Wat ben jij vrolijkquote:
Heeyy PSquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iets nederigs was het toch?
Maar ik las dat het bijna rond is?
Welnee, was ff in gesprek op msn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yo
en toen was ik nog alleen
welk bedrijf?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Heeyy PS![]()
jaa, maar maandag heb ik een testproject. Ik ben benieuwd.... Moet 't daar intern in het bedrijf maken en ze hebben niet gezegd wat voor een project het is (qua grootte en inhoud).
Maja, dat zie ik dan wel weer.
xietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Welnee, was ff in gesprek op msn.![]()
Das voor erg kort ben ik bang... ik zit hier echt te stuiterenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja blij dat er weer iemand is
Tiemiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Heeyy PS![]()
jaa, maar maandag heb ik een testproject. Ik ben benieuwd.... Moet 't daar intern in het bedrijf maken en ze hebben niet gezegd wat voor een project het is (qua grootte en inhoud).
Maja, dat zie ik dan wel weer.
ik ga over 1 a 2 uur ook ff plaatsnemen bij mijn vriendin en morgen ochtend weer verder ruzieenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das voor erg kort ben ik bang... ik zit hier echt te stuiteren
3 uurtjes slapen is niet okay
jammerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:25 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik wil Fok! en werk graag gescheiden houden zolang dat kan.
Dus dat kan ik niet zeggen.![]()
Alweer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Welnee, was ff in gesprek op msn.![]()
Relatiesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ga over 1 a 2 uur ook ff plaatsnemen bij mijn vriendin en morgen ochtend weer verder ruzieen
Er zijn géén anderen kandidatenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tiemie
Is er ook gezegd of er nog meerdere kandidaten zijn?
Komt vast allemaal goed...
Is ze ongesteld soms?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup ben benieuwd wat ze zegt als ze hoord hoelang ik ben doorgegaan
das mazzel hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Er zijn géén anderen kandidaten. Zolang ik dat testproject niet verpruts ben ik aangenomen, "Haal" ik het niet, dan gaan ze pas op zoek naar een ander.
Dan zit je dus gebakkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Er zijn géén anderen kandidaten. Zolang ik dat testproject niet verpruts ben ik aangenomen, "Haal" ik het niet, dan gaan ze pas op zoek naar een ander.
Vertel?quote:
nee ze had een romanties nachtje verwachtquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ze had een romanties nachtje verwachtvandaar dat ik ook om 22:00 uur ofzo tot kwart voor twaalf weg was
2x leek me wel genoegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
En nadat ga je weer Fok!ken?
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
das mazzel hebben
je hebt toch wel verstand van wat je moet doen he?
Khoop 't.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zit je dus gebakken
Tiemie en iets verprutsen gebeurt alleen af en toe op Fok!
quote:
ik kan nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
333 tijd om te roken
Ik hoop met je mee iigquote:
ze ligt op me bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Het is pas genoeg als je lekker bij haar was gebleven
Ben je mooi te laatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
333 tijd om te roken
Das best lang alquote:
Dan is het weekend straks des te leukerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En ik heb d'r de hele week nog niet gezien, omdat haar school weer begonnen is..
stuur haar een leuk bosje bloemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En ik heb d'r de hele week nog niet gezien, omdat haar school weer begonnen is..
Bedankt welkomquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
kwartet?
Als ze het is dan is ze hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:37 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Voor mijn doen zeker......
De afgelopen 4 jaar heb ik alleen 2x de helft daarvan gehaald...![]()
Dat is zooo standaard. Ik ga iets orgineels verzinnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stuur haar een leuk bosje bloemenofzo dan komt ze alke dag langs
Die welkom deed het verziekenquote:
nee heb niks om te roken(leen ik wel van me ouders)quote:
permban um! De rekel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die welkom deed het verzieken
Panisch heet dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee heb niks om te roken(leen ik wel van me ouders)
er mag in huis niet gerookt worden(ik zit in huis)
en om naar buiten te gaan moet ik naar beneden
en als ik naar benden ga gaan de honden blaffen en is iedereen wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |