Aah... je bent er nog.quote:
vallen weinig kleren te scheuren alleen een boxer en die scheurt ze toch vaak genoeg van me reet afquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is pas goed als jij morgen zonder kleerscheuren doorkomt
yup ik bekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Neu. Kan nie slapen. Is vast jouw schuld.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
PS ben je de oorspronkelijke TS van die woordenspelletjes?![]()
Kon zijn dat er spontaan qwerty op je voorhoofd zou staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:01 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga nooit zonder doei te zeggen.
Neuh... die spelletjes lopen langer dan dit ik hier geregd ben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
PS ben je de oorspronkelijke TS van die woordenspelletjes?![]()
Is me pas 1x gebeurd tijdens 't fok!ken... En zelfs DAN (nouja, als ik ontwaak) typ ik eerst nog "doei" voor dat ik m'n bed opzoekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kon zijn dat er spontaan qwerty op je voorhoofd zou staan.
Ik vind het gewoon leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
![]()
Wel 1 van de meest active gebruikers daarvan in ieder geval.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:04 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Is me pas 1x gebeurd tijdens 't fok!ken... En zelfs DAN (nouja, als ik ontwaak) typ ik eerst nog "doei" voor dat ik m'n bed opzoek
ach, ik heb zelf ook een tijdje meegepost daar. Best leuk, maar 't ging na een tijd vervelen.quote:
Laten we het er maar op houden dat ieder gek zijn gebrek heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:05 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ach, ik heb zelf ook een tijdje meegepost daar. Best leuk, maar 't ging na een tijd vervelen.
Met NB zouden we dat ook doen... en toen ging het op slotquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:06 schreef Tiemie het volgende:
[..]
48 uurs topicreeks ergens in 2003 (met een kloon, geen idee welke)
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ieder gek zijn gebrek heeft
is het ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou zit ik al een tijdje mee te lezen, maar ik vind 't hier meer op NachtSlowChat lijken dan op NachtBagger...
...stiekem, eigenlijk toch wel.
Bij de 9 letter versie loop je soms tegen een muur aan en zie je het gewoon niet.. dan gewoon wachten totdat een ander een helder moment heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar ik krijg er hoofdpijn van. En soms duurt het even voor je weer verder kan.![]()
I know. wij deden dat toen met een aantal gasten van mijn school, die ik trouwens nog amper op Fok! zie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met NB zouden we dat ook doen... en toen ging het op slot
Ja, maar....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou zit ik al een tijdje mee te lezen, maar ik vind 't hier meer op NachtSlowChat lijken dan op NachtBagger...
De echte bagger is misschien al afgevoerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De echte bagger is misschien al afgevoerd
ja hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mag je hier ook mooie HiRes plaatjes van Mars posten?
Voordeel is dat ze van de straat zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan.![]()
Doeweensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tuurlijk... wij scrollen er wel voorbijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jij telt je posts?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:11 schreef welkominspace het volgende:
dit is mijn 201ste post vannachten over iets minder dan 2 uur moet ie alweer op slot
nee heb opgescheven hoeveel het er om 00:00 warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij telt je posts?
Ik kijk alleen in de lijstjes van d_h of Arcee en schrik me vaak rot dan als ik mijn dagposts zie
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee heb opgescheven hoeveel het er om 00:00 waren
Surequote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:14 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat deed jij vroegâh ook wel eens toch.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee heb opgescheven hoeveel het er om 00:00 waren
dat marsinhaarreetwijf?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Verder is dat best wel een enorm lelijk wijf. Veel te mager. Ik moet er niet aan denken dat je die stevig vastpakt, dan breekt 't gewoon doormidden.
Dat weet ik dan weer wel omdat ik die melding nogal eens voorbij zie komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
PS jij hebt (gemiddeld 111 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |