Was het peukie lekker?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ik ben nooit te laat
-edit-
te laat
Daar heb ik nu niets meer aanquote:
yvon mailen doetquote:
Eenschquote:
Je doet het weerquote:
ik ben tenminste blij want het goedemorgen topic is er weerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar heb ik nu niets meer aan![]()
![]()
shag of klare?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het roken is wel lekker.Het peukje daarentegen.
![]()
Ow... ook zo ff daar posten... het is dan toch weer 1 extraquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben tenminste blij want het goedemorgen topic is er weer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shag![]()
![]()
al gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow... ook zo ff daar posten... het is dan toch weer 1 extra
* Doekje geeft om tranen te drogen.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]toeters of boomstammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shag![]()
niet meer
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Doekje geeft om tranen te drogen.
Het was maar een grapje van me
Nee.... tuurlijk nietquote:
Moeilijk?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Same here, noodgedwongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shag![]()
![]()
![]()
Peuken zijn op.![]()
Spelletje in MENquote:
Mogguhquote:
quote:
hoiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kan ik hier m'n graafmachine parkeren?
Er zit allemaal bagger aan de rupsbanden, maar die halen jullie er wel even af hè?
[afbeelding]
quote:
Wat nou "hoi"?quote:
Er kan geen bagger genoeg aan die banden zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kan ik hier m'n graafmachine parkeren?
Er zit allemaal bagger aan de rupsbanden, maar die halen jullie er wel even af hè?
[afbeelding]
Wat zeg je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er kan geen bagger genoeg aan die banden zitten
gewoon een begroetingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat nou "hoi"?
Is dat een begroeting? Of zeg je "hoi" als afkorting van "hoihoihoi" omdat ik hier die graafmachine binnenpleur?
Jij hebt meer mazzel dat je vriendin slaapt... als ze erachter komt dat jij hier nog steeds rondhangt zijn de rapen gaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat me vriendin slaaptze maakt je af
ver ban peen bagel beproef aal spie kannen pittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er kan geen bagger genoeg aan die banden zitten
Ik zei het meteenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat zeg je?
[afbeelding]
Ow... zeg dat dan meteen.![]()
Okee... Dan wil je zeker ook een begroeting terug van mij, zeker?quote:
Voor de rest mag je niet klagen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ver ban peen bagel beproef aal spie kannen pitten![]()
o jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij hebt meer mazzel dat je vriendin slaapt... als ze erachter komt dat jij hier nog steeds rondhangt zijn de rapen gaar
wel Klaagbaakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor de rest mag je niet klagen?
Met 2 vingers typen is toch niet hard?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
o ja
sssst niet zo hard typen
ochtend humeur?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee... Dan wil je zeker ook een begroeting terug van mij, zeker?
Maareh, waar ik vandaan kom doen we dat altijd met een vuist die heel snel in jouw richting komt. En dan behoor je te bukken enzo. Toch maar niet doen dan?
hoi
nee dan is het goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met 2 vingers typen is toch niet hard?
Leuk sub-forumquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij hebt meer mazzel dat je vriendin slaapt... als ze erachter komt dat jij hier nog steeds rondhangt zijn de rapen gaar
Het is pas goed als jij morgen zonder kleerscheuren doorkomtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |