Ik heb het naar je adres in je profiel gemaildquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef m@x het volgende:
Geweldig, een ervaringsdeskundigeZou je me de linkjes kunnen mailen?
Dank je welquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb het naar je adres in je profiel gemaild
Nou, Danny, je leest het. Je hebt me nodigquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:54 schreef chacama het volgende:
Ik zou het proberen. Alleen moet je dan vanuit FoK! wel een opdrachtformulering aanvragen. Dus eigenaar FOK! vraagt een imago onderzoek aan, waarbij gevraagd wordt om te achterhalen hoe het komt dat het OUD-forum zo anders is dan de rest van FOK!. Dit is uiteraard gebaseerd op ervaring van gebruikers en FOK! wil graag weten of het echt zo is, wat de oorzaak is en of het een storende factor is in het gebruik van FOK! Opdrachtformulering zou als volgt kunnen zijn:
Onderzoek of OUD een forum is dat door de hechtheid een beperking oplevert voor andere FOK!-ers om eraan deel te nemen. Breng hierbij in beeld wat het imago is dat OUD op dit moment heeft onder FOK!-ers en OUD-FOK!-ers. Geef wat de oorzaak is van het verschil, indien aanwezig. Bepaal wat de identiteit van OUD is en wat het gewenste imago is.
Jou stelling voor deze opdracht zou kunnen zijn:
OUD is een forum dat voor andere FOK!-ers moeilijk te benaderen is door de hechtheid van de groep ouders die erop zitten.
Houdt ook rekening met de lurkers in OUD. Behoren die bij OUD of zijn het FOK!-ers die niet durven te posten doordat het zo hecht is......
Misschien is het zelfs leuk om te achterhalen in welke forum de meeste lurkers zitten en als dit OUD is dan zou dit ook een reden kunnen hebben....
Dit is even een snelle brainstorm.....
quote:Jou stelling voor deze opdracht zou kunnen zijn:
OUD is een forum dat voor andere FOK!-ers moeilijk te benaderen is door de hechtheid van de groep ouders die erop zitten.
* m@x trekt voorzichtig de spijkers van dit potdicht getimmerde subforum losquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
't zit hier pot dicht getimmert.........
deedeetee....ben je een OUD-poster, OUD-lurker of een FOK!-er die verdwaalde.....?? Even kijken in welke doelgroep je zit....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
't zit hier pot dicht getimmert.........
Ikke niet ik ben hier al eens doodgemept, maak het maar eerst eens toegankelijk voor vogels van álle pluimagequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef m@x het volgende:
[..]
* m@x trekt voorzichtig de spijkers van dit potdicht getimmerde subforum los
Heeeeeeeeeeeee, Deedeetee, kom je voorstellen en kom erbij!
Zwaanngeerschaahaappsssdementieieieiee!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:11 schreef Brighteyes het volgende:Kozakken een IDM-er?
![]()
Nog eentje!Of wist ik dit al en ben ik dit vergeten.
Linkje pleasequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke niet ik ben hier al eens doodgemept, maak het maar eerst eens toegankelijk voor vogels van álle pluimage![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |