abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41388054
Da's druk Belana, drie kinderen van die leeftijd!

Wat voor studie ga je doen, M@x?
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:24:29 #52
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41388068
HBO Communicatie via het NTI.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41388095
Ik vind dat echt knap via het NTI, ik weet van mezelf dat ik dat niet kan. Dus nu één avond in de week colleges volgen en hopelijk werkt het dan.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_41388119
Een HBO-opleiding! Wow! Ik krijg op het moment ook studiemateriaal binnen van de LOI, cursus Engels voor meergevorderden. Ik heb alleen zó weinig tijd over naast kinderen/huishouden en uitrusten dat ik er eigenlijk niet aan toekom. Maar goed, voordeel is dat ik hem ook kan laten liggen ...
pi_41388158
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef m@x het volgende:
Geweldig, een ervaringsdeskundige Zou je me de linkjes kunnen mailen?
Ik heb het naar je adres in je profiel gemaild
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:31:42 #56
3142 m@x
pi_41388177
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik heb het naar je adres in je profiel gemaild
Dank je wel
pi_41388241
Ik doe ook Communicatie bij het NTI. Ik vind het best meevallen. Okay ik lig niet helemaal op schema Maar dat heeft ook andere redenen dan gebrek aan discipline
Het voordeel vergeleken een voltijd hbo studie vind ik dat je er veeeel minder tijd aan kwijt bent, ondanks dat je alles zelf hoeft te doen. Er zijn 11 vakken het eerste jaar, waarvan 2 thuisopdrachten, 3 praktijkdagen, 3 'echte' examens en 3 digitale examens. Voor de praktijkdagen kun je ook een vervangende thuisopdracht doen. De digitale examens waren erg makkelijk vond ik, de praktijkdagen waren wel leuk om toch ook wat contact met studenten te hebben enzow, en koste wel wa werk/tijd maar ook niet moeilijk. Evenals de thuisopdrachten, kost wel even wat tijd maar ook niet moeilijk. De 'gewone' examens heb ik me nog niet aan gewaagd Daar zal ik idd wel flink voor wat moeten leren, zeker voor bedrijfseconomie
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41388286
He maar Tex, sorry dat ik het vraag hoor maar heb je geen werk meer? Hoe komt dat? Klonk zo rot laatst in moederstopic

Succes met de studie
pi_41388342
Ja al een paar maanden niet meer.... Ik vond het eigenlijk al heel lang niet leuk meer, dus daardoor ging het ook niet zo goed meer en gingen er wat dingen mis, en ben ik ontslagen. Ben echt druk op zoek naar iets anders maar het wil nog niet lukken....
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 09:47:05 #60
81992 Githa
pi_41388394
Wat jammer Tex... maar misschien is dit je kans om iets leuks te vinden en heeft het allemaal toch nut gehad
pi_41388448
Ja dat wel, het werk zelf mis ik ook absoluut niet en ben ontzettend blij dat ik dat niet meer hoef te doen. Het was echt een enorme opluchting in dat opzicht zelfs Maar ja moet nu wel dringend een baan zien te vinden, want begint nu wel problematisch te worden Maar ja zal wel goedkomen hoop ik
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 09:52:30 #62
81992 Githa
pi_41388470
Dat komt vast goed, voor je hetw eet heb je een leuke baan we blijven optimistisch!
pi_41388482
He bah wat is dat rot dan. Vervelend dat je ontslagen bent. Kijk je goed in winkels enzo nu? De drukke tijden vanaf oktober komen er weer aan, wellicht is dat iets. En uitzendbureaus enzo?
pi_41388535
Bij het eerste uitzendbureau waar ik kwam werd meteen gezegd dat ze niks voor me konden doen Lekker motiverend
Maar heb in de stad in alle winkels gekeken wara ze mensen zochten, maar tot nu toe niks geworden. En ben ook bij andere uitzendbureaus geweest, maar tot nu toe ook niks gelukt nog. Door de vakantie even niet zoveel mee bezig geweest, maar nu ga ik er weer tegenaan. Idd met de komende feestdagen zullen ze wel weer meer mensen gaan zoeken dus wie weet. En overal zeggen ze ook dat de markt weer aantrekt blablabla, dus ik ben benieuwd
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 09:57:04 #65
81992 Githa
pi_41388564
Welke motivatie hadden ze Tex? dat ze niks voor je konden doen.
en weet je al wat je zoekt?....
pi_41388619
Te weinig ervaring/opleiding enzow. Ben dus meteen naar de concurrent gestapt

Tja weet niet echt wat ik zoek, daarom vind ik vacatrue sites ook zo lastig, omdat je dan zo vreselijk spcifiek moet zijn in wat je wil. En vind je vervolgens niks omdat de baan die je zoekt dan net iets anders benoemd wordt ofzow
Maar kijk vooral bij winkels en naar administratief werk ofzow.
©Dumbo
pi_41388655
Ja dat is ook wel erg vervelend natuurlijk, dat je verder geen diploma's hebt en alles. Lastig. Ik zou toch echt winkels goed in de gaten houden en je overal inschrijven. En met je opleiding he? Moet je stages lopen straks? Dat zou wel fijn zijn voor werkervaring en je cv enzo. Misschien kun je op dat gebied ook wat vrijwilligerswerk gaan doen?
pi_41388692
Ik ben nu nog bezig met 1e jaar, stage komt in 3e geloof ik ja. Leek me al helemaal perfect om in die richting al een baantje t vinden onderaan de ladder zeg maar, om straks door te kunnen groeien ofzow. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan
Vrijwilligerswerk is misschien wel een idee om meer ervaring op te doen ja
©Dumbo
pi_41388899
Misschien is het wel goed. Ik heb dat ook een tijdje gedaan, gewoon opdrachten gezocht bij vrijwilligerscentrales enzo. Vaak dingen die maar een ochtend zijn, of thuis maar waar je wel echt wat moest doen. Mij heeft het wel geholpen. Niet alleen qua werkervaring maar ook gewoon voor mezelf, dat ik al iets had zeg maar. Niet helemaal leeg ergens in ging en wat te vertellen had tijdens sollicitatiegesprekken.
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:20:39 #70
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_41389067
Jee , ben me weer lam geschrokken gisteren.
Er rijd hier bij ons een kinderlokker rond , en bij een school ,waar de kinderen van een vriendin op zitten, schijnt hij binnen te zijn geweest.
zo eng ,allemaal .
Bij school hadden enkele moeders ook al sms berichten gehad van de politie .Hopelijk hebben ze hem snel te pakken.
pi_41389271
he bah reni.

en leah, ben ik eens een keer niet laat op, ga je foto's lopen showen...

tex, heel veel succes met 't zoeken!
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 10:31:25 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41389365
een stuk beter al lady-wrb! (zie fototopic). nu moet ik echt weer aan 't werk, ik heb 't eigenlijk beredruk.
pi_41390569
Ik ben gisteren ook net iets te vroeg naar bed gegaan zie ik
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:29:39 #75
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41390773
Ik heb de opleiding communicatie als HBO-studie gedaan na mijn HAVO....dus voltijd... als het zo doorgaat kunnen we ons eigen FOK! communicatiebureau oprichten....
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:34:11 #76
3142 m@x
pi_41390885
Kunnen we het imago van OUD op de rest van fok gaan verbeteren
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:40:16 #77
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41391037
Dat zou een optie zijn. De vraag is alleen wat is onze indentiteit, ons huidige imago en ons gewenste imago.... mooie studie-opdracht...
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:44:26 #78
3142 m@x
pi_41391111
Kan ik dat dan niet als stageplek opgeven?
pi_41391234
haha ja het lijkt erop dat het imago nog niet tuttig genoeg is. doe er wat aan m@x!
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:54:51 #80
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41391260
Ik zou het proberen. Alleen moet je dan vanuit FoK! wel een opdrachtformulering aanvragen. Dus eigenaar FOK! vraagt een imago onderzoek aan, waarbij gevraagd wordt om te achterhalen hoe het komt dat het OUD-forum zo anders is dan de rest van FOK!. Dit is uiteraard gebaseerd op ervaring van gebruikers en FOK! wil graag weten of het echt zo is, wat de oorzaak is en of het een storende factor is in het gebruik van FOK! Opdrachtformulering zou als volgt kunnen zijn:

Onderzoek of OUD een forum is dat door de hechtheid een beperking oplevert voor andere FOK!-ers om eraan deel te nemen. Breng hierbij in beeld wat het imago is dat OUD op dit moment heeft onder FOK!-ers en OUD-FOK!-ers. Geef wat de oorzaak is van het verschil, indien aanwezig. Bepaal wat de identiteit van OUD is en wat het gewenste imago is.

Jou stelling voor deze opdracht zou kunnen zijn:
OUD is een forum dat voor andere FOK!-ers moeilijk te benaderen is door de hechtheid van de groep ouders die erop zitten.

Houdt ook rekening met de lurkers in OUD. Behoren die bij OUD of zijn het FOK!-ers die niet durven te posten doordat het zo hecht is......

Misschien is het zelfs leuk om te achterhalen in welke forum de meeste lurkers zitten en als dit OUD is dan zou dit ook een reden kunnen hebben....

Dit is even een snelle brainstorm.....
pi_41393220
Ik had gisteravond nog wel even mee kunnen komen kletsen hier. Ik lag in bed en ik had zo'n hoofd vol met gedachten en dingen dat ik pas na heel veel draaien in slaap viel. Maar toen ik eenmaal sliep ook wel lekker geslapen!
Fake it till you make it...
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:37:34 #82
3142 m@x
pi_41393770
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:54 schreef chacama het volgende:
Ik zou het proberen. Alleen moet je dan vanuit FoK! wel een opdrachtformulering aanvragen. Dus eigenaar FOK! vraagt een imago onderzoek aan, waarbij gevraagd wordt om te achterhalen hoe het komt dat het OUD-forum zo anders is dan de rest van FOK!. Dit is uiteraard gebaseerd op ervaring van gebruikers en FOK! wil graag weten of het echt zo is, wat de oorzaak is en of het een storende factor is in het gebruik van FOK! Opdrachtformulering zou als volgt kunnen zijn:

Onderzoek of OUD een forum is dat door de hechtheid een beperking oplevert voor andere FOK!-ers om eraan deel te nemen. Breng hierbij in beeld wat het imago is dat OUD op dit moment heeft onder FOK!-ers en OUD-FOK!-ers. Geef wat de oorzaak is van het verschil, indien aanwezig. Bepaal wat de identiteit van OUD is en wat het gewenste imago is.

OUD is een forum dat voor andere FOK!-ers moeilijk te benaderen is door de hechtheid van de groep ouders die erop zitten.

Houdt ook rekening met de lurkers in OUD. Behoren die bij OUD of zijn het FOK!-ers die niet durven te posten doordat het zo hecht is......

Misschien is het zelfs leuk om te achterhalen in welke forum de meeste lurkers zitten en als dit OUD is dan zou dit ook een reden kunnen hebben....

Dit is even een snelle brainstorm.....
Nou, Danny, je leest het. Je hebt me nodig

Even serieus, dat lijkt me best nog een leuke opdracht ook
pi_41393830
M@x gelijk erachteraan !

En nu ga ik een grote pot thee zetten, want ik verwacht mn beste vriendinnetje heel gauw .
Fake it till you make it...
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:59:53 #84
103793 kozakken
Living the life
pi_41394483
En dan kan ik vervolgens een training communicatie er achteraan geven over de nieuw gevormde strategie
(geef freelance trainingen zo nu en dan. ben een aantal jaar communicatie trainer geweest en probeer over een jaar/twee jaar het echt voor mezelf op poten te zetten.)
Werk nu op een post en archiefafdeling en ben eigenlijk (bedrijfs)bibliothecaris. Heb de IDM gedaan, vandaar.
Zo komen we er wel met een eigen bedrijfje
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:11:20 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41394837
Kozakken een IDM-er?
Nog eentje! Of wist ik dit al en ben ik dit vergeten.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:15:15 #86
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41394971
Woh, we kunnen straks echt aan de slag. En dan allemaal lekker thuis werken. Want we hebben tenslotte FOK voor werkoverleg....
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:16:01 #87
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41394993
quote:

't zit hier pot dicht getimmert.........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_41395022
stelletje communicanten!
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:19:59 #89
3142 m@x
pi_41395132
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef deedeetee het volgende:

[..]

* m@x trekt voorzichtig de spijkers van dit potdicht getimmerde subforum los

Heeeeeeeeeeeee, Deedeetee, kom je voorstellen en kom erbij!
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:30:46 #90
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41395563
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef deedeetee het volgende:

[..]

deedeetee....ben je een OUD-poster, OUD-lurker of een FOK!-er die verdwaalde.....?? Even kijken in welke doelgroep je zit....

Je mening is in elk geval duidelijk, maar waar baseer je deze op....

Kan wel merken dat ik toe ben om weer wat met mijn vak te gaan doen. Alleen maar plantjes verkopen is dus niet voor mij weggelegd. Misschien toch maar een beetje bij gaan klussen...(ja, ruim na de geboorte van nummer 2)....
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:31:24 #91
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41395585
ohhhh en als ik off-topic ga........please stop me!!
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:35:49 #92
78780 deedeetee
pi_41395762
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef m@x het volgende:

[..]

* m@x trekt voorzichtig de spijkers van dit potdicht getimmerde subforum los

Heeeeeeeeeeeee, Deedeetee, kom je voorstellen en kom erbij!
Ikke niet ik ben hier al eens doodgemept, maak het maar eerst eens toegankelijk voor vogels van álle pluimage
pi_41395893
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Kozakken een IDM-er?
Nog eentje! Of wist ik dit al en ben ik dit vergeten.
Zwaanngeerschaahaappsssdementieieieiee!!!

Oja, ik ben er nog steeds en ik lurk fanatiek, heb alleen niks zinnigs te melden, dus ik lurk me gewoon ongans hier.

Heeft niks met hecht en kl**kjes enzo te maken hoor (het klinkt idd als een leuk onderzoek, krijg er zomaar zin uhoh!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:39:38 #94
3142 m@x
pi_41395930
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ikke niet ik ben hier al eens doodgemept, maak het maar eerst eens toegankelijk voor vogels van álle pluimage
Linkje please

Het kan me eerlijk gezegd geen bal schelen wie er hier mee komt posten. Of het nou Pino is of meneer de Uil. Alle vogels zijn wat mij betreft welkom.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:45:48 #95
78780 deedeetee
pi_41396188
Ik ben een * oudere moeder * en de fanatieke manier waarop hier het ouderschap word bedreven is niks voor mij......

Ik vind het ongezonder als* roken tijdens de zwangerschap*, hetgeen ik overgens niet verdedig, maar wel de slachtoffers die worden gemaakt als iemand moeite met stoppen heeft.
En zo zijn hier wel meer dingen die IMO vreselijk worden opgeblazen. Ongezond voor de kinderen die meer gebaat zijn bij een lossere aanpak en wat gezonde verwaarlozing.
Ze staan hier bij bosjes arm in arm heb ik wel 'ns de indruk,alleen mensen die er de zelfde mentaliteit op na houden zijn welkom, en anders denkenden worden beslist niet welkom geheten en blijven dus weg.
En waarom zou ik me hier moeten voorstellen ? Dat doe ik ergens anders op fok óók niet.

Het is juist de open manier waarop je ergens kunt binnen vallen op fok die me aantrekt. Ik heb geen behoefte aan vriendjes hier en bij een kliekjes wil ik al helemaal niet horen.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:52:21 #96
3142 m@x
pi_41396426
Zoals je zelf al zegt "rustig doorgaan met ademen".

Ik kan me enigszins vinden in wat je schrijft. Ik ben zelf niet echt van de regeltjes en methodes en probeer het zoveel mogelijk op mijn eigen gevoel te doen. Zoals mijn moeder altijd zegt "vroeger had je geen internet en toen lukte het ook allemaal goed". Maar om nou gelijk zo kattig en te gaan doen terwijl iemand gewoon vriendelijk probeert te zijn. Excuse me for trying

Oh ja, die kliekjes heb je in ieder subforum, dat is niet iets wat typerend is voor OUD imo. Als ik plotseling in ONZ of een ander subforum ga posten krijg ik ook niet onmiddelijk reactie. Daarvoor zal je eerst iets 'zichtbaarder' voor moeten zijn.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:57:54 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41396647
Dank je voor je input. Ik moet hier toch even over nadenken.....want er komen dan meteen vragen naar boven bij me..

- zijn we echt niet kritisch op elkaar....vind toch dat er in sommige topics aardige meningen worden gegeven en ook geaccepteerd worden.... waaronder de 'frost' discussie, opvoeden met religie.
- wordt het allemaal opgeblazen of lijkt dit zo omdat we het bespreken.
- wel of niet voorstellen. Is geen noodzaak, maar ik vond het wel leuk om te zien dat er veel lurkers zijn die hier rondhangen..

Maar, ik ben wel blij dat je reageert, want het is wel iets om over na te denken...
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:59:47 #98
78780 deedeetee
pi_41396719
Zie je nou ? Nu ben je meteen op je tenen getrapt omdat ik niet * lief * genoeg doe naar je zin.
Hier in OUD kun je niet * gewoon* doen maar moet steeds rekening houden met de tere gevoelens van de users hier.
Men staat meteen klaar om aan te vallen of in de verdediging te schieten. Ik heb jou persoonlijk toch niks verweten ? Vraag dan niks als je alleen een bepaald antwoord wilt dat dan óók nog 'ns op een bepaalde toon gebracht moet worden.

Hoezo uitzoeken

Je bent hier alleen welkom op jullie voorwaarden
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:04:49 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_41396882
aha deedeetee, dat is het

nah zeg, doet ff kalm. ik weet dat OUD die naam heeft maar ik ben het er niet mee eens. ik ben ook ooit nieuw geweest en heb geen moeite gehad "ertussen" te komen hoor
en we zijn het echt niet allemaal met elkaar eens. en wat m@x zegt, in andere subfora heb je ook "kliekjes", ieder heeft meestal zo zijn voorkeur.
ik vind het rot dat je blijkbaar een nare ervaring hebt hier, maar om nou de conclusie te trekken dat men hier alleen welkom is onder "onze" voorwaarden vind ik ronduit lachwekkend
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:05:47 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_41396918
ik ga zo naar die borrel mijn ouders passen heel even op tot Nick thuis is dus ik kan op tijd weg
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')