Nu ben ik de nieuwe koning in town.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer jammer jammer.. Vroeger kwam hier nog wel eens een Bi0 of een BLD of een remlof enzo maarjah die komen al niet meer
( alhoewel Bi0 was ook niet zown aanwinst
)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen word![]()
Ik zit niet eens meer op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen word![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Nu ben ik de nieuwe koning in town.
vind egelslag leuker klinken, ken je reinquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik zit niet eens meer op de middelbare school
Excuses moi.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja verneuk mn buurt niet, kwaardaardig duizendpoot
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal dan het zoveelste NachtBaggeren zijn dat om zeep is geholpen
Dan ga je iets anders doenquote:
Neuh, slecht plan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:41 schreef Burbo het volgende:
[..]
Misschien moet ik het spreiden over meer topics.
Laat me raden jij zat laatst met nog 50 andere lui op het koopmansplein ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vind egelslag leuker klinken, ken je rein?
Tiemiequote:
haha IK BEN GEEN ALTOquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat me raden jij zat laatst met nog 50 andere lui op het koopmansplein ?Ja hem ken ik
Gewoon chill posten, je weet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Tiemie het volgende:
m.a.w.: was ist löss?
Je hebt een ban fetish?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Bierbroeder het volgende:
nikky mijn ban godin
[afbeelding]
Met plaatje anders is het geen echte godin![]()
Weet ik veel wie jij bentquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha IK BEN GEEN ALTO
alto's![]()
dat je me daar voor aan zietdamn
kijk mn foboquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet ik veel wie jij bent![]()
Elk nachttopic is om zeep geholpen door k*tusers.quote:
Hai, noordeling!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nikky wij kennen elkaar nog niet![]()
Hoi
Surveillance-Fiets![]()
Ik dacht dat dat de bedoeling was van baggeren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef boem-dikkie het volgende:
je moet Burbo maar negeren hoor nikky, als je eenmaal met m aan de praat raakt quote ie ongeveer alle posts die je maakt met onzinnge antwoorden of matige grappen
Ja echt heel irri enzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef boem-dikkie het volgende:
je moet Burbo maar negeren hoor nikky, als je eenmaal met m aan de praat raakt quote ie ongeveer alle posts die je maakt met onzinnge antwoorden of matige grappen
Heb jij een zus?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Elk nachttopic is om zeep geholpen door k*tusers.
Lekker doorgaan dus... lukt het je met deze ook wel.
Tiemiequote:
Heb je die fles uit 2003 leeg?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja. Ook met bierdrinken trouwens![]()
Niks klaar!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja. Ook met bierdrinken trouwens![]()
Idd er staan nog een paar kratjes die motten ook leegquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Niks klaar!
Pak maar ff een nieuwe
Op z'n hoofd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Niks klaar!
Pak maar ff een nieuwe
Het zal toch niet aan mij liggen he.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tiemie *:
Ja... het zal niet zo zijn hé?
Ik heb een gister nog met der gemailtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ken nikky wel, ik heb vanavond romantisch gemailed!
2ling zus en je echte naam is thomas ?quote:
wtfquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2ling zus en je echte naam is thomas ?
Dag Burbo. Je begrijpt me wel he. Of moet ik het echt letterlijk spellen voor je?quote:
Een user meer of minder maakt voor mij op het moment niet zoveel uit geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef boem-dikkie het volgende:
nikkyquote:
Is dat sarcasme?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je word wel steeds leuker enzo
PS!!quote:
Ja maar, ja maar, meer posts zijn toch goed? Zeker in ONZquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Dag Burbo. Je begrijpt me wel he. Of moet ik het echt letterlijk spellen voor je?
[..]
Een user meer of minder maakt voor mij op het moment niet zoveel uit geloof ik
Ben door de HJ heen en heb eigenlijk geen zin aan Dommelsch. Overigens lig ik al op bed, acher mijn laptop, en ga zometeen lekker slapenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Niks klaar!
Pak maar ff een nieuwe
Zo je bent lekker bezigquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef nikky het volgende:
Een user meer of minder maakt voor mij op het moment niet zoveel uit geloof ik
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wtf
niet thomas btwdat is toen ik net geboren ben alweer verandert in Tom
We zitten niet in PUB hequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef boem-dikkie het volgende:
paas eens een foto Fietskijken ofk je herken
Niks niet dat het aan jou ligtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Het zal toch niet aan mij liggen he.. Iedere keer als ik een reeks gezellig vind wordt ie vroeg of laat gesloten.
.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar zo ja, bedankt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef jogy het volgende:
Nachtbagger verkloten. Toch best een prestatie.
Dan ben jij de enige die overblijft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks niet dat het aan jou ligt![]()
Laten we alle k*tusers preventief slachten
Nee topicverkloten en postspammen ( postkrikken ) isniegoei.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, meer posts zijn toch goed? Zeker in ONZ![]()
quote:
Je kan in php gewoon een webpagina opvragen fopen of file_get_contents();quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar die feed moet ook geupdated blijven
Als zelfs modjes zeggen dat je NB aan het verkloten bent dan was ik heel snel naar bed gegaan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar zo ja, bedankt.
Prima hier... en ik volg je in OUDquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We zitten niet in PUB he![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[..]
Je kan in php gewoon een webpagina opvragen fopen of file_get_contents();
Anders maak je een shellscriptje die de webpagina opvraagt dmv wget in een cronjob. Zet je um dmv php om naar xml en je hebt een up2date rssfeed.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef jogy het volgende:
Nachtbagger verkloten. Toch best een prestatie.
Neuj het is leuker als jij straks in bed ligt en denkt hmm wie was die ventquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]maak maar een fobo aan luie flikker !
Ik had het tegen jou inderdaad, chapeau.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar zo ja, bedankt.
Ons geheimen wapen, nikky, helpt ons wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks niet dat het aan jou ligt![]()
Laten we alle k*tusers preventief slachten
ik hoop niet dat jij dat denktquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj het is leuker als jij straks in bed ligt en denkt hmm wie was die vent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |