Dan hebben we ze in ieder geval in Amsterdam stilquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Alleen omdat ie van Ajax komt of omdat je denkt dat ie er niets van kan?
Hij is in ieder geval beter dan van Hooydonck en Boussaboun. Jammer dat ie een Ajax verleden heeft en rechtstreeks overkomt maar ik hoop stiekem wel dat ie een retegoed jaar gaat draaien.....
oke dan , twente roels !!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Lieve schat.... ik ben dan wel een meisje uit Twente maar zo lang ik me kan heugen (van huis uit meegekregen) draag ik Feyenoord al een zeer warm hart toe (understatement). Ik snap de frustratie dus echt wel. Ik vind alleen dat sommige reacties zo enorm droevig en over the top zijn.
Vertrouwen in MarkNMGN?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
oke dan , twente roels !!!![]()
mensen reageren nu eenmaal niet allemaal hetzelfde ...
denk alleen dat bij iedereen de teleurstelling eraf druipt !!
bij mij in ieder geval wel .
tot vorige week had ik het volste vertrouwen in Jorien , en de TS.
dat is nu helemaal verdwenen !
met al zijn uitspraken in het amsterdamse heeft ie het zichzelf er niet makkelijker op gemaakt..quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef mrdjey het volgende:
Ik Denk als Charisteas de eerste komede wedstrijd bv. een hattrick scoort dat het het hele legion ook niet meer hoort piepen.
beiden, als je dit soort aankopen doet kun net zo goed spelen met wat je al had en in de winterstop een spits kopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Alleen omdat ie van Ajax komt of omdat je denkt dat ie er niets van kan?
Hij is in ieder geval beter dan van Hooydonck en Boussaboun. Jammer dat ie een Ajax verleden heeft en rechtstreeks overkomt maar ik hoop stiekem wel dat ie een retegoed jaar gaat draaien.....
Jij vind het kasteel het mooiste stadion van de wereld?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vertrouwen in MarkNMGN?![]()
Ik denk dat over een weekje, iedereen redelijk bedaard zal zijn en weer 'rustig' op de tribune zit in het mooiste stadion van de Wereld![]()
*zucht* Het was bij wijze vanquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij vind het kasteel het mooiste stadion van de wereld?
Met opgestroopte mouwen voor de tv? Ga je dan je tv aanvallen ofzo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Positief gevolg hiervan is dat je de pubertjes met de grote bek nu graatloos kunt scheiden van de echte supporters. Ik zit dit weekend iig met opgestroopte mouwen voor de tv![]()
Ik vind trouwens dat het op zijn zachtst gezegd wel meevalt met het kutgehalte van de selectie. Eerlijk gezegd vind ik dat de potentie enorm hoog is, het enige wat ontbrak/ontbreekt was een goeie spits.
Laat maar groeien. Het wordt m dit seizoen mss niet, maar er zit meer dan een beetje rek in.
Hij wil gewoon niet dat zijn mouwen vet worden van de chips en popcornquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Met opgestroopte mouwen voor de tv? Ga je dan je tv aanvallen ofzo?
Neen, ik ben in de regel slechts verbaal agressief bij het aanschouwen van foebelquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Met opgestroopte mouwen voor de tv? Ga je dan je tv aanvallen ofzo?
Dus de echte supporter zit als een mak schaapje voor de tv?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Positief gevolg hiervan is dat je de pubertjes met de grote bek nu graatloos kunt scheiden van de echte supporters. Ik zit dit weekend iig met opgestroopte mouwen voor de tv![]()
2001/2002 won Ajax de dubbel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:00 schreef Maikalo het volgende:
Klopt, die stonden (ik meen seizoen 2001/2002) tijdens de winterstop zelfs in het rechterrijtje maarnog kampioen geworden.
Men was natuurlijk al langer bezig met een vervanger, maar het is heel begrijpelijk dat deze speler geen toezeggingen doen als er geen garantie is dat je een contract krijgt. en die was er voor het vertrek van Kuijt zeker niet te geven, omdat er geen geld was. Het wegdoen van Lazovic is een domme zet geweest inderdaad....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:40 schreef mister_popcorn het volgende:
belachelijk dit. Wat n totaal wanbeleid. Danko laten gaan, deze kutjood kopen, geen vervanger klaar hebben liggen omdat Kuyt vertrekt, wat iedereen al fuckin' 100 jaar zag aankomen... Echt absurd gewoon, stelletje incompetente klootzakken in het maasgebouw.
Ik ga erheen met mijn camera, kan ik zijn welkom vastleggen! OPZOUTEN MET DIE NEUS!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die van volgende week zal spannender zijn, dan komt het gevalletje zelf... denk ik dan.
Een echte supporter zorgt dat hij zijn ongenoegen uit bij degene die verantwoordelijk is voor de aankoop (de directie dus) en gaat niet de speler afvallen. Als het nu een ras-AAjacied was geweest, maar de beste man heeft er maar 1.5 seizoen gespeeld, en toch niet onverdienstelijk. Iki gun hem het beste en hoop dat er geen achterlijke kutmongolen in het stadion zitten die hem uitfluiten/schelden vanwege zijn (korte) periode bij Ajax, maar helaas, dat zal wel weer niet het geval zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus de echte supporter zit als een mak schaapje voor de tv?
Zegt niets? Doet niets?...
Amen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Een echte supporter zorgt dat hij zijn ongenoegen uit bij degene die verantwoordelijk is voor de aankoop (de directie dus) en gaat niet de speler afvallen. Als het nu een ras-AAjacied was geweest, maar de beste man heeft er maar 1.5 seizoen gespeeld, en toch niet onverdienstelijk. Iki gun hem het beste en hoop dat er geen achterlijke kutmongolen in het stadion zitten die hem uitfluiten/schelden vanwege zijn (korte) periode bij Ajax, maar helaas, dat zal wel weer niet het geval zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |