abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41409217
haha ik kan best lachen om rowan atkinson hoor. maar ik moet er wel een beetje voor in de stemming zijn.

babybrabbel is inderdaad wel heel erg.
pi_41409225
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef E.T. het volgende:
Dan zou 't hier allang heel erg rustig zijn
Ik dacht ook meteen: dat zou hard gaan hier tijdens een rel
pi_41409297
even terug te komen op die laarzen...

hier vorige week nog 100 euro uitgegeven aan mooie bruine laarzen incl hak
en vorig jaar nog 50 eruo aan laarzen suaede over knies en stretch
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41409312
Toch een hele goede spuit elf reactie, kozakken!

Ik ga naar mijn liever dan lief liefste meisje, trusten
Variety is the spice of life
pi_41409376
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even terug te komen op die laarzen...

hier vorige week nog 100 euro uitgegeven aan mooie bruine laarzen incl hak
en vorig jaar nog 50 eruo aan laarzen suaede over knies en stretch
Dat zijn ook hele mooie laarzen!
pi_41409459
ze lopen ook zalig

enne ik zit onder de muggebulten... not funny
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_41409561
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ze lopen ook zalig

enne ik zit onder de muggebulten... not funny
Muggen vinden jou erg lekker
pi_41409626
dat blijkt wel weer idd, zat ik no time helemaal onder, maar goed ondanks de bulten wel een gezellige avond gehad
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:18:19 #284
103793 kozakken
Living the life
pi_41409763
Ik koop het liefste mijn laarzen in de uitverkoop
Dan zijn ze vaak nog goed te betalen. Ik barst trouwens van de schoenen, zag ik laatst. Twee paar zwarte laarzen, paar bruine en nog een soort van bruine lompe laarzen (maar zo leuk )
Ecco sandalen (geel) en mijn oranje merrel sandalen die nog steeds het aller lekkerste van de hele wereld lopen. Een paar zwarte lage instappers en een paar met hakken. Rode merrel schoenen soort gympen en zwarte stampschoenen (met dank aan BE Ze lopen nog steeds fantastisch) en nog heeel veel meer
Maar (let op: mijn excuus )alle schoenen zijn wel in de loop van een jaar of drie aangeschaft. Kan ze alleen zo moeilijk wegdoen.
Plus dat ik vooral tijdens de zwangerschappen op bijna niets anders kon lopen dan plattere dan plat schoenen. Op hakken val ik om. (Hier ook een gevalletje hypermobiliteit)

en ja, hier een IDM-er Doe er nu jammer genoeg niet zo heel veel mee. Maar de nieuwsgierigheid blijft wel in het bloed. Plus dat ik eigenlijk gewoon weer trainingen wil gaan geven.
Maar ja, kwam twee jaar terug zonder werk te zitten toen ik m'n ontslag kreeg omdat het economisch heel slecht ging met het bedrijf en ben nu blij met het gewone ontspannen werk dat ik nu heb. Maar toch.. training geven of mensen coachen is vooral fijn om te doen.
-tjonge, ik heb zowat geen tijd om snel genoeg te reageren voor alle leuke discussies -
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:55:23 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_41411026
zow ben weer thuis van de borrel
was erg gezellig en te veel roseee en nu naar bed
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:57:01 #286
103793 kozakken
Living the life
pi_41411079
truste!
pi_41417347
Gaan die lurkers nou nooit slapen?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41417769
Ik krijg net dat komodo pakket in huis. Anderen het ook al gekregen? Het is 1 koffertje en het gaat over kleuren. Best wel grappig. Ik dacht eignelijk dat we 5 koffertjes zouden krijgen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:32:17 #289
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:44:50 #290
81992 Githa
pi_41418025
Rewimo weer terug hoe was het in slagharen?
pi_41418241
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef jessie het volgende:
Ik krijg net dat komodo pakket in huis. Anderen het ook al gekregen? Het is 1 koffertje en het gaat over kleuren. Best wel grappig. Ik dacht eignelijk dat we 5 koffertjes zouden krijgen
heb jij het al binnen gehad? Ik heb netjes alles ingevult en ik heb niks gekregen.
Nu heb ik de hele serie al maar zou het aan Jolie want Luchtbel werd uitgelood dacht ik toen, toch?

Van die dvd is Djulian nu gek Jessie
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 11:00:25 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41418274
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:58 schreef Anitra het volgende:

[..]

heb jij het al binnen gehad? Ik heb netjes alles ingevult en ik heb niks gekregen.
Nu heb ik de hele serie al maar zou het aan Jolie want Luchtbel werd uitgelood dacht ik toen, toch?

Van die dvd is Djulian nu gek Jessie
maar wat is nou komodo?
pi_41418607
kid do heet het volgens mij dat is die serie leerzame koffertjes wat je bij felicitas doos kon bestellen. Erg leuke serie met een boel onderwerpen en veel materiaal over de onderwerpen per koffertje. In kleuren zit bv een dvd, een boekje en stel kaarten waar de kinderen dus de kleur bij het goede woord moeten leggen. Erg leuk en erg leerzaam en als je hem besteld heb erg duur
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:32:24 #294
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_41418857
Het is inderdaad een hele leuke serie, dat Kiddo, heel veel verschillende activiteiten die je allemaal samen met je kind kunt doen (wat wij dus eigenlijk helemaal niet zo vaak hebben gedaan, daar moet je echt een 'typ' voor zijn ).
Maar inderdaad ontstellend duur.

De video's zijn hier trouwens grijsgedraaid. En mijn zoontje van 5 grijpt nog vaak naar de boekjes.

Ik wilde eigenlijk de video's door dvd's vervangen, maar dat grapje ging meer dan 60 euro kosten, voor 4 video's. Dat heb ik dus maar niet gedaan .

Komodo is waarschijnlijk Willy Komodo, een van de hoofdpersonen uit de serie. Maar waar Jessie het precies over heeft, weet ik ook niet. Jessie?
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:41:07 #295
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_41419042
Luchtbel had ooit een linkje waar je je kon je kon inschrijven. Je zou dan vijf enquetes (ongeveer elke maand, één) krijgen en als je die had ingevuld zou je als dank een Komodo-boekenpakket cadeau krijgen.

Ik heb het ook gedaan maar tot nu toe nog niks gezien..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 14:00:30 #296
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41422688
Zo beetje late reaktie maar inderdaad wat Noli zegt.
Ik heb dus nu het kleuren koffertje gekregen. Bo vind het geweldig. Maar ik dacht dus dat we al die koffertjes zouden krijgen. Was dan ook benieuwd of iemand anders ook al wat gekregen had.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:22:24 #298
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41422859
Zo te horen mag je blij zijn dat je in ieder geval 1 koffertje hebt, Jessie Hoe is de verjaardag nu? Even een rustmomentje?
pi_41422925
Ja precies Spuuglokje. Volgens mij is het al een hele eer dat ik er 1 heb. Wat zit ik nou te miepen

De verjaardag moet nog beginnen
Ze komen vanaf 4 uur en eten allemaal mee. (Geer is pas rond half 4 thuis en vond het wel leuk om heme erbij te hebben)
Ik heb nu dus opgeruimd, opgeruimd en opgeruimd. Zit met 2 kinderen helemaal in de vlechten en de glitters. Te wachten. O ja en mijn kleren zitten nog in de droger en die doet er ineens heel lang over
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 september 2006 @ 14:29:53 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41423052
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:44 schreef Githa het volgende:
Rewimo weer terug hoe was het in slagharen?
Hoi!

Het was erg leuk! En de eerste twee dagen vooral erg rustig, al hebben we dinsdags maar 2 buien gehad (en toen zaten we net in het huisje). En ik ben in dingen geweest! Dat durfde ik vorig jaar niet hoor.

Deze:

En deze

En deze:

Dat is voor mij al heel wat (zolang het maar niet alle kanten op draait en over de kop gaat dan)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')