Gaat wel lukken denk ik, en mocht het eventueel niet lukken dan stuur ik je alsnog wel een mailtjequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Is niet al te lastig, je moet de overbodige content er gewoon uit filteren met een regexp.
Als je er helemaal niet uit komt moet je me maar een mailtje sturen..
Tis dat ik er nu geen zin in heb en morgen niet al teveel tijd heb, anders had ik het zelf wel ff gemaakt
Dat weet ik wel zeker ja. getver.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk dat OUD een vrouwending is
Niemandquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef boem-dikkie het volgende:
he weet iemand Surv. Fiets zijn échte naam?
Ach... je hebt baggerusers en baggerusers... wij vallen best wel mee vind ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja ze noemen mij ook een baggeruser, maar dat benk helemaal niet, ik lurk namelijk veul meer in andere fora dan in onzhet komt er alleen altijd op uit dat ik daar het meest post
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ach... je hebt baggerusers en baggerusers... wij vallen best wel mee vind ik
slaap lekker en veel plezier!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Bierbroeder het volgende:
Moet morgen fit zijn voor Explosive Cartunning in de Time Out in Gemmert![]()
Terwijl babytjes zo leuk zijnquote:
En steken onder water, haat, nijd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef Tiemie het volgende:
[..]
het gaat daar over dikke buiken, kinderen en hun 1e woorden. Pleasee![]()
![]()
.
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga trouwens proberen te slapen, moet er morgen alweer om 8.00 uit namelijk![]()
![]()
Geile line-up daar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder gaat naar bed toe.
Moet morgen fit zijn voor Explosive Cartunning in de Time Out in Gemmert![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar OUD FB heeft meestal erg veel vieuws als er een rel is. Tienduizenden dan.
Ja hoop dat het de 1 1/2 uur rijden waard isquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Geile line-up daar..
Jammer dat ik zelf niet kan.
Jij ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef nikky het volgende:
Voor de mensen die gaan slapen
Fijne nacht.
vertel je naam nou eerst evenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon doorgaanDeed ik een paar dagen geleden ook
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga trouwens proberen te slapen, moet er morgen alweer om 8.00 uit namelijk![]()
![]()
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef nikky het volgende:
Voor de mensen die gaan slapen
Fijne nacht.
Ga je nog met Amar om ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vertel je naam nou eerst evennu benk fakkin nieuwschierig whehe
lekker slapen iedereen
voor de overblijvers, we moeten eigelijk dit topic nog ff vol krijgen toch?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ja hoop dat het de 1 1/2 uur rijden waard is![]()
Maikuuulquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]whehe ja het meeste wat ik post zijn uitvallen op Maikuuul denk ik
wheheh
Ammar is t.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga je nog met Amar om ?
TROS!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef Qunix het volgende:
hoi
Moeilijke naam ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ammar is t.
en nee man, heb m al niet fatsoenlijk gesproken sinds 4 jaar ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Idd de rellen in OUD zijn fantastischquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
En steken onder water, haat, nijd.
Echt, die hormonen johDie slaan soms helemaal op tilt. Letterlijk
.
Voor de rest is het wel gezellig.
Maar OUD FB heeft meestal erg veel vieuws als er een rel is. Tienduizenden dan.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moeilijke naam ook![]()
Nahjah ik heb alweer veel te veel gezegt een beetje denken en je zou het moeten weten.denken doe ik zeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
wanneer bij me thuis geweest?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
De vraag is: Of bbd er al veel last van heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Idd de rellen in OUD zijn fantastisch
Hormoontjes... heb je er zelf al veel last van nikky?
Pfff 8 jaar terug ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
denken doe ik zelden!
wanneer bij me thuis geweest?
Mannen hebben het zwaar als hun vriendin/vrouw zwanger is wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
De vraag is: Of bbd er al veel last van heeft.![]()
jezus, nee dat weet ik nog hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pfff 8 jaar terug ofzo
quote:
Gaat lukkenquote:
quote:
Hierover laat ik me niet uit. Dat wordt tegen me gebruikt in fFeedBackquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Idd de rellen in OUD zijn fantastisch
Hormoontjes... heb je er zelf al veel last van nikky?
Ik welquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jezus, nee dat weet ik nog hoor!
zeg nou gewoon je naam goftedomme !quote:
hééééééel zwaar. Heb ik me laten vertellen. Zelf gelukkig geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mannen hebben het zwaar als hun vriendin/vrouw zwanger is wil je hiermee zeggen?
Ik hoop het![]()
Heeft een man niet altijd "last" van zijn vrouw?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
De vraag is: Of bbd er al veel last van heeft.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mannen hebben het zwaar als hun vriendin/vrouw zwanger is wil je hiermee zeggen?
Ik hoop het![]()
Gebruik je die eigenlijk wel of heb je hem alleen maar om TROS! te spammen ?quote:
Gelukkig kan ik tussen de regels door lezenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Hierover laat ik me niet uit. Dat wordt tegen me gebruikt in fFeedBack
Ik? Spammen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gebruik je die eigenlijk wel of heb je hem alleen maar om TROS! te spammen ?![]()
http://forum.fok.nl/user/history/155803quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik? Spammen?
Kwaliteitposts post ik!
Komt nog... nu al een half jaar verkering... straks samenwonen... zwanger... en dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hééééééel zwaar. Heb ik me laten vertellen. Zelf gelukkig geen ervaring mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |