abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:14:51 #176
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41405869
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Lois het volgende:
Kom maar uit de kast Leonoor Nee hoor zonder dollen, doen waar jij je prettig bij voelt, en we leren je vanzelf kennen hoor.

Ik stond bij die schoenenwinkel echt tegen die verkoopmevrouw "HONDERDnegenvijftig EURO?? Dat is 350 gulden, dat ga ik echt niet betalen voor een paar laarzen!"
Waarop die mevrouw liefjes opmerkte dat niemand meer in guldens rekent (oh nee?) en dat schoenen nou eenmaal zoveel kosten tegenwoordig.
Ik hou het wel gewoon bij m'n laarzen van vorig jaar, die voldoen nog wel (en waren duur genoeg ). En zoals het een ware studente betaamt ga ik daarop nu de stad in!

Maar in mijn profiel staat wel genoeg geloof ik, om een beetje een indruk te krijgen hoor
Nulla verba sed acta
pi_41405882
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef chacama het volgende:
@Lois, ik reken anders ook nog steeds terug. Zelfs bij kleine bedragen... een mango voor 2,49 bij de groenteboer....huh...zeg dat nog eens meer dan 5 gulden voor een stuk fruit....of koffie op een terras....ha...wat nou niet omrekenen...echt wel!!
Ik reken ook nog stug om. Tenzij ik een duur ding wil, zoals een laptop...voor maar 499!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 21:15:58 #178
43556 miss_dynastie
pi_41405902
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Lois het volgende:
Waarop die mevrouw liefjes opmerkte dat niemand meer in guldens rekent (oh nee?)
Zeggen alle verkopers, geloof ik

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_dynastie op 01-09-2006 22:03:46 ]
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 21:16:18 #179
81992 Githa
pi_41405915
Laarzen *zucht * ja
Vanavond nog gezocht, ik ben dus ook op zoek naar een hoge zwarte laars zonder hak en een beetje stretch, mooi niks gevonden:N
Jordy heeft wel een nieuw paar schoenen en een paar bob de bouwer pantoffels en die was niet eens opzoek
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 21:16:18 #180
81992 Githa
pi_41405916
edit: 2 is te veel
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:17:27 #181
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41405946
"vroeger' had ik nog wel eens van die 'seizoens-schoenen' voor 25 gulden ofzo.. Geen haar op m'n hoofd die er moeilijk over deed om ze na aflooop vande zomer weer weg te gooien omdat ze af waren..
Tegenwoordig moet je blij zijn als je van die happie-bappie dingen voor 30euro vind

Schoenen zijn echt gewoon niet leuk meer (en ik hb een collega die 't niet snapt dat ik 'r voor gek verklaar als ze 250 euro voor een paar laarzen neerlegt.. Maja.. kind is gek )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:18:43 #182
3011 E.T.
pi_41405979
En omrekenen.. hier ook nog regelmatig!

(alsof ik 9 gulden voor een bakkie aardbeien ga betalen in de supermarkt! No way)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41406004
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef E.T. het volgende:
"vroeger' had ik nog wel eens van die 'seizoens-schoenen' voor 25 gulden ofzo.. Geen haar op m'n hoofd die er moeilijk over deed om ze na aflooop vande zomer weer weg te gooien omdat ze af waren..
Tegenwoordig moet je blij zijn als je van die happie-bappie dingen voor 30euro vind

Schoenen zijn echt gewoon niet leuk meer (en ik hb een collega die 't niet snapt dat ik 'r voor gek verklaar als ze 250 euro voor een paar laarzen neerlegt.. Maja.. kind is gek )
Dat is een halve laptop! Dat is een Creative Zen Vision:M!
Behalve schoenen heb ik ook nog een gadgets-tic....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41406007
250 euro
jemig man das mijn halve huur!
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zoveel aan een paar uit te geven. zoveel zijn mijn schoenen bij elkaar nog niet eens
pi_41406061
Oja, idd ook mijn halve huur, nee nog meer zelfs.

Oh damn, ik moet echt eens gaan opschieten anders haal ik de deadline van wegrijden zometeen ook nog niet...... *aarrghh*
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 21:22:41 #186
43556 miss_dynastie
pi_41406103
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Anitra het volgende:
250 euro
jemig man das mijn halve huur!
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zoveel aan een paar uit te geven. zoveel zijn mijn schoenen bij elkaar nog niet eens
Kun je beter lush voor kopen

Nee, ach, ik snap het wel. Als je het geld toch hebt en ervoor over hebt, waarom niet? Ieder zijn hobby Ik zou er alleen niet op durven lopen, denk ik
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:23:15 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_41406118
Hoi Leonoor
Nu wel lekker mee blijven posten hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:25:18 #188
3011 E.T.
pi_41406172
Kind heeft zowieso iets raars en dommigs.. (telefoongesprek met klant, telefoon even van collega opgepakt die weg is: Ok, meneer.. ik zal vragen of X u terugbelt. Kan ik alvast noteren waar het over gaat? .. ah Uruguay.. ehm.. hoe spel je dat?? " Ok dan.. dat was een klant met een miljoenen-omzet en nogal een zeikerd.. Not amused is zachtjes uitgedrukt)

Dus ja.. kind is gek
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:25:21 #189
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41406176
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:12 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde pimpen met mijn favo-schoenwinkel (ook niet heul goedkoop trouwens) maar: http://www.durlinger.com/
Ja nou ja zeg
Hee daar kom ik ook vaak
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:25:23 #190
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_41406177
Omrekenen doe ik ook nog steeds, 4 gulden 50 voor een heel klein bloemkooltje, me neus! En ook met grote produkten zoals een bankstel reken ik nog gewoon om, zei deze verkoopster.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_41406178
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kun je beter lush voor kopen

Nee, ach, ik snap het wel. Als je het geld toch hebt en ervoor over hebt, waarom niet? Ieder zijn hobby Ik zou er alleen niet op durven lopen, denk ik
Ja maar Lush is lekker en dat gebruik ik tenminste en ik kan ervan genieten. Dat kan ik van mijn schoenen niet zeggen
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:27:20 #192
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41406214
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef Syrena het volgende:
Mag ik dus wél twee paar nieuwe kopen witte en zwarte . Alleen vind ik natuurlijk niks leuks, ik wil gewoon weer Puma's. Maar dan wel tegen een Turkse prijs natuurlijk...en het waren hoge en die krijg je volgens mij nergens meer. Zucht. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, vrouwen en schoenen
En er zit vast niet binnenkort een weekje vakantie naar Turkije in he? Moeilijk ja, misschien vind je nog wat in de uitverkoop ergens? Iets wat je nu niet in je hoofd hebt, maar waar je per ongeluk tegenaan loopt?
  Jubileum moderator vrijdag 1 september 2006 @ 21:28:36 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41406245
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:25 schreef E.T. het volgende:
Kind heeft zowieso iets raars en dommigs.. (telefoongesprek met klant, telefoon even van collega opgepakt die weg is: Ok, meneer.. ik zal vragen of X u terugbelt. Kan ik alvast noteren waar het over gaat? .. ah Uruguay.. ehm.. hoe spel je dat?? " Ok dan.. dat was een klant met een miljoenen-omzet en nogal een zeikerd.. Not amused is zachtjes uitgedrukt)

Dus ja.. kind is gek
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41406290
Vanmiddag met mn beste vriendinnetje gaan winkelen en ook nog geslaagd. Het is niet te geloven. Loop ik de halve stad af en kan ik niks vinden, ga ik hier in t durrup 1 winkel in en ik kom met een broek en een trui weer naar buiten . Volgens mij nog nooit een spijkerbroek gevonden die zo goed zat (voor een redelijk bedrag) en een leuke trui, ben er helemaal blij mee.
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 21:30:32 #195
43556 miss_dynastie
pi_41406295
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:25 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ja maar Lush is lekker en dat gebruik ik tenminste en ik kan ervan genieten. Dat kan ik van mijn schoenen niet zeggen
Toen ik vorig jaar ein-de-lijk laarzen had gevonden en gekocht heb ik ze ook op tafel gezet om er even lekker blij mee te zijn . En m'n Lush reorganiseer ik ook regelmatig om het lekker ff in mijn handen te hebben en te snuffelen. Dus ik geniet van allebei
Maar kan me voorstellen dat het voor jou iets anders ligt
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:34:56 #196
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41406373
Ik geef dus wel zoveel geld uit voor een paar schoenen. Liever niet, maar vaak zijn dat juist de enige schoenen die ik pas. Voor mij dus zeker de moeite waard

De vader van onze buurman is overleden en nu is er een Surinaamse rouwdienst hiernaast aan de gang. De hele familie is bij elkaar en er is een hele hoop verdriet.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:36:35 #197
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41406403
Er komt zo misschien iets over Isra bij "vermist".
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41406462
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar moet je in ONZ eens mee aankomen of in NWS, zelfs in F&F mag je tegenwoordig tegen heilige huisjes aan schoppen.
Maar hier moet je vooral respect hebben voor de mening van een ander en die van jou zeer voorzichtig brengen om niet kwetsend over te komen ? Brrrrrr !!!!
Dat is dus het verschil.. Jij denkt dat je respect op móet brengen, ik wíl respect opbrengen en het daarom ook krijgen. Net als ik dat IRL ook zou doen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41406573
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:34 schreef chacama het volgende:

[..]

Zou jij de uitzondering zijn die de regel bevestigd of valt het mee en zijn er meer lurkers/fok!-ers deze mening hebben....
Nee hoor, hier nog een lurker, met dezelfde mening.
En net als Leonoor, ook al jaren.
Ik ben ongeveer begonnen met lurken in de tijd dat Sugar, Luchtbel van de eerste zwanger waren.
En sinds die tijd lees (en leef) ik eigenlijk dagelijks wel mee.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:43:20 #200
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41406585
Beste vriendinnetjes brengen geluk dus, Nijna! Fijn dat je zo goed geslaagd bent.

Wat zielig voor je buurman, M@x. Hoor je ze door de muren heen huilen? Of wat hoor je dan? Hoe gaat dat eigenlijk, een Surinaamse rouwdienst?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')