Ja dat is toch mooi!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heerlijk. Iedereen is al geiiriteerd..nu word het alleen maar erger. Soort guerilla in het bb-huis verwacht en hoop ik.![]()
degene die hem ook open hebben gekregen draaide naar 11.. dus er klopt geen reet van..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:37 schreef Inca het volgende:
dan is 9 toch goed
dag van de aanslagen NYquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef arneaux het volgende:
Waarop is het antwoord 9 dan?Misschien hebben wij t wel fout.
dat hadden ze dan bij de zusjes ook wel mogen doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef gringoman het volgende:
Misschien heeft bb een handje geholpen?
Dat moet het idd wel zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
9 en 11 zitten ook vrij dicht bij elkaar, ik denk dat het idd een brakke kluis is. Als je maar dicht genoeg bij het oorspronkelijke getal zit gaat ie al open
Dat zal het zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef riri het volgende:
amerikanen zeggen altijd eerst de maand
Ja, maar de vraag was: "op welke dag..."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef riri het volgende:
amerikanen zeggen altijd eerst de maand
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Sassefras het volgende:
jammer dat ie dan bij de zusjes met hun 14 niet open ging............
...de aanslagen wtc ...11 september....er stond welke dag...das de 11de ...hun hadden de maandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef arneaux het volgende:
Tis maar net hoe het uitkomtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Kinga het volgende:
Dit is belachelijk..... kluis heeft speling van 2 streepjes ofzo?
Dat zou geen kleine speling zijn maar een enorme kloofquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Sassefras het volgende:
jammer dat ie dan bij de zusjes met hun 14 niet open ging............
9/11 hummyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef arneaux het volgende:
Zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik KOTS op Egbert. Schatje ga je naar de Arena?
Stond er een merk op ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
9 en 11 zitten ook vrij dicht bij elkaar, ik denk dat het idd een brakke kluis is. Als je maar dicht genoeg bij het oorspronkelijke getal zit gaat ie al open
Egbert heeft 'verkeerd' gedraaid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
9/11 hummy
0f 11/9 hummie
Of gewoon afstandbediening
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef luciano het volgende:
Ik gok maar wat hoor .......... 9 zeggen , terwijl 11 bedoeld / nodig is om te draaien , en vervolgens uit pure stommiteit PER ONGELUK 11 draaien ( knop ff 2 streepjes doorgeschoten ..... ) .......... gaat alles toch gewoon goed ......... , maar ik heb geen beelden hier , en aangezien alle commentaren op FOk zeer realistisch zonder enig korreltje zout genomen moeten worden , ga ik ervan uit dat jullie allemaal gelijk hebben , en BB niet ............................ NOT
![]()
![]()
![]()
Dan zegt Egbert gewoon ohwja nee ik bedoel idd 11quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef Sassefras het volgende:
ach daar komen ze nog wel achter.. ze zullen heus antwoorden gaan vergelijken.. en dan heeft egbert het over 9 sept... en dan weet iedereen dat BB vals speelt
En dan draaien ze per ongeluk bij hun enige foute antwoord verkeerd zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef luciano het volgende:
Ik gok maar wat hoor .......... 9 zeggen , terwijl 11 bedoeld / nodig is om te draaien , en vervolgens uit pure stommiteit PER ONGELUK 11 draaien ( knop ff 2 streepjes doorgeschoten ..... ) ..........
welnee.. tis niet voor niets dat ze de opdracht niet mogen besprekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:41 schreef Kinga het volgende:
Ego van Egbert groeit......vind dat ze straks dan ook de antwoorden moeten bespreken met z'n allen....dan komen ze er wel achter dat het een gare kluis was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |