zegt veel over de supporters vind ik. Prima dat je het bestuur uitfluit, maar een jongen die wil ballen moet daat niet (net als Lurling) de dupe van zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dan zal ie in zijn eerst volgende interview op tv zijn oud werkgever eens flink moeten trash-talken...
aangezien ik dat niet zie gebeuren......
Zolang het bestuur en Jorien aanblijven zal het onrustig zijn , en ik ben toch bang dat de speler er de dupe van wordt.
zullen wel kaartjes van vorig seizoen zijn...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat triest zijn die supporters die hun seizoenskaart doorknippen. Je hebt er jezelf alleen mee, zo 200 euro weggegooid.![]()
Gezien het trieste niveau van een aantal "supporters" hier vrees ik het ergste wat dat betreft...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik denk dat Harry het nog best kan doen bij Feyenoord, als ie een eerlijke kans krijgt van het legioen...
Nope !!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zullen wel kaartjes van vorig seizoen zijn...![]()
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef DenniZZ het volgende:
We hebben alleen nog maar afval-spelers van PSV ajaks en AZ lopen met een paar belgen er tussen. Dit is Feyenoord-onwaardig
Ik denk dat ie de winnende moet scoren in Amsterdam voor ie helemaal geaccepteerd wordquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gezien het trieste niveau van een aantal "supporters" hier vrees ik het ergste wat dat betreft...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
lang lulverhaal
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zou iets willen zeggen van "-1 voorspelbaar", maar ik moet tot mijn grote vreugde zeggen dat dit de eerste keer is hier dat ik op het ontbreken van die (in jouw geval) 1,5 cm tussen mijn benen afgerekend wordt
![]()
ZO MOET HET ONGEVEER GEGAAN ZIJN GISTER AVOND BIJ FEYENOORD
.
shit jansen wagner love wil ook al niet: ik weet het jorien ik weet het
wat doen we nutsja wat zal ik zeggen wim,pak de telefoon eens! zeg het maar jorien,wie moet ik nu weer bellen
:toets in 0 2 0 . . . . . .
TRING TRING TRING
GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
''ja goedeavond met jorien van de heerik
goedenavond meneer wat kan ik voor u doen.
kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop''
shirts of souveniers''
''spelers graag.
''momentje ik ga u door verbinden.
en jorien nemen ze op? sssssst wim,staat een lekker nummertje op(Ajax hup rood witte scharen dappere strijders fier en coen) klinkt zeker lekker jorien,ff downloaden vanavond.ssst hij gaat nu over
MET VAN GEEL
dag meneer van geel u spreekt met jorien van de heerik................WIE?
van de heerik van feyenoord.....FEYEWAT?
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
''je moet ook ff naar beneden kijken...''ZIE NIETS HOOR'' lager ,nog lager .AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES////MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd,cruz klasnic love pizzaro...OK EN NIEMAND KWAM?
nee,slap excuus allemaal,ze wilden allemaal nog prijzen pakken daarom kwamen ze niet.
DAT KAN IK BEGRIJPEN ,NOU JORIEN VERTEL WAT KAN IK VOOR JE DOEN...HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
''niet schrikken meneer van geel 4 miljoen''
DAT IS NIET VEEL NEE,MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN.HARYSTEAS.
wauw klinkt goed ''heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten? JA DAT KEN HIJ ALLEMAAL....ok dan verkocht''wim ze hebben wat!!! yess yess yess.
KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...nee dat is goed meneer van geel,vraagje mag ik dan ook een cd,tje van dat wachtmuziekje bij......TUURLIJK MAG DAT ,JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HETHELE BESTUUR....wim we krijgen er een cdtje bij''yess yess jorien wat een topdeal......
uh je bedoelt toen wij de Uefa cup wonnen?quote:
Leg uit...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef Erasmusch het volgende:
Duidelijke kloof in dit topic tussen de tt-supporters en de mensen die nog wel eens een stadion bezoeken![]()
Troostprijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
uh je bedoelt toen wij de Uefa cup wonnen?
btw, ben je echt zo lelijk als op die pasfoto/usericon?
De ene groep loopt te schelden de ander is reeel...quote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Hakkert het volgende:
[..]
De ene groep loopt te schelden de ander is reeel...
Wij menschen uit het oosten zijn slim hequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar was benieuwd wie hij onder welke groep schaart....
Nee, dan hadden ze Bob Peeters en/of Viktor Sikora wel gekocht...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Domenica het volgende:
Zou R. Koeman Erwin geadviseerd hebben om deze aankoop te doen?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Wij menschen uit het oosten zijn slim he![]()
Iedereen die nogal mild reageert heeft duidelijk niet 90 minuten naar de puinhopen in de kuip gekeken afgelopen wedstrijd.quote:
Ik wil het best geloven hoor, maar op basis waarvan wordt dat gezegd? De Kuip is volgens mij niet structureel uitverkocht, dan doen Heerenveen en Groningen het relatief beter: met een veel kleiner achterland steevast resp. 28k en 20k mensen binnenhalen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef Crush65 het volgende:
de grootste club van Nederland (want dat zijn we toch echt)
Mensen die KJH zouden verwelkomen of lopen te janken bij het woord 'kanker', vallen iig in de 1e categorie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar was benieuwd wie hij onder welke groep schaart....
Onzinquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef knnth het volgende:
Ajax heeft al jaren lang de meeste bezoekers (ook al tellen ze alle seizoenskaarthouders steevast mee: ze zijn het toch maar).
we hebben de meeste leden geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef knnth het volgende:
Op basis waarvan is Feyenoord de grootste club?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die KJH zouden verwelkomen of lopen te janken bij het woord 'kanker', vallen iig in de 1e categorie.
Inderdaad, de club is naar de rand van de afgrond gebracht en vervolgens worden we op zo'n manier genaaid. Eerst nog grapperig doen over kluivert en dan een ajaksiet kopen.... Waardeloos.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Iedereen die nogal mild reageert heeft duidelijk niet 90 minuten naar de puinhopen in de kuip gekeken afgelopen wedstrijd.
Als je een seizoenskaart heb en je moet naar dat zooitje kijken heel het seizoen piep je wel anders...
wat een bagger bestuur zeg...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
zou goed kunnen. alleen denk ik dat het idee al eerder geboren is.
ZO MOET HET ONGEVEER GEGAAN ZIJN GISTER AVOND BIJ FEYENOORD
.
shit jansen wagner love wil ook al niet: ik weet het jorien ik weet het
wat doen we nutsja wat zal ik zeggen wim,pak de telefoon eens! zeg het maar jorien,wie moet ik nu weer bellen
:toets in 0 2 0 . . . . . .
TRING TRING TRING
GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
''ja goedeavond met jorien van de heerik
goedenavond meneer wat kan ik voor u doen.
kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop''
shirts of souveniers''
''spelers graag.
''momentje ik ga u door verbinden.
en jorien nemen ze op? sssssst wim,staat een lekker nummertje op(Ajax hup rood witte scharen dappere strijders fier en coen) klinkt zeker lekker jorien,ff downloaden vanavond.ssst hij gaat nu over
MET VAN GEEL
dag meneer van geel u spreekt met jorien van de heerik................WIE?
van de heerik van feyenoord.....FEYEWAT?
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
''je moet ook ff naar beneden kijken...''ZIE NIETS HOOR'' lager ,nog lager .AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES////MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd,cruz klasnic love pizzaro...OK EN NIEMAND KWAM?
nee,slap excuus allemaal,ze wilden allemaal nog prijzen pakken daarom kwamen ze niet.
DAT KAN IK BEGRIJPEN ,NOU JORIEN VERTEL WAT KAN IK VOOR JE DOEN...HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
''niet schrikken meneer van geel 4 miljoen''
DAT IS NIET VEEL NEE,MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN.HARYSTEAS.
wauw klinkt goed ''heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten? JA DAT KEN HIJ ALLEMAAL....ok dan verkocht''wim ze hebben wat!!! yess yess yess.
KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...nee dat is goed meneer van geel,vraagje mag ik dan ook een cd,tje van dat wachtmuziekje bij......TUURLIJK MAG DAT ,JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HETHELE BESTUUR....wim we krijgen er een cdtje bij''yess yess jorien wat een topdeal......
Je hoort het af en toe wel voorbij komen in een voetbalstadionquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]net alsof dat te maken heeft met voetbal, dat soort taalgebruik
![]()
geen onzin, maar het komt doordat wij een grotere capaciteit hebbenquote:
Precies. Wat een drama was het afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Iedereen die nogal mild reageert heeft duidelijk niet 90 minuten naar de puinhopen in de kuip gekeken afgelopen wedstrijd.
Als je een seizoenskaart heb en je moet naar dat zooitje kijken heel het seizoen piep je wel anders...
wat een bagger bestuur zeg...
Had dan zeker maar niemand gehaald , wat een losers mentaliteit..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:16 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Precies. Wat een drama was het afgelopen zondag.
Overigens vind ik niet dat we Charisteas moeten aanpakken. Dan bedoel ik uitfluiten etc. Die jongen zat waarschijnlijk ook met ze oren te klapperen van ongeloof toen Feyenoord belde.
Vindt trouwens ook dat er nogal makkelijk overheen wordt gestapt dat Erwin Koeman waarschijnlijk was opgestapt als er vandaag geen nieuwe spits zou zijn. Is ook niet bepaald netjes..
Wel onzin. Niet structureel iig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
geen onzin, maar het komt doordat wij een grotere capaciteit hebben
Ja joh, je begrijpt pas dat woorden als "kankerjood/neus/Griek" volkomen gepast zijn als je dat soort dingen elke week loopt te roepen vanaf de tribune, en daarom ben jij een echte fan en hullie nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die KJH zouden verwelkomen of lopen te janken bij het woord 'kanker', vallen iig in de 1e categorie.
Maar jullie hebben minder plekken maar in de kuip is het ook bijna nooit uitverkocht.. dus komt er meer volk bij ajax als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel onzin. Niet structureel iig.
Ga jij nou maar lekker vanuit twente bleren dat je een echte supporter bent, ben je uberhaupt weleens in de Kuip geweest??quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja joh, je begrijpt pas dat woorden als "kankerjood/neus/Griek" volkomen gepast zijn als je dat soort dingen elke week loopt te roepen vanaf de tribune, en daarom ben jij een echte fan en hullie niet![]()
Zoiets?
lekkere boeiende discussie , mannen....quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jullie hebben minder plekken maar in de kuip is het ook bijna nooit uitverkocht.. dus komt er meer volk bij ajax als je het zo bekijkt
Die woorden heb ik nog niet gebruikt in dit topicquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja joh, je begrijpt pas dat woorden als "kankerjood/neus/Griek" volkomen gepast zijn als je dat soort dingen elke week loopt te roepen vanaf de tribune, en daarom ben jij een echte fan en hullie niet![]()
Zoiets?
Ja, want er wordt steeds geroepen dat Feyenoord de grootste club is, maar ik zie dat nooit onderbouwd. Hoewel getalletjes uiteindelijk stom zijn. De grootste club op dit moment is PSV, punt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:25 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
lekkere boeiende discussie , mannen....![]()
Cijfers.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jullie hebben minder plekken maar in de kuip is het ook bijna nooit uitverkocht.. dus komt er meer volk bij ajax als je het zo bekijkt
Dat sowieso nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, want er wordt steeds geroepen dat Feyenoord de grootste club is, maar ik zie dat nooit onderbouwd. Hoewel getalletjes uiteindelijk stom zijn. De grootste club op dit moment is PSV, punt.
Mensen die nu nog niet overtuigd zijn van het wanbeleid en acties afkeuren zijn kortzichtig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:28 schreef Maikalo het volgende:
Waarom elkaar zo afkraken omdat iedereen een eigen manier van clubliefde heeft. Als er gewonnen of verloren wordt ben je toch met z'n allen blij of verdrietig. Of ben ik nu kortzichtig
![]()
En ik zie nog Bosschaart.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Jongens: ff updaten! Ik mis Harry!
Zwolle is geen Twente.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:24 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker vanuit twente bleren dat je een echte supporter bent, ben je uberhaupt weleens in de Kuip geweest??
Ja het is wanbeleid maar wat kun je er tegen doen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die nu nog niet overtuigd zijn van het wanbeleid en acties afkeuren zijn kortzichtig.
Kijk buiten de 2 steden eens om je heen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, want er wordt steeds geroepen dat Feyenoord de grootste club is, maar ik zie dat nooit onderbouwd. Hoewel getalletjes uiteindelijk stom zijn. De grootste club op dit moment is PSV, punt.
Ik ben daar juist zeer van overtuigd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die nu nog niet overtuigd zijn van het wanbeleid
Hangt ervan af wat voor acties en tegen wie, simpel.quote:en acties afkeuren zijn kortzichtig.
Kenbaar maken en niet als een mak lammetje op de tribunne gaan zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja het is wanbeleid maar wat kun je er tegen doen?
Inderdaad , acties zijn nu noodzakelijk ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mensen die nu nog niet overtuigd zijn van het wanbeleid en acties afkeuren zijn kortzichtig.
Dat + hij heeft "Geslacht: Vrouw" niet in z'n profiel staanquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Maja, jij hebt natuurlijk een seizoenskaart en bent natuurlijk hoger in rang dan ik als fan en hebt er dus meer verstand van. Toch?
Ssst dat mag je niet zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Wat een hypocrisie onder Feyenoord-supporters zeg, om Charisteas te gaan afbranden omdat -ie toevallig van Ajax afkomstig is. Zijn de namen van Ronald Koeman, Johan Cruijff, Rob Witschge en Arnold Scholten alweer vergeten? (Er er zijn er vast nog wel meer) Dit is gewoon wat Feyenoord momenteel KAN doen.... meer geld is er kennelijk niet.
je kan ook gewoon niets kopen , is nog de goedkoopste oplossing..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Wat een hypocrisie onder Feyenoord-supporters zeg, om Charisteas te gaan afbranden omdat -ie toevallig van Ajax afkomstig is. Zijn de namen van Ronald Koeman, Johan Cruijff, Rob Witschge en Arnold Scholten alweer vergeten? (Er er zijn er vast nog wel meer) Dit is gewoon wat Feyenoord momenteel KAN doen.... meer geld is er kennelijk niet.
bron: VI.nlquote:Koeman: 'Charisteas is geen typische Ajacied'
'Ik begrijp dat een aantal mensen teleurgesteld is in onze keuze, maar hoe had men gereageerd als we géén spits hadden gehaald', probeert Erwin Koeman uit te leggen waarom Feyenoord ervoor heeft gekozen om Angelos Charisteas over te nemen van Ajax.
'Na het vertrek van Dirk Kuijt hebben we eerst een aantal spelers uit de topcategorie gecheckt', vertelt Koeman in het Algemeen Dagblad over Feyenoords speurtocht. 'De namen van Carew, Cruz en Pizarro zijn daarvan naar buiten gekomen. De ene wilde bij zijn club blijven, een ander wilde Champions League spelen en bij nummer drie was de vraagprijs te hoog. De spoeling wordt dan dunner en als Nederlandse club moet je eerlijk zijn en je blik richten op de beste spelers die passen in je budget.'
Dat Feyenoord uitgerekend bij aartsrivaal Ajax een spits haalt, zorgde voor nogal wat rumoer. Opvallend genoeg noemt de Rotterdamse club op de eigen website niet één keer de naam van de Amsterdamse club in het bericht over de transfer van Harry en plaatste de club een foto van de Griek in zijn nationale shirt.
Koeman relativeert het verleden van Charisteas. 'Hij is geen typische Ajax-speler. Hij is destijds naar Ajax gekomen omdat Ronald (Koeman, red.) er trainer was. Hij heeft vier wedstrijden gespeeld en toen ging Ronald weg. Als Charisteas dat had geweten, dan was hij nooit gekomen. Zo moet je het zien.'
Technisch manager Peter Bosz sprak wat dat betreft ook duidelijke woorden: 'Hij is een goede voetballer, daar wordt hij op beoordeeld en dat was ook het enige criterium om hem naar Rotterdam te halen.'
Hij wordt afgebrand omdat het een exajaxprutser is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Ik zie een reden om te twijfelen aan het TDschap van Bosz.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met Koeman en Bosz.
iet over :quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met Koeman en Bosz.
Zelfde gelul als gisteren. Gewoon keihard ontkennen dat het een Ajacied is en misschien trapt het (niet al te snuggere deel van het) legioen er nog wel in ookquote:
dat is ook niet eens het grootste probleem...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelfde gelul als gisteren. Gewoon keihard ontkennen dat het een Ajacied is en misschien trapt het (niet al te snuggere deel van het) legioen er nog wel in ook
Nee, ik vond het bij A'dam al een van de betere spitsen bij vlagen. Maar dat ik hem goed vind wil nog niet zeggen dat ik hem meer vind dan goed. Ik vind hem goed, niets meer. En nou niet gaan zeuren van blabla, geen feyenoordhart, blabla, jood, blablaquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
iet over :
kinderhand..... snel gevuld .......
Oe oe, ik begon al bijna te schuimbekken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat + hij heeft "Geslacht: Vrouw" niet in z'n profiel staan![]()
(Grapje, je weet.)
![]()
Er is wel wat meer geld, maar geen geschikte spelers daarvoor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Dit is gewoon wat Feyenoord momenteel KAN doen.... meer geld is er kennelijk niet.
eens.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:42 schreef Steven184 het volgende:
Waarom begint iedereen weer over het het feit dat charisteas van Ajax komt en Jood zijn dit dat. Dat is bullshit, we kopen de 4e/5e keus van Ajax. Psychologisch gezien zet je jezelf dan neer in de groep Twente, Vitesse, Utrecht. Dat is gewoon niet slim van het bestuur.
oneens.quote:Met andere woorden, we zijn zodanig verzwakt dat we beter naar plaats 6 t/m 10 moeten kijken, dan hoger.
Dat zegt wat over jou.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:41 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee, ik vond het bij A'dam al een van de betere spitsen bij vlagen.
Denk dat we dit seizoen gewoon als verloren kunnen beschouwen (na 2 wedstrijden GVD)quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:42 schreef Steven184 het volgende:
Waarom begint iedereen weer over het het feit dat charisteas van Ajax komt en Jood zijn dit dat. Dat is bullshit, we kopen de 4e/5e keus van Ajax. Psychologisch gezien zet je jezelf dan neer in de groep Twente, Vitesse, Utrecht. Dat is gewoon niet slim van het bestuur.
Maar ik heb even wat cijfers er bij gepakt, het duo K2 zorgde de afgelopen 2 seizoen voor 40 a 50 goals per seizoen met zijn tweetjes. Wanneer we de statistieken van Huysegems en Charisteas erbij nemen en we nemen hun doelpunten gemiddelde erbij dan zou dit duo uitkomen op 16 goals met zijn tweeen. Doen ze het heel goed en verdubbelen ze zich komen ze ook nog maar rond de 30 goals.(Dit laatste is niet te verwachten als je ziet hoe goed de aanvoer naar de spitsen bij Feyenoord is en Charisteas zelf nooit iets kan creeeren.)
Met andere woorden, we zijn zodanig verzwakt dat we beter naar plaats 6 t/m 10 moeten kijken, dan hoger.
Mag ik vragen waarom je het hiermee oneens bent? Ik denk dat bijvoorbeeld Groningen, Heerenveen en Roda best het wel eens beter zouden kunnen doen dan wij momenteel. En dan moet je ook nog gaan uitkijken voor een Twente en Vitesse. Op zich zijn de spelers bij ons niet slecht, bijvoorbeeld een middenvelder van Lucius, Hofs, Buijs en de Guzman misstaat absoluut niet. Maar er komt zo weinig uit.quote:
Nou, ik ben nu eenmaal een voetballiefhebber met een zwak voor Feyenoord. Dit omdat het gewoon een prachtige volksclub is (in mjin ogen nog steeds) met een prachtig stadion. Dat gezeik over Ajax/Feyenoord Jood/Kakkerlak vind ik bullshit.quote:
Komkom, dat zal ook nog wel meevallen, er staat best wat talent op het veld, en ik denk dat Buijs best de aanjager kan zijn die we op het middenveld nodig hebben. Voor het kampioenschap zullen we waarschijnlijk niet gaan, maar een plaats bij de 1e 5 en zodoende play-offs zie ik er nog wel inzitten hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:46 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Denk dat we dit seizoen gewoon als verloren kunnen beschouwen (na 2 wedstrijden GVD)
dit seizoen zal de boeken in gaan als het jaar dat we bijna degradeerden , ben ik bang...
en ik ben meestal optimistich.. (ik voorzag een 3-0 winst tegen Heracles)
Het is wel iets positiever denk ik hoor. Als je het gewoon ff objectief bekijkt dan heeft Feyenoord wel een groep die als ze gewoon keihard werken toch weer meedoen voor de eerste 5. Psychologisch zullen ze nu wel helemaal aan de grond zitten maar als de volgende wedstrijd gewoon degelijk gewonnen wordt komt er misschien weer wat vertrouwen in de ploeg en gaat het vanzelf beter. Ze hebben gewoon een gruwelijk slechte start gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:46 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Denk dat we dit seizoen gewoon als verloren kunnen beschouwen (na 2 wedstrijden GVD)
dit seizoen zal de boeken in gaan als het jaar dat we bijna degradeerden , ben ik bang...
en ik ben meestal optimistich.. (ik voorzag een 3-0 winst tegen Heracles)
Ik denk omdat het team nogal veranderd is ten opzichte van vorig seizoen, dat vooral het middenveld op elkaar ingespeeld moet raken. Zodra deze spelers in vorm / op elkaar ingespeeld raken dan denk ik dat we zeker mee kunnen doen om de plaatsen 2 t/m 5quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je het hiermee oneens bent? Ik denk dat bijvoorbeeld Groningen, Heerenveen en Roda best het wel eens beter zouden kunnen doen dan wij momenteel. En dan moet je ook nog gaan uitkijken voor een Twente en Vitesse. Op zich zijn de spelers bij ons niet slecht, bijvoorbeeld een middenvelder van Lucius, Hofs, Buijs en de Guzman misstaat absoluut niet. Maar er komt zo weinig uit.
true, true. Alleen er moeten nopg steeds mensen zijn die ze erin gana leggen en beredenerend vanuit de statistieken zie ik Huysegems en Charisteas er niert zodanig veel scoren dat we daar echt op kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik denk omdat het team nogal veranderd is ten opzichte van vorig seizoen, dat vooral het middenveld op elkaar ingespeeld moet raken. Zodra deze spelers in vorm / op elkaar ingespeeld raken dan denk ik dat we zeker mee kunnen doen om de plaatsen 2 t/m 5
Precies, Lucius bijvoorbeeld werd een afdankertje van PSV genoemd maare die heeft echt wel de kwaliteiten hoor. Je kan niet na 2 wedstrijden zeggen dat hij niets presteert op het middenveld. Hij is misschien ook wel niet geschikt als aanvoerder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik denk omdat het team nogal veranderd is ten opzichte van vorig seizoen, dat vooral het middenveld op elkaar ingespeeld moet raken. Zodra deze spelers in vorm / op elkaar ingespeeld raken dan denk ik dat we zeker mee kunnen doen om de plaatsen 2 t/m 5
Pssst, er is ook een Ajax-topic hoor......quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:02 schreef sirallut het volgende:
Ajax is qua omzet de grootste club van nederland. Ook is Ajax de meest bekende Nederlandse club (4 keer Europa cup 1) en de grote spelers J Cruijff ,M v Basten, D Bergkamp ; Ajacieden!!
Hoog niveau hebben sommige mensen tochquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:13 schreef Kaap het volgende:
Ik hoor net op Veronica dat er file staat bij De Kuip, training is om 10:30, toeval
Hij wordt net zoals Lurling, uitgescholden, uitgefloten en in zijn bek gespuwd, nooit geaccepteerd.
Goh gek he, als er een menigte voor de deur staat die niet blij is en waar je vervolgens doorheen meot lopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:17 schreef Crush65 het volgende:
Lasten ze gewoon de training af....
Ja gek he? Het is niet alsof de situatie een beetje bedreigend kan overkomen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:17 schreef Crush65 het volgende:
Lasten ze gewoon de training af....
Ze moeten blij zijn dat er uberhaupt nog mensen willen komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja gek he? Het is niet alsof de situatie een beetje bedreigend kan overkomen.
Dat hebben de "fans" dan ook weer voor elkaar. Niet trainen, heel goed voor een niet op elkaar ingespeelde selectie natuurlijk![]()
Zolang we Huntelaar hebben zal Harry nooit de winnende kunnen makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:27 schreef travelman het volgende:
als Harry er 20 inschopt en de winnende tegen Ajax maakt, ziet de wereld er ook weer anders uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |