Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yup het wachten is op goedemorgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:39 schreef Tiemie het volgende:
Goede nacht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:40 schreef Odysseuzzz het volgende:je moet sneller zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet meer
trusten vergeet de frituur niet uit te zetten! zo heb ik ook een keer brand gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga slapen mensen, welterusten![]()
Niet als iedereen gaat slapenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:43 schreef welkominspace het volgende:
zouden we hem vannacht nog vol krijgen?![]()
komen mss nog mensen bij was laatst ook zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:46 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Niet als iedereen gaat slapen
Truste -mensen die weggaan-
De frituur staat uit, toch bedankt voor het melden, je weet immers maar nooitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
trusten vergeet de frituur niet uit te zetten! zo heb ik ook een keer brand gehad
yup trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De frituur staat uit, toch bedankt voor het melden, je weet immers maar nooit![]()
waarvoor?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:52 schreef Tiemie het volgende:
sollicitatiegesprek gehad...in principe aangenomen, moet alleen nog een klein testprojectje doen, maar denk/hoop dat ik dat wel red.
ik ook maar wil niemand wakker maken dus ga maar niet naar benedenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
honger
das kut 13.gifquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
Mijn toetsenbord is verot aam het worden.![]()
serverbeheer in een datacentre (linux & windows) & scripten (php/mysql)quote:
ik zat er dicht bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
serverbeheer in een datacentre (linux & windows) & scripten (php/mysql).
wat precies de naam van de functie is weet ik niet, heb 't contract nog niet gezien.![]()
zal ik doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:01 schreef Qunix het volgende:
Bewerk die lijst even bij dan.........
Klopt.quote:
Welke lijst.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:01 schreef Qunix het volgende:
Bewerk die lijst even bij dan.........
is ff database probleem maar ik heb de wiki al wel bijgewerktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok
[..]
In de OP, de vorige topics-lijst..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is ff database probleem maar ik heb de wiki al wel bijgewerkt
ik bedoel van Fok!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
editen
control a
control c
del
alt s
editen
control v
verandere
alt s
Iets nederigs was het toch?quote:
Wat ben jij vrolijkquote:
Heeyy PSquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iets nederigs was het toch?
Maar ik las dat het bijna rond is?
Welnee, was ff in gesprek op msn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yo
en toen was ik nog alleen
welk bedrijf?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Heeyy PS![]()
jaa, maar maandag heb ik een testproject. Ik ben benieuwd.... Moet 't daar intern in het bedrijf maken en ze hebben niet gezegd wat voor een project het is (qua grootte en inhoud).
Maja, dat zie ik dan wel weer.
xietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Welnee, was ff in gesprek op msn.![]()
Das voor erg kort ben ik bang... ik zit hier echt te stuiterenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja blij dat er weer iemand is
Tiemiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Heeyy PS![]()
jaa, maar maandag heb ik een testproject. Ik ben benieuwd.... Moet 't daar intern in het bedrijf maken en ze hebben niet gezegd wat voor een project het is (qua grootte en inhoud).
Maja, dat zie ik dan wel weer.
ik ga over 1 a 2 uur ook ff plaatsnemen bij mijn vriendin en morgen ochtend weer verder ruzieenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das voor erg kort ben ik bang... ik zit hier echt te stuiteren
3 uurtjes slapen is niet okay
jammerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:25 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik wil Fok! en werk graag gescheiden houden zolang dat kan.
Dus dat kan ik niet zeggen.![]()
Alweer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Welnee, was ff in gesprek op msn.![]()
Relatiesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ga over 1 a 2 uur ook ff plaatsnemen bij mijn vriendin en morgen ochtend weer verder ruzieen
Er zijn géén anderen kandidatenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tiemie
Is er ook gezegd of er nog meerdere kandidaten zijn?
Komt vast allemaal goed...
Is ze ongesteld soms?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup ben benieuwd wat ze zegt als ze hoord hoelang ik ben doorgegaan
das mazzel hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Er zijn géén anderen kandidaten. Zolang ik dat testproject niet verpruts ben ik aangenomen, "Haal" ik het niet, dan gaan ze pas op zoek naar een ander.
Dan zit je dus gebakkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Er zijn géén anderen kandidaten. Zolang ik dat testproject niet verpruts ben ik aangenomen, "Haal" ik het niet, dan gaan ze pas op zoek naar een ander.
Vertel?quote:
nee ze had een romanties nachtje verwachtquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ze had een romanties nachtje verwachtvandaar dat ik ook om 22:00 uur ofzo tot kwart voor twaalf weg was
2x leek me wel genoegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
En nadat ga je weer Fok!ken?
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
das mazzel hebben
je hebt toch wel verstand van wat je moet doen he?
Khoop 't.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zit je dus gebakken
Tiemie en iets verprutsen gebeurt alleen af en toe op Fok!
quote:
ik kan nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
333 tijd om te roken
Ik hoop met je mee iigquote:
ze ligt op me bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Het is pas genoeg als je lekker bij haar was gebleven
Ben je mooi te laatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
333 tijd om te roken
Das best lang alquote:
Dan is het weekend straks des te leukerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En ik heb d'r de hele week nog niet gezien, omdat haar school weer begonnen is..
stuur haar een leuk bosje bloemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En ik heb d'r de hele week nog niet gezien, omdat haar school weer begonnen is..
Bedankt welkomquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
kwartet?
Als ze het is dan is ze hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:37 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Voor mijn doen zeker......
De afgelopen 4 jaar heb ik alleen 2x de helft daarvan gehaald...![]()
Dat is zooo standaard. Ik ga iets orgineels verzinnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stuur haar een leuk bosje bloemenofzo dan komt ze alke dag langs
Die welkom deed het verziekenquote:
nee heb niks om te roken(leen ik wel van me ouders)quote:
permban um! De rekel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die welkom deed het verzieken
Panisch heet dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee heb niks om te roken(leen ik wel van me ouders)
er mag in huis niet gerookt worden(ik zit in huis)
en om naar buiten te gaan moet ik naar beneden
en als ik naar benden ga gaan de honden blaffen en is iedereen wakker
Was het peukie lekker?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ik ben nooit te laat
-edit-
te laat
Daar heb ik nu niets meer aanquote:
yvon mailen doetquote:
Eenschquote:
Je doet het weerquote:
ik ben tenminste blij want het goedemorgen topic is er weerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar heb ik nu niets meer aan![]()
![]()
shag of klare?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het roken is wel lekker.Het peukje daarentegen.
![]()
Ow... ook zo ff daar posten... het is dan toch weer 1 extraquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben tenminste blij want het goedemorgen topic is er weer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shag![]()
![]()
al gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow... ook zo ff daar posten... het is dan toch weer 1 extra
* Doekje geeft om tranen te drogen.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]toeters of boomstammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shag![]()
niet meer
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Doekje geeft om tranen te drogen.
Het was maar een grapje van me
Nee.... tuurlijk nietquote:
Moeilijk?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Same here, noodgedwongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shag![]()
![]()
![]()
Peuken zijn op.![]()
Spelletje in MENquote:
Mogguhquote:
quote:
hoiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kan ik hier m'n graafmachine parkeren?
Er zit allemaal bagger aan de rupsbanden, maar die halen jullie er wel even af hè?
[afbeelding]
quote:
Wat nou "hoi"?quote:
Er kan geen bagger genoeg aan die banden zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kan ik hier m'n graafmachine parkeren?
Er zit allemaal bagger aan de rupsbanden, maar die halen jullie er wel even af hè?
[afbeelding]
Wat zeg je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er kan geen bagger genoeg aan die banden zitten
gewoon een begroetingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat nou "hoi"?
Is dat een begroeting? Of zeg je "hoi" als afkorting van "hoihoihoi" omdat ik hier die graafmachine binnenpleur?
Jij hebt meer mazzel dat je vriendin slaapt... als ze erachter komt dat jij hier nog steeds rondhangt zijn de rapen gaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat me vriendin slaaptze maakt je af
ver ban peen bagel beproef aal spie kannen pittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er kan geen bagger genoeg aan die banden zitten
Ik zei het meteenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat zeg je?
[afbeelding]
Ow... zeg dat dan meteen.![]()
Okee... Dan wil je zeker ook een begroeting terug van mij, zeker?quote:
Voor de rest mag je niet klagen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ver ban peen bagel beproef aal spie kannen pitten![]()
o jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij hebt meer mazzel dat je vriendin slaapt... als ze erachter komt dat jij hier nog steeds rondhangt zijn de rapen gaar
wel Klaagbaakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor de rest mag je niet klagen?
Met 2 vingers typen is toch niet hard?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
o ja
sssst niet zo hard typen
ochtend humeur?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee... Dan wil je zeker ook een begroeting terug van mij, zeker?
Maareh, waar ik vandaan kom doen we dat altijd met een vuist die heel snel in jouw richting komt. En dan behoor je te bukken enzo. Toch maar niet doen dan?
hoi
nee dan is het goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met 2 vingers typen is toch niet hard?
Leuk sub-forumquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij hebt meer mazzel dat je vriendin slaapt... als ze erachter komt dat jij hier nog steeds rondhangt zijn de rapen gaar
Het is pas goed als jij morgen zonder kleerscheuren doorkomtquote:
Aah... je bent er nog.quote:
vallen weinig kleren te scheuren alleen een boxer en die scheurt ze toch vaak genoeg van me reet afquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is pas goed als jij morgen zonder kleerscheuren doorkomt
yup ik bekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Neu. Kan nie slapen. Is vast jouw schuld.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
PS ben je de oorspronkelijke TS van die woordenspelletjes?![]()
Kon zijn dat er spontaan qwerty op je voorhoofd zou staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:01 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga nooit zonder doei te zeggen.
Neuh... die spelletjes lopen langer dan dit ik hier geregd ben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
PS ben je de oorspronkelijke TS van die woordenspelletjes?![]()
Is me pas 1x gebeurd tijdens 't fok!ken... En zelfs DAN (nouja, als ik ontwaak) typ ik eerst nog "doei" voor dat ik m'n bed opzoekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kon zijn dat er spontaan qwerty op je voorhoofd zou staan.
Ik vind het gewoon leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
![]()
Wel 1 van de meest active gebruikers daarvan in ieder geval.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:04 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Is me pas 1x gebeurd tijdens 't fok!ken... En zelfs DAN (nouja, als ik ontwaak) typ ik eerst nog "doei" voor dat ik m'n bed opzoek
ach, ik heb zelf ook een tijdje meegepost daar. Best leuk, maar 't ging na een tijd vervelen.quote:
Laten we het er maar op houden dat ieder gek zijn gebrek heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:05 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ach, ik heb zelf ook een tijdje meegepost daar. Best leuk, maar 't ging na een tijd vervelen.
Met NB zouden we dat ook doen... en toen ging het op slotquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:06 schreef Tiemie het volgende:
[..]
48 uurs topicreeks ergens in 2003 (met een kloon, geen idee welke)
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ieder gek zijn gebrek heeft
is het ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou zit ik al een tijdje mee te lezen, maar ik vind 't hier meer op NachtSlowChat lijken dan op NachtBagger...
...stiekem, eigenlijk toch wel.
Bij de 9 letter versie loop je soms tegen een muur aan en zie je het gewoon niet.. dan gewoon wachten totdat een ander een helder moment heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar ik krijg er hoofdpijn van. En soms duurt het even voor je weer verder kan.![]()
I know. wij deden dat toen met een aantal gasten van mijn school, die ik trouwens nog amper op Fok! zie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met NB zouden we dat ook doen... en toen ging het op slot
Ja, maar....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou zit ik al een tijdje mee te lezen, maar ik vind 't hier meer op NachtSlowChat lijken dan op NachtBagger...
De echte bagger is misschien al afgevoerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De echte bagger is misschien al afgevoerd
ja hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mag je hier ook mooie HiRes plaatjes van Mars posten?
Voordeel is dat ze van de straat zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan.![]()
Doeweensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tuurlijk... wij scrollen er wel voorbijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jij telt je posts?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:11 schreef welkominspace het volgende:
dit is mijn 201ste post vannachten over iets minder dan 2 uur moet ie alweer op slot
nee heb opgescheven hoeveel het er om 00:00 warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij telt je posts?
Ik kijk alleen in de lijstjes van d_h of Arcee en schrik me vaak rot dan als ik mijn dagposts zie
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee heb opgescheven hoeveel het er om 00:00 waren
Surequote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:14 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat deed jij vroegâh ook wel eens toch.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee heb opgescheven hoeveel het er om 00:00 waren
dat marsinhaarreetwijf?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Verder is dat best wel een enorm lelijk wijf. Veel te mager. Ik moet er niet aan denken dat je die stevig vastpakt, dan breekt 't gewoon doormidden.
Dat weet ik dan weer wel omdat ik die melding nogal eens voorbij zie komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
PS jij hebt (gemiddeld 111 per dag)
Ja datte. En nog blond ook. Zal ook wel niet al te intelligent zijn.quote:
Nouja oke. Ik geloof je. Kan me herinneren dat je op 't prille begin sowieso weinig van fok! snapte.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sure
Ik wist niet eens hoe dat moest toen
Ja, ik heb de helft van wat jij gemiddeld post en dat komt omdat ik heeeeel slecht ben in woordspelletjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel omdat ik die melding nogal eens voorbij zie komen
Hoe bedoel je? Moet je je weer aanwennen om op een harde schoolbank te slapen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:17 schreef welkominspace het volgende:
ik moet me slaapritme weer in orde krijgen maandag weer school
yupquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja datte. En nog blond ook. Zal ook wel niet al te intelligent zijn.
Anders had ze wel geweten dat je een mars niet anaal moet inbrengen. En ook het papiertje eraf moet halen.
Het was echt erg toen... door -SL- hier beland maar er de ballen niet van snappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:17 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nouja oke. Ik geloof je. Kan me herinneren dat je op 't prille begin sowieso weinig van fok! snapte.![]()
Dat moet je rustig aan weer opbouwen. Je gaat gewoon de 1 dag alleen het laatste uur, de 2e dag alleen de laatste 2 uur. etc. etc.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:17 schreef welkominspace het volgende:
ik moet me slaapritme weer in orde krijgen maandag weer school
met 2 blikjes redbull(alleen dan goedkoper merk) per les opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Moet je je weer aanwennen om op een harde schoolbank te slapen?
Spelletjes blijken eg goed te zijn voor je postaantalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb de helft van wat jij gemiddeld post en dat komt omdat ik heeeeel slecht ben in woordspelletjes.![]()
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
PS? Jij? Zweten?
Ach mijn 1e reekstopic werd omgezet naar een [HOMO]-topic, omdat blijkbaar de [HETERO]-reeks verboden was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was echt erg toen... door -SL- hier beland maar er de ballen niet van snappen.
Ow... en toen na een aantal maanden een nieuwe NB moeten openen... ik zat echt te zweten toen
ja maar we hebben introductie week een gaan kamperen dus dat word ook niet slapenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat moet je rustig aan weer opbouwen. Je gaat gewoon de 1 dag alleen het laatste uur, de 2e dag alleen de laatste 2 uur. etc. etc.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens, PS, was jij dat niet, die zo ziek werd van de Lada's die ik in 1-50000 gooide?
Reken d'r maar niet op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ze daar internet hebben
En reken (ook daar) maar niet opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En het is tot 10.000
Lada's, 50000? you've lost me here.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens, PS, was jij dat niet, die zo ziek werd van de Lada's die ik in 1-50000 gooide?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ach mijn 1e reekstopic werd omgezet naar een [HOMO]-topic, omdat blijkbaar de [HETERO]-reeks verboden was..
Leuk die modjes die de topictitel veranderen.![]()
hmm, dies ook best pijnlijk ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo erg had ik het gelukkig niet... ik maakte alleen de fout om mijn eerste NB mijn eerste keer te noemen... je snapt dat er aardig wat lui binnenvielen toen
En dan verandert een modje niets
Ga je een vervolgreeks maken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En reken (ook daar) maar niet op
Waarom niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga je een vervolgreeks maken?
Maar je ziet... ik heb het overleefdquote:
Leandra komt er bijna niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom niet?
Owja; die persoon die ziek werd van Lada's was Leandra.
1 - 10.000 deel 8
Beetje flauw idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ach mijn 1e reekstopic werd omgezet naar een [HOMO]-topic, omdat blijkbaar de [HETERO]-reeks verboden was..
Leuk die modjes die de topictitel veranderen.![]()
Bwa... Ik heb niks tegen Lego. Pas als ik moet kiezen tussen vrouwenborsten en Lego..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leandra komt er bijna niet meer
Ik heb meer iets tegen lego
Ik gelukkig ook nog nooit. Dan kunnen ze me daarvan in elk geval niet beschuldigen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb nog geen topics gestart die een reeks zijn geworen.![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik ben net als Leandra denk ik... ik ga niet voor het eerste plaatje wat ik tegenkom met dat nummer dat ik zoek maar probeer een beetje origineel te zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa... Ik heb niks tegen Lego. Pas als ik moet kiezen tussen vrouwenborsten en Lego..
...dan wordt het pas moeilijk.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben net als Leandra denk ik... ik ga niet voor het eerste plaatje wat ik tegenkom met dat nummer dat ik zoek maar probeer een beetje origineel te zijn
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Heet dat tegenwoordig al "praten"? Okee, ik ben weer helemaal bij, geloof ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:33 schreef welkominspace het volgende:
ik heb zin om ff met me vriendin te "praten" nu het nog kan
Ik wel, maar dat was niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ze half slaapt moet je haar pincode eens vragen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:33 schreef welkominspace het volgende:
quote:
nee dat heet neuken dat hoeft voor mij nu ff niet nee maar gewoon een beetje praten en lief doen enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig al "praten"? Okee, ik ben weer helemaal bij, geloof ik
Lastig, die moderne jeugd.
homoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat heet neuken dat hoeft voor mij nu ff niet nee maar gewoon een beetje praten en lief doen enzo![]()
![]()
Meld je dan wel ff dat je Fok! net hebt afgesloten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:33 schreef welkominspace het volgende:
niet nodig ik heb nog een eigenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ze half slaapt moet je haar pincode eens vragen.![]()
Jakkiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat heet neuken dat hoeft voor mij nu ff niet nee maar gewoon een beetje praten en lief doen enzo![]()
![]()
Moet je de mijne hebben?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet nodig ik heb nog een eigen
quote:
als ik haar nu wakkermaak breekt de hel losquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meld je dan wel ff dat je Fok! net hebt afgesloten?
Ow...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jakkie
Daar ga je haar toch niet voor wakker maken?
Was nie tegen jou. Was tegen die panda.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe jij eens snel een beetje lief tegen mij![]()
nee doe ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jakkie
Daar ga je haar toch niet voor wakker maken?
yupquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ow...
Gewoon ouderwetsch paalzitten dus.
Of even een splijtstaaf inbrengen.
kuckpanischkuchquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik haar nu wakkermaak breekt de hel los
En hoe doe jij dat een beetje subtiel aanbrengen?quote:
ze heeft je goed onder dequote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik haar nu wakkermaak breekt de hel los
nee ik ben (vaak)heel romantischquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En hoe doe jij dat een beetje subtiel aanbrengen?
Gewoon een por geven en dan roepen "Eeej! Neuqen?"
ze heeft me idd vaak onder zichquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ze heeft je goed onder de[afbeelding] hé?
Oh, ik ook hoor. Ik ga gewoon bovenop de kast zitten en por 'r wakker met de steel van de ragebol. Als ze zich dan omdraait duik ik van de kast...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ik ben (vaak)heel romantisch
tis maar wat je romanties noemtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Ik ga gewoon bovenop de kast zitten en por 'r wakker met de steel van de ragebol. Als ze zich dan omdraait duik ik van de kast...![]()
Gelukkig hebben we stevige vloeren.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ze heeft me idd vaak onder zich
Af en toe gebruik ik ook wel een stuk bamboe hoor. Afwisseling troef in huize Daffodil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis maar wat je romanties noemt
trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Maar goed... dit lijfje denkt erover om maar eens te gaan slapen... trusten voor degene die ook zo gaan maffen, voor de anderen nog een fijne dag.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Af en toe gebruik ik ook wel een stuk bamboe hoor. Afwisseling troef in huize Daffodil.
PS daag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Maar goed... dit lijfje denkt erover om maar eens te gaan slapen... trusten voor degene die ook zo gaan maffen, voor de anderen nog een fijne dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doeiiiiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga ook maar eens op de kast klimmen denk ik. Vandaag neem ik een vishengel mee.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier, voor de liefhebbers nog een foto van PrintScreen:
[afbeelding]
Ja, ik ga ook maar eens iets anders doen. Daag iedereen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:00 schreef welkominspace het volgende:
5 uur alweer :/
doeiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar eens iets anders doen. Daag iedereen.![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:03 schreef Tiemie het volgende:
Ach, Dan ga ik ook maar eens slapen he![]()
![]()
![]()
Twee Paar Geitenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:07 schreef Xords het volgende:
ken iemand me uitleggen wat TPG betekent?
Ik dacht eroverquote:
Denken laat ik aan anderen overquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:12 schreef Xords het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik da ga geloven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |