heb je eigenijk wel opgelet hoe het precies financieel in elkaar zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef golfer het volgende:
Foute TT.
Die club is van de schuldeisers en het bestuur met financiële belangen in die club.
Maar het blijft zonde voor die club van jullie.
Ja dat mag Ten Cate heeft hem expres niet in Europese wedstrijden opgestelt zodat hij meer zou opleveren bij verkoop.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef evert het volgende:
veel belangrijker: mag charisteas dit kalenderjaar nog wel europees in actie komen voor ons?
Ja, heeft bij Ajax niet meegedaan in voorronde clquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef evert het volgende:
veel belangrijker: mag charisteas dit kalenderjaar nog wel europees in actie komen voor ons?
Nee, gewoon -engeziekte-jood/griek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:57 schreef DrDentz het volgende:
heet ie bij Feyenoord ook Harry?
Als je me uitlegt waarom ze hem harry noemen bij 020 allichtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:57 schreef DrDentz het volgende:
heet ie bij Feyenoord ook Harry?
Nogal gevolgd de laatste week, ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:53 schreef evert het volgende:
heb je eigenijk wel opgelet hoe het precies financieel in elkaar zit?
We dachten dat ie naar PSV zou gaan. Je hebt gelijk we hadden hem Jorien moeten noemen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je me uitlegt waarom ze hem harry noemen bij 020 allicht
weet je, ik zo pissig worden, door gozers zou als jou gaat de club gewoon kapot. weet je wat je bewerkstellig"? straks geen enkele speler of trainer meer die bij feyenoord wil werken en minder zelfvertrouwen bij de selectie. is dat je bedoeling?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, gewoon -engeziekte-jood/griek.
Ga jij nu ook weer eens normaal doen?quote:
Joden zijn niet welkom.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef evert het volgende:
[..]
weet je, ik zo pissig worden, door gozers zou als jou gaat de club gewoon kapot. weet je wat je bewerkstellig"? straks geen enkele speler of trainer meer die bij feyenoord wil werken en minder zelfvertrouwen bij de selectie. is dat je bedoeling?
ik bedoel: over de huidige financiele situatie (die anders is dan op het moment dat het 'toezicht' door de knvb werd uitgesproken)quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nogal gevolgd de laatste week, ja.
En daarom vind ik het echt zonde dat een mooie club als die van julie zo moet handelen.
Lees mijn posts maar eens na. Ik troll niet nu.
Vind het oprecht jammer dat dit soort zaken tussen het hondstrouwe legioen en jullie bestuur zulke fricties opleveren.
man, wat ben jij een sneue gast.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Joden zijn niet welkom.![]()
Die 200 man vandaag en meer morgen zijn het allicht met me eens. Dat jij dat niet bent interesseert me eigenlijk niet zoveel.
Oohja ik vergat dat hij die naam had gekregen van de supporters die klaasjan huntelaar The hunter noemenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk van cHARRYsteas
'quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Joden zijn niet welkom.![]()
Die 200 man vandaag en meer morgen zijn het allicht met me eens. Dat jij dat niet bent interesseert me eigenlijk niet zoveel.
evert, doe geen moeite dit soort sneue gasten iets bij te brengen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef evert het volgende:
omdat het een griek is die bij Ajax heeft gespeeld is hij niet welkom.
dus cruijf was ook niet welkom? Rob Witschge ook niet? en heb je toen niet op de coolsingel gestaan?
en wat zijn 200 man op de totale achterban.
ík bedoel maar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
Weet je uit welke stad de aanvoerder kwam die de EC-1 in ontvangst nam ?
http://feyenoord.netwerk.(...)451-2.php#post124425quote:Ze zijn met 40 namen bezig geweest de laatste tijd.
Vanmiddag om 12.00 uur viel de laatste kandidaat af (Klasnic. Hij mocht van werder komen maar hij wilde z'n contract uitdienen zodat hij transfervrij weg kon).
Toe was de keuze of niets doen of die jood halen. En voor het laatste is zoals bekend gekozen.
Hij zegt dat er heel goed over nagedacht is en om toch europees te spelen, hebben ze dit gedaan.
Afgezien van het feit dat het een jood is, past hij totaal niet bij het systeem dat Feyenoord speelt. Ook dat heb ik hem voorgelegd. Zijn antwoord: we hebben een heel matig elftal en we denken er heel serieus over na om 4-4-2 te gaan spelen.
oja, ik vergat ook nog Peter van Vossen. was toch ook een held in de kuip, ondanks zijn ajax verleden. dus het kan wel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
Weet je uit welke stad de aanvoerder kwam die de EC-1 in ontvangst nam ?
Rinus Israel (DWS, maar toch Amsterdammer),quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:17 schreef tong80 het volgende:
Robbie Witschge, Simon Tahamata, Johnnie Rep, Ronald Koeman, Tsjeu la Ling, Jan Everse, Ruud Geels, Eddy PG. Ze waren allemaal welkom.
Als je toen al geboren was had je net zo staan juichen op de Coolsingel toen ie jullie kampioen maakte, toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:18 schreef MarkNMGN het volgende:
En niet iedereen pikte het toendertijd dat Cruijff kwam, of had je de illusie van wel?
In Duitsland heette hij al Harry hoor, simpele.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oohja ik vergat dat hij die naam had gekregen van de supporters die klaasjan huntelaar The hunter noemen![]()
Van de Herik was ook nooit echt te spreken over de belastingdienstquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:34 schreef Belastingdienst het volgende:
Nooit gemogen die van de Herik.![]()
En Arnold Scholtenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Rinus Israel (DWS, maar toch Amsterdammer),
John van Loen (utrechter, maar wel ex-Ajacied)
JOHAN CRUIJFF!!!!
Al die jeugdspelers van Ajax die nu spelen voor F'noord.
En visa versa ook wat andere spelers, zoals de nu macht hebbende Wim Janssen.
Die naam komt uit zijn tijd in Duitsland.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oohja ik vergat dat hij die naam had gekregen van de supporters die klaasjan huntelaar The hunter noemen![]()
Nee, er is nooit echt een vonk tussen ons geweest. Spijtig is dat...quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:37 schreef D1 het volgende:
[..]
Van de Herik was ook nooit echt te spreken over de belastingdienst
zegt er ook 1 watquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij PSV pikken ze alles, zelfs die zogenaamde harde kern van hun
Het kan mij persoonlijk geen zak spelen waar een speler vandaan komt ook al worden er andere dingen van spelers verwacht maar het gaat mij erom dat die Harry geen zak heeft gepresteerd bij Ajax. Ach misschien ben ik wel ouderwets en hoeft een spits tegenwoordig niet te meer scorenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:14 schreef evert het volgende:
oja, ik vergat ook nog Peter van Vossen. was toch ook een held in de kuip, ondanks zijn ajax verleden. dus het kan wel!
Das idd wel zielig jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:05 schreef Frutsel het volgende:
vanochtend op het nieuws....
"Hoogverraad van die, hoogverraad van die.."
"Ik denk niet dat Charisteas het trainingsveld op komt nee, dat denk ik niet"...
"Zullen 150 man hem wel gaan beletten"..
Wat een trieste shit zeg![]()
Ja dat gaat niet lukken denk ik. Jammergenoeg voor hem kan ie waarschijnlijk niks doen om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Das idd wel zielig jaNet alsof je het die jongen kwalijk kan nemen
Geef hem iig een kans
Wat heeft Charisteas zelf gedaan om dat te verdienen? Spreekkoren tegen JvdH zou ik begrijpen, of tegen Jansen/Bosz. Dit vind ik gewoon lullig voor een speler die ws. gewoon blij was dat hij weer van de bank afkon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:05 schreef Frutsel het volgende:
vanochtend op het nieuws....
"Hoogverraad van die, hoogverraad van die.."
"Ik denk niet dat Charisteas het trainingsveld op komt nee, dat denk ik niet"...
"Zullen 150 man hem wel gaan beletten"..
Wat een trieste shit zeg![]()
Maar komop zeg... hij gaat nu voor jullie spelen... je kan hem toch niet de schuld geven??? Het bestuur en trainer heeft hem aangetrokken.. ik vind het zo'n onzin om de speler daarop te aanvallen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Kaap het volgende:
Ik hoor net op Veronica dat er file staat bij De Kuip, training is om 10:30, toeval
Hij wordt net zoals Lurling, uitgescholden, uitgefloten en in zijn bek gespuwd, nooit geaccepteerd.
Wat eeuwig zonde was. Lurling was een eikel, maar dr zat 3x meer in dan wat er -mede hierdoor- uitgekomen was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Kaap het volgende:
Ik hoor net op Veronica dat er file staat bij De Kuip, training is om 10:30, toeval
Hij wordt net zoals Lurling, uitgescholden, uitgefloten en in zijn bek gespuwd, nooit geaccepteerd.
Nee, die bijnaam had hij in Bremen al. En volgens mij werd Huntelaar in Heerenveen al the hunter (quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Canisfire het volgende:
Als je nou gewoon die gasten, of ut er nu 100 of 200 zijn allemaal oppakt, een stadionverbod geeft en dat ze zich tijdens elke wedstrijd moeten melden op het buro...dan schieten we wat op..quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Kaap het volgende:
Tuurlijk mensen met een echt Feyenoordhart uit het stadion bannen! Jij begrijpt er niks van jij, kutneus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je nou gewoon die gasten, of ut er nu 100 of 200 zijn allemaal oppakt, een stadionverbod geeft en dat ze zich tijdens elke wedstrijd moeten melden op het buro...dan schieten we wat op..
Wat een triestelingen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tuurlijk mensen met een echt Feyenoordhart uit het stadion bannen! Jij begrijpt er niks van jij, kutneus.
Cruijff was inderdaad niet welkom.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef evert het volgende:
[..]
'
omdat het een griek is die bij Ajax heeft gespeeld is hij niet welkom.
dus cruijf was ook niet welkom? Rob Witschge ook niet? en heb je toen niet op de coolsingel gestaan?
en wat zijn 200 man op de totale achterban.
Die moffen konden Charisteas niet uitspreken ofzo...quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:19 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee, die bijnaam had hij in Bremen al. En volgens mij werd Huntelaar in Heerenveen al the hunter () genoemd.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:33 schreef Dr.Nase het volgende:
Mogge kamaraden
Veel plezier met jullie grote naam! (ach hij komt in ieder geval van de grootste club)
Niet zo zeuren, jullie mogen de god van Dirk op jullie blote havenarbeiderknietjes danken
dat Charisteas bij jullie kneuzenclub wil spelen en vechten tegen degradatie
Ik was gewoon op FOK! vanaf 20:30 en tot het forum down ging was ik in dit topic bezig terwijl Bos op het transfer topic stond. Had niet echt tijd om mee te praten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We misten je een beetje gisteravond Kaap![]()
.... of stond je bij het stadion?
Wat een zooitje nepsupportersquote:Op vrijdag 1 september 2006 06:48 schreef DenniZZ het volgende:
[afbeelding]
Dag Feyenoord, mij zie je dit seizoen niet meer!!!
Zijn # doelpunten / # gespeelde minuten ratio is helemaal niet slecht hoor. Hij is al s spits beter dan er nu credit gegeven wordt. Beter dan Nevland of Vagner Love imho.quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het kan mij persoonlijk geen zak spelen waar een speler vandaan komt ook al worden er andere dingen van spelers verwacht maar het gaat mij erom dat die Harry geen zak heeft gepresteerd bij Ajax. Ach misschien ben ik wel ouderwets en hoeft een spits tegenwoordig niet te meer scoren
Die club is al helemaal naar de klote man. Zolang Stalin aan de Maas daar de touwtjes in handen heeft kunnen ze geen goede aankopen meer doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Zijn # doelpunten / # gespeelde minuten ratio is helemaal niet slecht hoor. Hij is al s spits beter dan er nu credit gegeven wordt. Beter dan Nevland of Vagner Love imho.
Als ik F'noorder zou zijn zou ik denk ik even grondig vloeken, boos zijn op het bestuur maar wel voor de 100% achter Harry staan. Alleen dan is er kans dat het geld niet ECHT voor niets is geweest. Als-ie iedere week uitgefloten wordt door de eigen supporters zal-ie niet renderen en is het geld echt weg.
Maar als Ajacied zeg ik: ga zo door - fluit 'm uit - en richt samen met het bestuur je club te gronde ...
Whehehehquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:47 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tyft toch lekker een eind op , strontvlieg !
Sinds wanneer brullen jullie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die club is al helemaal naar de kanker man. Zolang Stalin aan de Maas daar de touwtjes in handen heeft kunnen ze geen goede aankopen meer doen.
feyenoord staat er als een zielig hoopje bij, staan op de ranglijst op een plaats waar ze in de buurt zullen eindigen en het wordt lachen,gieren brullen als de kakkerlakken thuis tegen AFCA moeten aantreden.![]()
Whehe 18 spelers onder Gullit aangetrokken allemaal foetsie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sinds wanneer brullen jullie?
Stelletje mietjes.
Geen goede aankopen is ook een beetje overdreven ofniet?
Ga lekker aan een jodekoek knabbelen ofzo, uit je vingers komt toch weinig zinnigs..
Ach ja, na 2 wedstrijden valt er ook echt veel te zeggen he... ik meen me te herinneren dat PSV een aantal jaren geleden na 2 wedstrijden ook ergens onderaan stond... werden toch kampioen. Dus schreeuw maar niet voordat alle 34 wedstrijden zijn gespeeld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Verder, 1 punt uit 2 wedstrijden, prachtige 15e plaats, en zicht op verbetering is er niet. Verdediging zo slap als lauwe kaas.
Klopt, die stonden (ik meen seizoen 2001/2002) tijdens de winterstop zelfs in het rechterrijtje maarnog kampioen geworden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, na 2 wedstrijden valt er ook echt veel te zeggen he... ik meen me te herinneren dat PSV een aantal jaren geleden na 2 wedstrijden ook ergens onderaan stond... werden toch kampioen. Dus schreeuw maar niet voordat alle 34 wedstrijden zijn gespeeld.![]()
![]()
met deze selectie kunt je dat egt wel vergeten ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Klopt, die stonden (ik meen seizoen 2001/2002) tijdens de winterstop zelfs in het rechterrijtje maarnog kampioen geworden.
Misschien, misschien ook niet. Het zou ook zomaar kunnen dat er shirtjes besteld worden met achterop Jood. (o.i.d.)quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Feyenoord supporters teleurgesteld zijn, maar toch heb ik wel het gevoel dat Charisteas best eens kan verrassen.
Hij verdient iig een eerlijke kans lijkt me.
Ergens heb je wel gelijk. Het gaat immers om de club, niet alleen om de spelers. Maar het doet gewoon pijn als je een beetje clubliefde hebtquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een droevige reacties van de zogenaamd 'echte' Feyenoordfans (ja, kom nu maar op met de beledigingen...(en nee ik ben geen FC Twente fan)). Je seizoenskaart doorknippen omdat 1 aankoop je niet aanstaat, dat is pas clubliefde!![]()
Ik snap echt wel dat je niet zit te springen om een reservespits van de 'aartsrivaal', maar deze reacties zijn echt meer dan droevig. Die gast straks uitfluiten en belachelijk maken dat is pas goed voor Feyenoord...
Ik hoop echt dat die gast een kans krijgt, hij is er nu eenmaal, en je zult het er mee moeten doen. Hij kan er immers ook weinig aan doen, hij wil gewoon voetballen.
HUP Feyenoord!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 06:48 schreef DenniZZ het volgende:
[afbeelding]
Dag Feyenoord, mij zie je dit seizoen niet meer!!!
Sjah, in die en deze kwestie kan je alleen maar het verwijt naar Jorien maken dat'ie nooit een veto heeft uitgesproken. (En dat word hem zeker in dit geval ernstig kwalijk genomen).quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Whehe 18 spelers onder Gullit aangetrokken allemaal foetsie.
Kalou en Kuijt gaan voor redelijke bedragen de deur uit, maar geld voor fatsoenlijke spitsen is er niet. En wordt over de balk gesmeten naar ons
Blijkt dat je scheel bent aangezien in wedstrijd 1 moest de strijd op het middenveld gewonnen worden (3-4-3) wat uitermate slap was.quote:Verder, 1 punt uit 2 wedstrijden, prachtige 15e plaats, en zicht op verbetering is er niet. Verdediging zo slap als lauwe kaas.
Dat is een feit. Maar daar brengt Charisteas geen verandering in.quote:Geen enkele club die de aanvallende capaciteit van feyenoord nog vreest.![]()
Als je geen Feyenoord fan bent , weet je echt niet hoe we ons nu voelen ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een droevige reacties van de zogenaamd 'echte' Feyenoordfans (ja, kom nu maar op met de beledigingen...(en nee ik ben geen FC Twente fan)). Je seizoenskaart doorknippen omdat 1 aankoop je niet aanstaat, dat is pas clubliefde!![]()
Ik snap echt wel dat je niet zit te springen om een reservespits van de 'aartsrivaal', maar deze reacties zijn echt meer dan droevig. Die gast straks uitfluiten en belachelijk maken dat is pas goed voor Feyenoord...
Ik hoop echt dat die gast een kans krijgt, hij is er nu eenmaal, en je zult het er mee moeten doen. Hij kan er immers ook weinig aan doen, hij wil gewoon voetballen.
HUP Feyenoord!
Jij komt sowieso al niet meer in het stadion, getuige je vorige post, dus waar maak je je nog druk om. De club maakt een (grote) fout en jij stapt er meteen uit? Clubliefde hoor, je team steunen in een moeilijke periode. Klasse!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tuurlijk mensen met een echt Feyenoordhart uit het stadion bannen! Jij begrijpt er niks van jij, kutneus.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:09 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk. Het gaat immers om de club, niet alleen om de spelers.
Dat snap ik volkomen!quote:Maar het doet gewoon pijn als je een beetje clubliefde hebt![]()
Nou, gisteravond had ik wel iets van: Sterf dit en datquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
My point exactly!
[..]
Dat snap ik volkomen!
Maar ik vind ook dat men zo realistisch moet zijn om hier niet een speler moedwillig kapot te gaan maken omdat je het niet eens bent met een aankoop van de club. Laat je onvrede dan horen (wat een aantal ook wel doet) richting bestuur en technische staf, maar richt de gifpijlen niet op iemand die er zelf weinig aan kan doen. Toch?
Lieve schat.... ik ben dan wel een meisje uit Twente maar zo lang ik me kan heugen (van huis uit meegekregen) draag ik Feyenoord al een zeer warm hart toe (understatement). Ik snap de frustratie dus echt wel. Ik vind alleen dat sommige reacties zo enorm droevig en over the top zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Als je geen Feyenoord fan bent , weet je echt niet hoe we ons nu voelen ..
na een week waarin we te horen kregen dat we de slechtste leiding van het land hebben, met een nog slechtere financiele situatie dan ooit te voren , en dan flikken ze dit...
Het boeit me niet dat ie van Ajax komt , het boeit me des te meer dat ie daar van de bank/tribune komt !!!
Als je zo'n slechte financiele boekhouding hebt , en je hebt eindelijk weer eens wat te besteden koop je niet zomaar wat ...
Jorien , het is de hoogste tijd , en neem die tyfus zooi mee !!!!!!!!!!!!!!!
Ach, we kunnen nog altijd de nacompetitie winnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef ruud_fr het volgende:![]()
wat een tyfus aankoop weer zeg, wordt niets meer dit jaar
Alleen omdat ie van Ajax komt of omdat je denkt dat ie er niets van kan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef ruud_fr het volgende:![]()
wat een tyfus aankoop weer zeg, wordt niets meer dit jaar
Dan hebben we ze in ieder geval in Amsterdam stilquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Alleen omdat ie van Ajax komt of omdat je denkt dat ie er niets van kan?
Hij is in ieder geval beter dan van Hooydonck en Boussaboun. Jammer dat ie een Ajax verleden heeft en rechtstreeks overkomt maar ik hoop stiekem wel dat ie een retegoed jaar gaat draaien.....
oke dan , twente roels !!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Lieve schat.... ik ben dan wel een meisje uit Twente maar zo lang ik me kan heugen (van huis uit meegekregen) draag ik Feyenoord al een zeer warm hart toe (understatement). Ik snap de frustratie dus echt wel. Ik vind alleen dat sommige reacties zo enorm droevig en over the top zijn.
Vertrouwen in MarkNMGN?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
oke dan , twente roels !!!![]()
mensen reageren nu eenmaal niet allemaal hetzelfde ...
denk alleen dat bij iedereen de teleurstelling eraf druipt !!
bij mij in ieder geval wel .
tot vorige week had ik het volste vertrouwen in Jorien , en de TS.
dat is nu helemaal verdwenen !
met al zijn uitspraken in het amsterdamse heeft ie het zichzelf er niet makkelijker op gemaakt..quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef mrdjey het volgende:
Ik Denk als Charisteas de eerste komede wedstrijd bv. een hattrick scoort dat het het hele legion ook niet meer hoort piepen.
beiden, als je dit soort aankopen doet kun net zo goed spelen met wat je al had en in de winterstop een spits kopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Alleen omdat ie van Ajax komt of omdat je denkt dat ie er niets van kan?
Hij is in ieder geval beter dan van Hooydonck en Boussaboun. Jammer dat ie een Ajax verleden heeft en rechtstreeks overkomt maar ik hoop stiekem wel dat ie een retegoed jaar gaat draaien.....
Jij vind het kasteel het mooiste stadion van de wereld?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vertrouwen in MarkNMGN?![]()
Ik denk dat over een weekje, iedereen redelijk bedaard zal zijn en weer 'rustig' op de tribune zit in het mooiste stadion van de Wereld![]()
*zucht* Het was bij wijze vanquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij vind het kasteel het mooiste stadion van de wereld?
Met opgestroopte mouwen voor de tv? Ga je dan je tv aanvallen ofzo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Positief gevolg hiervan is dat je de pubertjes met de grote bek nu graatloos kunt scheiden van de echte supporters. Ik zit dit weekend iig met opgestroopte mouwen voor de tv![]()
Ik vind trouwens dat het op zijn zachtst gezegd wel meevalt met het kutgehalte van de selectie. Eerlijk gezegd vind ik dat de potentie enorm hoog is, het enige wat ontbrak/ontbreekt was een goeie spits.
Laat maar groeien. Het wordt m dit seizoen mss niet, maar er zit meer dan een beetje rek in.
Hij wil gewoon niet dat zijn mouwen vet worden van de chips en popcornquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Met opgestroopte mouwen voor de tv? Ga je dan je tv aanvallen ofzo?
Neen, ik ben in de regel slechts verbaal agressief bij het aanschouwen van foebelquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Met opgestroopte mouwen voor de tv? Ga je dan je tv aanvallen ofzo?
Dus de echte supporter zit als een mak schaapje voor de tv?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Positief gevolg hiervan is dat je de pubertjes met de grote bek nu graatloos kunt scheiden van de echte supporters. Ik zit dit weekend iig met opgestroopte mouwen voor de tv![]()
2001/2002 won Ajax de dubbel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:00 schreef Maikalo het volgende:
Klopt, die stonden (ik meen seizoen 2001/2002) tijdens de winterstop zelfs in het rechterrijtje maarnog kampioen geworden.
Men was natuurlijk al langer bezig met een vervanger, maar het is heel begrijpelijk dat deze speler geen toezeggingen doen als er geen garantie is dat je een contract krijgt. en die was er voor het vertrek van Kuijt zeker niet te geven, omdat er geen geld was. Het wegdoen van Lazovic is een domme zet geweest inderdaad....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:40 schreef mister_popcorn het volgende:
belachelijk dit. Wat n totaal wanbeleid. Danko laten gaan, deze kutjood kopen, geen vervanger klaar hebben liggen omdat Kuyt vertrekt, wat iedereen al fuckin' 100 jaar zag aankomen... Echt absurd gewoon, stelletje incompetente klootzakken in het maasgebouw.
Ik ga erheen met mijn camera, kan ik zijn welkom vastleggen! OPZOUTEN MET DIE NEUS!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die van volgende week zal spannender zijn, dan komt het gevalletje zelf... denk ik dan.
Een echte supporter zorgt dat hij zijn ongenoegen uit bij degene die verantwoordelijk is voor de aankoop (de directie dus) en gaat niet de speler afvallen. Als het nu een ras-AAjacied was geweest, maar de beste man heeft er maar 1.5 seizoen gespeeld, en toch niet onverdienstelijk. Iki gun hem het beste en hoop dat er geen achterlijke kutmongolen in het stadion zitten die hem uitfluiten/schelden vanwege zijn (korte) periode bij Ajax, maar helaas, dat zal wel weer niet het geval zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus de echte supporter zit als een mak schaapje voor de tv?
Zegt niets? Doet niets?...
Amen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Een echte supporter zorgt dat hij zijn ongenoegen uit bij degene die verantwoordelijk is voor de aankoop (de directie dus) en gaat niet de speler afvallen. Als het nu een ras-AAjacied was geweest, maar de beste man heeft er maar 1.5 seizoen gespeeld, en toch niet onverdienstelijk. Iki gun hem het beste en hoop dat er geen achterlijke kutmongolen in het stadion zitten die hem uitfluiten/schelden vanwege zijn (korte) periode bij Ajax, maar helaas, dat zal wel weer niet het geval zijn.
Idemquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:46 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik ga erheen met mijn camera, kan ik zijn welkom vastleggen! OPZOUTEN MET DIE NEUS!
Gelukkig hoeft Charisteas niet met Griekenland aankomend weekend een interland te spelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:46 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik ga erheen met mijn camera, kan ik zijn welkom vastleggen! OPZOUTEN MET DIE NEUS!
Het is het niveau spelers wat jullie al zo'n 10 jaar kopen, sorry dat ik het zeg. Kuijt en Kalou waren uitschieters naar boven. Het verbaast me wel, qua begroting hebben PSV, Ajax en Feyenoord toch ongeveer even veel geld te besteden, toch hoor je ieder jaar uit Rotterdam dat er geen geld is. Bij PSV begint het de laatste 2 jaar echter ook een veel gehoord zinnetje te worden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef DenniZZ het volgende:
We hebben alleen nog maar afval-spelers van PSV ajaks en AZ lopen met een paar belgen er tussen. Dit is Feyenoord-onwaardig
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef DenniZZ het volgende:
We hebben alleen nog maar afval-spelers van PSV ajaks en AZ lopen met een paar belgen er tussen. Dit is Feyenoord-onwaardig tegenwoordig
Vind je het gek met die van den herik die een achtste in zijn zak steektquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is het niveau spelers wat jullie al zo'n 10 jaar kopen, sorry dat ik het zeg. Kuijt en Kalou waren uitschieters naar boven. Het verbaast me wel, qua begroting hebben PSV, Ajax en Feyenoord toch ongeveer even veel geld te besteden, toch hoor je ieder jaar uit Rotterdam dat er geen geld is. Bij PSV begint het de laatste 2 jaar echter ook een veel gehoord zinnetje te worden.
De echte supporter is 27 wk zwanger, verwenst het bestuur en scheldt op de tv in mijn geval, ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus de echte supporter zit als een mak schaapje voor de tv?
Zegt niets? Doet niets?...
Dan zal de onrust wel alweer een flink stuk verminderd zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die van volgende week zal spannender zijn, dan komt het gevalletje zelf... denk ik dan.
7 september slimmerik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft Charisteas niet met Griekenland aankomend weekend een interland te spelen![]()
Ow. De directie word nu niet aangepakt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Een echte supporter zorgt dat hij zijn ongenoegen uit bij degene die verantwoordelijk is voor de aankoop (de directie dus) en gaat niet de speler afvallen. Als het nu een ras-AAjacied was geweest, maar de beste man heeft er maar 1.5 seizoen gespeeld, en toch niet onverdienstelijk. Iki gun hem het beste en hoop dat er geen achterlijke kutmongolen in het stadion zitten die hem uitfluiten/schelden vanwege zijn (korte) periode bij Ajax, maar helaas, dat zal wel weer niet het geval zijn.
Zet je geld er maar niet op in.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef dekilo het volgende:
Ik ben geen ajax of feijenoord fan maar ik denk dat die gast behoorlijk wat doelpunten gaat scoren.
Dan hoor je niemand meer klagen.
Ik geef die gast een kans.. Om op te zouten.quote:Geef die gast toch een kans IPV hem meteen af te branden.
Niemand. Wachten tot de winterstop, dan zijn er altijd weer spelers die weg willen.quote:Wie hadden ze dan moeten halen.
Jah.quote:Hadden jullie het beter gedaan met de beperkte middelen die ze hebben?
Wow, B.A. Barracus die zwanger is? Dat ik dat nog mag meemakenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De echte supporter is 27 wk zwanger, verwenst het bestuur en scheldt op de tv in mijn geval, ja.
In ieder geval rent ze niet brandschattend rond de Kuip, allerhande ziektes en jodenverwensingen spuiend.
Voetbal.. Laten we er nou geen wijvensport van maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De echte supporter is 27 wk zwanger, verwenst het bestuur en scheldt op de tv in mijn geval, ja.
In ieder geval rent ze niet brandschattend rond de Kuip, allerhande ziektes en jodenverwensingen spuiend.
Als Huntelaar komt sta ik op de banken hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow. De directie word nu niet aangepakt?
Open je ogen.
En dan maar geen echte supporter maar IK MOET GEEN JODEN 1 SPELER IN DE KUIP!
[..]
Waarom? Om 1,5 jr bij de "verkeerde" club gezeten te hebben zonder een echte kans?quote:Zet je geld er maar niet op in.
[..]
Ik geef die gast een kans.. Om op te zouten.
[..]
Niet wachten tot de winterstop, wachten op de doelpunten. Al maakt Lodewijks die met zijn aambeien.quote:Niemand. Wachten tot de winterstop, dan zijn er altijd weer spelers die weg willen.
[..]
Jah.
Mongool dat je der bent.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als Huntelaar komt sta ik op de banken hoor
dat moet je het bestuurd vertellen !!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetbal.. Laten we er nou geen wijvensport van maken.
Ik zou iets willen zeggen van "-1 voorspelbaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het wachten was natuurlijk op deze opmerking... (ik had 'm al eerder verwacht)...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik niet. Geen Feijenoordspits.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als Huntelaar komt sta ik op de banken hoor
Heb hier eerder al een redenering neergezet.quote:[..]
Waarom? Om 1,5 jr bij de "verkeerde" club gezeten te hebben zonder een echte kans?
Jah, want die Griek staat bekend om z'n veelvuldige scoren.quote:[..]
Niet wachten tot de winterstop, wachten op de doelpunten. Al maakt Lodewijks die met zijn aambeien.
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat die blinde haat jegens Ajax blijkbaar de eigen clubliefde overstemt. Zonder nieuwe spits kan het zomaar zijn dat je ergens op 10/11e plek staat in de winterstop, en wie wil er dan nog naar Feyenoord? Met als gevolg dat je zomaar Europees voetbal kunt missen en dat kan de club helemaal niet gebruiken. Het is jammer dat men voor deze oplossing kiest en niet een andere spits weet binnen te halen, maar reageer dat niet op het elftal af (tenzij ze het op inzet en werklust laten zitten) dat zijn niet de verantwoordelijken voor de samenstelling van de selectie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow. De directie word nu niet aangepakt?
Open je ogen.
En dan maar geen echte supporter maar IK MOET GEEN JODEN 1 SPELER IN DE KUIP!
1.5 cm .. Nu moet je niet gaan overdrijvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zou iets willen zeggen van "-1 voorspelbaar", maar ik moet tot mijn grote vreugde zeggen dat dit de eerste keer is hier dat ik op het ontbreken van die (in jouw geval) 1,5 cm tussen mijn benen afgerekend wordt
![]()
Ik wil een Feyenoord waar ik me in kan vinden !!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat die blinde haat jegens Ajax blijkbaar de eigen clubliefde overstemt. Zonder nieuwe spits kan het zomaar zijn dat je ergens op 10/11e plek staat in de winterstop, en wie wil er dan nog naar Feyenoord? Met als gevolg dat je zomaar Europees voetbal kunt missen en dat kan de club helemaal niet gebruiken. Het is jammer dat men voor deze oplossing kiest en niet een andere spits weet binnen te halen, maar reageer dat niet op het elftal af (tenzij ze het op inzet en werklust laten zitten) dat zijn niet de verantwoordelijken voor de samenstelling van de selectie.
Baggerpost.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat die blinde haat jegens Ajax blijkbaar de eigen clubliefde overstemt. Zonder nieuwe spits kan het zomaar zijn dat je ergens op 10/11e plek staat in de winterstop, en wie wil er dan nog naar Feyenoord? Met als gevolg dat je zomaar Europees voetbal kunt missen en dat kan de club helemaal niet gebruiken. Het is jammer dat men voor deze oplossing kiest en niet een andere spits weet binnen te halen, maar reageer dat niet op het elftal af (tenzij ze het op inzet en werklust laten zitten) dat zijn niet de verantwoordelijken voor de samenstelling van de selectie.
Hihi, ik hap toch welquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
1.5 cm .. Nu moet je niet gaan overdrijven
Maareuh, Posticon zegt je niets? Dat is dat dingetje wat boven het postje staat
Zo, das een lekker draaiende doelpuntenmachine.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:08 schreef ruud_fr het volgende:
1997/98 Aris Saloniki 9 2
1998/99 Athinaikos 7 1
1998/99 Aris Saloniki 12 4 Griekenland
1999/00 Aris Saloniki 19 1
2000/01 Aris Saloniki 28 8 Griekenland
2001/02 Aris Saloniki 19 4 Griekenland
2002/03 Werder Bremen 31 9 Bundesliga
2003/04 Werder Bremen 24 4 Bundesliga
2004/05 Werder Bremen 11 5 Bundesliga
2004/05 ajax 13 4 Eredivisie
2005/06 ajax 17 8 Eredivisie
2006/07 ajax 1 0 Eredivisie
Totaal 191 50
Jij was die ene die met een camera die Griek die niet eens komt trainen omdat-ie in Moldavië op kamp zit wilde gaan uitschelden toch?quote:
7 september is zijn eerste training FYI.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij was die ene die met een camera die Griek die niet eens komt trainen omdat-ie in Moldavië op kamp zit wilde gaan uitschelden toch?
iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:11 schreef DenniZZ het volgende:
Koeman OPROTTEN
ER IS GEEN 1 ECHTE KOEMAN!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:14 schreef Posdnous het volgende:
Het valt me gigantisch tegen dat het mooiste Legioen van Nederland zo belachelijk triest bezig is.
Fouten moet je voorkomen, niet herhalen.quote:Dat ze van de Herik weg willen hebben kan ik inkomen, maar Charisteas lastig vallen en niet accepteren?..
Hij komt van Ajax (wat geen reet uitmaakt, aangezien dat al zo vaak is gebeurd).
Hij schijnt in geen 1 systeem te passen.. Gezien z'n statistieken.quote:en hij zou slecht zijn. Wat nergens op slaat aangezien hij bij Ajax al goed was alleen niet in hun systeem past. Heeft dus ook weinig met 4de spits te maken, in een 4-4-2 systeem was alles anders geweest.
Neuh, maar de stap van wereldtopper naar die Griek is wel heel groot.quote:Dus wat is nu het probleem? Dachten Feyenoord supporters soms dat ze een wereldtopper konden halen?
dan heeft ie een scorings percentage van 0,26% per wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:08 schreef ruud_fr het volgende:
1997/98 Aris Saloniki 9 2
1998/99 Athinaikos 7 1
1998/99 Aris Saloniki 12 4 Griekenland
1999/00 Aris Saloniki 19 1
2000/01 Aris Saloniki 28 8 Griekenland
2001/02 Aris Saloniki 19 4 Griekenland
2002/03 Werder Bremen 31 9 Bundesliga
2003/04 Werder Bremen 24 4 Bundesliga
2004/05 Werder Bremen 11 5 Bundesliga
2004/05 ajax 13 4 Eredivisie
2005/06 ajax 17 8 Eredivisie
2006/07 ajax 1 0 Eredivisie
Totaal 191 50
eigenlijk wel , ja ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij is het Legioen Cruyff en Witschge al weer vergeten?
Het feit dat hij vooral invaller was in Bremen en bij Ajax het beste gemiddelde van de spitsen had plus genoeg belangrijke assists negeer je gewoon of zoquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:16 schreef Keltie het volgende:
Hij schijnt in geen 1 systeem te passen.. Gezien z'n statistieken.
Er werden nou niet bepaald veel kansen gecreerd, en dan moet je wat. Ik ben het met je eens dat ik het waarschijnlijk ook met de huidige selectie had geprobeerd als Charisteas de enig (best) haalbare oplossing was geweest, maar dat kun je Charisteas niet verwijten. Je kunt die man beter wat vertrouwen geven, ik denk dat ie dan nog wel eens in positieve zin kan opvallen. 8 goals in 17 duels (vorig jaar) is natuurlijk lang niet slecht, zeker aangezien er nogal wat invalbeurtjes tussen zaten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Baggerpost.
Of je nou die Griek erin tieft of je maakt een duo met Boussaboun en Huysegems in de spits.
Doe dan de laatst optie en kijk het in de winterstop aan.
Je bent compleet mongool als je denkt dat die Griek het lek wel dicht.
Probleem waren de spitsen niet, dat was het elftal eromheen, met name het middenveld.
Zo is dat, dit lijkt wel een Ajax-supporters actie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:17 schreef Jay_Snake het volgende:
Ook al ben je het niet eens met het bestuur, je moet gewoon achter je eigen spelers blijven staan.
Lurling deed zijn best volgens mij wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:19 schreef Posdnous het volgende:
Feyenoordsupporters fluiten hun spelers alleen uit als ze niet hun best doen, of er is de laatste tijd heel veel veranderd...
De zoveelste miskoop mag en zal wel blijven .. daar is niets meer aan te doen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:17 schreef Jay_Snake het volgende:
Mensen, mensen. Wat een triest bedoeling hier bij sommige mensen. Met z'n alle naar de kuip om daar de diebelste kreten te verkondigen, seizoenskaarten doorknippen enz enz enz enz
En waarom? Omdat er een speler direct van Ajax naar Feyenoord gaat. Is dat zo erg? Nee!!! Dat is in het verleden vaker gebeurd, dus om nou net te doen of de wereld vergaat, er zijn wel ergere dingen.
Kijk, ik zeg niet dat ik blij met Harry, had veel liever een andere spits gehad, maar nu hij er is heeft afbranden geen zin. We moeten het er maar mee doen en als supporter zijnde sta je achter je spelers. Ook al ben je het niet eens met het bestuur, je moet gewoon achter je eigen spelers blijven staan. Stel nou dat Feyenoord met Harry in de spits nu wel weer op een Feyenoord-waardige manier gaat spelen, niets aan het handje toch? Wat maakt het uit dat er een ex-ajacied in de spits staat, zolang we maar winnen. Voor sommige mensen hier lijkt de afkeer tegen Ajax vele malen groter dan de wil dat Feyenoord weer goed gaat presteren.
Mijn steun heeft Harry, ik hoop dat hij het bij ons goed gaat doen![]()
En laten we eerlijk zijn, als het dalijk Feyenoord - Ajax is (of andersom weet even niet welke eerder is) en het het is in de 89e minuut nog 0-0 en Harry jaagt de boel het doel in, dan staat iedereen juigend op de banken, incl. de mensen die nu al bezig zijn om hem af te branden.
Geweldig iets trouwens, een nieuwe speler afbranden voordat hij ook maar een minuut gespeeld heeft, vooral zo doorgaan...trieste gevallen.
Spelers die Feyenoord spelers kaarten aannaaien vallen nooit zo erg lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lurling deed zijn best volgens mij wel.
Die afkeer heb ik ooit nooit begrepen. Waarom iemand het leven zuurmaken als ie zijn stinkende best doet voor je club? Oké, het kwam er niet uit bij Lurling, maar hij probeerde het wel. EN toen hij in de beker de winnende maakte tegen Vitesse was opeens iedereen blij met hem. Stelletje hypocrietenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lurling deed zijn best volgens mij wel.
Dan gaat die stelling van Posdnous dus niet op. Er worden dus net als in Amsterdam gewoon spelers uitgefloten om flauwekulredenen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Spelers die Feyenoord spelers kaarten aannaaien vallen nooit zo erg lekker
Vd Herik oprotten. Jaakke oprotten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:21 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
De zoveelste miskoop mag en zal wel blijven .. daar is niets meer aan te doen...
maar het bestuur moet tegengehouden worden !!
Voordat de club helemaal naar de tyfus gaat ..
Laat die rijke investeerders nu maar komen en Jorien eruit bonjoeren !!
Raar maar waar vond ik Lurling wel een verstandige aankoop.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:22 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Die afkeer heb ik ooit nooit begrepen. Waarom iemand het leven zuurmaken als ie zijn stinkende best doet voor je club? Oké, het kwam er niet uit bij Lurling, maar hij probeerde het wel. EN toen hij in de beker de winnende maakte tegen Vitesse was opeens iedereen blij met hem. Stelletje hypocrieten![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij is het Legioen Cruyff en Witschge al weer vergeten?
De kansen werden niet gecreeerd door een inspiratieloos middenveld en pi-euro.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:18 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Er werden nou niet bepaald veel kansen gecreerd, en dan moet je wat. Ik ben het met je eens dat ik het waarschijnlijk ook met de huidige selectie had geprobeerd als Charisteas de enig (best) haalbare oplossing was geweest, maar dat kun je Charisteas niet verwijten. Je kunt die man beter wat vertrouwen geven, ik denk dat ie dan nog wel eens in positieve zin kan opvallen. 8 goals in 17 duels (vorig jaar) is natuurlijk lang niet slecht, zeker aangezien er nogal wat invalbeurtjes tussen zaten.
Dat de clubleiding in deze gefaald heeft is duidelijk, er is zonder gevoel voor de supporters een spits van Ajax overgenomen, men had moeten weten dat dat pijn doet.
verschil is alleen dat Feyenoord supporters hem niet hebben gekozen / herkozen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vd Herik oprotten. Jaakke oprotten.
Het zou het eerste zijn waar de Ajax en feyenoord supps allebei belang bij hebben
Agh, Heerenveen'ers zullen dat nooit snappen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan gaat die stelling van Posdnous dus niet op. Er worden dus net als in Amsterdam gewoon spelers uitgefloten om flauwekulredenen.
Ben ik dus met je eens, maar nu Charisteas er is, zul je hem dan uitfluiten? Zo ga je m.i. namelijk niet om met iemand die voor Feyenoord wil spelen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:25 schreef Keltie het volgende:
De kansen werden niet gecreeerd door een inspiratieloos middenveld en pi-euro.
Toen Huysegems erin kwam, werd het al voetballender. Huysegems moet je gewoon in de spits gooien, desnoods als koppel met Boussaboun.
Die lange mag z'n kunstjes op het bijveldje gaan vertonen
Als je op het punt van "enige haalbare optie" bent aangekomen, moet je het geld gewoon in de knip houden en in de winterstop kijken.
Exactlyquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:28 schreef Maikalo het volgende:
Misschien moeten we er wel gewoon genoegen mee nemen dat Charisteas komt. We kunnen er toch echt niets meer aan veranderen. Alsof ze een speler die net gecontracteerd is, op basis van een aantal spreekkoren, en ongenoegen van de supporters zijn contract opzeggen. Kruip uit je hol waarin je leef en gebruik je gezonde verstand.
Kom kom, lees de bovenstaande discussie nou eens terug. Daar werd een opmerking gemaakt over het uitfluiten van spelers in Amsterdam. Maar als dat in Rotterdam gebeurt is het opeens iets heel anders?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, Heerenveen'ers zullen dat nooit snappen.
Maar sterkte met je sfeertje te maken![]()
![]()
Ik fluit nooit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ben ik dus met je eens, maar nu Charisteas er is, zul je hem dan uitfluiten? Zo ga je m.i. namelijk niet om met iemand die voor Feyenoord wil spelen.
Had Feyenoord toen ook concrete interesse in hem? (Kan ik me niet herinneren namelijk)quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik fluit nooit.
Kan ik nl niet
Ik juich niet voor'em.
Enneuh, niet zo heel lang geleden wilde de Griek niet voor ons spelen. Nou, rot dan lekker op.
Neuh. Die opmerking was debiel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kom kom, lees de bovenstaande discussie nou eens terug. Daar werd een opmerking gemaakt over het uitfluiten van spelers in Amsterdam. Maar als dat in Rotterdam gebeurt is het opeens iets heel anders?
Maakt dat uit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Had Feyenoord toen ook concrete interesse in hem? (Kan ik me niet herinneren namelijk)
Die rooie kaart was gewoon terecht hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh. Die opmerking was debiel.
Lurling werd uitgefloten omdat het een matennaaier was.
Dat zul jij niet snappen, want hij liep jouw club'ie niet te naaien
Nee, god een 30-jarige speler die zijn contract bij MV Duisburg nog niet kan behouden, dat is een spits voor Feyenoord.......quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef BigFire het volgende:
Duisburg zet Ahn alweer op straat
01 september 2006
Het is duidelijk niet de week van Jung-Hwan Ahn. Nadat de 30-jarige aanvaller eerder al door bondscoach Pim Verbeek buiten de nationale selectie gelaten werd, heeft hij nu te horen gekregen dat zijn contract bij MSV Duisburg ontbonden zal worden.
Ahn kwam ruim een half jaar geleden naar Duisburg en speelde in die periode twaalf wedstrijden voor de Zebra's. Zijn contract bij de Duitse ploeg liep nog tot medio 2007, maar de clubleiding heeft besloten om Ahn transfervrij te laten gaan. De transfermarkt is weliswaar gesloten, maar omdat Ahn nu officieel werkloos is mag hij toch nog op zoek gaan naar een nieuwe club. De reglementen van de FIFA schrijven immers voor dat spelers die zonder club zitten, te allen tijde een contract mogen tekenen bij een profclub.
net iets te laat jongens. was een mooie optie geweest.
1. redelijke spits
2. merchandise Azië
welke ??quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die rooie kaart was gewoon terecht hoor.![]()
Ja, dan heeft ie namelijk bewust gekozen voor Ajax ipv Feyenoord en is Feyenoord dus gewoon een tweede keus. Maar als Feyenoord geen interesse getoond heeft, dan kan het altijd nog zijn dat ie liever voor Feyenoord speelt, maar dat Ajax hem toevallig een contract aanbood en Feyenoord (destijds) niet......quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Niet voor ons willen spelen als we geen interesse hebben (en dat zeggen).
Wel willen spelen als we interesse hebben?
Och, Tahamata werd er ook ineens uitgekickt, en in België was het daarna weer hosanna met hem. Zegt weinig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee, god een 30-jarige speler die zijn contract bij MV Duisburg nog niet kan behouden, dat is een spits voor Feyenoord.......
spelers zeggen nou eenmaal dingen die de fans (van hun huige club) graag willen horen.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ie namelijk bewust gekozen voor Ajax ipv Feyenoord en is Feyenoord dus gewoon een tweede keus. Maar als Feyenoord geen interesse getoond heeft, dan kan het altijd nog zijn dat ie liever voor Feyenoord speelt, maar dat Ajax hem toevallig een contract aanbood en Feyenoord (destijds) niet......
Het is logisch dat als je bij Ajax onder contract staat, dat je dan niet zegt dat je graag naar Feyenoord wil, en Engeland of Duitsland is makkelijk zeggen natuurlijk.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:36 schreef knnth het volgende:
Zei Charisteas nou niet gewoon dat hij naar Engeland of Duitsland wilde? Dat is wat anders dan expliciet zeggen dat je niet naar Feyenoord wil. Maargoed, misschien zoek ik wel niet hard genoeg naar het kwade in die opmerking ...
tjek zijn statistieken , dude ... Die staan vast nog wel ergens hierboven....quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat als die gast er gewoon 10 inschopt in de komende 15 wedstrijden, je niemand meer hoort![]()
Ik hoop dat het Legioen die man de kans geeft die achterstand in te halen en hem niet bij de eerste wedstrijd volledig tot de grond toe afbrandt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hij heeft een aardige achterstand in te halen
dan zal ie in zijn eerst volgende interview op tv zijn oud werkgever eens flink moeten trash-talken...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Legioen die man de kans geeft die achterstand in te halen en hem niet bij de eerste wedstrijd volledig tot de grond toe afbrandt.
zegt veel over de supporters vind ik. Prima dat je het bestuur uitfluit, maar een jongen die wil ballen moet daat niet (net als Lurling) de dupe van zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dan zal ie in zijn eerst volgende interview op tv zijn oud werkgever eens flink moeten trash-talken...
aangezien ik dat niet zie gebeuren......
Zolang het bestuur en Jorien aanblijven zal het onrustig zijn , en ik ben toch bang dat de speler er de dupe van wordt.
zullen wel kaartjes van vorig seizoen zijn...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat triest zijn die supporters die hun seizoenskaart doorknippen. Je hebt er jezelf alleen mee, zo 200 euro weggegooid.![]()
Gezien het trieste niveau van een aantal "supporters" hier vrees ik het ergste wat dat betreft...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik denk dat Harry het nog best kan doen bij Feyenoord, als ie een eerlijke kans krijgt van het legioen...
Nope !!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zullen wel kaartjes van vorig seizoen zijn...![]()
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef DenniZZ het volgende:
We hebben alleen nog maar afval-spelers van PSV ajaks en AZ lopen met een paar belgen er tussen. Dit is Feyenoord-onwaardig
Ik denk dat ie de winnende moet scoren in Amsterdam voor ie helemaal geaccepteerd wordquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gezien het trieste niveau van een aantal "supporters" hier vrees ik het ergste wat dat betreft...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
lang lulverhaal
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zou iets willen zeggen van "-1 voorspelbaar", maar ik moet tot mijn grote vreugde zeggen dat dit de eerste keer is hier dat ik op het ontbreken van die (in jouw geval) 1,5 cm tussen mijn benen afgerekend wordt
![]()
ZO MOET HET ONGEVEER GEGAAN ZIJN GISTER AVOND BIJ FEYENOORD
.
shit jansen wagner love wil ook al niet: ik weet het jorien ik weet het
wat doen we nutsja wat zal ik zeggen wim,pak de telefoon eens! zeg het maar jorien,wie moet ik nu weer bellen
:toets in 0 2 0 . . . . . .
TRING TRING TRING
GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
''ja goedeavond met jorien van de heerik
goedenavond meneer wat kan ik voor u doen.
kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop''
shirts of souveniers''
''spelers graag.
''momentje ik ga u door verbinden.
en jorien nemen ze op? sssssst wim,staat een lekker nummertje op(Ajax hup rood witte scharen dappere strijders fier en coen) klinkt zeker lekker jorien,ff downloaden vanavond.ssst hij gaat nu over
MET VAN GEEL
dag meneer van geel u spreekt met jorien van de heerik................WIE?
van de heerik van feyenoord.....FEYEWAT?
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
''je moet ook ff naar beneden kijken...''ZIE NIETS HOOR'' lager ,nog lager .AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES////MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd,cruz klasnic love pizzaro...OK EN NIEMAND KWAM?
nee,slap excuus allemaal,ze wilden allemaal nog prijzen pakken daarom kwamen ze niet.
DAT KAN IK BEGRIJPEN ,NOU JORIEN VERTEL WAT KAN IK VOOR JE DOEN...HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
''niet schrikken meneer van geel 4 miljoen''
DAT IS NIET VEEL NEE,MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN.HARYSTEAS.
wauw klinkt goed ''heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten? JA DAT KEN HIJ ALLEMAAL....ok dan verkocht''wim ze hebben wat!!! yess yess yess.
KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...nee dat is goed meneer van geel,vraagje mag ik dan ook een cd,tje van dat wachtmuziekje bij......TUURLIJK MAG DAT ,JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HETHELE BESTUUR....wim we krijgen er een cdtje bij''yess yess jorien wat een topdeal......
uh je bedoelt toen wij de Uefa cup wonnen?quote:
Leg uit...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef Erasmusch het volgende:
Duidelijke kloof in dit topic tussen de tt-supporters en de mensen die nog wel eens een stadion bezoeken![]()
Troostprijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
uh je bedoelt toen wij de Uefa cup wonnen?
btw, ben je echt zo lelijk als op die pasfoto/usericon?
De ene groep loopt te schelden de ander is reeel...quote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Hakkert het volgende:
[..]
De ene groep loopt te schelden de ander is reeel...
Wij menschen uit het oosten zijn slim hequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar was benieuwd wie hij onder welke groep schaart....
Nee, dan hadden ze Bob Peeters en/of Viktor Sikora wel gekocht...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Domenica het volgende:
Zou R. Koeman Erwin geadviseerd hebben om deze aankoop te doen?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Wij menschen uit het oosten zijn slim he![]()
Iedereen die nogal mild reageert heeft duidelijk niet 90 minuten naar de puinhopen in de kuip gekeken afgelopen wedstrijd.quote:
Ik wil het best geloven hoor, maar op basis waarvan wordt dat gezegd? De Kuip is volgens mij niet structureel uitverkocht, dan doen Heerenveen en Groningen het relatief beter: met een veel kleiner achterland steevast resp. 28k en 20k mensen binnenhalen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef Crush65 het volgende:
de grootste club van Nederland (want dat zijn we toch echt)
Mensen die KJH zouden verwelkomen of lopen te janken bij het woord 'kanker', vallen iig in de 1e categorie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar was benieuwd wie hij onder welke groep schaart....
Onzinquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef knnth het volgende:
Ajax heeft al jaren lang de meeste bezoekers (ook al tellen ze alle seizoenskaarthouders steevast mee: ze zijn het toch maar).
we hebben de meeste leden geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef knnth het volgende:
Op basis waarvan is Feyenoord de grootste club?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die KJH zouden verwelkomen of lopen te janken bij het woord 'kanker', vallen iig in de 1e categorie.
Inderdaad, de club is naar de rand van de afgrond gebracht en vervolgens worden we op zo'n manier genaaid. Eerst nog grapperig doen over kluivert en dan een ajaksiet kopen.... Waardeloos.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Iedereen die nogal mild reageert heeft duidelijk niet 90 minuten naar de puinhopen in de kuip gekeken afgelopen wedstrijd.
Als je een seizoenskaart heb en je moet naar dat zooitje kijken heel het seizoen piep je wel anders...
wat een bagger bestuur zeg...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
zou goed kunnen. alleen denk ik dat het idee al eerder geboren is.
ZO MOET HET ONGEVEER GEGAAN ZIJN GISTER AVOND BIJ FEYENOORD
.
shit jansen wagner love wil ook al niet: ik weet het jorien ik weet het
wat doen we nutsja wat zal ik zeggen wim,pak de telefoon eens! zeg het maar jorien,wie moet ik nu weer bellen
:toets in 0 2 0 . . . . . .
TRING TRING TRING
GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
''ja goedeavond met jorien van de heerik
goedenavond meneer wat kan ik voor u doen.
kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop''
shirts of souveniers''
''spelers graag.
''momentje ik ga u door verbinden.
en jorien nemen ze op? sssssst wim,staat een lekker nummertje op(Ajax hup rood witte scharen dappere strijders fier en coen) klinkt zeker lekker jorien,ff downloaden vanavond.ssst hij gaat nu over
MET VAN GEEL
dag meneer van geel u spreekt met jorien van de heerik................WIE?
van de heerik van feyenoord.....FEYEWAT?
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
''je moet ook ff naar beneden kijken...''ZIE NIETS HOOR'' lager ,nog lager .AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES////MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd,cruz klasnic love pizzaro...OK EN NIEMAND KWAM?
nee,slap excuus allemaal,ze wilden allemaal nog prijzen pakken daarom kwamen ze niet.
DAT KAN IK BEGRIJPEN ,NOU JORIEN VERTEL WAT KAN IK VOOR JE DOEN...HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
''niet schrikken meneer van geel 4 miljoen''
DAT IS NIET VEEL NEE,MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN.HARYSTEAS.
wauw klinkt goed ''heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten? JA DAT KEN HIJ ALLEMAAL....ok dan verkocht''wim ze hebben wat!!! yess yess yess.
KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...nee dat is goed meneer van geel,vraagje mag ik dan ook een cd,tje van dat wachtmuziekje bij......TUURLIJK MAG DAT ,JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HETHELE BESTUUR....wim we krijgen er een cdtje bij''yess yess jorien wat een topdeal......
Je hoort het af en toe wel voorbij komen in een voetbalstadionquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]net alsof dat te maken heeft met voetbal, dat soort taalgebruik
![]()
geen onzin, maar het komt doordat wij een grotere capaciteit hebbenquote:
Precies. Wat een drama was het afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Iedereen die nogal mild reageert heeft duidelijk niet 90 minuten naar de puinhopen in de kuip gekeken afgelopen wedstrijd.
Als je een seizoenskaart heb en je moet naar dat zooitje kijken heel het seizoen piep je wel anders...
wat een bagger bestuur zeg...
Had dan zeker maar niemand gehaald , wat een losers mentaliteit..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Precies. Wat een drama was het afgelopen zondag.
Overigens vind ik niet dat we Charisteas moeten aanpakken. Dan bedoel ik uitfluiten etc. Die jongen zat waarschijnlijk ook met ze oren te klapperen van ongeloof toen Feyenoord belde.
Vindt trouwens ook dat er nogal makkelijk overheen wordt gestapt dat Erwin Koeman waarschijnlijk was opgestapt als er vandaag geen nieuwe spits zou zijn. Is ook niet bepaald netjes..
Wel onzin. Niet structureel iig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
geen onzin, maar het komt doordat wij een grotere capaciteit hebben
Ja joh, je begrijpt pas dat woorden als "kankerjood/neus/Griek" volkomen gepast zijn als je dat soort dingen elke week loopt te roepen vanaf de tribune, en daarom ben jij een echte fan en hullie nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die KJH zouden verwelkomen of lopen te janken bij het woord 'kanker', vallen iig in de 1e categorie.
Maar jullie hebben minder plekken maar in de kuip is het ook bijna nooit uitverkocht.. dus komt er meer volk bij ajax als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel onzin. Niet structureel iig.
Ga jij nou maar lekker vanuit twente bleren dat je een echte supporter bent, ben je uberhaupt weleens in de Kuip geweest??quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja joh, je begrijpt pas dat woorden als "kankerjood/neus/Griek" volkomen gepast zijn als je dat soort dingen elke week loopt te roepen vanaf de tribune, en daarom ben jij een echte fan en hullie niet![]()
Zoiets?
lekkere boeiende discussie , mannen....quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jullie hebben minder plekken maar in de kuip is het ook bijna nooit uitverkocht.. dus komt er meer volk bij ajax als je het zo bekijkt
Die woorden heb ik nog niet gebruikt in dit topicquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja joh, je begrijpt pas dat woorden als "kankerjood/neus/Griek" volkomen gepast zijn als je dat soort dingen elke week loopt te roepen vanaf de tribune, en daarom ben jij een echte fan en hullie niet![]()
Zoiets?
Ja, want er wordt steeds geroepen dat Feyenoord de grootste club is, maar ik zie dat nooit onderbouwd. Hoewel getalletjes uiteindelijk stom zijn. De grootste club op dit moment is PSV, punt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:25 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
lekkere boeiende discussie , mannen....![]()
Cijfers.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jullie hebben minder plekken maar in de kuip is het ook bijna nooit uitverkocht.. dus komt er meer volk bij ajax als je het zo bekijkt
Dat sowieso nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, want er wordt steeds geroepen dat Feyenoord de grootste club is, maar ik zie dat nooit onderbouwd. Hoewel getalletjes uiteindelijk stom zijn. De grootste club op dit moment is PSV, punt.
Mensen die nu nog niet overtuigd zijn van het wanbeleid en acties afkeuren zijn kortzichtig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:28 schreef Maikalo het volgende:
Waarom elkaar zo afkraken omdat iedereen een eigen manier van clubliefde heeft. Als er gewonnen of verloren wordt ben je toch met z'n allen blij of verdrietig. Of ben ik nu kortzichtig
![]()
En ik zie nog Bosschaart.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Jongens: ff updaten! Ik mis Harry!
Zwolle is geen Twente.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:24 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker vanuit twente bleren dat je een echte supporter bent, ben je uberhaupt weleens in de Kuip geweest??
Ja het is wanbeleid maar wat kun je er tegen doen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die nu nog niet overtuigd zijn van het wanbeleid en acties afkeuren zijn kortzichtig.
Kijk buiten de 2 steden eens om je heen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, want er wordt steeds geroepen dat Feyenoord de grootste club is, maar ik zie dat nooit onderbouwd. Hoewel getalletjes uiteindelijk stom zijn. De grootste club op dit moment is PSV, punt.
Ik ben daar juist zeer van overtuigd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die nu nog niet overtuigd zijn van het wanbeleid
Hangt ervan af wat voor acties en tegen wie, simpel.quote:en acties afkeuren zijn kortzichtig.
Kenbaar maken en niet als een mak lammetje op de tribunne gaan zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja het is wanbeleid maar wat kun je er tegen doen?
Inderdaad , acties zijn nu noodzakelijk ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die nu nog niet overtuigd zijn van het wanbeleid en acties afkeuren zijn kortzichtig.
Dat + hij heeft "Geslacht: Vrouw" niet in z'n profiel staanquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Maja, jij hebt natuurlijk een seizoenskaart en bent natuurlijk hoger in rang dan ik als fan en hebt er dus meer verstand van. Toch?
Ssst dat mag je niet zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Wat een hypocrisie onder Feyenoord-supporters zeg, om Charisteas te gaan afbranden omdat -ie toevallig van Ajax afkomstig is. Zijn de namen van Ronald Koeman, Johan Cruijff, Rob Witschge en Arnold Scholten alweer vergeten? (Er er zijn er vast nog wel meer) Dit is gewoon wat Feyenoord momenteel KAN doen.... meer geld is er kennelijk niet.
je kan ook gewoon niets kopen , is nog de goedkoopste oplossing..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Wat een hypocrisie onder Feyenoord-supporters zeg, om Charisteas te gaan afbranden omdat -ie toevallig van Ajax afkomstig is. Zijn de namen van Ronald Koeman, Johan Cruijff, Rob Witschge en Arnold Scholten alweer vergeten? (Er er zijn er vast nog wel meer) Dit is gewoon wat Feyenoord momenteel KAN doen.... meer geld is er kennelijk niet.
bron: VI.nlquote:Koeman: 'Charisteas is geen typische Ajacied'
'Ik begrijp dat een aantal mensen teleurgesteld is in onze keuze, maar hoe had men gereageerd als we géén spits hadden gehaald', probeert Erwin Koeman uit te leggen waarom Feyenoord ervoor heeft gekozen om Angelos Charisteas over te nemen van Ajax.
'Na het vertrek van Dirk Kuijt hebben we eerst een aantal spelers uit de topcategorie gecheckt', vertelt Koeman in het Algemeen Dagblad over Feyenoords speurtocht. 'De namen van Carew, Cruz en Pizarro zijn daarvan naar buiten gekomen. De ene wilde bij zijn club blijven, een ander wilde Champions League spelen en bij nummer drie was de vraagprijs te hoog. De spoeling wordt dan dunner en als Nederlandse club moet je eerlijk zijn en je blik richten op de beste spelers die passen in je budget.'
Dat Feyenoord uitgerekend bij aartsrivaal Ajax een spits haalt, zorgde voor nogal wat rumoer. Opvallend genoeg noemt de Rotterdamse club op de eigen website niet één keer de naam van de Amsterdamse club in het bericht over de transfer van Harry en plaatste de club een foto van de Griek in zijn nationale shirt.
Koeman relativeert het verleden van Charisteas. 'Hij is geen typische Ajax-speler. Hij is destijds naar Ajax gekomen omdat Ronald (Koeman, red.) er trainer was. Hij heeft vier wedstrijden gespeeld en toen ging Ronald weg. Als Charisteas dat had geweten, dan was hij nooit gekomen. Zo moet je het zien.'
Technisch manager Peter Bosz sprak wat dat betreft ook duidelijke woorden: 'Hij is een goede voetballer, daar wordt hij op beoordeeld en dat was ook het enige criterium om hem naar Rotterdam te halen.'
Hij wordt afgebrand omdat het een exajaxprutser is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Ik zie een reden om te twijfelen aan het TDschap van Bosz.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met Koeman en Bosz.
iet over :quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met Koeman en Bosz.
Zelfde gelul als gisteren. Gewoon keihard ontkennen dat het een Ajacied is en misschien trapt het (niet al te snuggere deel van het) legioen er nog wel in ookquote:
dat is ook niet eens het grootste probleem...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelfde gelul als gisteren. Gewoon keihard ontkennen dat het een Ajacied is en misschien trapt het (niet al te snuggere deel van het) legioen er nog wel in ook
Nee, ik vond het bij A'dam al een van de betere spitsen bij vlagen. Maar dat ik hem goed vind wil nog niet zeggen dat ik hem meer vind dan goed. Ik vind hem goed, niets meer. En nou niet gaan zeuren van blabla, geen feyenoordhart, blabla, jood, blablaquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
iet over :
kinderhand..... snel gevuld .......
Oe oe, ik begon al bijna te schuimbekken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat + hij heeft "Geslacht: Vrouw" niet in z'n profiel staan![]()
(Grapje, je weet.)
![]()
Er is wel wat meer geld, maar geen geschikte spelers daarvoor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Dit is gewoon wat Feyenoord momenteel KAN doen.... meer geld is er kennelijk niet.
eens.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:42 schreef Steven184 het volgende:
Waarom begint iedereen weer over het het feit dat charisteas van Ajax komt en Jood zijn dit dat. Dat is bullshit, we kopen de 4e/5e keus van Ajax. Psychologisch gezien zet je jezelf dan neer in de groep Twente, Vitesse, Utrecht. Dat is gewoon niet slim van het bestuur.
oneens.quote:Met andere woorden, we zijn zodanig verzwakt dat we beter naar plaats 6 t/m 10 moeten kijken, dan hoger.
Dat zegt wat over jou.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:41 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee, ik vond het bij A'dam al een van de betere spitsen bij vlagen.
Denk dat we dit seizoen gewoon als verloren kunnen beschouwen (na 2 wedstrijden GVD)quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:42 schreef Steven184 het volgende:
Waarom begint iedereen weer over het het feit dat charisteas van Ajax komt en Jood zijn dit dat. Dat is bullshit, we kopen de 4e/5e keus van Ajax. Psychologisch gezien zet je jezelf dan neer in de groep Twente, Vitesse, Utrecht. Dat is gewoon niet slim van het bestuur.
Maar ik heb even wat cijfers er bij gepakt, het duo K2 zorgde de afgelopen 2 seizoen voor 40 a 50 goals per seizoen met zijn tweetjes. Wanneer we de statistieken van Huysegems en Charisteas erbij nemen en we nemen hun doelpunten gemiddelde erbij dan zou dit duo uitkomen op 16 goals met zijn tweeen. Doen ze het heel goed en verdubbelen ze zich komen ze ook nog maar rond de 30 goals.(Dit laatste is niet te verwachten als je ziet hoe goed de aanvoer naar de spitsen bij Feyenoord is en Charisteas zelf nooit iets kan creeeren.)
Met andere woorden, we zijn zodanig verzwakt dat we beter naar plaats 6 t/m 10 moeten kijken, dan hoger.
Mag ik vragen waarom je het hiermee oneens bent? Ik denk dat bijvoorbeeld Groningen, Heerenveen en Roda best het wel eens beter zouden kunnen doen dan wij momenteel. En dan moet je ook nog gaan uitkijken voor een Twente en Vitesse. Op zich zijn de spelers bij ons niet slecht, bijvoorbeeld een middenvelder van Lucius, Hofs, Buijs en de Guzman misstaat absoluut niet. Maar er komt zo weinig uit.quote:
Nou, ik ben nu eenmaal een voetballiefhebber met een zwak voor Feyenoord. Dit omdat het gewoon een prachtige volksclub is (in mjin ogen nog steeds) met een prachtig stadion. Dat gezeik over Ajax/Feyenoord Jood/Kakkerlak vind ik bullshit.quote:
Komkom, dat zal ook nog wel meevallen, er staat best wat talent op het veld, en ik denk dat Buijs best de aanjager kan zijn die we op het middenveld nodig hebben. Voor het kampioenschap zullen we waarschijnlijk niet gaan, maar een plaats bij de 1e 5 en zodoende play-offs zie ik er nog wel inzitten hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:46 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Denk dat we dit seizoen gewoon als verloren kunnen beschouwen (na 2 wedstrijden GVD)
dit seizoen zal de boeken in gaan als het jaar dat we bijna degradeerden , ben ik bang...
en ik ben meestal optimistich.. (ik voorzag een 3-0 winst tegen Heracles)
Het is wel iets positiever denk ik hoor. Als je het gewoon ff objectief bekijkt dan heeft Feyenoord wel een groep die als ze gewoon keihard werken toch weer meedoen voor de eerste 5. Psychologisch zullen ze nu wel helemaal aan de grond zitten maar als de volgende wedstrijd gewoon degelijk gewonnen wordt komt er misschien weer wat vertrouwen in de ploeg en gaat het vanzelf beter. Ze hebben gewoon een gruwelijk slechte start gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:46 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Denk dat we dit seizoen gewoon als verloren kunnen beschouwen (na 2 wedstrijden GVD)
dit seizoen zal de boeken in gaan als het jaar dat we bijna degradeerden , ben ik bang...
en ik ben meestal optimistich.. (ik voorzag een 3-0 winst tegen Heracles)
Ik denk omdat het team nogal veranderd is ten opzichte van vorig seizoen, dat vooral het middenveld op elkaar ingespeeld moet raken. Zodra deze spelers in vorm / op elkaar ingespeeld raken dan denk ik dat we zeker mee kunnen doen om de plaatsen 2 t/m 5quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je het hiermee oneens bent? Ik denk dat bijvoorbeeld Groningen, Heerenveen en Roda best het wel eens beter zouden kunnen doen dan wij momenteel. En dan moet je ook nog gaan uitkijken voor een Twente en Vitesse. Op zich zijn de spelers bij ons niet slecht, bijvoorbeeld een middenvelder van Lucius, Hofs, Buijs en de Guzman misstaat absoluut niet. Maar er komt zo weinig uit.
true, true. Alleen er moeten nopg steeds mensen zijn die ze erin gana leggen en beredenerend vanuit de statistieken zie ik Huysegems en Charisteas er niert zodanig veel scoren dat we daar echt op kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik denk omdat het team nogal veranderd is ten opzichte van vorig seizoen, dat vooral het middenveld op elkaar ingespeeld moet raken. Zodra deze spelers in vorm / op elkaar ingespeeld raken dan denk ik dat we zeker mee kunnen doen om de plaatsen 2 t/m 5
Precies, Lucius bijvoorbeeld werd een afdankertje van PSV genoemd maare die heeft echt wel de kwaliteiten hoor. Je kan niet na 2 wedstrijden zeggen dat hij niets presteert op het middenveld. Hij is misschien ook wel niet geschikt als aanvoerder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik denk omdat het team nogal veranderd is ten opzichte van vorig seizoen, dat vooral het middenveld op elkaar ingespeeld moet raken. Zodra deze spelers in vorm / op elkaar ingespeeld raken dan denk ik dat we zeker mee kunnen doen om de plaatsen 2 t/m 5
Pssst, er is ook een Ajax-topic hoor......quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:02 schreef sirallut het volgende:
Ajax is qua omzet de grootste club van nederland. Ook is Ajax de meest bekende Nederlandse club (4 keer Europa cup 1) en de grote spelers J Cruijff ,M v Basten, D Bergkamp ; Ajacieden!!
Hoog niveau hebben sommige mensen tochquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Kaap het volgende:
Goh gek he, als er een menigte voor de deur staat die niet blij is en waar je vervolgens doorheen meot lopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:17 schreef Crush65 het volgende:
Lasten ze gewoon de training af....
Ja gek he? Het is niet alsof de situatie een beetje bedreigend kan overkomen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:17 schreef Crush65 het volgende:
Lasten ze gewoon de training af....
Ze moeten blij zijn dat er uberhaupt nog mensen willen komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja gek he? Het is niet alsof de situatie een beetje bedreigend kan overkomen.
Dat hebben de "fans" dan ook weer voor elkaar. Niet trainen, heel goed voor een niet op elkaar ingespeelde selectie natuurlijk![]()
Zolang we Huntelaar hebben zal Harry nooit de winnende kunnen makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:27 schreef travelman het volgende:
als Harry er 20 inschopt en de winnende tegen Ajax maakt, ziet de wereld er ook weer anders uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |