Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Dat is al de 2e die je hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef boem-dikkie het volgende:
nieuw deel:D
Dat had ik gezegd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Juist inderdaad je ging toch weg als dat andere topic vol was
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan kunnen de echte NSB-ers aan het werk![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan kunnen de echte NSB-ers aan het werk![]()
Al een flinke lijst zo of niet??quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Burbo het volgende:
Nog een naamtopic
je moet je aan je woord houden !quote:
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je moet je aan je woord houden !
Je quote mij sneller als ik mezelf kon quotenquote:
Nee mijn grap juistquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je quote mij sneller dan ik mezelf kon quoten![]()
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
GVD
Ik zeg altijd alsquote:
Nummer 2 van de avond.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Al een flinke lijst zo of niet??
NachtBagger gaat er aan onderdoor zoquote:
Jullie posten, dan mag ik daarop quoten toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NachtBagger gaat er aan onderdoor zo![]()
quote:
De manier waarop jij aan het posten bent is niet leuk, je bent teveel aanwezigquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Burbo het volgende:
[..]
Jullie posten, dan mag ik daarop quoten toch?
Waar woont gij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hier is een deur los en niet open
![]()
![]()
Assen, Drenthequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Waar woont gij?
Nog meer van die leuke woorden dingetjes?
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hier is een deur los en niet open
![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk als die Burberryhoofd nou nog een icon met tieten had was het tot daaraan toe maar nu zien we per 300 posts ongeveer 250 ajax tekentjes
Jij bent domquote:
quote:
Burberryhoofdquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk als die Burberryhoofd nou nog een icon met tieten had was het tot daaraan toe maar nu zien we per 300 posts ongeveer 250 ajax tekentjes
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee aap
koopmansplein represent
Marsdijkquote:
Sorry maar ik verveel me.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De manier waarop jij aan het posten bent is niet leuk, je bent teveel aanwezig
Neujquote:
Dat zal dan het zoveelste NachtBaggeren zijn dat om zeep is geholpenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NachtBagger gaat er aan onderdoor zo![]()
Neuj het stoepquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal dan het zoveelste NachtBaggeren zijn dat om zeep is geholpen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ja verneuk mn buurt niet, kwaardaardig duizendpootquote:
quote:
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen wordquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
Jij hoort daar thuis, ik sla geen mensen met boeken in de klas.
quote:
Nu ben ik de nieuwe koning in town.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer jammer jammer.. Vroeger kwam hier nog wel eens een Bi0 of een BLD of een remlof enzo maarjah die komen al niet meer
( alhoewel Bi0 was ook niet zown aanwinst
)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen word![]()
Ik zit niet eens meer op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen word![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Nu ben ik de nieuwe koning in town.
vind egelslag leuker klinken, ken je reinquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik zit niet eens meer op de middelbare school
Excuses moi.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja verneuk mn buurt niet, kwaardaardig duizendpoot
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ga je iets anders doenquote:
Neuh, slecht plan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:41 schreef Burbo het volgende:
[..]
Misschien moet ik het spreiden over meer topics.
Laat me raden jij zat laatst met nog 50 andere lui op het koopmansplein ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vind egelslag leuker klinken, ken je rein?
Tiemiequote:
haha IK BEN GEEN ALTOquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat me raden jij zat laatst met nog 50 andere lui op het koopmansplein ?Ja hem ken ik
Gewoon chill posten, je weet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Tiemie het volgende:
m.a.w.: was ist löss?
Je hebt een ban fetish?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Bierbroeder het volgende:
nikky mijn ban godin
[afbeelding]
Met plaatje anders is het geen echte godin![]()
Weet ik veel wie jij bentquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha IK BEN GEEN ALTO
alto's![]()
dat je me daar voor aan zietdamn
kijk mn foboquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet ik veel wie jij bent![]()
Elk nachttopic is om zeep geholpen door k*tusers.quote:
Hai, noordeling!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nikky wij kennen elkaar nog niet![]()
Hoi
Surveillance-Fiets![]()
Ik dacht dat dat de bedoeling was van baggeren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef boem-dikkie het volgende:
je moet Burbo maar negeren hoor nikky, als je eenmaal met m aan de praat raakt quote ie ongeveer alle posts die je maakt met onzinnge antwoorden of matige grappen
Ja echt heel irri enzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef boem-dikkie het volgende:
je moet Burbo maar negeren hoor nikky, als je eenmaal met m aan de praat raakt quote ie ongeveer alle posts die je maakt met onzinnge antwoorden of matige grappen
Heb jij een zus?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Elk nachttopic is om zeep geholpen door k*tusers.
Lekker doorgaan dus... lukt het je met deze ook wel.
Tiemiequote:
Heb je die fles uit 2003 leeg?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja. Ook met bierdrinken trouwens![]()
Niks klaar!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja. Ook met bierdrinken trouwens![]()
Idd er staan nog een paar kratjes die motten ook leegquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Niks klaar!
Pak maar ff een nieuwe
Op z'n hoofd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Niks klaar!
Pak maar ff een nieuwe
Het zal toch niet aan mij liggen he.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tiemie *:
Ja... het zal niet zo zijn hé?
Ik heb een gister nog met der gemailtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ken nikky wel, ik heb vanavond romantisch gemailed!
2ling zus en je echte naam is thomas ?quote:
wtfquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2ling zus en je echte naam is thomas ?
Dag Burbo. Je begrijpt me wel he. Of moet ik het echt letterlijk spellen voor je?quote:
Een user meer of minder maakt voor mij op het moment niet zoveel uit geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef boem-dikkie het volgende:
nikkyquote:
Is dat sarcasme?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je word wel steeds leuker enzo
PS!!quote:
Ja maar, ja maar, meer posts zijn toch goed? Zeker in ONZquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Dag Burbo. Je begrijpt me wel he. Of moet ik het echt letterlijk spellen voor je?
[..]
Een user meer of minder maakt voor mij op het moment niet zoveel uit geloof ik
Ben door de HJ heen en heb eigenlijk geen zin aan Dommelsch. Overigens lig ik al op bed, acher mijn laptop, en ga zometeen lekker slapenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Niks klaar!
Pak maar ff een nieuwe
Zo je bent lekker bezigquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef nikky het volgende:
Een user meer of minder maakt voor mij op het moment niet zoveel uit geloof ik
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wtf
niet thomas btwdat is toen ik net geboren ben alweer verandert in Tom
We zitten niet in PUB hequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef boem-dikkie het volgende:
paas eens een foto Fietskijken ofk je herken
Niks niet dat het aan jou ligtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Het zal toch niet aan mij liggen he.. Iedere keer als ik een reeks gezellig vind wordt ie vroeg of laat gesloten.
.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar zo ja, bedankt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef jogy het volgende:
Nachtbagger verkloten. Toch best een prestatie.
Dan ben jij de enige die overblijft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks niet dat het aan jou ligt![]()
Laten we alle k*tusers preventief slachten
Nee topicverkloten en postspammen ( postkrikken ) isniegoei.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, meer posts zijn toch goed? Zeker in ONZ![]()
quote:
Je kan in php gewoon een webpagina opvragen fopen of file_get_contents();quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar die feed moet ook geupdated blijven
Als zelfs modjes zeggen dat je NB aan het verkloten bent dan was ik heel snel naar bed gegaan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar zo ja, bedankt.
Prima hier... en ik volg je in OUDquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We zitten niet in PUB he![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[..]
Je kan in php gewoon een webpagina opvragen fopen of file_get_contents();
Anders maak je een shellscriptje die de webpagina opvraagt dmv wget in een cronjob. Zet je um dmv php om naar xml en je hebt een up2date rssfeed.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef jogy het volgende:
Nachtbagger verkloten. Toch best een prestatie.
Neuj het is leuker als jij straks in bed ligt en denkt hmm wie was die ventquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]maak maar een fobo aan luie flikker !
Ik had het tegen jou inderdaad, chapeau.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar zo ja, bedankt.
Ons geheimen wapen, nikky, helpt ons wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks niet dat het aan jou ligt![]()
Laten we alle k*tusers preventief slachten
ik hoop niet dat jij dat denktquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj het is leuker als jij straks in bed ligt en denkt hmm wie was die vent![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik hoop niet dat jij dat denktwant dat lijkt me een beetje té
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Prima hier... en ik volg je in OUD
En nog een stel anderen daar ook.
Ik zie de ernst van de situatie in en zal dan ook stoppen met dit belachelijke gedrag. Ik besef dat ik me heb misdragen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee topicverkloten en postspammen ( postkrikken ) isniegoei.
Das FOEI!
Cheers.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou inderdaad, chapeau.
Ze eet ze op net als miss honey een hamburger eetquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ons geheimen wapen, nikky, helpt ons wel..
.
Ik geef toe dat ik ook tot de kutusers behoor, voeg weinig tot niets toe op het forum.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige die overblijft.
Vandaag wel, het bier heeft de overhand op het moment.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik ook tot de kutusers behoor, voeg weinig tot niets toe op het forum.
Maar jij spant de kroon van het moedwillig users irriteren.
Ga lekker weg uit dit topic... leer om normaal mee te posten... en kom dan weer terug
Welterusten en tot morgen. Ennuh ik hoop tot morgen in een positieve zinquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik zie de ernst van de situatie in en zal dan ook stoppen met dit belachelijke gedrag. Ik besef dat ik me heb misdragen.
Weltrusten![]()
En tot morgen
Dat met php ken ik, maar dan moet ik nog wel ff een scriptje zien te vinden die de feed genereerd. Ach, kijk morgen wel evenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[..]
Je kan in php gewoon een webpagina opvragen fopen of file_get_contents();
Anders maak je een shellscriptje die de webpagina opvraagt dmv wget in een cronjob. Zet je um dmv php om naar xml en je hebt een up2date rssfeed.
nikky for presidentquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ons geheimen wapen, nikky, helpt ons wel..
.
Dat klinkt weer zo negatief.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik ook tot de kutusers behoor, voeg weinig tot niets toe op het forum.
Dan nog.... het is een slap excuus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef Burbo het volgende:
[..]
Vandaag wel, het bier heeft de overhand op het moment.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
hee !
een CD !
met family guy seizoen 1&2!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zelfkennisquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]vét!
k blijf op f5 rammen bij het banmeldtopic in hoop dat er opeens Burbo tussen staat
Of een negatief zelfbeeldquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je nogsteeds 2 hondjes ?
Is niet al te lastig, je moet de overbodige content er gewoon uit filteren met een regexp.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat met php ken ik, maar dan moet ik nog wel ff een scriptje zien te vinden die de feed genereerd. Ach, kijk morgen wel even
Same herequote:
quote:
Als ik online kom is het eerst wat ik doe bijlezen in OUDquote:
Davaltbeswelmeequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een tool gemaak voor de negenletter spelletjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan nog.... het is een slap excuus.
Neuj... kijk mijn postgeschiedenis en je zal zien dat het waarheid isquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of een negatief zelfbeeld![]()
Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Ik wil dat echt NIET lezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik online kom is het eerst wat ik doe bijlezen in OUD
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef boem-dikkie het volgende:
voornamelijk MEN en ONZ
ik moet denk ik mezelf even wat intellectueler gaan instellen hier , bij mij ist haast alleen maar ONZ
De leukste relletjes zijn in OUDquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Ik wil dat echt NIET lezen.
hoe leuk ik 't ook vind voor nikky & bbd hoor. Maar oud is en blijft eng. brrr![]()
En nog geen eens BHFH-topics valt dus reuze meequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef boem-dikkie het volgende:
voornamelijk MEN en ONZ
ik moet denk ik mezelf even wat intellectueler gaan instellen hier , bij mij ist haast alleen maar ONZ
Ik denk dat OUD een vrouwending is... heerlijk al die zwangerschaps en babyverhalenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Ik wil dat echt NIET lezen.
hoe leuk ik 't ook vind voor nikky & bbd hoor. Maar oud is en blijft eng. brrr![]()
ja ze noemen mij ook een baggeruser, maar dat benk helemaal niet, ik lurk namelijk veul meer in andere fora dan in onzquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ik lurk wel bijna overal hoor
Gaat wel lukken denk ik, en mocht het eventueel niet lukken dan stuur ik je alsnog wel een mailtjequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Is niet al te lastig, je moet de overbodige content er gewoon uit filteren met een regexp.
Als je er helemaal niet uit komt moet je me maar een mailtje sturen..
Tis dat ik er nu geen zin in heb en morgen niet al teveel tijd heb, anders had ik het zelf wel ff gemaakt
Dat weet ik wel zeker ja. getver.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk dat OUD een vrouwending is
Niemandquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef boem-dikkie het volgende:
he weet iemand Surv. Fiets zijn échte naam?
Ach... je hebt baggerusers en baggerusers... wij vallen best wel mee vind ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja ze noemen mij ook een baggeruser, maar dat benk helemaal niet, ik lurk namelijk veul meer in andere fora dan in onzhet komt er alleen altijd op uit dat ik daar het meest post
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ach... je hebt baggerusers en baggerusers... wij vallen best wel mee vind ik
slaap lekker en veel plezier!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Bierbroeder het volgende:
Moet morgen fit zijn voor Explosive Cartunning in de Time Out in Gemmert![]()
Terwijl babytjes zo leuk zijnquote:
En steken onder water, haat, nijd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef Tiemie het volgende:
[..]
het gaat daar over dikke buiken, kinderen en hun 1e woorden. Pleasee![]()
![]()
.
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga trouwens proberen te slapen, moet er morgen alweer om 8.00 uit namelijk![]()
![]()
Geile line-up daar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder gaat naar bed toe.
Moet morgen fit zijn voor Explosive Cartunning in de Time Out in Gemmert![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar OUD FB heeft meestal erg veel vieuws als er een rel is. Tienduizenden dan.
Ja hoop dat het de 1 1/2 uur rijden waard isquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Geile line-up daar..
Jammer dat ik zelf niet kan.
Jij ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef nikky het volgende:
Voor de mensen die gaan slapen
Fijne nacht.
vertel je naam nou eerst evenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon doorgaanDeed ik een paar dagen geleden ook
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga trouwens proberen te slapen, moet er morgen alweer om 8.00 uit namelijk![]()
![]()
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef nikky het volgende:
Voor de mensen die gaan slapen
Fijne nacht.
Ga je nog met Amar om ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vertel je naam nou eerst evennu benk fakkin nieuwschierig whehe
lekker slapen iedereen
voor de overblijvers, we moeten eigelijk dit topic nog ff vol krijgen toch?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ja hoop dat het de 1 1/2 uur rijden waard is![]()
Maikuuulquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]whehe ja het meeste wat ik post zijn uitvallen op Maikuuul denk ik
wheheh
Ammar is t.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga je nog met Amar om ?
TROS!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef Qunix het volgende:
hoi
Moeilijke naam ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ammar is t.
en nee man, heb m al niet fatsoenlijk gesproken sinds 4 jaar ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Idd de rellen in OUD zijn fantastischquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
En steken onder water, haat, nijd.
Echt, die hormonen johDie slaan soms helemaal op tilt. Letterlijk
.
Voor de rest is het wel gezellig.
Maar OUD FB heeft meestal erg veel vieuws als er een rel is. Tienduizenden dan.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moeilijke naam ook![]()
Nahjah ik heb alweer veel te veel gezegt een beetje denken en je zou het moeten weten.denken doe ik zeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
wanneer bij me thuis geweest?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
De vraag is: Of bbd er al veel last van heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Idd de rellen in OUD zijn fantastisch
Hormoontjes... heb je er zelf al veel last van nikky?
Pfff 8 jaar terug ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
denken doe ik zelden!
wanneer bij me thuis geweest?
Mannen hebben het zwaar als hun vriendin/vrouw zwanger is wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
De vraag is: Of bbd er al veel last van heeft.![]()
jezus, nee dat weet ik nog hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pfff 8 jaar terug ofzo
quote:
Gaat lukkenquote:
quote:
Hierover laat ik me niet uit. Dat wordt tegen me gebruikt in fFeedBackquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Idd de rellen in OUD zijn fantastisch
Hormoontjes... heb je er zelf al veel last van nikky?
Ik welquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jezus, nee dat weet ik nog hoor!
zeg nou gewoon je naam goftedomme !quote:
hééééééel zwaar. Heb ik me laten vertellen. Zelf gelukkig geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mannen hebben het zwaar als hun vriendin/vrouw zwanger is wil je hiermee zeggen?
Ik hoop het![]()
Heeft een man niet altijd "last" van zijn vrouw?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
De vraag is: Of bbd er al veel last van heeft.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mannen hebben het zwaar als hun vriendin/vrouw zwanger is wil je hiermee zeggen?
Ik hoop het![]()
Gebruik je die eigenlijk wel of heb je hem alleen maar om TROS! te spammen ?quote:
Gelukkig kan ik tussen de regels door lezenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Hierover laat ik me niet uit. Dat wordt tegen me gebruikt in fFeedBack
Ik? Spammen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gebruik je die eigenlijk wel of heb je hem alleen maar om TROS! te spammen ?![]()
http://forum.fok.nl/user/history/155803quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik? Spammen?
Kwaliteitposts post ik!
Komt nog... nu al een half jaar verkering... straks samenwonen... zwanger... en dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hééééééel zwaar. Heb ik me laten vertellen. Zelf gelukkig geen ervaring mee..
Niet altijd hoor. wel vaak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Heeft een man niet altijd "last" van zijn vrouw?
[..]
![]()
Da's toevalligquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/155803![]()
Posten in OUDquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Komt nog... nu al een half jaar verkering... straks samenwonen... zwanger... en dan?![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Heeft een man niet altijd "last" van zijn vrouw?
[..]
![]()
Hoe gaat het met de vadersquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Komt nog... nu al een half jaar verkering... straks samenwonen... zwanger... en dan?![]()
Kijk das het beginquote:
quote:
Tot dat de eierstokken gaan rammelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word al gek als ik daar aan denk joh.. Gelukkig denkt m'n vriendin daar hetzelfde over als ik.
.
hehe een OUD-kloonquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
No way..
Mocht het ooit zo ver komen, dan post ik daar alleen onder een kloon.![]()
Ze is nog vrij jong, dus dat duurt nog wel effe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tot dat de eierstokken gaan rammelen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
No way..
Mocht het ooit zo ver komen, dan post ik daar alleen onder een kloon.![]()
Aan jou geef ik dan wel subtiele hints. Ofzo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]das niet leuk... dan weet ik toch niet dat het om jou gaat?
Soms is opeens die wens daarquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ze is nog vrij jong, dus dat duurt nog wel effe..
Doet me denken aan Bertje Visserquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tot dat de eierstokken gaan rammelen
tienermoedersquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms is opeens die wens daar
De bewuste baby noem je dan kutkikker?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Aan jou geef ik dan wel subtiele hints. Ofzo..
Ik dacht aan jochem myer idd. whehequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bertje VisserEn jochem mijer
Jochem is echt geweldig over datquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bertje VisserEn jochem mijer
Beter dan moeders die het niets kan schelenquote:
I knocked up miss piggyquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De bewuste baby noem je dan kutkikker?
Dat maak ik dan nog wel meequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja, over een jaar of 10 misschien..
quote:
maar kan me niet voorstellen dat er 17 jarige meisjes zijn die bewust een kind willenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter dan moeders die het niets kan schelen
Ik welquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
Ik maak vandaag geen nieuw deeltje
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leg je vriendin maar eens uit dat je haar miss Piggy noemt
Ik ook niet... maar vaak blijken de tienrmoeders die niet voor een abortus kiezen hele goede moeders te zijn omdat ze de omgeving willen laten zien dat ze het best wel aankunnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar kan me niet voorstellen dat er 17 jarige meisjes zijn die bewust een kind willen
biggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ja maar toch, hoe moet zo'n kind rondkomen als 17 jarige moeder, ook al heb je de vriend nog terzijde en natuurlijk ouders/schoonouders. Dat is toch niet te doen, dan is grofgezegd toch direct je hele jeugd verneukt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar vaak blijken de tienrmoeders die niet voor een abortus kiezen hele goede moeders te zijn omdat ze de omgeving willen laten zien dat ze het best wel aankunnen
Dan ben je met miss Piggy idd nog mildquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef Tiemie het volgende:
[..]
.
.
Zwangere vrouwen zijn nou eenmaal dik.
Hoop trouwens dat ze dit niet leest..
Andere subtiele hint zou dit usericon zijn:
[afbeelding]
Misshoneyquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ben je met miss Piggy idd nog mild
Je had ook met een nijlpaard aan kunnen komen
Das een goeie... kloon met die avatar is herkenbaar... zelfs voor mij.
Update je de wiki ook gelijk ?quote:
Die keuze weegt niet op tegen het moeder zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja maar toch, hoe moet zo'n kind rondkomen als 17 jarige moeder, ook al heb je de vriend nog terzijde en natuurlijk ouders/schoonouders. Dat is toch niet te doen, dan is grofgezegd toch direct je hele jeugd verneukt?
ehh... nee?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Update je de wiki ook gelijk ?![]()
Wie?quote:
Je moetquote:
Ik dacht aan kikkervisjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |