quote:
Snel Love halen !!!! We racen met 310 km naar Moskou nemen hem nee en smeken dat ie een contract moet tekenen !!!!quote:
Ze waren er inderdaad al een paar weken mee bezig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een aanwijzing dat deze transfer al langer vaststond.
en hij veroorzaakte nog een penalty tegen nac die jullie spits mistequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef patrickt37 het volgende:
En toch maakte hij bij zijn invalbeurt tegen RKC een goede indruk.
Dus eventjes niet te negatief over onze "ex" spits.
ruilen voor Ronald?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Erwin Koeman rot op
Harry gewoon uitfluiten dat hij zelf door heeft dat hij niet gewenst isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze waren er inderdaad al een paar weken mee bezig.
daaaaan en D-K moeten trouwens niet zo janken hier, als er iemand geen recht tot zeiken heeft zijn zij het wel. Bovendien heeft fnoord zichzelf voor lul gezet, daar hebben jullie verder niemand voor nodig. Jullie zijn momenteel gewoon letterlijk het lachertje van Nederland.
Maar nog even een serieuze vraag; STEL nou dat het bestuur zwicht en oprot, wat moet er dan met Harry gebeuren? Is dan opeens alles vergeten en vergeven? Want je zit er toch aan vast.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze waren er inderdaad al een paar weken mee bezig.
daaaaan en D-K moeten trouwens niet zo janken hier, als er iemand geen recht tot zeiken heeft zijn zij het wel. Bovendien heeft fnoord zichzelf voor lul gezet, daar hebben jullie verder niemand voor nodig. Jullie zijn momenteel gewoon letterlijk het lachertje van Nederland.
Maar nog even een serieuze vraag; STEL nou dat het bestuur zwicht en oprot, wat moet er dan met Harry gebeuren? Is dan opeens alles vergeten en vergeven? Want je zit er toch aan vast.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Commentaar van Koeman " Lazovic kan voor ons de ideale spits zijn en hij kent het spelletje "
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef NickFeyR het volgende:
edit
Het gaat ook om speelminuten. Speelminuten die hij ook vaak maakte door op rechts of links te moeten spelen. 1 op 3 lopen is dan niet onverdienstelijk. Ik moet het Kluivert nog zien doen, want dat is ook geen goalgetter.quote:
Wibra lakens, in stukken knippen en weer aan elkaar naaien...?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Danny-Buijs het volgende:
Iemand een idee waar je zo'n groot stuk doek kunt kopen?
sukkeltjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
En jullie trollen ook.En waarom zegt devv dat wij het lachterje van nederland zijn,moet ik dat soms pikken ?
Iemand kanker toewensen is wel FF anders dan gewoonweg trollen, dat weet je best.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
En jullie trollen ook.En waarom zegt devv dat wij het lachterje van nederland zijn,moet ik dat soms pikken ?
op de markt bij station Blaak?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Danny-Buijs het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dat ik een winkeltje ga beginnen naast De Kuip en grote doeken ga verkopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Danny-Buijs het volgende:
trollen is lagerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Iemand kanker toewensen is wel FF anders dan gewoonweg trollen, dat weet je best.
Hey hey!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef NickFeyR het volgende:
Sorry maar ik been in een supergefrustreerde bui.al die ajacieden komen nu weer uit hun grot vandaan,maar ohwee als het slecht gaat met hun,nou dan zijn de rapen gaat daar in Amsterdam! !!!!!
Daar heb je helemaal gelijk in. Wanneer je zulke dingen doet dan snap ik zo'n gelach best. Ik zou net zo gelachen hebben als jullie Ali B binnengehaald hadden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:
Tja je laat hem spelen tot we iets anders hebben. Het is ook onzin om dat salaris over de balk te gooien en er een jeugdspeler neer te kwakken. Wel mag er snel een andere spits komen en hij naar de eerste de beste andere club.quote:Maar nog even een serieuze vraag; STEL nou dat het bestuur zwicht en oprot, wat moet er dan met Harry gebeuren? Is dan opeens alles vergeten en vergeven? Want je zit er toch aan vast.
Zo snel mogelijk verkopen of ruilen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef devv05 het volgende:
Ach, nu het is de beurt aan de Ajacieden. Vorige week nog konden jullie je kapot lachen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef NickFeyR het volgende:
Sorry maar ik been in een supergefrustreerde bui.al die ajacieden komen nu weer uit hun grot vandaan,maar ohwee als het slecht gaat met hun,nou dan zijn de rapen gaat daar in Amsterdam! !!!!!
o god trutje heeft ook een monopoly spel..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef Version1 het volgende:
[..]
op de markt bij station Blaak?![]()
wat lul je nou man ajax is net uitgeschakeld voor de CLquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef NickFeyR het volgende:
dat Charisteas bij nog geen enkele club waar hij speelde meer dan 9 doelpunten maakte in de competitie zegt genoeg, terwijl Feyenoord nou juist op zoek is naar doelpunten. Kluivert heeft 7 seizoenen waarin hij vaker van 15 keer heeft gescoord, da's nogal een verschil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat ook om speelminuten. Speelminuten die hij ook vaak maakte door op rechts of links te moeten spelen. 1 op 3 lopen is dan niet onverdienstelijk. Ik moet het Kluivert nog zien doen, want dat is ook geen goalgetter.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Fantastich hoe jullie in actie komen tegen deze transfer, jammer dat ze in Eindhoven niet zo zijn
Ik kom er vaak genoeg langs.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
o god trutje heeft ook een monopoly spel..
Was je de avond na Kopenhagen vergeten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef NickFeyR het volgende:
komt ajax nog wel achter welke spitsen ze hebben laten lopen , 12 verliespunten tegen Psv en Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Fantastich hoe jullie in actie komen tegen deze transfer, jammer dat ze in Eindhoven niet zo zijn
Dat valt in het niet bij deze transfer man,dit is de flop van de eeuw.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wat lul je nou man ajax is net uitgeschakeld voor de CL![]()
Ik geniet er nog steeds van, Kopenhagen, Vermaelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef patrickt37 het volgende:
Was je de avond na Kopenhagen vergeten.
Ohoh, wat hebben jullie toen gelachen.
Hoort gewoon bij het spelletje.
PSV'ers moeten zich diep gaan schamen, die hadden nu ook voor de deur van hun stadion moeten gaan staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat Charisteas bij nog geen enkele club waar hij speelde meer dan 9 doelpunten maakte in de competitie zegt genoeg, terwijl Feyenoord nou juist op zoek is naar doelpunten. Kluivert heeft 7 seizoenen waarin hij vaker van 15 keer heeft gescoord, da's nogal een verschil.
Huh ik had niet gelachen hoor(was niet eens aangemeld toen).Met Europees voetbal ben ik voor elke club.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Was je de avond na Kopenhagen vergeten.
Ohoh, wat hebben jullie toen gelachen.
Hoort gewoon bij het spelletje.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
In Eindhoven zit totaal geen sfeer en belevenis. Die komen voor een potje voetbal en gaan weer naar huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
En we winnen wel elk jaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
In Eindhoven zit totaal geen sfeer en belevenis. Die komen voor een potje voetbal en gaan weer naar huis.
doeiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Baklap het volgende:
De spelfouten lijken mee te vallen op het doek.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Huh ik had niet gelachen hoor(was niet eens aangemeld toen).Met Europees voetbal ben ik voor elke club.
Idd, ik weet ook wel dat een van Bommel door het dagjes volk bij Ajax geacepteerd zou worden, maar dat door oa Zuid ook niet gepikt zou gaan worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
In Eindhoven zit totaal geen sfeer en belevenis. Die komen voor een potje voetbal en gaan weer naar huis.
suicidequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Kom je morgen nou ook of niet?
BTW leuke user-name![]()
Ik klaag eerder over jouw spelling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord haalt Buijs en Haary en wij maar klagen over onze aankoopbeleid
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Die andere spits die Feyenoord nog gaat halen is Henk Vos... Ik sprak Bosz net... "Het is een Nederlandse jongen, die de club van binnenuit kent en met zijn ervaring iets teweeg kan brengen bij onze selectie in onze strijd tegen degradatie. Ook wat betreft het strafblad dat hij heeft bij de KNVB past hij prima bij de club. Een aanwinst."
Dan heeft 'ie nog 3 minutenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Die andere spits die Feyenoord nog gaat halen is Henk Vos... Ik sprak Bosz net... "Het is een Nederlandse jongen, die de club van binnenuit kent en met zijn ervaring iets teweeg kan brengen bij onze selectie in onze strijd tegen degradatie. Ook wat betreft het strafblad dat hij heeft bij de KNVB past hij prima bij de club. Een aanwinst."
dan hebben ze straks nog teveel spitsen daarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Rot op,nu is het wel welletjes geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |