Ik hou het wel gewoon bij m'n laarzen van vorig jaar, die voldoen nog wel (en waren duur genoegquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Lois het volgende:
Kom maar uit de kast Leonoor![]()
Nee hoor zonder dollen, doen waar jij je prettig bij voelt, en we leren je vanzelf kennen hoor.
Ik stond bij die schoenenwinkel echt tegen die verkoopmevrouw "HONDERDnegenvijftig EURO?? Dat is 350 gulden, dat ga ik echt niet betalen voor een paar laarzen!"
Waarop die mevrouw liefjes opmerkte dat niemand meer in guldens rekent (oh nee?) en dat schoenen nou eenmaal zoveel kosten tegenwoordig.
Ik reken ook nog stug om. Tenzij ik een duur ding wil, zoals een laptop...voor maar 499!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef chacama het volgende:
@Lois, ik reken anders ook nog steeds terug. Zelfs bij kleine bedragen... een mango voor 2,49 bij de groenteboer....huh...zeg dat nog eens meer dan 5 gulden voor een stuk fruit....of koffie op een terras....ha...wat nou niet omrekenen...echt wel!!
Zeggen alle verkopers, geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Lois het volgende:
Waarop die mevrouw liefjes opmerkte dat niemand meer in guldens rekent (oh nee?)
Dat is een halve laptop! Dat is een Creative Zen Vision:M!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef E.T. het volgende:
"vroeger' had ik nog wel eens van die 'seizoens-schoenen' voor 25 gulden ofzo.. Geen haar op m'n hoofd die er moeilijk over deed om ze na aflooop vande zomer weer weg te gooien omdat ze af waren..
Tegenwoordig moet je blij zijn als je van die happie-bappie dingen voor 30euro vind![]()
Schoenen zijn echt gewoon niet leuk meer (en ik hb een collega die 't niet snapt dat ik 'r voor gek verklaar als ze 250 euro voor een paar laarzen neerlegt.. Maja.. kind is gek)
Kun je beter lush voor kopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Anitra het volgende:
250 euro
jemig man das mijn halve huur!
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zoveel aan een paar uit te geven. zoveel zijn mijn schoenen bij elkaar nog niet eens
Hee daar kom ik ook vaakquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:12 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde pimpen met mijn favo-schoenwinkel (ook niet heul goedkoop trouwens) maar: http://www.durlinger.com/
Ja nou ja zeg
Ja maar Lush is lekker en dat gebruik ik tenminste en ik kan ervan genieten. Dat kan ik van mijn schoenen niet zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je beter lush voor kopen
Nee, ach, ik snap het wel. Als je het geld toch hebt en ervoor over hebt, waarom niet? Ieder zijn hobbyIk zou er alleen niet op durven lopen, denk ik
En er zit vast niet binnenkort een weekje vakantie naar Turkije in he? Moeilijk ja, misschien vind je nog wat in de uitverkoop ergens? Iets wat je nu niet in je hoofd hebt, maar waar je per ongeluk tegenaan loopt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef Syrena het volgende:
Mag ik dus wél twee paar nieuwe kopenwitte en zwarte
. Alleen vind ik natuurlijk niks leuks, ik wil gewoon weer Puma's. Maar dan wel tegen een Turkse prijs natuurlijk...en het waren hoge en die krijg je volgens mij nergens meer. Zucht. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, vrouwen en schoenen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:25 schreef E.T. het volgende:
Kind heeft zowieso iets raars en dommigs.. (telefoongesprek met klant, telefoon even van collega opgepakt die weg is: Ok, meneer.. ik zal vragen of X u terugbelt. Kan ik alvast noteren waar het over gaat? .. ah Uruguay.. ehm.. hoe spel je dat?? " Ok dan.. dat was een klant met een miljoenen-omzet en nogal een zeikerd.. Not amused is zachtjes uitgedrukt)
Dus ja.. kind is gek
Toen ik vorig jaar ein-de-lijk laarzen had gevonden en gekocht heb ik ze ook op tafel gezet om er even lekker blij mee te zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar Lush is lekker en dat gebruik ik tenminste en ik kan ervan genieten. Dat kan ik van mijn schoenen niet zeggen
Dat is dus het verschil.. Jij denkt dat je respect op móet brengen, ik wíl respect opbrengen en het daarom ook krijgen. Net als ik dat IRL ook zou doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar moet je in ONZ eens mee aankomen of in NWS, zelfs in F&F mag je tegenwoordig tegen heilige huisjes aan schoppen.
Maar hier moet je vooral respect hebben voor de mening van een ander en die van jou zeer voorzichtig brengen om niet kwetsend over te komen ? Brrrrrr !!!!
Nee hoor, hier nog een lurker, met dezelfde mening.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:34 schreef chacama het volgende:
[..]
Zou jij de uitzondering zijn die de regel bevestigd of valt het mee en zijn er meer lurkers/fok!-ers deze mening hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |