Die vind ik wel erg mooi trouwensquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef jessie het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Icicle een banner op je site![]()
ja maar hij gaat zo op in de rest van je site, hij valt gewoon niet opquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:02 schreef lcicle het volgende:
Even naar beneden scrollen Anitra.. hij staat d'r echt![]()
Oh nee, ik bedoelde de kopfotoquote:
Genuanceerder zonder respect, niks mis mee om een beetje rekening te houden met een ander op zijn tijd. Als ik dat nooit deed was het me allang geleden gelukt om een ban te halen. Ik voel me een echte softie omdat me dat nu nog altijd niet gelukt is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:48 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar je zult het toch hoop ik met me eens zijn dat je een mening op een respectloze manier kunt brengen, recht voor z'n raap, maar ook wat genuanceerder, met enig respect
nou vooruit danquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef lcicle het volgende:
Vul nou even je naam in in m'n w.i.e. lijstje
Maakt niet uit, jij vindt babybrabbel óók triest, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef nebelung het volgende:
Oh ik loop hopeloos achter qua post, 't gaat alweer ergens anders over
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Genuanceerder zonder respect, niks mis mee om een beetje rekening te houden met een ander op zijn tijd. Als ik dat nooit deed was het me allang geleden gelukt om een ban te halen. Ik voel me een echte softie omdat me dat nu nog altijd niet gelukt is.![]()
![]()
Ik vind het erger dat woorden in smilies veranderenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:10 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij vindt babybrabbel óók triest, daar gaat het om.
Maar babybrabbel is niet leuk voor lurkers trouwens.. ik kan daar nauwelijks posters natrekken, omdat je er geen acount hebt ofzoIk snap ook geen drol van dat forum.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat woorden in smilies veranderen![]()
Ik heb wel ontdekt dat je dat uit kunt zetten, maar dat is dus niet standaard.
En dan krijg je zulk soort zinnen dus: Goh,opende dit bankje en showde een foto en die haalde ze weer weg, dat is
en iedereen
ervan en
wilde niet zoveel euro betalen voor schoenen en de verkoopster was
![]()
Zoiets dus, onleesbaaaaar!!!![]()
3 bans ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef lcicle het volgende:
[..]Ik heb er zonder moeite al een stuk of 3 gehad dacht ik. Maar toen was ik nog respectloos
![]()
Neeeee, 't gaat niet om smiliegebruik op zich, maar daar veranderen woorden in smilies dus. Vanzelf. Like magic!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:16 schreef jessie het volgende:
Nebelung volgens mij kan ik daar dus wel terecht, als ik mijn post zo onder de jouwe bekijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik snap 'm anders volkomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef nebelung het volgende:
[..]
En dan krijg je zulk soort zinnen dus: Goh,opende dit bankje en showde een foto en die haalde ze weer weg, dat is
en iedereen
ervan en
wilde niet zoveel euro betalen voor schoenen en de verkoopster was
![]()
Zoiets dus, onleesbaaaaar!!!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
3 bans ?
* gniffelt,verbaast me niks !
Zie je nou wel, respect heeft er gewoon niks mee te maken, je moet gewoon goed aanvoelen wanneer een flinke mep op zijn plaats is en wanneer niet.![]()
Voor die stomme smiliesquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:25 schreef jessie het volgende:
Nou ja als we dan ook aan de banners gaan...............................
Stemtopic, kom op stemtopic.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |