Niet altijd hoor. wel vaak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Heeft een man niet altijd "last" van zijn vrouw?
[..]
![]()
Da's toevalligquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/155803![]()
Posten in OUDquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Komt nog... nu al een half jaar verkering... straks samenwonen... zwanger... en dan?![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Heeft een man niet altijd "last" van zijn vrouw?
[..]
![]()
Hoe gaat het met de vadersquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Komt nog... nu al een half jaar verkering... straks samenwonen... zwanger... en dan?![]()
Kijk das het beginquote:
quote:
Tot dat de eierstokken gaan rammelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word al gek als ik daar aan denk joh.. Gelukkig denkt m'n vriendin daar hetzelfde over als ik.
.
hehe een OUD-kloonquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
No way..
Mocht het ooit zo ver komen, dan post ik daar alleen onder een kloon.![]()
Ze is nog vrij jong, dus dat duurt nog wel effe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tot dat de eierstokken gaan rammelen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
No way..
Mocht het ooit zo ver komen, dan post ik daar alleen onder een kloon.![]()
Aan jou geef ik dan wel subtiele hints. Ofzo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]das niet leuk... dan weet ik toch niet dat het om jou gaat?
Soms is opeens die wens daarquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ze is nog vrij jong, dus dat duurt nog wel effe..
Doet me denken aan Bertje Visserquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tot dat de eierstokken gaan rammelen
tienermoedersquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms is opeens die wens daar
De bewuste baby noem je dan kutkikker?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Aan jou geef ik dan wel subtiele hints. Ofzo..
Ik dacht aan jochem myer idd. whehequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bertje VisserEn jochem mijer
Jochem is echt geweldig over datquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bertje VisserEn jochem mijer
Beter dan moeders die het niets kan schelenquote:
I knocked up miss piggyquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De bewuste baby noem je dan kutkikker?
Dat maak ik dan nog wel meequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja, over een jaar of 10 misschien..
quote:
maar kan me niet voorstellen dat er 17 jarige meisjes zijn die bewust een kind willenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter dan moeders die het niets kan schelen
Ik welquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
Ik maak vandaag geen nieuw deeltje
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leg je vriendin maar eens uit dat je haar miss Piggy noemt
Ik ook niet... maar vaak blijken de tienrmoeders die niet voor een abortus kiezen hele goede moeders te zijn omdat ze de omgeving willen laten zien dat ze het best wel aankunnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar kan me niet voorstellen dat er 17 jarige meisjes zijn die bewust een kind willen
biggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ja maar toch, hoe moet zo'n kind rondkomen als 17 jarige moeder, ook al heb je de vriend nog terzijde en natuurlijk ouders/schoonouders. Dat is toch niet te doen, dan is grofgezegd toch direct je hele jeugd verneukt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar vaak blijken de tienrmoeders die niet voor een abortus kiezen hele goede moeders te zijn omdat ze de omgeving willen laten zien dat ze het best wel aankunnen
Dan ben je met miss Piggy idd nog mildquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef Tiemie het volgende:
[..]
.
.
Zwangere vrouwen zijn nou eenmaal dik.
Hoop trouwens dat ze dit niet leest..
Andere subtiele hint zou dit usericon zijn:
[afbeelding]
Misshoneyquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ben je met miss Piggy idd nog mild
Je had ook met een nijlpaard aan kunnen komen
Das een goeie... kloon met die avatar is herkenbaar... zelfs voor mij.
Update je de wiki ook gelijk ?quote:
Die keuze weegt niet op tegen het moeder zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja maar toch, hoe moet zo'n kind rondkomen als 17 jarige moeder, ook al heb je de vriend nog terzijde en natuurlijk ouders/schoonouders. Dat is toch niet te doen, dan is grofgezegd toch direct je hele jeugd verneukt?
ehh... nee?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Update je de wiki ook gelijk ?![]()
Wie?quote:
Je moetquote:
Ik dacht aan kikkervisjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |