Dat vroeg Etjen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Krimp het volgende:
'Wat is het onderste tandwiel?'
je bedoelt zeker die van marlies en jeroen....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef Henk_de_Vries het volgende:
hoho 76 ging net ook niet open... misschien zaten ze met 80 -5 best dichtbij...
Anders ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
die regie móet toch in een scheur liggen
ja zonde!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Sassefras het volgende:
jammer..... 14.... de rest hebben ze wel allemaal goed.
Dat jij dat niet snapt !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
hoe de fuck komen ze bij 14?!
Als dat idd de gebruikte getallen zijn dan moet het 66 zijn ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat het 66 moet zijn hoor!
41-1x2+54/2 = 41-2 + 27 = 66
Dat heeft een van die zusjes net uitgelegd: wij doen maar wat he? giechol!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
hoe de fuck komen ze bij 14?!
wow.. leuk dat dat al opdie site staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef DMZ het volgende:
Het maakt toch al niet meer uit
bb site:
20:01Weekopdracht mislukt!
Als Jeroen en Marlies naar de Loungeruimte moeten, worden ze extra aangemoedigd door Janine. Deze hoeft deze opdracht niet uit te voeren. Als Marlies het eerste raadsel leest, verzucht ze: “Oh wat erg, ik kan me niet concenteren.”Heeft ze haar kruit veschoten deze middag tijdens het onthouden van de bestellingen? Hadden de Bewoners de waarschuwing van Big Brother om uit te rusten maar serieus moeten nemen! Jeroen en Marlies slagen er niet in de klus te openen. Dat betekent dat het nog onmogelijk is om de Weekopdracht te halen. De Bewoners hebben voor niets hun bestellingen gedaan: ze zitten weer op Noodrantsoen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef DMZ het volgende:
Het maakt toch al niet meer uit
bb site:
20:01Weekopdracht mislukt!
Als Jeroen en Marlies naar de Loungeruimte moeten, worden ze extra aangemoedigd door Janine. Deze hoeft deze opdracht niet uit te voeren. Als Marlies het eerste raadsel leest, verzucht ze: “Oh wat erg, ik kan me niet concenteren.”Heeft ze haar kruit veschoten deze middag tijdens het onthouden van de bestellingen? Hadden de Bewoners de waarschuwing van Big Brother om uit te rusten maar serieus moeten nemen! Jeroen en Marlies slagen er niet in de klus te openen. Dat betekent dat het nog onmogelijk is om de Weekopdracht te halen. De Bewoners hebben voor niets hun bestellingen gedaan: ze zitten weer op Noodrantsoen.
Alweer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef arneaux het volgende:
Ze moeten gewoon een paar keer aan dat ding draaien en dan moet BB 'm open doen.
Ik heb het ook nooit gedaan hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Sassefras het volgende:
heeft niemand van die bewoners ooit een kluis geopend ofzo?? of zo'n draaislot op het werk?? niemand draait dat ding goed???
ik vind de zusjes ook leuk! ik vraag me af of ze ook leuk zijn als ze gescheiden worden....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:23 schreef gringoman het volgende:
Ik kan me niet ergeren aan de zusjes blijf ze leuk vinden.Echte blondjes.
Helaas niet gehaald.
eh ja.. ja .. ik dacht.. en ja.. eehm.. ik haal het wel.. ja ja.. dacht... eehm ja.. dat haal ik wel.. eehm.. ja.. maarja..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Krimp het volgende:
Wedden dat Egbert 't gaat halen? En dat heeft dan geen zin meer
FF olie op het vuur ........Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord .......... Machtsverheffen >> Vermenigvuldigen >> Delen >> Worteltrekken >> Optellen >> Aftrekken ...........quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat het 66 moet zijn hoor!
41-1x2+54/2 = 41-2 + 27 = 66
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |