quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef DMZ het volgende:
Het maakt toch al niet meer uit
bb site:
20:01Weekopdracht mislukt!
Als Jeroen en Marlies naar de Loungeruimte moeten, worden ze extra aangemoedigd door Janine. Deze hoeft deze opdracht niet uit te voeren. Als Marlies het eerste raadsel leest, verzucht ze: “Oh wat erg, ik kan me niet concenteren.”Heeft ze haar kruit veschoten deze middag tijdens het onthouden van de bestellingen? Hadden de Bewoners de waarschuwing van Big Brother om uit te rusten maar serieus moeten nemen! Jeroen en Marlies slagen er niet in de klus te openen. Dat betekent dat het nog onmogelijk is om de Weekopdracht te halen. De Bewoners hebben voor niets hun bestellingen gedaan: ze zitten weer op Noodrantsoen.
Was laatst niet op tv dat dat achterhaald is? ( geen grapje)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef luciano het volgende:
[..]
FF olie op het vuur ........Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord .......... Machtsverheffen >> Vermenigvuldigen >> Delen >> Worteltrekken >> Optellen >> Aftrekken ...........
41 - { ( 1 x 2 ) + ( 54/2 ) } = 41 - { 2 + 27 } = 41 - 29 = ............12![]()
![]()
Helaas, 66 is het goede antwoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef luciano het volgende:
[..]
FF olie op het vuur ........Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord .......... Machtsverheffen >> Vermenigvuldigen >> Delen >> Worteltrekken >> Optellen >> Aftrekken ...........
41 - { ( 1 x 2 ) + ( 54/2 ) } = 41 - { 2 + 27 } = 41 - 29 = ............12![]()
![]()
Ik hoop van wel, omdat het toch niet meer uitmaaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat Egbert het niet haalt. Die voelt zich echt kut dan
Ik kan alleen maar op de verslagen hier afgaan nu .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Was laatst niet op tv dat dat achterhaald is? ( geen grapje)
inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef Snoet123 het volgende:
De groepjes hebben zich ook alweer gevormd in de slaapkamer.....grappig
Zo gaat het niet van de 9 min af.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
Ze zijn wel zorgvuldig....
Nu maar hopen dat ze ook nog een beetje kunnen rekenen
Ik gun het Marcia
Toen ze naar de opdracht liepen zongen ze het smurfenlied.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de zusjes vielen niet eens zo heel erg tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |