quote:
als ik haar nu wakkermaak breekt de hel losquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meld je dan wel ff dat je Fok! net hebt afgesloten?
Ow...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat heet neuken dat hoeft voor mij nu ff niet nee maar gewoon een beetje praten en lief doen enzo![]()
![]()
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jakkie
Daar ga je haar toch niet voor wakker maken?
Was nie tegen jou. Was tegen die panda.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe jij eens snel een beetje lief tegen mij![]()
nee doe ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jakkie
Daar ga je haar toch niet voor wakker maken?
yupquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ow...
Gewoon ouderwetsch paalzitten dus.
Of even een splijtstaaf inbrengen.
kuckpanischkuchquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik haar nu wakkermaak breekt de hel los
En hoe doe jij dat een beetje subtiel aanbrengen?quote:
ze heeft je goed onder dequote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik haar nu wakkermaak breekt de hel los
nee ik ben (vaak)heel romantischquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En hoe doe jij dat een beetje subtiel aanbrengen?
Gewoon een por geven en dan roepen "Eeej! Neuqen?"
ze heeft me idd vaak onder zichquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ze heeft je goed onder de[afbeelding] hé?
Oh, ik ook hoor. Ik ga gewoon bovenop de kast zitten en por 'r wakker met de steel van de ragebol. Als ze zich dan omdraait duik ik van de kast...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ik ben (vaak)heel romantisch
tis maar wat je romanties noemtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Ik ga gewoon bovenop de kast zitten en por 'r wakker met de steel van de ragebol. Als ze zich dan omdraait duik ik van de kast...![]()
Gelukkig hebben we stevige vloeren.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ze heeft me idd vaak onder zich
Af en toe gebruik ik ook wel een stuk bamboe hoor. Afwisseling troef in huize Daffodil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis maar wat je romanties noemt
trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Maar goed... dit lijfje denkt erover om maar eens te gaan slapen... trusten voor degene die ook zo gaan maffen, voor de anderen nog een fijne dag.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Af en toe gebruik ik ook wel een stuk bamboe hoor. Afwisseling troef in huize Daffodil.
PS daag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Maar goed... dit lijfje denkt erover om maar eens te gaan slapen... trusten voor degene die ook zo gaan maffen, voor de anderen nog een fijne dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doeiiiiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga ook maar eens op de kast klimmen denk ik. Vandaag neem ik een vishengel mee.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier, voor de liefhebbers nog een foto van PrintScreen:
[afbeelding]
Ja, ik ga ook maar eens iets anders doen. Daag iedereen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:00 schreef welkominspace het volgende:
5 uur alweer :/
doeiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar eens iets anders doen. Daag iedereen.![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:03 schreef Tiemie het volgende:
Ach, Dan ga ik ook maar eens slapen he![]()
![]()
![]()
Twee Paar Geitenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:07 schreef Xords het volgende:
ken iemand me uitleggen wat TPG betekent?
Ik dacht eroverquote:
Denken laat ik aan anderen overquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:12 schreef Xords het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik da ga geloven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |