bla blaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas nog een week geband geweest hoor, maar voor iemand die zich net geregistreerd heeft ben je mij net te goed op de hoogte, dus wiens kloon ben jij nou weer?![]()
Ik bedoel niet echt clubliefde, meer dat ie door beide kanten nu uitgekotst wordt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat interesseert hem echt geen drol hoor. clubliefde voor ajax bij een griek die nog echt een kans heeft gehad.![]()
Zou ik ook niet hebben als ik in een kleine competitie in t buitenland speelde.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef PLAE@ het volgende:
Tuurlijk is het een prima aankoop. Niet wat men wilde, maar wat men wilde is onhaalbaar aangezien er maar weinig mensen Feyenoord zien als een topclub waar ze graag voor willen spelen.
Hoe dan ook het bestuur kon het niet goed doen en dit was gewoon de druppel.
Inderdaad, al hoewel ik kan het me van Ajax nog wel voorstellen. Ze hebben er toch niet veel aan en dit is een goedkope oplossing.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef devv05 het volgende:
Ze kunnen zoveel eisen, maar een beetje realisme kan ook geen kwaad. Maar dat deze transfer niet kan (van zowel Ajax als fnoord kant - en vergeet zeker niet vanuit Harry zelf niet) lijkt me duidelijk.
Hahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
He kijk eens jullie favoriete tijd
0:20!
Dat vooral, ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Doc het volgende:
Het is dan ook zo dat de meeste Ajacieden hier meer in een deuk liggen om de woede van de F'noord fans dan die aankoop zelf.
10.30??? Ik lees overal 12 uur....quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Vrijdag 01/09 10.30u
ik ga wel ff denk
Mja, ik had 'm er liever bijgehouden als breekijzer. Maar dit is ook wel hilarisch hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Het is dan ook zo dat de meeste Ajacieden hier meer in een deuk liggen om de woede van de F'noord fans dan die aankoop zelf.
Natuurlijk is het leuk, maar ik kan die woede zeker begrijpen!.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Feyenoord.nl staat hetquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
10.30??? Ik lees overal 12 uur....
Grappig trouwens dat de clubinternetsite dan net weer geen Ajax kan zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ik zeg toch ook Ajax ? Maar ja Ajacieden zijn triest.
Een belediging voor Kuijt iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik leg vooral in een deuk om het feit dat men zo hard op zoek is geweest naar een vervanger voor Kuyt en dan komt men vlak voor het verstrijken van de dealine met Harry op de proppen
Dit maakt de dag weer een beetje goed idd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, ik had 'm er liever bijgehouden als breekijzer. Maar dit is ook wel hilarisch hoor.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik leg vooral in een deuk om het feit dat men zo hard op zoek is geweest naar een vervanger voor Kuyt en dan komt men vlak voor het verstrijken van de dealine met Harry op de proppen
Ga mee treinen dan, altijd gezelligquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
lijkt me wel gezellig morgen bij de kuip![]()
een beetje senatie zoekenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Ga mee treinen dan, altijd gezellig![]()
Lekker lopen vanaf zuidquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef Danny-Buijs het volgende:
Ik hoop trouwens dat de NS wel stadiontreinen laat rijden morgen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef Chadi het volgende:
Zoveel plezier heeft Feyenoord me in jaren niet gebracht
NickFeyR zal wel nummer 1 wordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:35 schreef Danny-Buijs het volgende:
Vraag me af of er morgen nog mensen worden geband...
Voorspellende gaves van mij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef nikky het volgende:
NickFeyR is voorlopig niet meer welkom. Het gedrag wat deze user toonde is wat wij niet willen zien op FOK! ( schelden, idioot gedrag, onbeschoft )
Niet echt vreemd.. het halve AMC woordenboek ongeneeslijke ziektes is hier door hem opgesomd.quote:
at5 is echt zo gaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:34 schreef jmac het volgende:
Zelfs AT5 doet aan subtiel ledvermaak: http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=20463
Is ook wel een beetje zielig natuurlijk. Wie willen ze voor de gek houden.quote:
Ja, alle kansloze werklozen die niets beters te doen hebben verzamelen op een werkdag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
lijkt me wel gezellig morgen bij de kuip![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, alle kansloze werklozen die niets beters te doen hebben verzamelen op een werkdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |