Was dat een schouderklopje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gezien.![]()
Mooie foto's![]()
Voor alle "cappers" ja.quote:
Dat is echt nog maar net. (sinds jij online bent zo'n beetjequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:20 schreef Coos het volgende:
Wat is Fok weer traag zeg!!!
hehequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen hier nog wel. Onze Ed uit BB2![]()
Ja schuif maar weer naar binnen.quote:
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze iig dat geen contact met de buitenwereld erin houden.
Geen tuin, en tijdens de live gewoon een mededeling op het scherm wie de genomindeerden zijn, en that`s it.
Precies, en zo veel mogelijk verveling (dus weinig opdrachten) en zeer weinig feestjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze iig dat geen contact met de buitenwereld erin houden.
Geen tuin, en tijdens de live gewoon een mededeling op het scherm wie de genomineerden zijn, en that`s it.
Dat was kansloos imo, hij ging twijfelen aan de meest duidelijke regel in BB. Beetje dom dus. Leuke tv, dat welquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef natedanielz het volgende:
[..]
hehedat was echt komisch.
ik dacht eerst dat het voor de grap was, maar wel een mooie actie van hem haha
En dat kan of mag niet volgens jou?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
E10 is duidelijk een voorbeeld van iemand die over alles een mening heeft zonder er ervaring mee te hebben
Ja dat was in Belgie, die bewoner was Javierquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik meen dat er ook een BB ergens is geweest waar een hele groep bewoners dreigde op te stappen of dat zelfs al in gang hadden gezet.
Dom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was kansloos imo, hij ging twijfelen aan de meest duidelijke regel in BB. Beetje dom dus. Leuke tv, dat wel![]()
ik erger me er aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan of mag niet volgens jou?
Dan gooien ze alsnog de tuin open, alles zullen ze eraan doen om het programma te reddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ver BB zal gaan. Wat als de bewoners nu eisen dat ze de tuin in mogen en als dat niet mag dat ze dan opstappen? Het zal nooit gebeuren, maar stel je voor dat het wél gebeurt.
Wat feestjes en zware opdrachten mag van mij dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, en zo veel mogelijk verveling (dus weinig opdrachten) en zeer weinig feestjes
Bij de huidige kijkcijfers zou ik het er als bewoners maar niet op gokken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ver BB zal gaan. Wat als de bewoners nu eisen dat ze de tuin in mogen en als dat niet mag dat ze dan opstappen? Het zal nooit gebeuren, maar stel je voor dat het wél gebeurt.
Kunstquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020959.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft ie al eerder verteld; Het was een marokkaanse jongenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef scanman01 het volgende:
Etienne heeft het over iemand die hij finaal in elkaar heeft geslagen?
En terecht, ben die Milica meer dan zat met d'r domme opmerkingen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:42 schreef Gert het volgende:
Zo, Milica wordt even de les gelezen door Semih.
* twee ferme schouderklopjes uitdeeltquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020959.jpg]afbeelding][/URL]
Semih had volkomen gelijk, maar hij zei het wel érg vinnig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, ben die Milica meer dan zat met d'r domme opmerkingen.
Ik zie toch liever Milica als Janinequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, ben die Milica meer dan zat met d'r domme opmerkingen.
Wellicht dat het akkefietje van laatst nog net zo in zijn geheugen zat als in het mijne. Dat ze hem ging vertellen dat ze de yoghurt hadden opgegeten en nadat ze het had gezegd, dat ze met een misplaatste triomf zei: zo ik heb het gezegd!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Semih had volkomen gelijk, maar hij zei het wel érg vinnig.
Geeft niet.![]()
Is v-o-l niet het forum waar ik een "waarschuwing" kreeg omdat ik domme Belg had gezegd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef luciano het volgende:
Ga zo door mensen ........... er waren al zo weinig streamverslagen hier , en nu is er WEER een nieuw topic bij waar de mensen zitten te ouwehoeren i.p.v. te streamen , ook al is er niets te melden misschien ..........COS / FB / SC / VOER VOOR PSYCHOS .......... whats next .........en het dan gek vinden toen ik tijdens BB5 reeds aangaf dat het totaal de verkeerde kant uitgaat met FOk .... ik hoorde net voor het eerst van v-o-l , en ben daar ook maar eens wezen lurken ..... en ik kan het heel goed begrijpen dat men het bijna wekelijks wisselende beleid van FOK niet meer begrijpt ........ GO GOEROE GO ................ DANNY ROELEERT
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef luciano het volgende:
Ga zo door mensen ........... er waren al zo weinig streamverslagen hier , en nu is er WEER een nieuw topic bij waar de mensen zitten te ouwehoeren i.p.v. te streamen , ook al is er niets te melden misschien ..........COS / FB / SC / VOER VOOR PSYCHOS .......... whats next .........en het dan gek vinden toen ik tijdens BB5 reeds aangaf dat het totaal de verkeerde kant uitgaat met FOk .... ik hoorde net voor het eerst van v-o-l , en ben daar ook maar eens wezen lurken ..... en ik kan het heel goed begrijpen dat men het bijna wekelijks wisselende beleid van FOK niet meer begrijpt ........ GO GOEROE GO ................ DANNY ROELEERT
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
* twee ferme schouderklopjes uitdeelt
Het ligt er dus maar net aan wanneer je bent geboren, hoe je er tegenaan kijkt en je opvoedingquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef Gert het volgende:
De moeilijke discussie
Het is een terugkerend onderwerp in het Huis: integratieproblematiek. Vooral Etiënne heeft hier een sterke mening over, en steekt die niet onder stoelen of banken.
Klopt en het andere deel is vooral hindoe...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef ThaSandman het volgende:
Grappig dat er maar weinig boedhistische tempels zijn in Nederland volgens Etienne. Volgens mij zijn de meeste indonezen moslim en niet boedhist.
Oh gut, ze huilt eromquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Millica is behoorlijk geraakt door dat fruit gedoe.
Incasseren dat je ongelijk hebt, is niet eenvoudig.
Op hoeveel staan de niet gelovigen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:02 schreef ThaSandman het volgende:
islam (ca. 88%), christendom 8%, hindoeīsme 3%, boeddhisme 1% e.a.
Van wikipedia geplukt. Hij weet dus helemaal niks van Indonesie.
Dat hoort bij de 1%quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op hoeveel staan de niet gelovigen?![]()
Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef miraculeus het volgende:
ach... ze huilt!
Ja zielig doen en dan hem in een kwaad daglicht stellen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!
Ik verdenk Milica ervan zo de hetze tegen Semih in stand te houden.
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!
Ik verdenk Milica ervan zo de hetze tegen Semih in stand te houden.
nee, in indonesiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, dat wereldwijd pfffff![]()
Dat zou wel oke zijn van hem...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef druide het volgende:
[..]
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.![]()
Hahahaha, die is goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef druide het volgende:
[..]
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.![]()
Ja was er net een aan het janken. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef itsme het volgende:
ze zijn helemaal blij dat er wat staat te gebeuren. Ik wil ze niet blij zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |