Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
Vind wel dat degene die hem open hebben gekregen een beloning moeten krijgen
Dus hebben Rik en Tijn gezien dat ze de eersten warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef eborn het volgende:
Egbert en Marcia zien dus hoeveel mensen het gehaald hebben als ze hem open krijgenWant dan liggen er nog 5 enveloppen
Boeiend. De rest zong niks en ze zijn evenver gekomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Toen ze naar de opdracht liepen zongen ze het smurfenlied.
Er stond toch dat ze die extra kregen als het gehaald was? Of altijd, ongeacht de uitkomst van de WO?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullen
Ik dácht ongeacht de uitkomstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef eborn het volgende:
[..]
Er stond toch dat ze die extra kregen als het gehaald was? Of altijd, ongeacht de uitkomst van de WO?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
mijn zoon van 9 kwam op 76 uit![]()
*trots*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
Whaaaaa...Marcia en Egbert zijn nog dommer dan de zusjes...
Dan krijgen ze toch die 2 flessen barcardi die hij daarvoor wilde kopen? hips!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |