heb je eigenijk wel opgelet hoe het precies financieel in elkaar zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:50 schreef golfer het volgende:
Foute TT.
Die club is van de schuldeisers en het bestuur met financiële belangen in die club.
Maar het blijft zonde voor die club van jullie.
Ja dat mag Ten Cate heeft hem expres niet in Europese wedstrijden opgestelt zodat hij meer zou opleveren bij verkoop.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef evert het volgende:
veel belangrijker: mag charisteas dit kalenderjaar nog wel europees in actie komen voor ons?
Ja, heeft bij Ajax niet meegedaan in voorronde clquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef evert het volgende:
veel belangrijker: mag charisteas dit kalenderjaar nog wel europees in actie komen voor ons?
Nee, gewoon -engeziekte-jood/griek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:57 schreef DrDentz het volgende:
heet ie bij Feyenoord ook Harry?
Als je me uitlegt waarom ze hem harry noemen bij 020 allichtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:57 schreef DrDentz het volgende:
heet ie bij Feyenoord ook Harry?
Nogal gevolgd de laatste week, ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:53 schreef evert het volgende:
heb je eigenijk wel opgelet hoe het precies financieel in elkaar zit?
We dachten dat ie naar PSV zou gaan. Je hebt gelijk we hadden hem Jorien moeten noemen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je me uitlegt waarom ze hem harry noemen bij 020 allicht
weet je, ik zo pissig worden, door gozers zou als jou gaat de club gewoon kapot. weet je wat je bewerkstellig"? straks geen enkele speler of trainer meer die bij feyenoord wil werken en minder zelfvertrouwen bij de selectie. is dat je bedoeling?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, gewoon -engeziekte-jood/griek.
Ga jij nu ook weer eens normaal doen?quote:
Joden zijn niet welkom.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef evert het volgende:
[..]
weet je, ik zo pissig worden, door gozers zou als jou gaat de club gewoon kapot. weet je wat je bewerkstellig"? straks geen enkele speler of trainer meer die bij feyenoord wil werken en minder zelfvertrouwen bij de selectie. is dat je bedoeling?
ik bedoel: over de huidige financiele situatie (die anders is dan op het moment dat het 'toezicht' door de knvb werd uitgesproken)quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nogal gevolgd de laatste week, ja.
En daarom vind ik het echt zonde dat een mooie club als die van julie zo moet handelen.
Lees mijn posts maar eens na. Ik troll niet nu.
Vind het oprecht jammer dat dit soort zaken tussen het hondstrouwe legioen en jullie bestuur zulke fricties opleveren.
man, wat ben jij een sneue gast.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Joden zijn niet welkom.![]()
Die 200 man vandaag en meer morgen zijn het allicht met me eens. Dat jij dat niet bent interesseert me eigenlijk niet zoveel.
Oohja ik vergat dat hij die naam had gekregen van de supporters die klaasjan huntelaar The hunter noemenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk van cHARRYsteas
'quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Joden zijn niet welkom.![]()
Die 200 man vandaag en meer morgen zijn het allicht met me eens. Dat jij dat niet bent interesseert me eigenlijk niet zoveel.
evert, doe geen moeite dit soort sneue gasten iets bij te brengen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef evert het volgende:
omdat het een griek is die bij Ajax heeft gespeeld is hij niet welkom.
dus cruijf was ook niet welkom? Rob Witschge ook niet? en heb je toen niet op de coolsingel gestaan?
en wat zijn 200 man op de totale achterban.
ík bedoel maar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
Weet je uit welke stad de aanvoerder kwam die de EC-1 in ontvangst nam ?
http://feyenoord.netwerk.(...)451-2.php#post124425quote:Ze zijn met 40 namen bezig geweest de laatste tijd.
Vanmiddag om 12.00 uur viel de laatste kandidaat af (Klasnic. Hij mocht van werder komen maar hij wilde z'n contract uitdienen zodat hij transfervrij weg kon).
Toe was de keuze of niets doen of die jood halen. En voor het laatste is zoals bekend gekozen.
Hij zegt dat er heel goed over nagedacht is en om toch europees te spelen, hebben ze dit gedaan.
Afgezien van het feit dat het een jood is, past hij totaal niet bij het systeem dat Feyenoord speelt. Ook dat heb ik hem voorgelegd. Zijn antwoord: we hebben een heel matig elftal en we denken er heel serieus over na om 4-4-2 te gaan spelen.
oja, ik vergat ook nog Peter van Vossen. was toch ook een held in de kuip, ondanks zijn ajax verleden. dus het kan wel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
Weet je uit welke stad de aanvoerder kwam die de EC-1 in ontvangst nam ?
Rinus Israel (DWS, maar toch Amsterdammer),quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:17 schreef tong80 het volgende:
Robbie Witschge, Simon Tahamata, Johnnie Rep, Ronald Koeman, Tsjeu la Ling, Jan Everse, Ruud Geels, Eddy PG. Ze waren allemaal welkom.
Als je toen al geboren was had je net zo staan juichen op de Coolsingel toen ie jullie kampioen maakte, toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:18 schreef MarkNMGN het volgende:
En niet iedereen pikte het toendertijd dat Cruijff kwam, of had je de illusie van wel?
In Duitsland heette hij al Harry hoor, simpele.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oohja ik vergat dat hij die naam had gekregen van de supporters die klaasjan huntelaar The hunter noemen![]()
Van de Herik was ook nooit echt te spreken over de belastingdienstquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:34 schreef Belastingdienst het volgende:
Nooit gemogen die van de Herik.![]()
En Arnold Scholtenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Rinus Israel (DWS, maar toch Amsterdammer),
John van Loen (utrechter, maar wel ex-Ajacied)
JOHAN CRUIJFF!!!!
Al die jeugdspelers van Ajax die nu spelen voor F'noord.
En visa versa ook wat andere spelers, zoals de nu macht hebbende Wim Janssen.
Die naam komt uit zijn tijd in Duitsland.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oohja ik vergat dat hij die naam had gekregen van de supporters die klaasjan huntelaar The hunter noemen![]()
Nee, er is nooit echt een vonk tussen ons geweest. Spijtig is dat...quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:37 schreef D1 het volgende:
[..]
Van de Herik was ook nooit echt te spreken over de belastingdienst
zegt er ook 1 watquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij PSV pikken ze alles, zelfs die zogenaamde harde kern van hun
Het kan mij persoonlijk geen zak spelen waar een speler vandaan komt ook al worden er andere dingen van spelers verwacht maar het gaat mij erom dat die Harry geen zak heeft gepresteerd bij Ajax. Ach misschien ben ik wel ouderwets en hoeft een spits tegenwoordig niet te meer scorenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:14 schreef evert het volgende:
oja, ik vergat ook nog Peter van Vossen. was toch ook een held in de kuip, ondanks zijn ajax verleden. dus het kan wel!
Das idd wel zielig jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:05 schreef Frutsel het volgende:
vanochtend op het nieuws....
"Hoogverraad van die, hoogverraad van die.."
"Ik denk niet dat Charisteas het trainingsveld op komt nee, dat denk ik niet"...
"Zullen 150 man hem wel gaan beletten"..
Wat een trieste shit zeg![]()
Ja dat gaat niet lukken denk ik. Jammergenoeg voor hem kan ie waarschijnlijk niks doen om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Das idd wel zielig jaNet alsof je het die jongen kwalijk kan nemen
Geef hem iig een kans
Wat heeft Charisteas zelf gedaan om dat te verdienen? Spreekkoren tegen JvdH zou ik begrijpen, of tegen Jansen/Bosz. Dit vind ik gewoon lullig voor een speler die ws. gewoon blij was dat hij weer van de bank afkon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:05 schreef Frutsel het volgende:
vanochtend op het nieuws....
"Hoogverraad van die, hoogverraad van die.."
"Ik denk niet dat Charisteas het trainingsveld op komt nee, dat denk ik niet"...
"Zullen 150 man hem wel gaan beletten"..
Wat een trieste shit zeg![]()
Maar komop zeg... hij gaat nu voor jullie spelen... je kan hem toch niet de schuld geven??? Het bestuur en trainer heeft hem aangetrokken.. ik vind het zo'n onzin om de speler daarop te aanvallen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Kaap het volgende:
Ik hoor net op Veronica dat er file staat bij De Kuip, training is om 10:30, toeval
Hij wordt net zoals Lurling, uitgescholden, uitgefloten en in zijn bek gespuwd, nooit geaccepteerd.
Wat eeuwig zonde was. Lurling was een eikel, maar dr zat 3x meer in dan wat er -mede hierdoor- uitgekomen was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Kaap het volgende:
Ik hoor net op Veronica dat er file staat bij De Kuip, training is om 10:30, toeval
Hij wordt net zoals Lurling, uitgescholden, uitgefloten en in zijn bek gespuwd, nooit geaccepteerd.
Nee, die bijnaam had hij in Bremen al. En volgens mij werd Huntelaar in Heerenveen al the hunter (quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Canisfire het volgende:
Als je nou gewoon die gasten, of ut er nu 100 of 200 zijn allemaal oppakt, een stadionverbod geeft en dat ze zich tijdens elke wedstrijd moeten melden op het buro...dan schieten we wat op..quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Kaap het volgende:
Tuurlijk mensen met een echt Feyenoordhart uit het stadion bannen! Jij begrijpt er niks van jij, kutneus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je nou gewoon die gasten, of ut er nu 100 of 200 zijn allemaal oppakt, een stadionverbod geeft en dat ze zich tijdens elke wedstrijd moeten melden op het buro...dan schieten we wat op..
Wat een triestelingen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tuurlijk mensen met een echt Feyenoordhart uit het stadion bannen! Jij begrijpt er niks van jij, kutneus.
Cruijff was inderdaad niet welkom.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef evert het volgende:
[..]
'
omdat het een griek is die bij Ajax heeft gespeeld is hij niet welkom.
dus cruijf was ook niet welkom? Rob Witschge ook niet? en heb je toen niet op de coolsingel gestaan?
en wat zijn 200 man op de totale achterban.
Die moffen konden Charisteas niet uitspreken ofzo...quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:19 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee, die bijnaam had hij in Bremen al. En volgens mij werd Huntelaar in Heerenveen al the hunter () genoemd.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:33 schreef Dr.Nase het volgende:
Mogge kamaraden
Veel plezier met jullie grote naam! (ach hij komt in ieder geval van de grootste club)
Niet zo zeuren, jullie mogen de god van Dirk op jullie blote havenarbeiderknietjes danken
dat Charisteas bij jullie kneuzenclub wil spelen en vechten tegen degradatie
Ik was gewoon op FOK! vanaf 20:30 en tot het forum down ging was ik in dit topic bezig terwijl Bos op het transfer topic stond. Had niet echt tijd om mee te praten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We misten je een beetje gisteravond Kaap![]()
.... of stond je bij het stadion?
Wat een zooitje nepsupportersquote:Op vrijdag 1 september 2006 06:48 schreef DenniZZ het volgende:
[afbeelding]
Dag Feyenoord, mij zie je dit seizoen niet meer!!!
Zijn # doelpunten / # gespeelde minuten ratio is helemaal niet slecht hoor. Hij is al s spits beter dan er nu credit gegeven wordt. Beter dan Nevland of Vagner Love imho.quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het kan mij persoonlijk geen zak spelen waar een speler vandaan komt ook al worden er andere dingen van spelers verwacht maar het gaat mij erom dat die Harry geen zak heeft gepresteerd bij Ajax. Ach misschien ben ik wel ouderwets en hoeft een spits tegenwoordig niet te meer scoren
Die club is al helemaal naar de klote man. Zolang Stalin aan de Maas daar de touwtjes in handen heeft kunnen ze geen goede aankopen meer doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Zijn # doelpunten / # gespeelde minuten ratio is helemaal niet slecht hoor. Hij is al s spits beter dan er nu credit gegeven wordt. Beter dan Nevland of Vagner Love imho.
Als ik F'noorder zou zijn zou ik denk ik even grondig vloeken, boos zijn op het bestuur maar wel voor de 100% achter Harry staan. Alleen dan is er kans dat het geld niet ECHT voor niets is geweest. Als-ie iedere week uitgefloten wordt door de eigen supporters zal-ie niet renderen en is het geld echt weg.
Maar als Ajacied zeg ik: ga zo door - fluit 'm uit - en richt samen met het bestuur je club te gronde ...
Whehehehquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:47 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tyft toch lekker een eind op , strontvlieg !
Sinds wanneer brullen jullie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die club is al helemaal naar de kanker man. Zolang Stalin aan de Maas daar de touwtjes in handen heeft kunnen ze geen goede aankopen meer doen.
feyenoord staat er als een zielig hoopje bij, staan op de ranglijst op een plaats waar ze in de buurt zullen eindigen en het wordt lachen,gieren brullen als de kakkerlakken thuis tegen AFCA moeten aantreden.![]()
Whehe 18 spelers onder Gullit aangetrokken allemaal foetsie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sinds wanneer brullen jullie?
Stelletje mietjes.
Geen goede aankopen is ook een beetje overdreven ofniet?
Ga lekker aan een jodekoek knabbelen ofzo, uit je vingers komt toch weinig zinnigs..
Ach ja, na 2 wedstrijden valt er ook echt veel te zeggen he... ik meen me te herinneren dat PSV een aantal jaren geleden na 2 wedstrijden ook ergens onderaan stond... werden toch kampioen. Dus schreeuw maar niet voordat alle 34 wedstrijden zijn gespeeld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Verder, 1 punt uit 2 wedstrijden, prachtige 15e plaats, en zicht op verbetering is er niet. Verdediging zo slap als lauwe kaas.
Klopt, die stonden (ik meen seizoen 2001/2002) tijdens de winterstop zelfs in het rechterrijtje maarnog kampioen geworden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, na 2 wedstrijden valt er ook echt veel te zeggen he... ik meen me te herinneren dat PSV een aantal jaren geleden na 2 wedstrijden ook ergens onderaan stond... werden toch kampioen. Dus schreeuw maar niet voordat alle 34 wedstrijden zijn gespeeld.![]()
![]()
met deze selectie kunt je dat egt wel vergeten ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Klopt, die stonden (ik meen seizoen 2001/2002) tijdens de winterstop zelfs in het rechterrijtje maarnog kampioen geworden.
Misschien, misschien ook niet. Het zou ook zomaar kunnen dat er shirtjes besteld worden met achterop Jood. (o.i.d.)quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Feyenoord supporters teleurgesteld zijn, maar toch heb ik wel het gevoel dat Charisteas best eens kan verrassen.
Hij verdient iig een eerlijke kans lijkt me.
Ergens heb je wel gelijk. Het gaat immers om de club, niet alleen om de spelers. Maar het doet gewoon pijn als je een beetje clubliefde hebtquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een droevige reacties van de zogenaamd 'echte' Feyenoordfans (ja, kom nu maar op met de beledigingen...(en nee ik ben geen FC Twente fan)). Je seizoenskaart doorknippen omdat 1 aankoop je niet aanstaat, dat is pas clubliefde!![]()
Ik snap echt wel dat je niet zit te springen om een reservespits van de 'aartsrivaal', maar deze reacties zijn echt meer dan droevig. Die gast straks uitfluiten en belachelijk maken dat is pas goed voor Feyenoord...
Ik hoop echt dat die gast een kans krijgt, hij is er nu eenmaal, en je zult het er mee moeten doen. Hij kan er immers ook weinig aan doen, hij wil gewoon voetballen.
HUP Feyenoord!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 06:48 schreef DenniZZ het volgende:
[afbeelding]
Dag Feyenoord, mij zie je dit seizoen niet meer!!!
Sjah, in die en deze kwestie kan je alleen maar het verwijt naar Jorien maken dat'ie nooit een veto heeft uitgesproken. (En dat word hem zeker in dit geval ernstig kwalijk genomen).quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Whehe 18 spelers onder Gullit aangetrokken allemaal foetsie.
Kalou en Kuijt gaan voor redelijke bedragen de deur uit, maar geld voor fatsoenlijke spitsen is er niet. En wordt over de balk gesmeten naar ons
Blijkt dat je scheel bent aangezien in wedstrijd 1 moest de strijd op het middenveld gewonnen worden (3-4-3) wat uitermate slap was.quote:Verder, 1 punt uit 2 wedstrijden, prachtige 15e plaats, en zicht op verbetering is er niet. Verdediging zo slap als lauwe kaas.
Dat is een feit. Maar daar brengt Charisteas geen verandering in.quote:Geen enkele club die de aanvallende capaciteit van feyenoord nog vreest.![]()
Als je geen Feyenoord fan bent , weet je echt niet hoe we ons nu voelen ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een droevige reacties van de zogenaamd 'echte' Feyenoordfans (ja, kom nu maar op met de beledigingen...(en nee ik ben geen FC Twente fan)). Je seizoenskaart doorknippen omdat 1 aankoop je niet aanstaat, dat is pas clubliefde!![]()
Ik snap echt wel dat je niet zit te springen om een reservespits van de 'aartsrivaal', maar deze reacties zijn echt meer dan droevig. Die gast straks uitfluiten en belachelijk maken dat is pas goed voor Feyenoord...
Ik hoop echt dat die gast een kans krijgt, hij is er nu eenmaal, en je zult het er mee moeten doen. Hij kan er immers ook weinig aan doen, hij wil gewoon voetballen.
HUP Feyenoord!
Jij komt sowieso al niet meer in het stadion, getuige je vorige post, dus waar maak je je nog druk om. De club maakt een (grote) fout en jij stapt er meteen uit? Clubliefde hoor, je team steunen in een moeilijke periode. Klasse!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tuurlijk mensen met een echt Feyenoordhart uit het stadion bannen! Jij begrijpt er niks van jij, kutneus.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:09 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk. Het gaat immers om de club, niet alleen om de spelers.
Dat snap ik volkomen!quote:Maar het doet gewoon pijn als je een beetje clubliefde hebt![]()
Nou, gisteravond had ik wel iets van: Sterf dit en datquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
My point exactly!
[..]
Dat snap ik volkomen!
Maar ik vind ook dat men zo realistisch moet zijn om hier niet een speler moedwillig kapot te gaan maken omdat je het niet eens bent met een aankoop van de club. Laat je onvrede dan horen (wat een aantal ook wel doet) richting bestuur en technische staf, maar richt de gifpijlen niet op iemand die er zelf weinig aan kan doen. Toch?
Lieve schat.... ik ben dan wel een meisje uit Twente maar zo lang ik me kan heugen (van huis uit meegekregen) draag ik Feyenoord al een zeer warm hart toe (understatement). Ik snap de frustratie dus echt wel. Ik vind alleen dat sommige reacties zo enorm droevig en over the top zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Als je geen Feyenoord fan bent , weet je echt niet hoe we ons nu voelen ..
na een week waarin we te horen kregen dat we de slechtste leiding van het land hebben, met een nog slechtere financiele situatie dan ooit te voren , en dan flikken ze dit...
Het boeit me niet dat ie van Ajax komt , het boeit me des te meer dat ie daar van de bank/tribune komt !!!
Als je zo'n slechte financiele boekhouding hebt , en je hebt eindelijk weer eens wat te besteden koop je niet zomaar wat ...
Jorien , het is de hoogste tijd , en neem die tyfus zooi mee !!!!!!!!!!!!!!!
Ach, we kunnen nog altijd de nacompetitie winnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef ruud_fr het volgende:![]()
wat een tyfus aankoop weer zeg, wordt niets meer dit jaar
Alleen omdat ie van Ajax komt of omdat je denkt dat ie er niets van kan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef ruud_fr het volgende:![]()
wat een tyfus aankoop weer zeg, wordt niets meer dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |