quote:
Burberryhoofdquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk als die Burberryhoofd nou nog een icon met tieten had was het tot daaraan toe maar nu zien we per 300 posts ongeveer 250 ajax tekentjes
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee aap
koopmansplein represent
Marsdijkquote:
Sorry maar ik verveel me.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De manier waarop jij aan het posten bent is niet leuk, je bent teveel aanwezig
Neujquote:
Dat zal dan het zoveelste NachtBaggeren zijn dat om zeep is geholpenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NachtBagger gaat er aan onderdoor zo![]()
Neuj het stoepquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal dan het zoveelste NachtBaggeren zijn dat om zeep is geholpen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ja verneuk mn buurt niet, kwaardaardig duizendpootquote:
quote:
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen wordquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
Jij hoort daar thuis, ik sla geen mensen met boeken in de klas.
quote:
Nu ben ik de nieuwe koning in town.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer jammer jammer.. Vroeger kwam hier nog wel eens een Bi0 of een BLD of een remlof enzo maarjah die komen al niet meer
( alhoewel Bi0 was ook niet zown aanwinst
)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen word![]()
Ik zit niet eens meer op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nee omdat jij de sukkel bent die altijd geslagen word![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Nu ben ik de nieuwe koning in town.
vind egelslag leuker klinken, ken je reinquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik zit niet eens meer op de middelbare school
Excuses moi.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja verneuk mn buurt niet, kwaardaardig duizendpoot
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ga je iets anders doenquote:
Neuh, slecht plan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:41 schreef Burbo het volgende:
[..]
Misschien moet ik het spreiden over meer topics.
Laat me raden jij zat laatst met nog 50 andere lui op het koopmansplein ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vind egelslag leuker klinken, ken je rein?
Tiemiequote:
haha IK BEN GEEN ALTOquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat me raden jij zat laatst met nog 50 andere lui op het koopmansplein ?Ja hem ken ik
Gewoon chill posten, je weet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Tiemie het volgende:
m.a.w.: was ist löss?
Je hebt een ban fetish?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:46 schreef Bierbroeder het volgende:
nikky mijn ban godin
[afbeelding]
Met plaatje anders is het geen echte godin![]()
Weet ik veel wie jij bentquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha IK BEN GEEN ALTO
alto's![]()
dat je me daar voor aan zietdamn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |