Ik koop het liefste mijn laarzen in de uitverkoop
Dan zijn ze vaak nog goed te betalen. Ik barst trouwens van de schoenen, zag ik laatst. Twee paar zwarte laarzen, paar bruine en nog een soort van bruine lompe laarzen (maar zo leuk
![]()
)
Ecco sandalen (geel) en mijn oranje merrel sandalen die nog steeds het aller lekkerste van de hele wereld lopen. Een paar zwarte lage instappers en een paar met hakken. Rode merrel schoenen soort gympen en zwarte stampschoenen (met dank aan BE
![]()
Ze lopen nog steeds fantastisch) en nog heeel veel meer
Maar (let op: mijn excuus
![]()
)alle schoenen zijn wel in de loop van een jaar of drie aangeschaft. Kan ze alleen zo moeilijk wegdoen.
Plus dat ik vooral tijdens de zwangerschappen op bijna niets anders kon lopen dan plattere dan plat schoenen. Op hakken val ik om. (Hier ook een gevalletje hypermobiliteit)
en ja, hier een IDM-er
![]()
Doe er nu jammer genoeg niet zo heel veel mee. Maar de nieuwsgierigheid blijft wel in het bloed. Plus dat ik eigenlijk gewoon weer trainingen wil gaan geven.
Maar ja, kwam twee jaar terug zonder werk te zitten toen ik m'n ontslag kreeg omdat het economisch heel slecht ging met het bedrijf en ben nu blij met het gewone ontspannen werk dat ik nu heb. Maar toch.. training geven of mensen coachen is vooral fijn om te doen.
-tjonge, ik heb zowat geen tijd om snel genoeg te reageren voor alle leuke discussies
![]()
-