Nou ben ik bijna genoodzaakt om ook een foto van mezelf te postenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:15 schreef Luchtbel het volgende:
Grappig. Zo lijken ze niet op elkaar vind ik.
Lekkere dingen hè? Ben zo trots op zequote:
Dat kan zo omslaan, Belana!quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:46 schreef Belana het volgende:
Ik was al vroeg onderweg vandaag, ik ben even aan het oppassen op de 3 kinderen van mijn vriendin. Voor alsnog zijn ze lief aan het spelen
Nee joh, bij anderen gedragen ze zich toch altijd voorbeeldigquote:
Ik ben idd wel blij dat ik nog af en toe les heb. Dan is het toch allemaal iets tastbaarder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:15 schreef m@x het volgende:
Heel leuk maar ook heel eng. Als ik al die boeken bij elkaar zie, dan ga ik toch twijfelen of ik de discipline heb om al die stof zelfstandig in mijn hoofd te stampen
Ik heb het naar je adres in je profiel gemaildquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef m@x het volgende:
Geweldig, een ervaringsdeskundigeZou je me de linkjes kunnen mailen?
Dank je welquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb het naar je adres in je profiel gemaild
Nou, Danny, je leest het. Je hebt me nodigquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:54 schreef chacama het volgende:
Ik zou het proberen. Alleen moet je dan vanuit FoK! wel een opdrachtformulering aanvragen. Dus eigenaar FOK! vraagt een imago onderzoek aan, waarbij gevraagd wordt om te achterhalen hoe het komt dat het OUD-forum zo anders is dan de rest van FOK!. Dit is uiteraard gebaseerd op ervaring van gebruikers en FOK! wil graag weten of het echt zo is, wat de oorzaak is en of het een storende factor is in het gebruik van FOK! Opdrachtformulering zou als volgt kunnen zijn:
Onderzoek of OUD een forum is dat door de hechtheid een beperking oplevert voor andere FOK!-ers om eraan deel te nemen. Breng hierbij in beeld wat het imago is dat OUD op dit moment heeft onder FOK!-ers en OUD-FOK!-ers. Geef wat de oorzaak is van het verschil, indien aanwezig. Bepaal wat de identiteit van OUD is en wat het gewenste imago is.
Jou stelling voor deze opdracht zou kunnen zijn:
OUD is een forum dat voor andere FOK!-ers moeilijk te benaderen is door de hechtheid van de groep ouders die erop zitten.
Houdt ook rekening met de lurkers in OUD. Behoren die bij OUD of zijn het FOK!-ers die niet durven te posten doordat het zo hecht is......
Misschien is het zelfs leuk om te achterhalen in welke forum de meeste lurkers zitten en als dit OUD is dan zou dit ook een reden kunnen hebben....
Dit is even een snelle brainstorm.....
quote:Jou stelling voor deze opdracht zou kunnen zijn:
OUD is een forum dat voor andere FOK!-ers moeilijk te benaderen is door de hechtheid van de groep ouders die erop zitten.
* m@x trekt voorzichtig de spijkers van dit potdicht getimmerde subforum losquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
't zit hier pot dicht getimmert.........
deedeetee....ben je een OUD-poster, OUD-lurker of een FOK!-er die verdwaalde.....?? Even kijken in welke doelgroep je zit....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
't zit hier pot dicht getimmert.........
Ikke niet ik ben hier al eens doodgemept, maak het maar eerst eens toegankelijk voor vogels van álle pluimagequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef m@x het volgende:
[..]
* m@x trekt voorzichtig de spijkers van dit potdicht getimmerde subforum los
Heeeeeeeeeeeee, Deedeetee, kom je voorstellen en kom erbij!
Zwaanngeerschaahaappsssdementieieieiee!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:11 schreef Brighteyes het volgende:Kozakken een IDM-er?
![]()
Nog eentje!Of wist ik dit al en ben ik dit vergeten.
Linkje pleasequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke niet ik ben hier al eens doodgemept, maak het maar eerst eens toegankelijk voor vogels van álle pluimage![]()
Van mij hoef je niet lief te doen maar tussen jouw 'gewoon' en mijn 'gewoon' zit kennelijk een groot verschil. Dat heeft niks met rekening houden of 'tere' gevoelens te maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef deedeetee het volgende:
Zie je nou ? Nu ben je meteen op je tenen getrapt omdat ik niet * lief * genoeg doe naar je zin.
Hier in OUD kun je niet * gewoon* doen maar moet steeds rekening houden met de tere gevoelens van de users hier.
Men staat meteen klaar om aan te vallen of in de verdediging te schieten. Ik heb jou persoonlijk toch niks verweten ? Vraag dan niks als je alleen een bepaald antwoord wilt dat dan óók nog 'ns op een bepaalde toon gebracht moet worden.
Hoezo uitzoeken![]()
Je bent hier alleen welkom op jullie voorwaarden![]()
als deze voor mij bedoeld is...zit ik nu echt met vraagtekens boven mijn hoofd. Had niet het idee dat je post 'verkeerd' was. Ik kom hier zelf pas net kijken, dus zou eerlijk gezegd niet weten of alles wat ik doe wel altijd kan en mag.....als er al regels zijn voor hoe mag ik reageren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef deedeetee het volgende:
Zie je nou ? Nu ben je meteen op je tenen getrapt omdat ik niet * lief * genoeg doe naar je zin.
Hier in OUD kun je niet * gewoon* doen maar moet steeds rekening houden met de tere gevoelens van de users hier.
Men staat meteen klaar om aan te vallen of in de verdediging te schieten. Ik heb jou persoonlijk toch niks verweten ? Vraag dan niks als je alleen een bepaald antwoord wilt dat dan óók nog 'ns op een bepaalde toon gebracht moet worden.
Hoezo uitzoeken![]()
Je bent hier alleen welkom op jullie voorwaarden![]()
meeleven, meedenken en eerlijk zijn in je reacties. Ookal kunnen die soms hard aankomen, werkt naar mijn mening nog het beste. En ja, als je dan eens een kwaaie terug krijgt, dan moet je ook kunnen relativeren en soms ook accepteren dat je niet helemaal alles doordacht had. Weet van mezelf dat ik kort door de bocht kan zijn....maar volgens mij (ja dus mijn mening), kun je hier gerust zeggen wat je denkt, zolang je maar rekening houdt met elkaar. Je hebt het immers 9 van de 10 keer over de kinderen van een ander. En iedere ouder is erg beschermend naar zijn eigen kroost en opvoeding.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:09 schreef Belana het volgende:
chaca, je bent gewoon mee gaan praten, that's all. jezelf zijn en meepraten. das genoeg voor zover ik weet.
Zie je nou wel....... van schijnheilig gesprokenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet lief te doen maar tussen jouw 'gewoon' en mijn 'gewoon' zit kennelijk een groot verschil. Dat heeft niks met rekening houden of 'tere' gevoelens te maken.
Ik heb niet gevraagd om een bepaalde toon aan te slaan maar als ik normaal iets vraag/zeg dan verwacht ik ook een normaal antwoord/reactie en dan kan het me aan m'n reet roesten in welk subforum ik me op dat moment bevind.
Hoe de rest hierover denkt weet ik niet, maar ik leef niet met het waanidee dat ik bepaal wie hier wel of niet welkom is. Zoals ik al eerder schreef; wat mij betreft zijn alle vogels hier welkom. Als je hier niet mee wil posten, prima, jouw goed recht. Ik vind het persoonlijk een beetje kinderachtig om dan wel af en toe een steek onder water te posten. Blijf dan helemaal weg.
Nee joh, ik had mijn post al geplaatst en toen zag ik die post van jou pas opduiken. Trek je van mij maar niks aan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef chacama het volgende:
[..]
als deze voor mij bedoeld is...zit ik nu echt met vraagtekens boven mijn hoofd. Had niet het idee dat je post 'verkeerd' was. Ik kom hier zelf pas net kijken, dus zou eerlijk gezegd niet weten of alles wat ik doe wel altijd kan en mag.....als er al regels zijn voor hoe mag ik reageren.
Zoals ik schrijf, komen er een aantal vragen bij mij naar boven... gewoon vragen....geen verwijten.
Waarom kan ik niet gewoon enthousiast regeren ? En waarom word het meteen als een soort agressie gezien ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:04 schreef Belana het volgende:
aha deedeetee, dat is het
nah zeg, doet ff kalm. ik weet dat OUD die naam heeft maar ik ben het er niet mee eens. ik ben ook ooit nieuw geweest en heb geen moeite gehad "ertussen" te komen hoor
en we zijn het echt niet allemaal met elkaar eens. en wat m@x zegt, in andere subfora heb je ook "kliekjes", ieder heeft meestal zo zijn voorkeur.
ik vind het rot dat je blijkbaar een nare ervaring hebt hier, maar om nou de conclusie te trekken dat men hier alleen welkom is onder "onze" voorwaarden vind ik ronduit lachwekkend
Ach je reacties vormen een prima bewijs voor de kritiek ik hier lever....quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:28 schreef m@x het volgende:
Selectief lezen is ook een vak. Ik heb nergens gezegd dat het aan jou lag. Alleen is jouw manier van doen niet de mijne. Maakt niet uit, niet iedereen is zo perfect als ik (kuch, ahum)
Reageren ze ergens anders uberhaupt wel eens op je![]()
Maar goed, ik ga naar huis. Het was weer gezellig vandaag![]()
enzo
En dat zou ik dus onderzocht willen zien....m@x....er ligt hier echt een schone taak voor je weggelegd. Het is immers niet de bedoeling dat OUD dichtgroeit!! We hebben input nodig van iedereen die iets zinnigs heeft toe te voegen. Zo leren we van elkaar fouten en ervaringen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet gewoon enthousiast regeren ? En waarom word het meteen als een soort agressie gezien ?
Ik wil er niet * tussen komen * dat is nou net het punt. Als je een interessant topic ziet in OUD is zomaar reageren meestal geen goed idee.
Het is hier niet open genoeg. Daarom komt er niemand meer * zomaar 'ns * aanwippen en groeit de boel steeds meer dicht.
Ik duik ook wel 'ns vaker op in een subforum waar ik zelden kom en dat is nooit een probleem geweest, hier is dat bijna altijd wél een probleem. Het lijkt hier daardoor soms MSN wel.....![]()
Waarom kan ik hier niet gewoon mezelf zijn zoals overal elders op fok wel kan![]()
Hoe bedoel je dat precies ? Ik vind mezelf best wel duidelijk, niks * onder water *quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef chacama het volgende:
Plaats je daar dan ook alleen maar steken onder water.....
Soort zoekt soortquote:En dat terwijl ik me hier erg welkom voel.....
Jup en ik ben helemaal op dreef!!! Eindelijk weer eens echt kunnen nadenken over zaken die ik leuk vind...quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:37 schreef bixister het volgende:
pfffffffffff chacama.
en jij hebt communicatie gestudeerd?
Ik heb anders niet de indruk dat je julliie iets wat niet in de kraam te komt als iets * zinnigs * gaan omschrijven maar wacht met warme belangstelling af.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:38 schreef chacama het volgende:
[..]
En dat zou ik dus onderzocht willen zien....m@x....er ligt hier echt een schone taak voor je weggelegd. Het is immers niet de bedoeling dat OUD dichtgroeit!! We hebben input nodig van iedereen die iets zinnigs heeft toe te voegen. Zo leren we van elkaar fouten en ervaringen...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies ? Ik vind mezelf best wel duidelijk, niks * onder water *
[..]
Klopt dat was ook de volgende zin die ik schreef. Dit was als reactie op wat M@x zei.
Soort zoekt soort![]()
mee eens. Ik zocht een forum voor zwangere mutsen. Ben nu 6 maanden zwanger en heb de behoefte om daarover te kletsen.
En hoppa het feest begon meteenquote:Onderzoek of OUD een forum is dat door de hechtheid een beperking oplevert voor andere FOK!-ers om eraan deel te nemen. Breng hierbij in beeld wat het imago is dat OUD op dit moment heeft onder FOK!-ers en OUD-FOK!-ers. Geef wat de oorzaak is van het verschil, indien aanwezig. Bepaal wat de identiteit van OUD is en wat het gewenste imago is.
Ik ook. Ben erg benieuwd of op OUD zinnige reacties van buitenaf (hoezo fout gezegd!!) echt 'niet gezien worden' of nog erger afgekraakt worden omdat het 'van buitenaf' komt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb anders niet de indruk dat je julliie iets wat niet in de kraam te komt als iets * zinnigs * gaan omschrijven maar wacht met warme belangstelling af.![]()
joh, weet je, ik denk dat je het nogal moeilijk maakt, moeilijker dan het is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef deedeetee het volgende:
In dat geval neemt men hier dus een uitzonderingspositie in Belana, ik dacht dat dát nou juist niet de bedoeling was ?![]()
he verrek Ja.... was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef PM-girl het volgende:
BE, wat lees ik nu? Toch weer in het blauw???
En en en waarom niet hier?
tijden veranderen, er is gewoon simpelweg veel meer kennis over bepaalde zaken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet niet eens of het wel zozeer de OUD-gang is, nou ja dat wél nat.maar hier neemt men het ouderschap * zeer zwaar * op.Dat zal ik vroeger óók wel gedaan hebben, ik kan me nog diverse driftig verdedigde * wanen * van mezelf herinnerenMaar toch.....
Ik heb duidelijk het gevoel dat een discussie ergens over met een heel andere kijk op de dingen als hier gangbaar is niks toevoegd. Het word als fout gezien en dan is het uit. Tegenwoordig doe je het als ouders * zo * en niet anders. Op die manier is er geen lol aan om mee te doen in een discussie. Er zit te weinig verschil in de meningen.
Ik heb eigenlijk wel te doen met de nieuwe ouders van tegenwoordig, het lijkt me erg zwaar om het zó goed te moeten doen en zoveel vrijheid in te moeten leveren. Ik vind het ook benauwend voor de kinderen die volgens mij niet gebaat zijn met zoveel aandacht.![]()
En als ik dan hoor hoeveel kinderen de een of andere allergie hebben of ADHD ofzoiets, dat leek vroeger niet veel voor te komen maar tegenwoordig is het ( bijna ) normáál.
Daar moet je in ONZ eens mee aankomen of in NWS, zelfs in F&F mag je tegenwoordig tegen heilige huisjes aan schoppen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:13 schreef lcicle het volgende:
Ik snap dat gedoe over 'al dan niet welkom zijn' hier niet. Het is toch gewoon hoe welkom je je VOELT? Het gaat erom hoe je omgaat met reacties van anderen. Als ik een mening heb, probeer ik die zo goed mogelijk te formuleren, zonder anderen te kwetsen en met respect voor andermans mening. Persoonlijk verwacht ik dat dan ook van anderen. Als je dat niet kunt, of niet mee om kunt gaan, is dit misschien niet de juiste plek voor je.
Ik doe dat in min of meer dezelfde mate als dat ik dat irl doe. Dat houdt dus in dat je soms wel mensen kwetst en voor sommige meningen maar met heel veel moeite ook maar enig respect op kan brengen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:13 schreef lcicle het volgende:
Ik snap dat gedoe over 'al dan niet welkom zijn' hier niet. Het is toch gewoon hoe welkom je je VOELT? Het gaat erom hoe je omgaat met reacties van anderen. Als ik een mening heb, probeer ik die zo goed mogelijk te formuleren, zonder anderen te kwetsen en met respect voor andermans mening. Persoonlijk verwacht ik dat dan ook van anderen. Als je dat niet kunt, of niet mee om kunt gaan, is dit misschien niet de juiste plek voor je.
Als echte die-hard lurker (al een jaar of 3quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef m@x het volgende:
I
Tegelijkertijd zijn er in OUD de laatste paar maanden een aantal dingen gebeurd waaruit blijkt dat er hier heel erg met elkaar wordt meegeleefd en dat 'we' meer zijn dan een stel wilde wijven met een hormoonoverschot. Dat wil de rest van fok echter niet zien. We blijven een vreselijk subforum met vreselijke users![]()
Zou jij de uitzondering zijn die de regel bevestigd of valt het mee en zijn er meer lurkers/fok!-ers deze mening hebben....quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Als echte die-hard lurker (al een jaar of 3) wil ik ook best een keer uit de lurkstand komen hoor! De enige reden dat ik hier nooit reageer, maar alleen meelees, is omdat ik geen kinderen heb, en ze voorlopig ook niet in de planning zitten, dus ik niet het gevoel heb dat ik hier verder iets te zoeken heb als 'actieve poster'.
Ik reageer overigens soms wel, als mensen iets zoeken/willen weten, maar dan vaak persoonlijk naar mensen toe. Maar verder vind ik jullie geen kliekje hoor, ik vind OUD gezellig.
-edit-
En nu ik toch aan het posten ben: ik vind het ook k*t dat ik de foto van Leah gemist heb gisteren![]()
Misschien is het juist wel verfrissend als lurkers als jij wél meeposten. En op het speeltuinbankje al helemaal, want daar gaat het juist vooral niét over kinderen, maar over van alles en nog wat. Hoeveel paar schoenen heb jij bijvoorbeeld, Leonoor?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Als echte die-hard lurker (al een jaar of 3) wil ik ook best een keer uit de lurkstand komen hoor! De enige reden dat ik hier nooit reageer, maar alleen meelees, is omdat ik geen kinderen heb, en ze voorlopig ook niet in de planning zitten, dus ik niet het gevoel heb dat ik hier verder iets te zoeken heb als 'actieve poster'.
Ik reageer overigens soms wel, als mensen iets zoeken/willen weten, maar dan vaak persoonlijk naar mensen toe. Maar verder vind ik jullie geen kliekje hoor, ik vind OUD gezellig.
-edit-
En nu ik toch aan het posten ben: ik vind het ook k*t dat ik de foto van Leah gemist heb gisteren![]()
Mocht niet van liefquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ai dat doet pijn he Syrena. Waarom heb je ze niet in een doos gestopt en ergens op zolder bewaard?
Haha, daar heb ik vorige week nog een hele discussie over gevoerd.. Ik heb 3 paar laarzen, 2 paar lage schoenen, 1 paar pumps, 2 paar sneakers, tennisschoenen, hockeyschoenen en timberlands (voor op wintersport). Hoor ik er nu bij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel verfrissend als lurkers als jij wél meeposten. En op het speeltuinbankje al helemaal, want daar gaat het juist vooral niét over kinderen, maar over van alles en nog wat. Hoeveel paar schoenen heb jij bijvoorbeeld, Leonoor?
En ik heb de foto gelukkig niet gemist, maar dat komt omdat ik bij een kliekje hoor!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik vorige week nog een hele discussie over gevoerd.. Ik heb 3 paar laarzen, 2 paar lage schoenen, 1 paar pumps, 2 paar sneakers, tennisschoenen, hockeyschoenen en timberlands (voor op wintersport). Hoor ik er nu bij?![]()
Wat overigens wel raar is, en ik spreek nu voor mezelf, maar misschien wel voor heel veel lurkers, is het idee dat ik jullie allemaal 'ken' omdat ik altijd meelees, terwijl jullie geen idee hebben wie ik ben. En dan is het zo raar om opeens mee te posten...quote:
Daarom vond ik het voorstellen in OUD ook leuk. Niet zo zeer omdat je dan actief 'moet' mee gaan posten, maar als je dan post, dan weten we toch ietsje meer van je...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:55 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wat overigens wel raar is, en ik spreek nu voor mezelf, maar misschien wel voor heel veel lurkers, is het idee dat ik jullie allemaal 'ken' omdat ik altijd meelees, terwijl jullie geen idee hebben wie ik ben. En dan is het zo raar om opeens mee te posten...
Het voelt een beetje als uit de kast komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:59 schreef chacama het volgende:
[..]
Daarom vond ik het voorstellen in OUD ook leuk. Niet zo zeer omdat je dan actief 'moet' mee gaan posten, maar als je dan post, dan weten we toch ietsje meer van je...
Ik hou het wel gewoon bij m'n laarzen van vorig jaar, die voldoen nog wel (en waren duur genoegquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Lois het volgende:
Kom maar uit de kast Leonoor![]()
Nee hoor zonder dollen, doen waar jij je prettig bij voelt, en we leren je vanzelf kennen hoor.
Ik stond bij die schoenenwinkel echt tegen die verkoopmevrouw "HONDERDnegenvijftig EURO?? Dat is 350 gulden, dat ga ik echt niet betalen voor een paar laarzen!"
Waarop die mevrouw liefjes opmerkte dat niemand meer in guldens rekent (oh nee?) en dat schoenen nou eenmaal zoveel kosten tegenwoordig.
Ik reken ook nog stug om. Tenzij ik een duur ding wil, zoals een laptop...voor maar 499!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef chacama het volgende:
@Lois, ik reken anders ook nog steeds terug. Zelfs bij kleine bedragen... een mango voor 2,49 bij de groenteboer....huh...zeg dat nog eens meer dan 5 gulden voor een stuk fruit....of koffie op een terras....ha...wat nou niet omrekenen...echt wel!!
Zeggen alle verkopers, geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Lois het volgende:
Waarop die mevrouw liefjes opmerkte dat niemand meer in guldens rekent (oh nee?)
Dat is een halve laptop! Dat is een Creative Zen Vision:M!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef E.T. het volgende:
"vroeger' had ik nog wel eens van die 'seizoens-schoenen' voor 25 gulden ofzo.. Geen haar op m'n hoofd die er moeilijk over deed om ze na aflooop vande zomer weer weg te gooien omdat ze af waren..
Tegenwoordig moet je blij zijn als je van die happie-bappie dingen voor 30euro vind![]()
Schoenen zijn echt gewoon niet leuk meer (en ik hb een collega die 't niet snapt dat ik 'r voor gek verklaar als ze 250 euro voor een paar laarzen neerlegt.. Maja.. kind is gek)
Kun je beter lush voor kopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Anitra het volgende:
250 euro
jemig man das mijn halve huur!
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zoveel aan een paar uit te geven. zoveel zijn mijn schoenen bij elkaar nog niet eens
Hee daar kom ik ook vaakquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:12 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde pimpen met mijn favo-schoenwinkel (ook niet heul goedkoop trouwens) maar: http://www.durlinger.com/
Ja nou ja zeg
Ja maar Lush is lekker en dat gebruik ik tenminste en ik kan ervan genieten. Dat kan ik van mijn schoenen niet zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je beter lush voor kopen
Nee, ach, ik snap het wel. Als je het geld toch hebt en ervoor over hebt, waarom niet? Ieder zijn hobbyIk zou er alleen niet op durven lopen, denk ik
En er zit vast niet binnenkort een weekje vakantie naar Turkije in he? Moeilijk ja, misschien vind je nog wat in de uitverkoop ergens? Iets wat je nu niet in je hoofd hebt, maar waar je per ongeluk tegenaan loopt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef Syrena het volgende:
Mag ik dus wél twee paar nieuwe kopenwitte en zwarte
. Alleen vind ik natuurlijk niks leuks, ik wil gewoon weer Puma's. Maar dan wel tegen een Turkse prijs natuurlijk...en het waren hoge en die krijg je volgens mij nergens meer. Zucht. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, vrouwen en schoenen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:25 schreef E.T. het volgende:
Kind heeft zowieso iets raars en dommigs.. (telefoongesprek met klant, telefoon even van collega opgepakt die weg is: Ok, meneer.. ik zal vragen of X u terugbelt. Kan ik alvast noteren waar het over gaat? .. ah Uruguay.. ehm.. hoe spel je dat?? " Ok dan.. dat was een klant met een miljoenen-omzet en nogal een zeikerd.. Not amused is zachtjes uitgedrukt)
Dus ja.. kind is gek
Toen ik vorig jaar ein-de-lijk laarzen had gevonden en gekocht heb ik ze ook op tafel gezet om er even lekker blij mee te zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar Lush is lekker en dat gebruik ik tenminste en ik kan ervan genieten. Dat kan ik van mijn schoenen niet zeggen
Dat is dus het verschil.. Jij denkt dat je respect op móet brengen, ik wíl respect opbrengen en het daarom ook krijgen. Net als ik dat IRL ook zou doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar moet je in ONZ eens mee aankomen of in NWS, zelfs in F&F mag je tegenwoordig tegen heilige huisjes aan schoppen.
Maar hier moet je vooral respect hebben voor de mening van een ander en die van jou zeer voorzichtig brengen om niet kwetsend over te komen ? Brrrrrr !!!!
Nee hoor, hier nog een lurker, met dezelfde mening.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:34 schreef chacama het volgende:
[..]
Zou jij de uitzondering zijn die de regel bevestigd of valt het mee en zijn er meer lurkers/fok!-ers deze mening hebben....
Ik vind 't een rot woord. Net als discriminatie en dergelijke veel gebruikte woorden word het te pas en te onpas gebruikt. Meestal het laatstequote:Op vrijdag 1 september 2006 21:39 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil.. Jij denkt dat je respect op móet brengen, ik wíl respect opbrengen en het daarom ook krijgen. Net als ik dat IRL ook zou doen.
Welk kind?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:25 schreef E.T. het volgende:
Kind heeft zowieso iets raars en dommigs.. (telefoongesprek met klant, telefoon even van collega opgepakt die weg is: Ok, meneer.. ik zal vragen of X u terugbelt. Kan ik alvast noteren waar het over gaat? .. ah Uruguay.. ehm.. hoe spel je dat?? " Ok dan.. dat was een klant met een miljoenen-omzet en nogal een zeikerd.. Not amused is zachtjes uitgedrukt)
Dus ja.. kind is gek
Maar je zult het toch hoop ik met me eens zijn dat je een mening op een respectloze manier kunt brengen, recht voor z'n raap, maar ook wat genuanceerder, met enig respectquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind 't een rot woord. Net als discriminatie en dergelijke veel gebruikte woorden word het te pas en te onpas gebruikt. Meestal het laatste![]()
Het word vaak gewoon gebruikt om je de vrijheid van meningsuiting te ontnemen.....
Dank je welquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Hallo Zowy, wat heb je een leuke nickname.
Ik weet het niet precies. Ik hoor net wel mensen huilen maar dat is nu over. Volgens mij zijn ze nu aan het eten (althans ik ruik allerlei lekkere etensluchtjes). Dat is nog eens wat anders als koffie met cake.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat zielig voor je buurman, M@x. Hoor je ze door de muren heen huilen? Of wat hoor je dan? Hoe gaat dat eigenlijk, een Surinaamse rouwdienst?
Ik normaal ook niet.. totdat ik de teller van m'n site weer omhoog zie gaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Over dat lurken ik denk er nooit zo bij na dat er mensen zijn die mijn zeikverhalen lezen. Elke dag weer
Ik gok dat het er best een heleboel zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Over dat lurken ik denk er nooit zo bij na dat er mensen zijn die mijn zeikverhalen lezen. Elke dag weer
Bwahaha!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef jessie het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Icicle een banner op je site![]()
Dat is een kopfoto, geen banner Jessiequote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef jessie het volgende:
Die vind ik wel erg mooi trouwensquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef jessie het volgende:
ja maar hij gaat zo op in de rest van je site, hij valt gewoon niet opquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:02 schreef lcicle het volgende:
Even naar beneden scrollen Anitra.. hij staat d'r echt![]()
Oh nee, ik bedoelde de kopfotoquote:
Genuanceerder zonder respect, niks mis mee om een beetje rekening te houden met een ander op zijn tijd. Als ik dat nooit deed was het me allang geleden gelukt om een ban te halen. Ik voel me een echte softie omdat me dat nu nog altijd niet gelukt is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:48 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar je zult het toch hoop ik met me eens zijn dat je een mening op een respectloze manier kunt brengen, recht voor z'n raap, maar ook wat genuanceerder, met enig respect
nou vooruit danquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef lcicle het volgende:
Vul nou even je naam in in m'n w.i.e. lijstje
Maakt niet uit, jij vindt babybrabbel óók triest, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef nebelung het volgende:
Oh ik loop hopeloos achter qua post, 't gaat alweer ergens anders over
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Genuanceerder zonder respect, niks mis mee om een beetje rekening te houden met een ander op zijn tijd. Als ik dat nooit deed was het me allang geleden gelukt om een ban te halen. Ik voel me een echte softie omdat me dat nu nog altijd niet gelukt is.![]()
![]()
Ik vind het erger dat woorden in smilies veranderenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:10 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij vindt babybrabbel óók triest, daar gaat het om.
Maar babybrabbel is niet leuk voor lurkers trouwens.. ik kan daar nauwelijks posters natrekken, omdat je er geen acount hebt ofzoIk snap ook geen drol van dat forum.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat woorden in smilies veranderen![]()
Ik heb wel ontdekt dat je dat uit kunt zetten, maar dat is dus niet standaard.
En dan krijg je zulk soort zinnen dus: Goh,opende dit bankje en showde een foto en die haalde ze weer weg, dat is
en iedereen
ervan en
wilde niet zoveel euro betalen voor schoenen en de verkoopster was
![]()
Zoiets dus, onleesbaaaaar!!!![]()
3 bans ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef lcicle het volgende:
[..]Ik heb er zonder moeite al een stuk of 3 gehad dacht ik. Maar toen was ik nog respectloos
![]()
Neeeee, 't gaat niet om smiliegebruik op zich, maar daar veranderen woorden in smilies dus. Vanzelf. Like magic!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:16 schreef jessie het volgende:
Nebelung volgens mij kan ik daar dus wel terecht, als ik mijn post zo onder de jouwe bekijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik snap 'm anders volkomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef nebelung het volgende:
[..]
En dan krijg je zulk soort zinnen dus: Goh,opende dit bankje en showde een foto en die haalde ze weer weg, dat is
en iedereen
ervan en
wilde niet zoveel euro betalen voor schoenen en de verkoopster was
![]()
Zoiets dus, onleesbaaaaar!!!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
3 bans ?
* gniffelt,verbaast me niks !
Zie je nou wel, respect heeft er gewoon niks mee te maken, je moet gewoon goed aanvoelen wanneer een flinke mep op zijn plaats is en wanneer niet.![]()
Voor die stomme smiliesquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:25 schreef jessie het volgende:
Nou ja als we dan ook aan de banners gaan...............................
Stemtopic, kom op stemtopic.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef nebelung het volgende:
Zo dus:
Mijn [afbeelding] lust graag [afbeelding].
Mijn [afbeelding] is nooit op [afbeelding] thuis
Hahahahahahahaha. Jij met je vertrutte fietstassen?quote:
psst.. Hij komt van babybrabbel..quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef jessie het volgende:
Prima hoor! maar ik ga 2 weken weg, daarna antwoord ik je pas!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef jessie het volgende:
Saffier wat lief.
Maar misschien ga ik zelf nog wel op zoek naar t boek.
Ik mail je er van de week wel ff over.
Is het een idee om regel 13 hier ook in te voeren?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef E.T. het volgende:
Die tekst trouwens van babybrabbelMy god, plaatsvervangende schaamte..
Ik las gewoon: Mijn haar is nooit op tijd thuisquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef nebelung het volgende:
Zo dus:
Mijn [afbeelding] is nooit op [afbeelding] thuis
Doelde eigenlijk op dat stukje dat Icicle net postte (dat "plaatje").. maar je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:50 schreef piglet het volgende:
[..]
Is het een idee om regel 13 hier ook in te voeren?
![]()
![]()
![]()
Ik dacht ook meteen: dat zou hard gaan hier tijdens een relquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef E.T. het volgende:
Dan zou 't hier allang heel erg rustig zijn
Dat zijn ook hele mooie laarzen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even terug te komen op die laarzen...
hier vorige week nog 100 euro uitgegeven aan mooie bruine laarzen incl hak
en vorig jaar nog 50 eruo aan laarzen suaede over knies en stretch
Muggen vinden jou erg lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ze lopen ook zalig
enne ik zit onder de muggebulten... not funny
heb jij het al binnen gehad?quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef jessie het volgende:
Ik krijg net dat komodo pakket in huis. Anderen het ook al gekregen? Het is 1 koffertje en het gaat over kleuren. Best wel grappig. Ik dacht eignelijk dat we 5 koffertjes zouden krijgen
maar wat is nou komodo?quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
heb jij het al binnen gehad?Ik heb netjes alles ingevult en ik heb niks gekregen.
Nu heb ik de hele serie al maar zou het aan Jolie want Luchtbel werd uitgelood dacht ik toen, toch?
Van die dvd is Djulian nu gek Jessie
Hoi!quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:44 schreef Githa het volgende:
Rewimo weer terughoe was het in slagharen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |