Dat vroeg Etjen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Krimp het volgende:
'Wat is het onderste tandwiel?'
je bedoelt zeker die van marlies en jeroen....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef Henk_de_Vries het volgende:
hoho 76 ging net ook niet open... misschien zaten ze met 80 -5 best dichtbij...
Anders ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
die regie móet toch in een scheur liggen
ja zonde!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Sassefras het volgende:
jammer..... 14.... de rest hebben ze wel allemaal goed.
Dat jij dat niet snapt !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
hoe de fuck komen ze bij 14?!
Als dat idd de gebruikte getallen zijn dan moet het 66 zijn ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat het 66 moet zijn hoor!
41-1x2+54/2 = 41-2 + 27 = 66
Dat heeft een van die zusjes net uitgelegd: wij doen maar wat he? giechol!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
hoe de fuck komen ze bij 14?!
wow.. leuk dat dat al opdie site staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef DMZ het volgende:
Het maakt toch al niet meer uit
bb site:
20:01Weekopdracht mislukt!
Als Jeroen en Marlies naar de Loungeruimte moeten, worden ze extra aangemoedigd door Janine. Deze hoeft deze opdracht niet uit te voeren. Als Marlies het eerste raadsel leest, verzucht ze: “Oh wat erg, ik kan me niet concenteren.”Heeft ze haar kruit veschoten deze middag tijdens het onthouden van de bestellingen? Hadden de Bewoners de waarschuwing van Big Brother om uit te rusten maar serieus moeten nemen! Jeroen en Marlies slagen er niet in de klus te openen. Dat betekent dat het nog onmogelijk is om de Weekopdracht te halen. De Bewoners hebben voor niets hun bestellingen gedaan: ze zitten weer op Noodrantsoen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef DMZ het volgende:
bb site:
Als Jeroen en Marlies naar de Loungeruimte moeten, worden ze extra aangemoedigd door Janine. Deze hoeft deze opdracht niet uit te voeren. Als Marlies het eerste raadsel leest, verzucht ze: “Oh wat erg, ik kan me niet concenteren.”Heeft ze haar kruit veschoten deze middag tijdens het onthouden van de bestellingen? Hadden de Bewoners de waarschuwing van Big Brother om uit te rusten maar serieus moeten nemen! Jeroen en Marlies slagen er niet in de klus te openen. Dat betekent dat het nog onmogelijk is om de Weekopdracht te halen. De Bewoners hebben voor niets hun bestellingen gedaan: ze zitten weer op Noodrantsoen.
Alweer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef arneaux het volgende:
Ze moeten gewoon een paar keer aan dat ding draaien en dan moet BB 'm open doen.
Ik heb het ook nooit gedaan hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Sassefras het volgende:
heeft niemand van die bewoners ooit een kluis geopend ofzo?? of zo'n draaislot op het werk?? niemand draait dat ding goed???
ik vind de zusjes ook leuk! ik vraag me af of ze ook leuk zijn als ze gescheiden worden....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:23 schreef gringoman het volgende:
Ik kan me niet ergeren aan de zusjes blijf ze leuk vinden.Echte blondjes.
Helaas niet gehaald.
eh ja.. ja .. ik dacht.. en ja.. eehm.. ik haal het wel.. ja ja.. dacht... eehm ja.. dat haal ik wel.. eehm.. ja.. maarja..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Krimp het volgende:
Wedden dat Egbert 't gaat halen? En dat heeft dan geen zin meer
FF olie op het vuur ........Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord .......... Machtsverheffen >> Vermenigvuldigen >> Delen >> Worteltrekken >> Optellen >> Aftrekken ...........quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat het 66 moet zijn hoor!
41-1x2+54/2 = 41-2 + 27 = 66
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef DMZ het volgende:
bb site:
Was laatst niet op tv dat dat achterhaald is? ( geen grapje)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef luciano het volgende:
[..]
FF olie op het vuur ........Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord .......... Machtsverheffen >> Vermenigvuldigen >> Delen >> Worteltrekken >> Optellen >> Aftrekken ...........
41 - { ( 1 x 2 ) + ( 54/2 ) } = 41 - { 2 + 27 } = 41 - 29 = ............12![]()
![]()
Helaas, 66 is het goede antwoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef luciano het volgende:
[..]
FF olie op het vuur ........Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord .......... Machtsverheffen >> Vermenigvuldigen >> Delen >> Worteltrekken >> Optellen >> Aftrekken ...........
41 - { ( 1 x 2 ) + ( 54/2 ) } = 41 - { 2 + 27 } = 41 - 29 = ............12![]()
![]()
Ik hoop van wel, omdat het toch niet meer uitmaaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat Egbert het niet haalt. Die voelt zich echt kut dan
Ik kan alleen maar op de verslagen hier afgaan nu .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Was laatst niet op tv dat dat achterhaald is? ( geen grapje)
inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef Snoet123 het volgende:
De groepjes hebben zich ook alweer gevormd in de slaapkamer.....grappig
Zo gaat het niet van de 9 min af.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
Ze zijn wel zorgvuldig....
Nu maar hopen dat ze ook nog een beetje kunnen rekenen
Ik gun het Marcia
Toen ze naar de opdracht liepen zongen ze het smurfenlied.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de zusjes vielen niet eens zo heel erg tegen
Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
Vind wel dat degene die hem open hebben gekregen een beloning moeten krijgen
Dus hebben Rik en Tijn gezien dat ze de eersten warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef eborn het volgende:
Egbert en Marcia zien dus hoeveel mensen het gehaald hebben als ze hem open krijgenWant dan liggen er nog 5 enveloppen
Boeiend. De rest zong niks en ze zijn evenver gekomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Toen ze naar de opdracht liepen zongen ze het smurfenlied.
Er stond toch dat ze die extra kregen als het gehaald was? Of altijd, ongeacht de uitkomst van de WO?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullen
Ik dácht ongeacht de uitkomstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef eborn het volgende:
[..]
Er stond toch dat ze die extra kregen als het gehaald was? Of altijd, ongeacht de uitkomst van de WO?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
mijn zoon van 9 kwam op 76 uit![]()
*trots*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
Whaaaaa...Marcia en Egbert zijn nog dommer dan de zusjes...
Dan krijgen ze toch die 2 flessen barcardi die hij daarvoor wilde kopen? hips!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullen
Goed zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
*trots*
Kortom, met de intelligentie van de zusjes valt het toch wel mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
*trots*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia doet het erg goed, ook telkens tussendoor vragen "mee eens", en "snap je dat"
Ik vind het eerder triest, zo'n oud lijk met een 'hippe' opdrukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef BBoon het volgende:
Leuk dat T shirt van egbert in beel " KANSLOOS "
911quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef Kinga het volgende:
9 september !!! OMG
Ze zijn allebei gewoon te dom. Bij de zusjes kan je tenminste lachen om hun domheid, deze twee hebben het niet eens door.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Egbert is dom.. Marcia niet, die wil haar vader gewoon niet voor lul zetten
Perfect!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef BBoon het volgende:
Nee vond de tekst nu wel erg toepasselijk .....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind het eerder triest, zo'n oud lijk met een 'hippe' opdruk
don't worry....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik gun het egbert niet..ik hoop dat hij het 1 seconde te laat haalt.
En jullie maar zeggen dat mijn twee vriendinnen dom zijn.quote:
dat is inderdaad gewoon triestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
De 11 september vraag fout hebben vind ik eigenlijk nog veel erger dan een rekenfout maken
inderdaad en zeker de combinatie met Marcia's shirt: "Gaat 't niet?" is veelzeggendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef BBoon het volgende:
Ja leuk, er zijn al zoveel ruzies al geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef rubstar het volgende:
ahh.. deze week wordt echt mooi met dat noodrantsoen![]()
![]()
![]()
eens!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
De 11 september vraag fout hebben vind ik eigenlijk nog veel erger dan een rekenfout maken
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En jullie maar zeggen dat mijn twee vriendinnen dom zijn.
Juist.. Wij hebben makkelijk praten hier... zijn er al een uur mee bezig en discusieren nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef the_hunter het volgende:
9 september. Dat moeten de zenuwen wel zijn![]()
ze wilde je toch al nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:35 schreef teamlead het volgende:ik ga niet meer trouwen met Marcia
Voor de weekopdracht zouden dus 4 stellen het goed moeten hebben gedaan, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:35 schreef Spablauw het volgende:
Van de Talpasite:
Jeroen en Marlies slagen er niet in de kluis te openen. Dat betekent dat het nog onmogelijk is om de Weekopdracht te halen. De Bewoners hebben voor niets hun bestellingen gedaan: ze zitten weer op Noodrantsoen.
Dat ligt dus niet aan mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:37 schreef BBoon het volgende:
HUH?????????????????? dit klopt niet
Heerlijk. Iedereen is al geiiriteerd..nu word het alleen maar erger. Soort guerilla in het bb-huis verwacht en hoop ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef rubstar het volgende:
ahh.. deze week wordt echt mooi met dat noodrantsoen![]()
![]()
![]()
Ja dat is toch mooi!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heerlijk. Iedereen is al geiiriteerd..nu word het alleen maar erger. Soort guerilla in het bb-huis verwacht en hoop ik.![]()
degene die hem ook open hebben gekregen draaide naar 11.. dus er klopt geen reet van..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:37 schreef Inca het volgende:
dan is 9 toch goed
dag van de aanslagen NYquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef arneaux het volgende:
Waarop is het antwoord 9 dan?Misschien hebben wij t wel fout.
dat hadden ze dan bij de zusjes ook wel mogen doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef gringoman het volgende:
Misschien heeft bb een handje geholpen?
Dat moet het idd wel zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
9 en 11 zitten ook vrij dicht bij elkaar, ik denk dat het idd een brakke kluis is. Als je maar dicht genoeg bij het oorspronkelijke getal zit gaat ie al open
Dat zal het zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef riri het volgende:
amerikanen zeggen altijd eerst de maand
Ja, maar de vraag was: "op welke dag..."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef riri het volgende:
amerikanen zeggen altijd eerst de maand
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Sassefras het volgende:
jammer dat ie dan bij de zusjes met hun 14 niet open ging............
...de aanslagen wtc ...11 september....er stond welke dag...das de 11de ...hun hadden de maandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef arneaux het volgende:
Tis maar net hoe het uitkomtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Kinga het volgende:
Dit is belachelijk..... kluis heeft speling van 2 streepjes ofzo?
Dat zou geen kleine speling zijn maar een enorme kloofquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Sassefras het volgende:
jammer dat ie dan bij de zusjes met hun 14 niet open ging............
9/11 hummyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef arneaux het volgende:
Zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik KOTS op Egbert. Schatje ga je naar de Arena?
Stond er een merk op ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
9 en 11 zitten ook vrij dicht bij elkaar, ik denk dat het idd een brakke kluis is. Als je maar dicht genoeg bij het oorspronkelijke getal zit gaat ie al open
Egbert heeft 'verkeerd' gedraaid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
9/11 hummy
0f 11/9 hummie
Of gewoon afstandbediening
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef luciano het volgende:
Ik gok maar wat hoor .......... 9 zeggen , terwijl 11 bedoeld / nodig is om te draaien , en vervolgens uit pure stommiteit PER ONGELUK 11 draaien ( knop ff 2 streepjes doorgeschoten ..... ) .......... gaat alles toch gewoon goed ......... , maar ik heb geen beelden hier , en aangezien alle commentaren op FOk zeer realistisch zonder enig korreltje zout genomen moeten worden , ga ik ervan uit dat jullie allemaal gelijk hebben , en BB niet ............................ NOT
![]()
![]()
![]()
Dan zegt Egbert gewoon ohwja nee ik bedoel idd 11quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef Sassefras het volgende:
ach daar komen ze nog wel achter.. ze zullen heus antwoorden gaan vergelijken.. en dan heeft egbert het over 9 sept... en dan weet iedereen dat BB vals speelt
En dan draaien ze per ongeluk bij hun enige foute antwoord verkeerd zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef luciano het volgende:
Ik gok maar wat hoor .......... 9 zeggen , terwijl 11 bedoeld / nodig is om te draaien , en vervolgens uit pure stommiteit PER ONGELUK 11 draaien ( knop ff 2 streepjes doorgeschoten ..... ) ..........
welnee.. tis niet voor niets dat ze de opdracht niet mogen besprekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef Kinga het volgende:
Ego van Egbert groeit......vind dat ze straks dan ook de antwoorden moeten bespreken met z'n allen....dan komen ze er wel achter dat het een gare kluis was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |