Was dat een schouderklopje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gezien.![]()
Mooie foto's![]()
Voor alle "cappers" ja.quote:
Dat is echt nog maar net. (sinds jij online bent zo'n beetjequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:20 schreef Coos het volgende:
Wat is Fok weer traag zeg!!!
hehequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen hier nog wel. Onze Ed uit BB2![]()
Ja schuif maar weer naar binnen.quote:
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze iig dat geen contact met de buitenwereld erin houden.
Geen tuin, en tijdens de live gewoon een mededeling op het scherm wie de genomindeerden zijn, en that`s it.
Precies, en zo veel mogelijk verveling (dus weinig opdrachten) en zeer weinig feestjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze iig dat geen contact met de buitenwereld erin houden.
Geen tuin, en tijdens de live gewoon een mededeling op het scherm wie de genomineerden zijn, en that`s it.
Dat was kansloos imo, hij ging twijfelen aan de meest duidelijke regel in BB. Beetje dom dus. Leuke tv, dat welquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef natedanielz het volgende:
[..]
hehedat was echt komisch.
ik dacht eerst dat het voor de grap was, maar wel een mooie actie van hem haha
En dat kan of mag niet volgens jou?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
E10 is duidelijk een voorbeeld van iemand die over alles een mening heeft zonder er ervaring mee te hebben
Ja dat was in Belgie, die bewoner was Javierquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik meen dat er ook een BB ergens is geweest waar een hele groep bewoners dreigde op te stappen of dat zelfs al in gang hadden gezet.
Dom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was kansloos imo, hij ging twijfelen aan de meest duidelijke regel in BB. Beetje dom dus. Leuke tv, dat wel![]()
ik erger me er aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan of mag niet volgens jou?
Dan gooien ze alsnog de tuin open, alles zullen ze eraan doen om het programma te reddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ver BB zal gaan. Wat als de bewoners nu eisen dat ze de tuin in mogen en als dat niet mag dat ze dan opstappen? Het zal nooit gebeuren, maar stel je voor dat het wél gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |