quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef DMZ het volgende:
Het maakt toch al niet meer uit
bb site:
20:01Weekopdracht mislukt!
Als Jeroen en Marlies naar de Loungeruimte moeten, worden ze extra aangemoedigd door Janine. Deze hoeft deze opdracht niet uit te voeren. Als Marlies het eerste raadsel leest, verzucht ze: “Oh wat erg, ik kan me niet concenteren.”Heeft ze haar kruit veschoten deze middag tijdens het onthouden van de bestellingen? Hadden de Bewoners de waarschuwing van Big Brother om uit te rusten maar serieus moeten nemen! Jeroen en Marlies slagen er niet in de klus te openen. Dat betekent dat het nog onmogelijk is om de Weekopdracht te halen. De Bewoners hebben voor niets hun bestellingen gedaan: ze zitten weer op Noodrantsoen.
Was laatst niet op tv dat dat achterhaald is? ( geen grapje)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef luciano het volgende:
[..]
FF olie op het vuur ........Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord .......... Machtsverheffen >> Vermenigvuldigen >> Delen >> Worteltrekken >> Optellen >> Aftrekken ...........
41 - { ( 1 x 2 ) + ( 54/2 ) } = 41 - { 2 + 27 } = 41 - 29 = ............12![]()
![]()
Helaas, 66 is het goede antwoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef luciano het volgende:
[..]
FF olie op het vuur ........Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord .......... Machtsverheffen >> Vermenigvuldigen >> Delen >> Worteltrekken >> Optellen >> Aftrekken ...........
41 - { ( 1 x 2 ) + ( 54/2 ) } = 41 - { 2 + 27 } = 41 - 29 = ............12![]()
![]()
Ik hoop van wel, omdat het toch niet meer uitmaaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat Egbert het niet haalt. Die voelt zich echt kut dan
Ik kan alleen maar op de verslagen hier afgaan nu .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Was laatst niet op tv dat dat achterhaald is? ( geen grapje)
inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef Snoet123 het volgende:
De groepjes hebben zich ook alweer gevormd in de slaapkamer.....grappig
Zo gaat het niet van de 9 min af.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
Ze zijn wel zorgvuldig....
Nu maar hopen dat ze ook nog een beetje kunnen rekenen
Ik gun het Marcia
Toen ze naar de opdracht liepen zongen ze het smurfenlied.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de zusjes vielen niet eens zo heel erg tegen
Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
Vind wel dat degene die hem open hebben gekregen een beloning moeten krijgen
Dus hebben Rik en Tijn gezien dat ze de eersten warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef eborn het volgende:
Egbert en Marcia zien dus hoeveel mensen het gehaald hebben als ze hem open krijgenWant dan liggen er nog 5 enveloppen
Boeiend. De rest zong niks en ze zijn evenver gekomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Toen ze naar de opdracht liepen zongen ze het smurfenlied.
Er stond toch dat ze die extra kregen als het gehaald was? Of altijd, ongeacht de uitkomst van de WO?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullen
Ik dácht ongeacht de uitkomstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef eborn het volgende:
[..]
Er stond toch dat ze die extra kregen als het gehaald was? Of altijd, ongeacht de uitkomst van de WO?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
mijn zoon van 9 kwam op 76 uit![]()
*trots*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
Whaaaaa...Marcia en Egbert zijn nog dommer dan de zusjes...
Dan krijgen ze toch die 2 flessen barcardi die hij daarvoor wilde kopen? hips!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal vast wel denk ik en vergeet niet dat Tijn nog die 50 euro heeft dus kunnen ze toch nog het rantsoen mee aanvullen
Goed zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
*trots*
Kortom, met de intelligentie van de zusjes valt het toch wel mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef avonne het volgende:
*trots*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia doet het erg goed, ook telkens tussendoor vragen "mee eens", en "snap je dat"
Ik vind het eerder triest, zo'n oud lijk met een 'hippe' opdrukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef BBoon het volgende:
Leuk dat T shirt van egbert in beel " KANSLOOS "
911quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef Kinga het volgende:
9 september !!! OMG
Ze zijn allebei gewoon te dom. Bij de zusjes kan je tenminste lachen om hun domheid, deze twee hebben het niet eens door.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Egbert is dom.. Marcia niet, die wil haar vader gewoon niet voor lul zetten
Perfect!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef BBoon het volgende:
Nee vond de tekst nu wel erg toepasselijk .....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind het eerder triest, zo'n oud lijk met een 'hippe' opdruk
don't worry....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik gun het egbert niet..ik hoop dat hij het 1 seconde te laat haalt.
En jullie maar zeggen dat mijn twee vriendinnen dom zijn.quote:
dat is inderdaad gewoon triestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
De 11 september vraag fout hebben vind ik eigenlijk nog veel erger dan een rekenfout maken
inderdaad en zeker de combinatie met Marcia's shirt: "Gaat 't niet?" is veelzeggendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef BBoon het volgende:
Ja leuk, er zijn al zoveel ruzies al geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef rubstar het volgende:
ahh.. deze week wordt echt mooi met dat noodrantsoen![]()
![]()
![]()
eens!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
De 11 september vraag fout hebben vind ik eigenlijk nog veel erger dan een rekenfout maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |