Ja dat was in Belgie, die bewoner was Javierquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik meen dat er ook een BB ergens is geweest waar een hele groep bewoners dreigde op te stappen of dat zelfs al in gang hadden gezet.
Dom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was kansloos imo, hij ging twijfelen aan de meest duidelijke regel in BB. Beetje dom dus. Leuke tv, dat wel![]()
ik erger me er aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan of mag niet volgens jou?
Dan gooien ze alsnog de tuin open, alles zullen ze eraan doen om het programma te reddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ver BB zal gaan. Wat als de bewoners nu eisen dat ze de tuin in mogen en als dat niet mag dat ze dan opstappen? Het zal nooit gebeuren, maar stel je voor dat het wél gebeurt.
Wat feestjes en zware opdrachten mag van mij dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, en zo veel mogelijk verveling (dus weinig opdrachten) en zeer weinig feestjes
Bij de huidige kijkcijfers zou ik het er als bewoners maar niet op gokken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ver BB zal gaan. Wat als de bewoners nu eisen dat ze de tuin in mogen en als dat niet mag dat ze dan opstappen? Het zal nooit gebeuren, maar stel je voor dat het wél gebeurt.
Kunstquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020959.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft ie al eerder verteld; Het was een marokkaanse jongenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef scanman01 het volgende:
Etienne heeft het over iemand die hij finaal in elkaar heeft geslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |