quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik hoop niet dat jij dat denktwant dat lijkt me een beetje té
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Prima hier... en ik volg je in OUD
En nog een stel anderen daar ook.
Ik zie de ernst van de situatie in en zal dan ook stoppen met dit belachelijke gedrag. Ik besef dat ik me heb misdragen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee topicverkloten en postspammen ( postkrikken ) isniegoei.
Das FOEI!
Cheers.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou inderdaad, chapeau.
Ze eet ze op net als miss honey een hamburger eetquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ons geheimen wapen, nikky, helpt ons wel..
.
Ik geef toe dat ik ook tot de kutusers behoor, voeg weinig tot niets toe op het forum.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige die overblijft.
Vandaag wel, het bier heeft de overhand op het moment.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik ook tot de kutusers behoor, voeg weinig tot niets toe op het forum.
Maar jij spant de kroon van het moedwillig users irriteren.
Ga lekker weg uit dit topic... leer om normaal mee te posten... en kom dan weer terug
Welterusten en tot morgen. Ennuh ik hoop tot morgen in een positieve zinquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik zie de ernst van de situatie in en zal dan ook stoppen met dit belachelijke gedrag. Ik besef dat ik me heb misdragen.
Weltrusten![]()
En tot morgen
Dat met php ken ik, maar dan moet ik nog wel ff een scriptje zien te vinden die de feed genereerd. Ach, kijk morgen wel evenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[..]
Je kan in php gewoon een webpagina opvragen fopen of file_get_contents();
Anders maak je een shellscriptje die de webpagina opvraagt dmv wget in een cronjob. Zet je um dmv php om naar xml en je hebt een up2date rssfeed.
nikky for presidentquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ons geheimen wapen, nikky, helpt ons wel..
.
Dat klinkt weer zo negatief.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik ook tot de kutusers behoor, voeg weinig tot niets toe op het forum.
Dan nog.... het is een slap excuus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef Burbo het volgende:
[..]
Vandaag wel, het bier heeft de overhand op het moment.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
hee !
een CD !
met family guy seizoen 1&2!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zelfkennisquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]vét!
k blijf op f5 rammen bij het banmeldtopic in hoop dat er opeens Burbo tussen staat
Of een negatief zelfbeeldquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je nogsteeds 2 hondjes ?
Is niet al te lastig, je moet de overbodige content er gewoon uit filteren met een regexp.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat met php ken ik, maar dan moet ik nog wel ff een scriptje zien te vinden die de feed genereerd. Ach, kijk morgen wel even
Same herequote:
quote:
Als ik online kom is het eerst wat ik doe bijlezen in OUDquote:
Davaltbeswelmeequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een tool gemaak voor de negenletter spelletjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan nog.... het is een slap excuus.
Neuj... kijk mijn postgeschiedenis en je zal zien dat het waarheid isquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of een negatief zelfbeeld![]()
Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Ik wil dat echt NIET lezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik online kom is het eerst wat ik doe bijlezen in OUD
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef boem-dikkie het volgende:
voornamelijk MEN en ONZ
ik moet denk ik mezelf even wat intellectueler gaan instellen hier , bij mij ist haast alleen maar ONZ
De leukste relletjes zijn in OUDquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Ik wil dat echt NIET lezen.
hoe leuk ik 't ook vind voor nikky & bbd hoor. Maar oud is en blijft eng. brrr![]()
En nog geen eens BHFH-topics valt dus reuze meequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef boem-dikkie het volgende:
voornamelijk MEN en ONZ
ik moet denk ik mezelf even wat intellectueler gaan instellen hier , bij mij ist haast alleen maar ONZ
Ik denk dat OUD een vrouwending is... heerlijk al die zwangerschaps en babyverhalenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Ik wil dat echt NIET lezen.
hoe leuk ik 't ook vind voor nikky & bbd hoor. Maar oud is en blijft eng. brrr![]()
ja ze noemen mij ook een baggeruser, maar dat benk helemaal niet, ik lurk namelijk veul meer in andere fora dan in onzquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ik lurk wel bijna overal hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |