met Janine moeten hebben, maar dat heeft hij niet.
Janine wordt gewoon kwaad en begint te razen. Semih is Etienne verbaal compleet de baas denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:13 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ik denk dat E10 bang is voor Janine. Hij realiseert zich denk ik dat hij verbaal nooit tegen haar op kan mocht het tot een confrontatie komen.
alleen semih is nu nog te beleefd om hem af te brandenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Janine wordt gewoon kwaad en begint te razen. Semih is Etienne verbaal compleet de baas denk ik.
Dat is ook het beste. Hoe idioot je een mening ook vindt, het is altijd leerzaam om alle opvattingen te horen en niet halverwege iemands verhaal er al doorheen te knallen (wat Janine zou doen).quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:19 schreef ThaSandman het volgende:
Semih neemt ook de tijd om naar een andere mening te luisteren.
Dat siert hem wel, ik denk dat als hij en Etienne wél tot een confrontatie komen, hij heel kalm blijft en Etienne totaal uit zn bol gaat, of zegt : ja, maar toch ...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:18 schreef toxikon het volgende:
alleen semih is nu nog te beleefd om hem af te branden
Rustig blijven en ze met woorden finaal onderuit halen werkt vaak heel goed jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat siert hem wel, ik denk dat als hij en Etienne wél tot een confrontatie komen, hij heel kalm blijft en Etienne totaal uit zn bol gaat, of zegt : ja, maar toch ....
Puike gozer die Semih.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat siert hem wel, ik denk dat als hij en Etienne wél tot een confrontatie komen, hij heel kalm blijft en Etienne totaal uit zn bol gaat, of zegt : ja, maar toch ....
Puike gozer die Semih.
Als je ruzie wilt, dan werkt dat heel goed ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rustig blijven en ze met woorden finaal onderuit halen werkt vaak heel goed ja
yep en het mooie is dat de schreeuwerd de schuld krijgt danquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je ruzie wilt, dan werkt dat heel goed ja.
LOL... dat is vaak wel de consequentie ja. Die personen beginnen dan steeds harder te praten en te schreeuwen. Maar ja, een echt andere keuze is er niet, behalve die mensen volkomen negeren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je ruzie wilt, dan werkt dat heel goed ja.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:24 schreef ThaSandman het volgende:
Jammer dat Semih niet wat vaker roert in het grotje van Micheline.
Je kunt ook, met begrip voor het waarom van andermans mening, stukje bij beetje die mening proberen te beïnvloeden. Maar dat levert geen leuke televisie op. Dus doe maar botte bijl.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat is vaak wel de consequentie ja. Die personen beginnen dan steeds harder te praten en te schreeuwen. Maar ja, een echt andere keuze is er niet, behalve die mensen volkomen negeren.
Ik wil ...of spetterende ruzies......of ongecensuurde harde sex op die streams zien........quote:
Ja, ik zou haar ook wel willen neuken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Stijf piemeltje ik hiervan krijg
En dan reken je ook op frigide Hummie? Je neemt aan dat ze de streams wel lekker gericht op het tweetal laat staan als Semih zijn jongeheer in het genotsgrotje van Micheline laat verdwijnen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil ...of spetterende ruzies......of ongecensuurde harde sex op die streams zien........
optie a lijkt momenteel de ver van mijn bed show; dus er zit niets anders op voor Semih![]()
Kom op jongen...doe je best....heel streamend FOK! rekent op je.
Ze heeft wel een zeikstem ja. Maar misschien kreunt ze wel lekker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
En dat zeikerige toontje: voetmaaaaaasaaaaaaaaaaasjeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Nee, ik vind Micheline ook niet aantrekkelijk meer.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef riri het volgende:
Big Brother Live
ma 04-09-2006
ma 04-09-2006
Bridget Maasland presenteert de live-uitzending van Big Brother waarin de kijker bepaalt welke kandidaat er vandaag het huis moet verlaten. Welke duo's blijven in stand?
Moet maandag er al iemand uit?
Dat wordt leuk, aan het begin van de uitzending de namen en dan aan het einde iemand eruit?
Dat verwachten ze vast niet!
Ik zie geen bron.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef riri het volgende:
Big Brother Live
ma 04-09-2006
ma 04-09-2006
Bridget Maasland presenteert de live-uitzending van Big Brother waarin de kijker bepaalt welke kandidaat er vandaag het huis moet verlaten. Welke duo's blijven in stand?
Lijkt me dat dat een foutje is, of ze moeten inderdaad net als vorige week alleen laten stemmen in de live uitzending. Het lijkt wel alsof ze dit jaar geen dollartekens meer in de ogen hebben trouwens. Vorige keer ook niet eens steeds een (valse) tussenstand om fans aan te zetten toch nóg maar een keer te bellen of smssen. Beetje vreemd vond ik dat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef riri het volgende:
Big Brother Live
ma 04-09-2006
ma 04-09-2006
Vast wel, want dan moeten de genomineerden toch maandagmiddag al hun koffers pakken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef miraculeus het volgende:
Dat wordt leuk, aan het begin van de uitzending de namen en dan aan het einde iemand eruit?
Dat verwachten ze vast niet!
Ja, dat is waar ook, ze moeten natuurlijk van te voren inpakken. Jammer, ik zou de gezichten wel willen zien als ze horen dat er binnen een uur iemand weg gaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vast wel, want dan moeten de genomineerden toch maandagmiddag al hun koffers pakken.
Ik hoop het wel, de gespreksstof raakt aardig op zo inmiddels.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:44 schreef miraculeus het volgende:
Ja gaat dit weekend de telefoon ook weer?
Als ze morgen nomineren, dan kan het een nominatie zijn van alleen de bewoners en laten ze kijkers buiten kijf.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat een foutje is, of ze moeten inderdaad net als vorige week alleen laten stemmen in de live uitzending. Het lijkt wel alsof ze dit jaar geen dollartekens meer in de ogen hebben trouwens. Vorige keer ook niet eens steeds een (valse) tussenstand om fans aan te zetten toch nóg maar een keer te bellen of smssen. Beetje vreemd vond ik dat.
Dat zat ik me dus ook af te vragen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat een foutje is, of ze moeten inderdaad net als vorige week alleen laten stemmen in de live uitzending. Het lijkt wel alsof ze dit jaar geen dollartekens meer in de ogen hebben trouwens. Vorige keer ook niet eens steeds een (valse) tussenstand om fans aan te zetten toch nóg maar een keer te bellen of smssen. Beetje vreemd vond ik dat.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan reken je ook op frigide Hummie? Je neemt aan dat ze de streams wel lekker gericht op het tweetal laat staan als Semih zijn jongeheer in het genotsgrotje van Micheline laat verdwijnen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Hummie een graag geziene gast is in diverse clubs cq parenclubs.....
*ideetje*quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Dan was er vast wel een stiekem met een telefoon genomen plaatje van Hummie in leren pak met zweepje en handboeien verschenen in een landelijk roddelblad![]()
Ik denk dat Hummie al een jaar of 18 geen sex meer heeft gehad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat Hummie een graag geziene gast is in diverse clubs cq parenclubs.....wat ze ons als zelfregulerend verantwoordelijke programmamaakster voorschoteld is natuurlijk een tweede.![]()
Abbekerk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:55 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze wel wisten dat het weinig mensen een zak uit zou maken of Egbert er in zou blijven en al blij waren met die telefoontjes uit hoe heet dat gehucht ook alweer?![]()
In de eerste editie van de Belgische BB ontstond er een ruzie tussen Big Brother en een bewoner, die uiteindelijk over de schutting van de tuin kroop...en op het dak is gaan zitten. LOLquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef riri het volgende:
Je zou iets kunnen doen wat zo opzienbarend is dat ze je linea recta het huis uit zouden moeten zetten...ben je verzekerd dat je overal wordt uitgenodigd om toe te lichten waarom
bekendheid alom
haha
Waren er ook niet 2 over een schutting geklommen en naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:05 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
In de eerste editie van de Belgische BB ontstond er een ruzie tussen Big Brother en een bewoner, die uiteindelijk over de schutting van de tuin kroop...en op het dak is gaan zitten. LOL
En die persoon won uiteindelijk nog ook.![]()
In de vierde (of vijfde), iig de laatste (van afgelopen jaar) was er ruzie tussen één bewoner en Big Brother en de andere bewoners.
Die gast heeft toen zelfs nog een grote ruit aan diggelen gegooid. Hij is uit het huis gezet. Het was hem óf de andere bewoners, die bang van hem waren.![]()
Er was ook een keer zo'n vent die wou er niet meer uit toen hij eruit moest, bb4 ofzo... weet iemand dat nog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik meen dat er ook een BB ergens is geweest waar een hele groep bewoners dreigde op te stappen of dat zelfs al in gang hadden gezet.
Misschien is zijn fontanel nog niet helemaal dichtgegroeid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn slijmt over Egbert, tegen Marcia.
Ja, dat weet iedereen hier nog wel. Onze Ed uit BB2quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:10 schreef natedanielz het volgende:
[..]
Er was ook een keer zo'n vent die wou er niet meer uit toen hij eruit moest, bb4 ofzo... weet iemand dat nog?
Dus Sabrina gaat hem met die van Monique wisselen??quote:
Behalve datgene wat gepost is in het tieten topic niet veel eigenlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:10 schreef Coos het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 24 uur??![]()
Ja die heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve datgene wat gepost is in het tieten topic niet veel eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |