quote:
Snel Love halen !!!! We racen met 310 km naar Moskou nemen hem nee en smeken dat ie een contract moet tekenen !!!!quote:
Ze waren er inderdaad al een paar weken mee bezig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een aanwijzing dat deze transfer al langer vaststond.
en hij veroorzaakte nog een penalty tegen nac die jullie spits mistequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef patrickt37 het volgende:
En toch maakte hij bij zijn invalbeurt tegen RKC een goede indruk.
Dus eventjes niet te negatief over onze "ex" spits.
ruilen voor Ronald?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Erwin Koeman rot op
Harry gewoon uitfluiten dat hij zelf door heeft dat hij niet gewenst isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze waren er inderdaad al een paar weken mee bezig.
daaaaan en D-K moeten trouwens niet zo janken hier, als er iemand geen recht tot zeiken heeft zijn zij het wel. Bovendien heeft fnoord zichzelf voor lul gezet, daar hebben jullie verder niemand voor nodig. Jullie zijn momenteel gewoon letterlijk het lachertje van Nederland.
Maar nog even een serieuze vraag; STEL nou dat het bestuur zwicht en oprot, wat moet er dan met Harry gebeuren? Is dan opeens alles vergeten en vergeven? Want je zit er toch aan vast.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze waren er inderdaad al een paar weken mee bezig.
daaaaan en D-K moeten trouwens niet zo janken hier, als er iemand geen recht tot zeiken heeft zijn zij het wel. Bovendien heeft fnoord zichzelf voor lul gezet, daar hebben jullie verder niemand voor nodig. Jullie zijn momenteel gewoon letterlijk het lachertje van Nederland.
Maar nog even een serieuze vraag; STEL nou dat het bestuur zwicht en oprot, wat moet er dan met Harry gebeuren? Is dan opeens alles vergeten en vergeven? Want je zit er toch aan vast.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Commentaar van Koeman " Lazovic kan voor ons de ideale spits zijn en hij kent het spelletje "
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef NickFeyR het volgende:
edit
Het gaat ook om speelminuten. Speelminuten die hij ook vaak maakte door op rechts of links te moeten spelen. 1 op 3 lopen is dan niet onverdienstelijk. Ik moet het Kluivert nog zien doen, want dat is ook geen goalgetter.quote:
Wibra lakens, in stukken knippen en weer aan elkaar naaien...?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Danny-Buijs het volgende:
Iemand een idee waar je zo'n groot stuk doek kunt kopen?
sukkeltjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
En jullie trollen ook.En waarom zegt devv dat wij het lachterje van nederland zijn,moet ik dat soms pikken ?
Iemand kanker toewensen is wel FF anders dan gewoonweg trollen, dat weet je best.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
En jullie trollen ook.En waarom zegt devv dat wij het lachterje van nederland zijn,moet ik dat soms pikken ?
op de markt bij station Blaak?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Danny-Buijs het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dat ik een winkeltje ga beginnen naast De Kuip en grote doeken ga verkopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Danny-Buijs het volgende:
trollen is lagerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Iemand kanker toewensen is wel FF anders dan gewoonweg trollen, dat weet je best.
Hey hey!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef NickFeyR het volgende:
Sorry maar ik been in een supergefrustreerde bui.al die ajacieden komen nu weer uit hun grot vandaan,maar ohwee als het slecht gaat met hun,nou dan zijn de rapen gaat daar in Amsterdam! !!!!!
Daar heb je helemaal gelijk in. Wanneer je zulke dingen doet dan snap ik zo'n gelach best. Ik zou net zo gelachen hebben als jullie Ali B binnengehaald hadden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:
Tja je laat hem spelen tot we iets anders hebben. Het is ook onzin om dat salaris over de balk te gooien en er een jeugdspeler neer te kwakken. Wel mag er snel een andere spits komen en hij naar de eerste de beste andere club.quote:Maar nog even een serieuze vraag; STEL nou dat het bestuur zwicht en oprot, wat moet er dan met Harry gebeuren? Is dan opeens alles vergeten en vergeven? Want je zit er toch aan vast.
Zo snel mogelijk verkopen of ruilen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:
Ach, nu het is de beurt aan de Ajacieden. Vorige week nog konden jullie je kapot lachen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef NickFeyR het volgende:
Sorry maar ik been in een supergefrustreerde bui.al die ajacieden komen nu weer uit hun grot vandaan,maar ohwee als het slecht gaat met hun,nou dan zijn de rapen gaat daar in Amsterdam! !!!!!
o god trutje heeft ook een monopoly spel..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef Version1 het volgende:
[..]
op de markt bij station Blaak?![]()
wat lul je nou man ajax is net uitgeschakeld voor de CLquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef NickFeyR het volgende:
dat Charisteas bij nog geen enkele club waar hij speelde meer dan 9 doelpunten maakte in de competitie zegt genoeg, terwijl Feyenoord nou juist op zoek is naar doelpunten. Kluivert heeft 7 seizoenen waarin hij vaker van 15 keer heeft gescoord, da's nogal een verschil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat ook om speelminuten. Speelminuten die hij ook vaak maakte door op rechts of links te moeten spelen. 1 op 3 lopen is dan niet onverdienstelijk. Ik moet het Kluivert nog zien doen, want dat is ook geen goalgetter.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Fantastich hoe jullie in actie komen tegen deze transfer, jammer dat ze in Eindhoven niet zo zijn
Ik kom er vaak genoeg langs.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
o god trutje heeft ook een monopoly spel..
Was je de avond na Kopenhagen vergeten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef NickFeyR het volgende:
komt ajax nog wel achter welke spitsen ze hebben laten lopen , 12 verliespunten tegen Psv en Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Fantastich hoe jullie in actie komen tegen deze transfer, jammer dat ze in Eindhoven niet zo zijn
Dat valt in het niet bij deze transfer man,dit is de flop van de eeuw.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wat lul je nou man ajax is net uitgeschakeld voor de CL![]()
Ik geniet er nog steeds van, Kopenhagen, Vermaelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef patrickt37 het volgende:
Was je de avond na Kopenhagen vergeten.
Ohoh, wat hebben jullie toen gelachen.
Hoort gewoon bij het spelletje.
PSV'ers moeten zich diep gaan schamen, die hadden nu ook voor de deur van hun stadion moeten gaan staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat Charisteas bij nog geen enkele club waar hij speelde meer dan 9 doelpunten maakte in de competitie zegt genoeg, terwijl Feyenoord nou juist op zoek is naar doelpunten. Kluivert heeft 7 seizoenen waarin hij vaker van 15 keer heeft gescoord, da's nogal een verschil.
Huh ik had niet gelachen hoor(was niet eens aangemeld toen).Met Europees voetbal ben ik voor elke club.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Was je de avond na Kopenhagen vergeten.
Ohoh, wat hebben jullie toen gelachen.
Hoort gewoon bij het spelletje.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
In Eindhoven zit totaal geen sfeer en belevenis. Die komen voor een potje voetbal en gaan weer naar huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
En we winnen wel elk jaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
In Eindhoven zit totaal geen sfeer en belevenis. Die komen voor een potje voetbal en gaan weer naar huis.
doeiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Baklap het volgende:
De spelfouten lijken mee te vallen op het doek.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Huh ik had niet gelachen hoor(was niet eens aangemeld toen).Met Europees voetbal ben ik voor elke club.
Idd, ik weet ook wel dat een van Bommel door het dagjes volk bij Ajax geacepteerd zou worden, maar dat door oa Zuid ook niet gepikt zou gaan worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
In Eindhoven zit totaal geen sfeer en belevenis. Die komen voor een potje voetbal en gaan weer naar huis.
suicidequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Kom je morgen nou ook of niet?
BTW leuke user-name![]()
Ik klaag eerder over jouw spelling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord haalt Buijs en Haary en wij maar klagen over onze aankoopbeleid
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Die andere spits die Feyenoord nog gaat halen is Henk Vos... Ik sprak Bosz net... "Het is een Nederlandse jongen, die de club van binnenuit kent en met zijn ervaring iets teweeg kan brengen bij onze selectie in onze strijd tegen degradatie. Ook wat betreft het strafblad dat hij heeft bij de KNVB past hij prima bij de club. Een aanwinst."
Dan heeft 'ie nog 3 minutenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Die andere spits die Feyenoord nog gaat halen is Henk Vos... Ik sprak Bosz net... "Het is een Nederlandse jongen, die de club van binnenuit kent en met zijn ervaring iets teweeg kan brengen bij onze selectie in onze strijd tegen degradatie. Ook wat betreft het strafblad dat hij heeft bij de KNVB past hij prima bij de club. Een aanwinst."
dan hebben ze straks nog teveel spitsen daarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Rot op,nu is het wel welletjes geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Is het 12 uur nederlandse tijd? niet 12 uur engelse ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Jullie hebben nog 4 minuten om nu de echte transfer te verklappen.![]()
weer zo'n originele !!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ach da's toch altijd zo geweest in eindhoven. Als je daar met een Ajax of feyenoord shirt aan door het centrum loopt hoor je hoogstens "rotzak!!". Denk dat dat andersom heel wat anders is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, ik weet ook wel dat een van Bommel door het dagjes volk bij Ajax geacepteerd zou worden, maar dat door oa Zuid ook niet gepikt zou gaan worden.
Bij PSV pikken ze alles, zelfs die zogenaamde harde kern van hun
Ik heb respect voor de meeste fnoorders hier die zich normaal kunnen gedragen, ondanks dat ik een hekel heb aan jullie kutclub. Maar jou gun ik dit gewoon zo ergquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
quote:Inmiddels heeft zich een grote groep verontwaardigde fans verzameld bij De Kuip. De fans kwamen samen om hun onvrede te uiten. Er is ook politie aanwezig. Uit de hand loopt het echter niet. Bij De Kuip reageerde Van Dop, voorzitter van de Supportersvereniging op de komst van De Kuip. "We zijn bijzonder verontwaardigd. Er was dinsdag nog gezegd dat er een topspits zou komen. Of er zou een topspits gekocht worden of geen enkele spits. En dan komt deze Griek, die nog van een hele vreemde vereniging komt, de nr 4 spits van onze concurrent. Dat is niet in goede aarde gevallen, kan ik wel zeggen."
De fans hopen dat Feyenoord Charisteas niet als een paniek aankoop heeft gedaan. "Als er afgelopen dinsdag bij het Supporters Platform gevraagd zou zijn aan de supporters hoe zij dit zouden vinden, als hij zou worden aangetrokken, hadden zij waarschijnlijk een negatief advies uitgebracht. Feyenoord leeft op het moment al op gespannen voet met zijn supporters en door deze aankoop zal de spanning zeker niet verminderen."
BRON: Feyenoordnet.nl
Nee, speelt als amateur bij RBC, daarvoor telt die deadline nietquote:
ja onze dieptepunten gaan niet verder dan 3e worden de laatste jaren.............quote:
Wat heeft dit met pikken te maken? Volgens mij zijn de meeste PSV-ers gewoon niet zo kinderachtig als Ajacieden of Feyenoorders. Bijvoorbeeld door niet in elkaars stad te komen, puur vanwege de clubquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, ik weet ook wel dat een van Bommel door het dagjes volk bij Ajax geacepteerd zou worden, maar dat door oa Zuid ook niet gepikt zou gaan worden.
Ga slapenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:56 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Rot op,nu is het wel welletjes geweest.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Uitlachen is werl leuk voor even,maar ik zou me als ik jullie was meer bemoeien met jullie eigen club,dan alleen maar hier komen.Snap niet dat de mods hier iets niet tegen doen.
PSV is niet belangrijk, ik denk dat Van Bommel geen tegenstand zoals dit zou hebben gekregen hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
ja want iemand zn harses inslaan omdat hij een shirt van een andere club draagt is zoals het hoort, ofnee dat is heel stoerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach da's toch altijd zo geweest in eindhoven. Als je daar met een Ajax of feyenoord shirt aan door het centrum loopt hoor je hoogstens "rotzak!!". Denk dat dat andersom heel wat anders is.
Rot nou maar op,zeker vandaag aangemeld ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, dat hebben jullie al lang niet meer gehad![]()
Die zijn nog bezig een ban voor jou te regelen i.v.m. jouw eerdere uitspraken, schat ik zo in.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Uitlachen is werl leuk voor even,maar ik zou em als ik jullie was meer bemoeien met jullie eigen club,dan alleen maar hier komen.Snap niet dat de mods hier iets tegen doen.
Jij kan zeker niet kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Rot nou maar op,zeker vandaag aangemeld ?
Ja, laten ze de supporters van alle andere clubs blokken voor het Feyenoord topicquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Uitlachen is werl leuk voor even,maar ik zou em als ik jullie was meer bemoeien met jullie eigen club,dan alleen maar hier komen.Snap niet dat de mods hier iets tegen doen.
|quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Rot nou maar op,zeker vandaag aangemeld ?
Bij Ajax zeker wel hoor, zeker nadat ie het nodig vond om altijd maar te kankeren op Ajax of 020 zoals ie het wel eens noemde in interviews..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
PSV is niet belangrijk, ik denk dat Van Bommel geen tegenstand zoals dit zou hebben gekregen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das toch een normale vraag?Ze zijn kwaad en protesteren, dat kennen toch hooligans zijn.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zijn nog bezig een ban voor jou te regelen i.v.m. jouw eerdere uitspraken, schat ik zo in.![]()
Graag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, laten ze de supporters van alle andere clubs blokken voor het Feyenoord topic![]()
![]()
Iedereen enge ziektes toewensen en dan zelf gaan lopen huilen, erg geloofwaardigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Dat vond ik wel mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij Ajax zeker wel hoor, zeker nadat ie het nodig vond om altijd maar te kankeren op Ajax of 020 zoals ie het wel eens noemde in interviews..
Grote mensen mogen langer opblijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ja en jullie mogen wel blijven he.
Tyft op !!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
En toch is dit een aankoop voor wat ze er voor betaald hebben heel redelijk. Harry scoort meer dan 16 doelpunten dit seizoen voor F'noord. Geen geld. Het enige wat-ie tegen heeft is dat-ie van Ajax afkomstig is, maar die gasten hebben vaker wel eens een Ajacied in hun team gehad...
Gaat helemaal niet scoren dit seizoen. Buijs zorgt wel dat hij zijn benen breekt op de trainingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
En toch is dit een aankoop voor wat ze er voor betaald hebben heel redelijk. Harry scoort meer dan 16 doelpunten dit seizoen voor F'noord. Geen geld. Het enige wat-ie tegen heeft is dat-ie van Ajax afkomstig is, maar die gasten hebben vaker wel eens een Ajacied in hun team gehad...
Je hebt gelijk, maar ook al was het Huntelaar die naar Feyenoord kwam voor twee pakken suiker. Ajacied =quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
Zijn ze die belofte in ieder geval nagekomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Pritt het volgende:
Harry is in iedergeval even lelijk als Dirk.
Buijs schopt hard, Buijs is stoer, ik ben fan van Buijs, ik ben ook stoer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Gaat helemaal niet scoren dit seizoen. Buijs zorgt wel dat hij zijn benen breekt op de training![]()
Je op zo'n manier laten gaan en mensen een dergelijke ziekte toewensen is wat mij betreft te ver gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Waarom is dat terecht ? Ik heb toch mijn excuses gegeven ?
jij bent ajacied, dus jij bent niet stoerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Buijs schopt hard, Buijs is stoer, ik ben fan van Buijs, ik ben ook stoer.
Ja wij zijn tenminste hooligansquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want iemand zn harses inslaan omdat hij een shirt van een andere club draagt is zoals het hoort, ofnee dat is heel stoer![]()
Volgens mij komt ie het trainingsveld niet eens op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Gaat helemaal niet scoren dit seizoen. Buijs zorgt wel dat hij zijn benen breekt op de training![]()
Wehe stakkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
jij bent ajacied, dus jij bent niet stoer
dat is het probleem ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef Posdnous het volgende:
Harry gaat het perfect doen voor Feyenoord. Niet zo janken om niks.
Vond Dirk in z'n beginperiode inderdaad erg lelijk, later is ie wel flink wat aan z'n uiterlijk gaan doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Pritt het volgende:
Harry is in iedergeval even lelijk als Dirk.
De tekst van de site:quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
condealence register voor feyenoord
http://cargawar.com/blog/archives/1250
Ach, dan maakt ie weer een nieuwe kloon aan. Hij zet zichzelf alleen maar voor lul, alleen heeft ie het zelf niet door.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je op zo'n manier laten gaan en mensen een dergelijke ziekte toewensen is wat mij betreft te ver gaan
Ow dus je hebt liever dat je club verder aanklooit met wereldspitsen als Boussabon en De Ceulaer dan dat er een spits komt die jullie de CL in kan schieten, wat erin kan resulteren dat jullie eindelijk weer es wat vet op de botten hebben en in ieder geval weer een klein beetje de uitstraling van een topclub krijgen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ook al was het Huntelaar die naar Feyenoord kwam voor twee pakken suiker. Ajacied =.
Nee trollen op een forum maakt je stoerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
Buijs schopt hard, Buijs is stoer, ik ben fan van Buijs, ik ben ook stoer.
Dat is inderdaad precies wat ik zeg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ow dus je hebt liever dat je club verder aanklooit met wereldspitsen als Boussabon en De Ceulaer dan dat er een spits komt die jullie de CL in kan schieten, wat erin kan resulteren dat jullie eindelijk weer es wat vet op de botten hebben en in ieder geval weer een klein beetje de uitstraling van een topclub krijgen?
Droevig![]()
Ik doe iig niet alsof spuit 11.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee trollen op een forum maakt je stoer![]()
Want? Ik zeg verdomme iets positiefs en ik meen het ook nog is het weer niet goed. Daar wordt ik toch zo moe van...quote:
Luister nou niet naar die gek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Want? Ik zeg verdomme iets positiefs en ik meen het ook nog is het weer niet goed. Daar wordt ik toch zo moe van...
Toch gelul ma, je KRIJGT een goede spits voor dat geld en het IS niet de eerste Ajacied die bij F'noord komt spelen. Hysterisch gelul.
De belangrijste reden waarom F'noord nu voor lul staat is omdat de supporters hun eigen spelers (JA - HIJ IS ER EEN VAN JULLIE) volledig afbranden - voordat hij uberhaupt een kans heeft gehad.
Jullie woede, DAT is het meest lachwekkende.
Dat denk ik nou ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat is het probleem ook niet.
Let op als het team enigzins redelijk presteert zal hij 1 op 1 scoren.
Dat heeft geen kanker te maken met stoerdoenerij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want iemand zn harses inslaan omdat hij een shirt van een andere club draagt is zoals het hoort, ofnee dat is heel stoer![]()
Dat er heel veel mensen boos zijn, heeft weinig te maken met het aantrekken van deze jood.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef Pritt het volgende:
Harry's eerste reactie vanuit zijn Griekse trainingskamp.
[afbeelding]
"Harry is nog steeds ondersteboven zijn transfer, eindelijk mag hij vanaf de 1e minuut voetballen."
Jij begrijpt er echt geen kanker van, dat is pas lachwekkend.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Want? Ik zeg verdomme iets positiefs en ik meen het ook nog is het weer niet goed. Daar wordt ik toch zo moe van...
Toch gelul ma, je KRIJGT een goede spits voor dat geld en het IS niet de eerste Ajacied die bij F'noord komt spelen. Hysterisch gelul.
De belangrijste reden waarom F'noord nu voor lul staat is omdat de supporters hun eigen spelers (JA - HIJ IS ER EEN VAN JULLIE) volledig afbranden - voordat hij uberhaupt een kans heeft gehad.
haha ik zeg kanker ik ben stoer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt geen kanker van, dat is pas lachwekkend.
Dat mag je me dan gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan je niet slapen C_Mquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ah, dus ik begrijp je, en daarom noem je me idioot. De psyche van de Feyenoordfan is nog moeilijker te doorgronden dan het transferbeleid van zijn bestuur en directiequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zeg.Idioot.
Deze aankoop is geen kans waardig! Ik snap echt totaal niet dat ze dat bij het bestuur niet door hebben! Er zou een topspits komen, anders kwam er niets. En ze zouden geen paniek aankopen doen. En dan krijg je dit.... Teleurstelling tot de macht 100. Ze graven hun graf nu alleen maar dieper en dieper.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Toch gelul man, je KRIJGT een goede spits voor dat geld en het IS niet de eerste Ajacied die bij F'noord komt spelen. Hysterisch gelul.
Sorry, Jorien..Heb je geen andere zaken aan je hoofd?quote:
Ga ik je niet uitleggen, je bent een buitenstaander, dus het meeste omtrent Feijenoord krijg je niet mee. Deze aankoop was de laatste druppel die de emmer heeft doen overlopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat mag je me dan gaan uitleggen.
Wat snap ik niet?
Dat mag je me dan gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Abromovich zn broerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef rubbereend het volgende:
zijn er eigenlijk geschikte kandidaten om de plek van van den Herik in te nemen? Wie zijn er favoriet onder het legioen?
Waar dan wel mee? De financiele stand van zaken bij jullie club (en dat dat niet altijd even eerlijk over gedaan wordt)? Dat is bij 99% de clubs het geval ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Cart_man het volgende:
Dat er heel veel mensen boos zijn, heeft weinig te maken met het aantrekken van deze jood.
Is er iemand die de tafel van 5 op kan zeggen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef rubbereend het volgende:
zijn er eigenlijk geschikte kandidaten om de plek van van den Herik in te nemen? Wie zijn er favoriet onder het legioen?
Je voelt toch zelf wel aan dat het fnoord bestuur dit niet kan maken.... zeker niet met de spanning die er al was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat mag je me dan gaan uitleggen.
Is het dat-ie Ajacied is? Lijkt me niet het is niet eerste.
Is het omdat het geen Kuijt is? Is ook niet nodig, jullie hebben Danny Buijs voor het karakter en de strijd
Is het omdat het geen goede spits is? Lijkt me niet want het is een heel rdelijke spist die gezien de minuten die hij hespeeld heeft heel goed scoort.
Wat dan wel?
jodenvolk hequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:15 schreef Calciumdude het volgende:
en tyft-straal op met die kleuterneusjes !!
Het gaat geweldig met de club, hebben miljoenen winst gemaakt de afgelopen jaren, hebben al 15 jaar een geweldige voorzitter, die de club subliem leidt etc. etc.quote:
Het legioen wordt met deze actie inderdaad flink op z'n 'Grieks' genomen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je voelt toch zelf wel aan dat het fnoord bestuur dit niet kan maken.... zeker niet met de spanning die er al was.
Hey je bent er nogquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:15 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Jji verdient ook een ban,zielige troller !!
Man, hoe kan je een Griek die in Duitsland speelde en bij Ajax vooral als noodgreep gehaald was en vooral op de bank zat toch in hemelsnaam een Jood noemen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Cart_man het volgende:
Dat er heel veel mensen boos zijn, heeft weinig te maken met het aantrekken van deze jood.
FF eerlijk is toch zo,jullie zijn zo triest bezig,nu weten we wel dat we bespot worden,klootzak !!!quote:
Dat er betaald word voor een 5e rangs jood daar mijn club zegt al genoegquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, hoe kan je een Griek die in Duitsland speelde en bij Ajax vooral als noodgreep gehaald was en vooral op de bank zat toch in hemelsnaam een Jood noemen?
Alsof ie een echt Ajax-verleden heeft?
Hij heeft er nauwelijks gespeeld en geen enkele band verder mee.
Zijn jullie nou echt zo kortzichtig om alles wat ooit in Amsterdam gespeeld heeft af te doen als Jood?
Of moet het weer eens het hele grote rijtje herhalen van spelers uit Amsterdam en van Ajax die er voor gezorgd hebben dat jullie clubje af-en-toe nog enigszins heeft meegedaan in een aantal competities?
Doc heeft volkomen gelijk dat jullie voor dit geld ook gezien jullie vreselijke financiele positie, een goede aankoop hebben gedaan.
Had je dan echt verwacht dat er een echte topspits kon worden aangeschaft?
Zo worden wij ook elke keer weer uitgelachen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
FF eerlijk is toch zo,jullie zijn zo triest bezig,nu weten we wel dat we bespot worden,klootzak !!!
Sla ze dood dat jodenvolk!quote:
Kluivert was goedkoper en een betere optie geweest voor zequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, hoe kan je een Griek die in Duitsland speelde en bij Ajax vooral als noodgreep gehaald was en vooral op de bank zat toch in hemelsnaam een Jood noemen?
Zijn jullie nou echt zo kortzichtig om alles wat ooit in Amsterdam gespeeld heeft af te doen als Jood?
Of moet het weer eens het hele grote rijtje herhalen van spelers uit Amsterdam en van Ajax die er voor gezorgd hebben dat jullie clubje af-en-toe nog enigszins heeft meegedaan in een aantal competities?
Doc heeft volkomen gelijk dat jullie voor dit geld ook gezien jullie vreselijke financiele positie, een goede aankoop hebben gedaan.
Als je minder dan 3 M te besteden hebt voor een transfer dan is een topspits onmogelijk Daarnaast zijn Vagner Love en Prso zijn slechter dan Harry imho. Kijk naar zijn doelpunten per minuut return en het is een topspits. En als je geen spits koopt dan zou er helemaal geen spits zijn ongeveer. Als het een teleurstelling is dat Harry komt dan heb je jezelf onrealitisch gek lopen maken want WIE zou nou beter EN aannemlijk zijn? Dacht je dat Cruz de kampioen van Italie zou verruilen voor F'noord?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Deze aankoop is geen kans waardig! Ik snap echt totaal niet dat ze dat bij het bestuur niet door hebben! Er zou een topspits komen, anders kwam er niets. En ze zouden geen paniek aankopen doen. En dan krijg je dit.... Teleurstelling tot de macht 100. Ze graven hun graf nu alleen maar dieper en dieper.
Nee Buijs is een top transferquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Dat er betaald word voor een 5e rangs jood daar mijn club zegt al genoeg
Daar gaat het totaal niet om. Er wordt altijd gezegd dat er zo veel naar het publiek geluisterd wordt. Er is duidelijk opdracht gegeven om een topspits te halen of geen spits. En over de rest ga ik niet een in discussie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
Dan was de onrust minstens net zo groot geweest, en ik geloof niet dat Kluivert zelf had gewild. Wat PLAE zegt, het bestuur kon het eigenlijk niet goed (meer) doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kluivert was goedkoper en een betere optie geweest voor ze![]()
Dan hadden ze nog altijd Nevland kunnen halen, alles beter dan Charisteas.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe dan ook het bestuur kon het niet goed doen en dit was gewoon de druppel.
- Feyenoord had 6 miljoen te bestedenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je minder dan 3 M te besteden hebt voor een transfer dan is een topspits onmogelijk Daarnaast zijn Vagner Love en Prso zijn slechter dan Harry imho. Kijk naar zijn doelpunten per minuut return en het is een topspits. En als je geen spits koopt dan zou er helemaal geen spits zijn ongeveer. Als het een teleurstelling is dat Harry komt dan heb je jezelf onrealitisch gek lopen maken want WIE zou nou beter EN aannemlijk zijn? Dacht je dat Cruz de kampioen van Italie zou verruilen voor F'noord?
Is het nog een beetje feestquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
en topic 200 is bijna in zicht
Kloontje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Danny-Buijs het volgende:
Dat er betaald word voor een 5e rangs jood daar mijn club zegt al genoeg
Harry fungeert best aardig als breekijzer ja... Maar zo iemand heb je al met van Hooijdonk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je minder dan 3 M te besteden hebt voor een transfer dan is een topspits onmogelijk Daarnaast zijn Vagner Love en Prso zijn slechter dan Harry imho. Kijk naar zijn doelpunten per minuut return en het is een topspits. En als je geen spits koopt dan zou er helemaal geen spits zijn ongeveer. Als het een teleurstelling is dat Harry komt dan heb je jezelf onrealitisch gek lopen maken want WIE zou nou beter EN aannemlijk zijn? Dacht je dat Cruz de kampioen van Italie zou verruilen voor F'noord?
Als je eens beter leest zou je kunnen zien dat we niet zitten te wachten op een speler die er geen pepernoot van kan ... hij zit niet voor niets op de tribune , ofwel..quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nouja. Het is natuurlijk oerdom om een Ajacied te halen, wanneer het legioen een opvolger voor kuyt eist.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan was de onrust minstens net zo groot geweest, en ik geloof niet dat Kluivert zelf had gewild. Wat PLAE zegt, het bestuur kon het eigenlijk niet goed (meer) doen.
OK, dat is duidelijker. Want de aankoop op zich is niet slecht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga ik je niet uitleggen, je bent een buitenstaander, dus het meeste omtrent Feijenoord krijg je niet mee. Deze aankoop was de laatste druppel die de emmer heeft doen overlopen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
He kijk eens jullie favoriete tijd
0:20!
Maar Nevland was bijvoorbeeld wel een optie...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Rot nou op,genoeg uitgelachd.Sukkels,jullie weten ook van geen ophouden,maar ja ajacieden worden toch nooit geband....quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Deze is alvast voor de nieuwe OP:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef Baklap het volgende:
Als hij de winnende tegen Sparta maakt hoor je niemand meer.
[afbeelding]
nee inderdaad , want juichen doen we niet voor hem ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef Baklap het volgende:
En die wilden eigenlijk Geert den Ouden naar de Kuip sturenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef Pritt het volgende:
We wilden hem eigenlijk ruilen voor Bosschaart maar ADO was ons te snel af.
Ze kunnen zoveel eisen, maar een beetje realisme kan ook geen kwaad. Maar dat deze transfer niet kan (van zowel Ajax als fnoord kant - en vergeet zeker niet vanuit Harry zelf niet) lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouja. Het is natuurlijk oerdom om een Ajacied te halen, wanneer het legioen een opvolger voor kuyt eist.
Veeg me opquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
Na het nieuws van Kluivert en Harry echt niet hoor.quote:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Zeg Feyenoord,triest kind.
Ik heb het altijd vreemd gevonden dat een club met een dergelijke achterban altijd te weinig geld heeft - maar voor de rest is het qua prestaties tijdens JvdH niet slechter dan de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het gaat geweldig met de club, hebben miljoenen winst gemaakt de afgelopen jaren, hebben al 15 jaar een geweldige voorzitter, die de club subliem leidt etc. etc.
Gaat er nog geen lampje branden?
Zeg Feyenoord of ben je zo triest dat je dat niet kan,loser hoop dat je op je bek wordt geslagen !!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel eisen, maar een beetje realisme kan ook geen kwaad. Maar dat deze transfer niet kan (van zowel Ajax als fnoord kant - en vergeet zeker niet vanuit Harry zelf niet) lijkt me duidelijk.
[afbeelding]
Nee, dat is nu 00:09 miljoen, het prijskaartje dat Vermaelen achterliet in de VCL.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee.quote:
Daarvoor hoor je denk ik ook niemandquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef Baklap het volgende:
Dat interesseert hem echt geen drol hoor. clubliefde voor ajax bij een griek die nog echt een kans heeft gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef devv05 het volgende:
Maar dat deze transfer niet kan (van zowel Ajax als fnoord kant - en vergeet zeker niet vanuit Harry zelf niet)
Pas nog een week geband geweest hoor, maar voor iemand die zich net geregistreerd heeft ben je mij net te goed op de hoogte, dus wiens kloon ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef NickFeyR het volgende:
Rot nou op,genoeg uitgelachd.Sukkels,jullie weten ook van geen ophouden,maar ja ajacieden worden toch nooit geband....
[afbeelding]
Kaap kan zich nu wel bekend makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas nog een week geband geweest hoor, maar voor iemand die zich net geregistreerd heeft ben je mij net te goed op de hoogte, dus wiens kloon ben jij nou weer?![]()
Na het oplossen van het raadsel wel. Van Geel laat Kluivert opbloeien bij psv om hem vervolgens volgend jaar terug te halenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Na het nieuws van Kluivert en Harry echt niet hoor.
Hehe jij bent de enige die zich zo druk maakt hoor, en ik zie het jou niet gauw doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Zeg Feyenoord of ben je zo triest dat je dat niet kan,loser hoop dat je op je bek wordt geslagen !!!
bla blaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas nog een week geband geweest hoor, maar voor iemand die zich net geregistreerd heeft ben je mij net te goed op de hoogte, dus wiens kloon ben jij nou weer?![]()
Ik bedoel niet echt clubliefde, meer dat ie door beide kanten nu uitgekotst wordt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat interesseert hem echt geen drol hoor. clubliefde voor ajax bij een griek die nog echt een kans heeft gehad.![]()
Zou ik ook niet hebben als ik in een kleine competitie in t buitenland speelde.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef PLAE@ het volgende:
Tuurlijk is het een prima aankoop. Niet wat men wilde, maar wat men wilde is onhaalbaar aangezien er maar weinig mensen Feyenoord zien als een topclub waar ze graag voor willen spelen.
Hoe dan ook het bestuur kon het niet goed doen en dit was gewoon de druppel.
Inderdaad, al hoewel ik kan het me van Ajax nog wel voorstellen. Ze hebben er toch niet veel aan en dit is een goedkope oplossing.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef devv05 het volgende:
Ze kunnen zoveel eisen, maar een beetje realisme kan ook geen kwaad. Maar dat deze transfer niet kan (van zowel Ajax als fnoord kant - en vergeet zeker niet vanuit Harry zelf niet) lijkt me duidelijk.
Hahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat vooral, ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Doc het volgende:
Het is dan ook zo dat de meeste Ajacieden hier meer in een deuk liggen om de woede van de F'noord fans dan die aankoop zelf.
10.30??? Ik lees overal 12 uur....quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Vrijdag 01/09 10.30u
ik ga wel ff denk
Mja, ik had 'm er liever bijgehouden als breekijzer. Maar dit is ook wel hilarisch hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Het is dan ook zo dat de meeste Ajacieden hier meer in een deuk liggen om de woede van de F'noord fans dan die aankoop zelf.
Natuurlijk is het leuk, maar ik kan die woede zeker begrijpen!.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Feyenoord.nl staat hetquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
10.30??? Ik lees overal 12 uur....
Grappig trouwens dat de clubinternetsite dan net weer geen Ajax kan zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ik zeg toch ook Ajax ? Maar ja Ajacieden zijn triest.
Een belediging voor Kuijt iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik leg vooral in een deuk om het feit dat men zo hard op zoek is geweest naar een vervanger voor Kuyt en dan komt men vlak voor het verstrijken van de dealine met Harry op de proppen
Dit maakt de dag weer een beetje goed idd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, ik had 'm er liever bijgehouden als breekijzer. Maar dit is ook wel hilarisch hoor.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik leg vooral in een deuk om het feit dat men zo hard op zoek is geweest naar een vervanger voor Kuyt en dan komt men vlak voor het verstrijken van de dealine met Harry op de proppen
Ga mee treinen dan, altijd gezelligquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
lijkt me wel gezellig morgen bij de kuip![]()
een beetje senatie zoekenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Ga mee treinen dan, altijd gezellig![]()
Lekker lopen vanaf zuidquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef Danny-Buijs het volgende:
Ik hoop trouwens dat de NS wel stadiontreinen laat rijden morgen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef Chadi het volgende:
Zoveel plezier heeft Feyenoord me in jaren niet gebracht
NickFeyR zal wel nummer 1 wordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:35 schreef Danny-Buijs het volgende:
Vraag me af of er morgen nog mensen worden geband...
Voorspellende gaves van mij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef nikky het volgende:
NickFeyR is voorlopig niet meer welkom. Het gedrag wat deze user toonde is wat wij niet willen zien op FOK! ( schelden, idioot gedrag, onbeschoft )
Niet echt vreemd.. het halve AMC woordenboek ongeneeslijke ziektes is hier door hem opgesomd.quote:
at5 is echt zo gaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:34 schreef jmac het volgende:
Zelfs AT5 doet aan subtiel ledvermaak: http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=20463
Is ook wel een beetje zielig natuurlijk. Wie willen ze voor de gek houden.quote:
Ja, alle kansloze werklozen die niets beters te doen hebben verzamelen op een werkdag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
lijkt me wel gezellig morgen bij de kuip![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, alle kansloze werklozen die niets beters te doen hebben verzamelen op een werkdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |