Ja datte. En nog blond ook. Zal ook wel niet al te intelligent zijn.quote:
Nouja oke. Ik geloof je. Kan me herinneren dat je op 't prille begin sowieso weinig van fok! snapte.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sure
Ik wist niet eens hoe dat moest toen
Ja, ik heb de helft van wat jij gemiddeld post en dat komt omdat ik heeeeel slecht ben in woordspelletjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel omdat ik die melding nogal eens voorbij zie komen
Hoe bedoel je? Moet je je weer aanwennen om op een harde schoolbank te slapen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:17 schreef welkominspace het volgende:
ik moet me slaapritme weer in orde krijgen maandag weer school
yupquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja datte. En nog blond ook. Zal ook wel niet al te intelligent zijn.
Anders had ze wel geweten dat je een mars niet anaal moet inbrengen. En ook het papiertje eraf moet halen.
Het was echt erg toen... door -SL- hier beland maar er de ballen niet van snappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:17 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nouja oke. Ik geloof je. Kan me herinneren dat je op 't prille begin sowieso weinig van fok! snapte.![]()
Dat moet je rustig aan weer opbouwen. Je gaat gewoon de 1 dag alleen het laatste uur, de 2e dag alleen de laatste 2 uur. etc. etc.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:17 schreef welkominspace het volgende:
ik moet me slaapritme weer in orde krijgen maandag weer school
met 2 blikjes redbull(alleen dan goedkoper merk) per les opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Moet je je weer aanwennen om op een harde schoolbank te slapen?
Spelletjes blijken eg goed te zijn voor je postaantalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb de helft van wat jij gemiddeld post en dat komt omdat ik heeeeel slecht ben in woordspelletjes.![]()
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
PS? Jij? Zweten?
Ach mijn 1e reekstopic werd omgezet naar een [HOMO]-topic, omdat blijkbaar de [HETERO]-reeks verboden was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was echt erg toen... door -SL- hier beland maar er de ballen niet van snappen.
Ow... en toen na een aantal maanden een nieuwe NB moeten openen... ik zat echt te zweten toen
ja maar we hebben introductie week een gaan kamperen dus dat word ook niet slapenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat moet je rustig aan weer opbouwen. Je gaat gewoon de 1 dag alleen het laatste uur, de 2e dag alleen de laatste 2 uur. etc. etc.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens, PS, was jij dat niet, die zo ziek werd van de Lada's die ik in 1-50000 gooide?
Reken d'r maar niet op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ze daar internet hebben
En reken (ook daar) maar niet opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En het is tot 10.000
Lada's, 50000? you've lost me here.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens, PS, was jij dat niet, die zo ziek werd van de Lada's die ik in 1-50000 gooide?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ach mijn 1e reekstopic werd omgezet naar een [HOMO]-topic, omdat blijkbaar de [HETERO]-reeks verboden was..
Leuk die modjes die de topictitel veranderen.![]()
hmm, dies ook best pijnlijk ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo erg had ik het gelukkig niet... ik maakte alleen de fout om mijn eerste NB mijn eerste keer te noemen... je snapt dat er aardig wat lui binnenvielen toen
En dan verandert een modje niets
Ga je een vervolgreeks maken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En reken (ook daar) maar niet op
Waarom niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga je een vervolgreeks maken?
Maar je ziet... ik heb het overleefdquote:
Leandra komt er bijna niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom niet?
Owja; die persoon die ziek werd van Lada's was Leandra.
1 - 10.000 deel 8
Beetje flauw idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:20 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ach mijn 1e reekstopic werd omgezet naar een [HOMO]-topic, omdat blijkbaar de [HETERO]-reeks verboden was..
Leuk die modjes die de topictitel veranderen.![]()
Bwa... Ik heb niks tegen Lego. Pas als ik moet kiezen tussen vrouwenborsten en Lego..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leandra komt er bijna niet meer
Ik heb meer iets tegen lego
Ik gelukkig ook nog nooit. Dan kunnen ze me daarvan in elk geval niet beschuldigen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb nog geen topics gestart die een reeks zijn geworen.![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik ben net als Leandra denk ik... ik ga niet voor het eerste plaatje wat ik tegenkom met dat nummer dat ik zoek maar probeer een beetje origineel te zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa... Ik heb niks tegen Lego. Pas als ik moet kiezen tussen vrouwenborsten en Lego..
...dan wordt het pas moeilijk.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben net als Leandra denk ik... ik ga niet voor het eerste plaatje wat ik tegenkom met dat nummer dat ik zoek maar probeer een beetje origineel te zijn
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Heet dat tegenwoordig al "praten"? Okee, ik ben weer helemaal bij, geloof ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:33 schreef welkominspace het volgende:
ik heb zin om ff met me vriendin te "praten" nu het nog kan
Ik wel, maar dat was niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ze half slaapt moet je haar pincode eens vragen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:33 schreef welkominspace het volgende:
quote:
nee dat heet neuken dat hoeft voor mij nu ff niet nee maar gewoon een beetje praten en lief doen enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig al "praten"? Okee, ik ben weer helemaal bij, geloof ik
Lastig, die moderne jeugd.
homoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat heet neuken dat hoeft voor mij nu ff niet nee maar gewoon een beetje praten en lief doen enzo![]()
![]()
Meld je dan wel ff dat je Fok! net hebt afgesloten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:33 schreef welkominspace het volgende:
niet nodig ik heb nog een eigenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ze half slaapt moet je haar pincode eens vragen.![]()
Jakkiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat heet neuken dat hoeft voor mij nu ff niet nee maar gewoon een beetje praten en lief doen enzo![]()
![]()
Moet je de mijne hebben?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet nodig ik heb nog een eigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |