Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
Game On!quote:We are glad to inform you that the new Guild Wars in-game store is now up and running. The available payment methods are:
- Visa
- MasterCard
- American Express
- Carte Bleu
- Carte Bancaire
We are working on implementing additional payment methods (for example: Switch/Maestro) as soon as possible, and hope to have them in place in early August.
Nieuw Topicquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:50 schreef DarkY.NL het volgende:
![]()
ennuh helaas moet de ! ook nog weg bij -Xaer0-/Sanity
ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef Pizzahut het volgende:
wie gaan er allemaal nighfalls kopen?
Ik heb je in de OP gezet en natuurlijk ga ik Nightfall kopen. Ik heb de Collector's Edition al gepre-ordered afgelopen maandag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef Pizzahut het volgende:
Mag ik ook tussen de lijst?![]()
Pizzahut : Ign= azazel of brinesse
wie gaan er allemaal nighfalls kopen?
Wat voor baan heb jij manquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:12 schreef torn_Machina het volgende:
Borreke kom is op MSN.Heb geen zin meer om te werken.
Gewoon boekhouder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef EricG het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij man
De hele dag een beetje over GW lullen en op msn zitten
*komt dwangmatig op msn*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:12 schreef torn_Machina het volgende:
Borreke kom is op MSN.Heb geen zin meer om te werken.
bk werkt op een seksbus heb ik mij laten vertellen waarvan de chauffeur een vieze relnicht isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef EricG het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij man
De hele dag een beetje over GW lullen en op msn zitten
Ik geloof er niks van!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef Borreke het volgende:
[..]
bk werkt op een seksbus heb ik mij laten vertellen waarvan de chauffeur een vieze relnicht is
waar heb jij die dan ge-pre-orderd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb je in de OP gezet en natuurlijk ga ik Nightfall kopen. Ik heb de Collector's Edition al gepre-ordered afgelopen maandag.![]()
www.dimplus.nlquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
waar heb jij die dan ge-pre-orderd?
Ik neem aan dat je alleen Prophecies nog maar gekocht hebt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Razorback het volgende:
Speel het spel ook sinds anderhalve week, wat verslavend
Missie 14 ondertussen en lvl 19
Toch vreemd, hoe je je zo kan binden aan mensen die aan de andere kant van de wereld wonen (Signapore) en die je nooit gezien hebt... het voelt bijna alsof ik ze in de steek laat, terwijl het gros juist een andere MMORPG zijn gaan spelen (FlyFF).quote:I've noticed almost no-one is playing Guild Wars anymore. I don't blame you, I didn't played it either this holiday (lack of interest, no-one online etc.). I now have the chance to join a guild who has Luxon points, who speaks my language, who are on the same forum as I am and a few of their members are even my friends.
I would like to thank everyone for having a wonderful time. You all have been really really kind to me and to others. But I think it's time for me to move on...
To Moo: Thanks for introducing me to the game, it was always great fun playing with you (and being confused about which way to take Rolling Eyes )
To Drac: You've did good efforts to keep the GW-part alive, but it just didnt really worked out. I saw you switched to FlyFF, good luck on that... I'm sure you will be as good as you are on GW.
To Angel: Thanks for the items you gave to me and thanks for helping out a lot on quests and teaching me how to farm.
To Howard: Did you already finished your run in time? Keep being so funny and one day you might end up as a stand up comedian!
To Darr: Didnt spoke to you a long time, but well... thanks for being there at the beginning.
To Mod: Although you are the guildleader now.. I never played much with you. Good luck on your (GW) mission
To Strife: Gonna miss ya buddy! (But you haven't logged in for about 4 weeks, so I'm already used to it i guess Laughing )
To all the others: Thanks for having a wonderful time at GDAM and good luck in the future!!
*And maybe.. one day.. I'll end up with GDAM on another game... never say never Cool *
Maakt toch niet uit dat je nog maar 1 lvl 20 character hebt. Zolang je maar plezier hebt toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Ja, ik ben alleen nog steeds een noob met 1 lvl 20 char
Die mensen zijn zo aardig... maar ik ben nu gekickedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dat je nog maar 1 lvl 20 character hebt. Zolang je maar plezier hebt toch.![]()
En een guild leaven is altijd moeilijk. Fok! is ook nog maar mijn tweede guild sinds ik GW speel. Ik heb meer dan 1 jaar bij dezelfde guild gezeten en ik ben daar weggegaan omdat de guild ook niet meer actief was.
Mijn oude guildleader zit nu ook in de Fok! guild, dus dat maakt het wel wat leuker.
Ik weet hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:36 schreef maniack28 het volgende:
*kan het nog steeds niet...echt ik meen het serieus, het voelt alsof ik mn vrienden gewoon keihard in de steek laat
Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Gia het volgende:
Hier doen we GW met vier personen. De kids hebben ieder twee karakters en ik en mijn man ieder een. Aangezien de jongens zelf nogal bezig zijn met guilds vormen en zo, kan ik me niet bij een guild aansluiten. We laten ze maar.
Doen we samenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef DarkY.NL het volgende:
ben je trouwns nog verder gegaan in de desert borreke? Of kunnen we vanavond samen de overige 2 missies doen (of laten runnen als dat kan)
Dat kost 4x 30 euro ipv 1x 30 euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemen
Ach, ik heb zelf alleen al 4 accounts, vier keer Prophecies en 2x Factions (twee keer gemerged dus) met in totaal 21 charactersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kost 4x 30 euro ipv 1x 30 euro
superquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook wel helpen als het nodig is. Neem ik mijn mesmer wel mee.
De guild was super gezellig, alleen niemand speelt meer, dan is dat toch jammer of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef Borreke het volgende:
[..]
Doen we samen
btw, wat een gezeik over een guild verlaten
Als de guild mij niets zou bieden qua gezelligheid of steun dan zou ik er zo uit stappen
Factions heb ik ook al, alleen nog niet veel mee gedaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
www.dimplus.nl
[..]
Ik neem aan dat je alleen Prophecies nog maar gekocht hebt?
Als je nog een guild nodig hebt je kunt altijd onze Fok! guild joinen.
Laat anders even je characternaam achter zodat we deze in de OP kunnen zetten.
PM Darky of Borreke anders even ingame, die zijn nu vast wel online. Ik ben er met een uurtje wel.quote:
Ben net Company of Heroes Betaversie aan het uitproberen (eindelijk, na een lange downloadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
PM Darky of Borreke anders even ingame, die zijn nu vast wel online. Ik ben er met een uurtje wel.
Veel speelplezier dan maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben net Company of Heroes Betaversie aan het uitproberen (eindelijk, na een lange download)
Wat dat kost!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemen
Maken we afspraken over. Als één van de kids iets kan gebruiken wat ik heb, dan maken we gebruik van storage om het door te geven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef Elegy het volgende:
Lijkt me dat je met vier mensen op één account op een gegeven moment problemen met storage en items krijgt. Als de één besluit 15k of FoW armor te kopen kan de rest meteen niks meer.
Maniack28 heeft al een invite alleen heeft hij nog niet geaccept. Welke outpost krijgen we dan eigenlijk? Kunnen we voor lagere prijzen items kopen bij de merchant en vuurwerk afsteken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:07 schreef DarkY.NL het volgende:
heeft iemannu al maniack28 invite?
Er is btw een guild uit de alliance gekicked. We hebben er een nieuwe voor terug en zitten rond de 4m Luxon faction nu :>
Dus als de grens een beetje goed staat, hebben we een stadje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vasburg is toch op Kurzick gebied? Hoe kunnen we die dan krijgen als de lijn bijna altijd over het Luxon gebied zit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb geen idee welk stadje we krijgen, zoals ik het zie krijg je een toegewezen.
De belangrijkste steden gaan naar de alliance met meeste Faction.
Dus we moeten weten hoeveel guild er zitten tussen de 4-6m en dan kunnen we een gok doen welke stad we krijgen (denk vasburg ofzo)
een aantal moeten proberen per dag 5k faction te farmen, zodat we op niveau bliijven.
Dat die grens verandert wist ik wel, maar wat hebben we er aan als we onze outpost per dag een paar keer naar een andere alliance gaat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef DarkY.NL het volgende:
De grens verandert soms, random of door winst met Alliance battles en Fort aspenwood etc.
Als de grens verandert, zie je dat ook de steden qua kleur veranderen.
Harves temple is een goed voorbeeld, de alliance die deze stad heeft verandert denk ik zo'n 4x per dag. Volgens mij verandert de lijn om de 3uur ofzo.
Btw de update van gister:
plaatje is van Zingeri (tx)
Ik heb totaal geen ervaring met HoH, maar we kunnen altijd wat proberen dit weekend. Ook al worden we finaal afgemaakt we kunnen er nog wel pret om hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:48 schreef DarkY.NL het volgende:
Zat te denken om met 6 man een healing ball build te maken, misschien werkt dat wel super
Dus E/mo of Mo/E met een aantal air spells, healarea (of 1 die alleen party members health) healing seed en goede verdeling met elite. Close in elkaar staan en laat de nmy maar komen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Yay, gisteren mijn eerste Tour of Cantha uitgespeeld.
Doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Als het jou alleen om lvl 20 gaat dan moet je gewoon wat missies en quests in Cantha doen. Je bent dan zo lvl 20.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik zal zo eens inloggen.... wat is voor de guild het meest helpvol:
- Mijn lvl 20 W/mo door heel Cantha laten gaan
- Mijn lvl 11 R/N naar 20 krijgen in Tyria
- Mijn lvl 14 Mo/Rt naar 20 in Cantha krijgen
Natuurlijk, als die maar in LA kan komen dan kun je gewoon naar Cantha gaan met je Prophecies character.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan je dan ook met lowlevel chars naar Cantha?
Ja, hij is in LAquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Als het jou alleen om lvl 20 gaat dan moet je gewoon wat missies en quests in Cantha doen. Je bent dan zo lvl 20.
Is misschien een aanrader voor je lvl 11 ranger, want die zal al wel in LA zijn denk ik.
Orozar quest in Sorrows furnacequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is oro?
ik kan het helaas (nog) nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef daeri het volgende:
kan iemand me van Lions Arch naar Droks brengen?![]()
Ik vind WoH de meest praktische heal skill, lekker snel en goedkoop. Mijn healer build is:quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef DarkY.NL het volgende:
stormray + stoneheart heb ik zelf.
Stormray is de enige green item in de game met 20% half cast. Tevens +5 energy health ^50%.
Stoneheart geeft 20% kans op +1 healing prayer en heeft 20% recharge.
Ik heb denk ik 47 energy.
Ennuh persoonlijk vind ik WoH niet zo goed.
Heal other en als elite OoB of Energy drain. 100% garantie op 180/190 healing.
Maar dat is denk ik persoonlijk.
denk dat je res chant beter kunt vervangen met rebirth en mend ailemnt met mend conditionquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind WoH de meest praktische heal skill, lekker snel en goedkoop. Mijn healer build is:
Orison, WoH, Heal other, Heal party, Ethereal light, Mend ailmend, Breeze en Res. Chant. Totem Axe en Healing ankh, 54 energy en 446 energy. Tats en een minor prot, major vig en sup heal. Hiermee kan ik een vol FoW team prima in leven houden, vooral als er nog een blood necro mee is.
je moet ook zrogen dat jij geen condtion krijgtquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:18 schreef Elegy het volgende:
Mend condition kan ik dan weer niet op mezelf gooienrebirth is handig soms, maar dan ben ik wel al mijn energy kwijt en je moet er ook de tijd voor hebben.
als er veel mobs zijn, en 2 tanks zijn dood, dan res je die met res chant ok lol.... dan zijn ze na 2 sec weer meteen dood waardoor je energy als nog op is. Boeie dat je ff niks kan doen. En met WoH en Dwaynas kiss is hij weer op 75% leven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:54 schreef DarkY.NL het volgende:
nee geen rebirth, res chant all the way.
Ik haat het zo als mensen me ressen met rebirth. Je kan een aantal sec geen spel caste, hebt geen vol leven etc etc... In pve res chant, in pvp res sign.
Ik heb ook mend ailment, als ik pvp zou doen ga ik dit omruilen voor extinguish
Ja die +44 health is 1 health van "perfect" en die +10 lightning is ook perfect. En het is een mooie skin.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Mooi, want ik wil die shadow blade houden.
Wat maakt die shield nou zo goed? Die health +44 neem ik aan.
SHITquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:44 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja die +44 health is 1 health van "perfect" en die +10 lightning is ook perfect. En het is een mooie skin.
En wat doen die dingen met mijn wapen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:40 schreef EricG het volgende:
Voor die Chaos axe koop je een axe haft en een grip waar je op moet dubbelklikken en dan op je axe doen.
Het schild kun je niet upgraden.
Je koopt ze van andere spelers en wat ze doen ligt aan de upgrade. Sommige geven een health bonus, andere zorgen ervoor dat je doelwit langer bloedt als je hem raakt, enz.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:12 schreef Razorback het volgende:
[..]
En wat doen die dingen met mijn wapen?
En waar zijn ze te koop?
Misschien hier iemand die een leuke upgrade heeft voor een axequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef EricG het volgende:
[..]
Je koopt ze van andere spelers en wat ze doen ligt aan de upgrade. Sommige geven een health bonus, andere zorgen ervoor dat je doelwit langer bloedt als je hem raakt, enz.
Het zegt me eigenlijk helemaal niks. Ik moet toch maar eens vaker Factions gaan spelenquote:Op zondag 3 september 2006 09:18 schreef DarkY.NL het volgende:
ff 2 pics showen, we hadden gister NL een stadje.
dit stadje hadden we: http://img91.imageshack.us/my.php?image=gw241ie7.jpg
(FoF is alliance leader)
Hier een overzicht van de merchant die in de private area zit:
http://img91.imageshack.us/my.php?image=gw240kf5.jpg
Ik heb een vampiric axe haft 3/-1. 5K.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:51 schreef Razorback het volgende:
[..]
Misschien hier iemand die een leuke upgrade heeft voor een axe![]()
http://gw.gamewikis.org/wiki/Vampiric dat ding dus?quote:Op zondag 3 september 2006 10:59 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb een vampiric axe haft 3/-1. 5K.![]()
en er is geen mogelijk heid om bijvoorbeeld die "of Fortitude" eruit te krijgen?quote:Op zondag 3 september 2006 22:43 schreef torn_Machina het volgende:
Verkopen aan de NPC, je hebt er verder niets aan.
kan wel ,maar die 22 HP is bijna niks waardquote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Razorback het volgende:
[..]
en er is geen mogelijk heid om bijvoorbeeld die "of Fortitude" eruit te krijgen?
niksquote:Op zondag 3 september 2006 23:37 schreef Pizzahut het volgende:
ik heb een Reinforced Buckler een gouden die +43 health geeft while enchanted.
hoeveel is deze waard?
Wtf? Gewoon via Ebay ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 14:31 schreef DarkY.NL het volgende:
mja men verkoopt zelfs Crystaline sword (14^50) voor over de 300 euro... net als dat wapen meer dmg doet
join fokquote:Op maandag 4 september 2006 18:22 schreef gorannf het volgende:
Heb Guild wars net gekocht,prachtig spel! Graphics zijn echt te mooi. Ben momenteel op zoek naar een guild.
Welke, Prophecies of Factions? Welkom in de GW wereldquote:Op maandag 4 september 2006 18:22 schreef gorannf het volgende:
Heb Guild wars net gekocht,prachtig spel! Graphics zijn echt te mooi. Ben momenteel op zoek naar een guild.
Weet ik niet, maar ik zou het wel willen kopen. Ik denk dat zoiets (bijna) niks waard is.quote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef Razorback het volgende:
Wat is het onderstaande ongeveer waard?
Furious Wingblade Sword
Slashing Dmg: 15-22 (Req 9 Sword)
Damage +13% (while Health is above 50%)
Double Adrenaline on hit (change 8%)
En dit alles in het ooh zo mooie paarse kleurtje
Voor de duidelijkheid, het is hartstikke niets waard.quote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef Razorback het volgende:
Furious Wingblade Sword
Gewoon verkopen voor 1k, wat n gek er voor geeft toch?quote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef Razorback het volgende:
Furious Wingblade Sword
Merchant, salvagen of weggeven aan een newbiequote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef Razorback het volgende:
Furious Wingblade Sword
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef torn_Machina het volgende:
Nu weet hij het wel dat zijn item niks waard is.![]()
Kheb alleen nog die furious sword hilt over voor jequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil het wel kopen voor 2 platinum, Razorback.
WoW'ersquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin WoW zat te worden, vooral omdat ik er steeds minder tijd voor krijg, en nu vroeg ik me af of GW (door veel mede-WoWers afgedaan als slecht) mijn needs zou kunnen vervullen :
Nee, sterker nog, je kan zelfs meteen een pvp char maken.quote:1. Is GW PvP ook gebaseerd op time invested ? (dus iemand met 1000 speel uren wint hoe dan ook van iemand met 100 speeluren, omdat ie gewoon betere items heeft etc)
GW is skill based en niet time based. Je kan het ook een maand niet spelen en nog steeds goed meekomen.quote:2. Is GW ook leuk en speelbaar als ik het misschien 1 keer in de week doe ? (of minder)
Het kan zelfs al binnen enkele uren. Maar lvl zegt weinig, het gaat om de skills en het gebruik daarvan.quote:3. Het levellen naar 20 (max level toch ?), duurt dat ook 24 x 24 uur zoals op mijn WoW char ooit ?
GW is te verdelen in PvE en PvP. Met een PvE char kan je PvP spelen, met een PvP niet PvE. Met je PvE char kan je wel skills en items unlocken die je voor je PvP char kan gebruiken. Het is zoals eerder gezegd een skillbased spel. Je krijgt maar 8 skills en als je buiten een stadje/in een missie/in een arena bent kan je niet meer wisselen. Daarom is het belangrijk dat je goed weet welke skills je moet gebruiken, zowel in PvE als PvP.quote:Want van wat ik er nu van gelezen heb lijkt GW me nml. gaan om team-pvp uiteindelijk, waar skills > items/class geldt ?
Of sla ik de plank nu mis…
1. Mjah wel een beetje natuurlijk. Iemand die al veel tijd heeft gestoken in PvP weet natuurlijk al veel meer dan iemand die net begonnen is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin WoW zat te worden, vooral omdat ik er steeds minder tijd voor krijg, en nu vroeg ik me af of GW (door veel mede-WoWers afgedaan als slecht) mijn needs zou kunnen vervullen :
1. Is GW PvP ook gebaseerd op time invested ? (dus iemand met 1000 speel uren wint hoe dan ook van iemand met 100 speeluren, omdat ie gewoon betere items heeft etc)
2. Is GW ook leuk en speelbaar als ik het misschien 1 keer in de week doe ? (of minder)
3. Het levellen naar 20 (max level toch ?), duurt dat ook 24 x 24 uur zoals op mijn WoW char ooit ?
Want van wat ik er nu van gelezen heb lijkt GW me nml. gaan om team-pvp uiteindelijk, waar skills > items/class geldt ?
Of sla ik de plank nu mis…
Zeker, bedankt !quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef torn_Machina het volgende:
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.![]()
Tja, hebt hebt wel de FotM (flavor of the month) zoals de Iway build, de Vimway build, de 55 build, de wa/ne touchy build, de trapper build, de Echonuker build, de boon-prot build etc. Veel zijn speciaal voor PvE, enkelen, zoals de Iway en touchy build zijn voor PvP. Maar het duurt nooit lang voordat daat counters voor zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, bedankt !
En over die skills, is het dus wel zo dat je voor alle classes een bepaalde ''skill-build'' hebt die alle andere builds overklast ?
Dus dat iedereen met cookie-cutter chars rondloopt ?
Of kun je ook goed meekomen (in pvp, waar ik t toch voornamelijk om zal doen) met afwijkende skill-builds enzo ?
Wtf dude.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Kheb alleen nog die furious sword hilt over voor je
Er zijn wel een aantal builds die favoriet zijn bij PvP en ten opzichte van andere builds een tikkeltje overpowered, maar er is geen enkele build die niet te counteren is. Dat vergt tegenover sommige builds wel hele goede samenwerking en de juiste tegenbuilds, maar er is niks in PvP echt heer en meester.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
En over die skills, is het dus wel zo dat je voor alle classes een bepaalde ''skill-build'' hebt die alle andere builds overklast ?
Je moet het meer zien als een (in nerdtermen) deck van collectible cards. Je stelt een aantal skills samen voordat je iets gaat doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, bedankt !
Dus dat iedereen met cookie-cutter chars rondloopt ?
Of kun je ook goed meekomen (in pvp, waar ik t toch voornamelijk om zal doen) met afwijkende skill-builds enzo ?
Iedereen zegt dat hij slecht is en beter kan verkopen, geef die mede gw's spelers maar de schuldquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf dude.Het leek me echt een lekkere zwaard.
Ja, omdat niemand voor zulke zwaarden zoekt. Het is dus eigelijk wel wat waard, alleen gaat niemand zo lang zoeken tot ze een koper hebben gevonden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij slecht is en beter kan verkopen, geef die mede gw's spelers maar de schuld
dOhquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, omdat niemand voor zulke zwaarden zoekt. Het is dus eigelijk wel wat waard, alleen gaat niemand zo lang zoeken tot ze een koper hebben gevonden.
ja hoor, maar gister zat het 3x tegen... shit happens he..quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:10 schreef torn_Machina het volgende:
Daeri, bevalt het SS nuken een beetje in de UW?![]()
Had Borreke weer een mindere dag?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef daeri het volgende:
[..]
ja hoor, maar gister zat het 3x tegen... shit happens he..
wij allebei....quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Had Borreke weer een mindere dag?![]()
Ik ga zo UW maar eens weer een keer in, ik heb net mijn warrior getrakteerd op nieuwe armor en runes.quote:
Ok, Triangel Jostiquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ga zo UW maar eens weer een keer in, ik heb net mijn warrior getrakteerd op nieuwe armor en runes.![]()
ook wel paladins genoemdquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Warriors zijn dan ook een hele speciale groep, vooral de W/Mo's.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:12 schreef daeri het volgende:
[..]
ook wel paladins genoemd
http://www.lauschangriff.org/contentimages/paladin.jpg
die gast heb 1 wenkbrauwquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:12 schreef daeri het volgende:
[..]
ook wel paladins genoemd
http://www.lauschangriff.org/contentimages/paladin.jpg
Borreke een mindere dag? Kijk uit uit wat je zegt dudequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Had Borreke weer een mindere dag?![]()
Zeg dat nou niet, straks krijgt hij grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:01 schreef mips het volgende:
Borreke een mindere dag? Kijk uit uit wat je zegt dudeje hebt het hier wel over de enige echte farmer-god van de europese servers
![]()
...
Edit.: Darky was me al voor.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:04 schreef mips het volgende:
13hp? f*ck... wat is dat nou weer? dat wordt weer wiki-en en nachtwerk zeker...
eh neejquote:Op woensdag 6 september 2006 12:02 schreef DarkY.NL het volgende:
bij ghials moet je als 13hp gaan he, heeft borreke dat vergeten te melden?
Mooi, ik ga vanaaf eens even aanrommelen, kijken wat goed werkt. Eerst maar even wat gold farmen want ik heb op dat account nog maar een schamele 1,2 kquote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef torn_Machina het volgende:
Had dat dan aan mij gevraagd Elegy, SS is veel makkelijker te cappen in Talus Chute net buiten Camp Rankor en BiP is ook vrij in het begin van Snake Dance te vinden.
Het kost je ongeveer 10 min om beide dan te krijgen.
Voor als je dit nog niet wist.![]()
De standaard SS nuker build voor UW samen met een 55 monk is:
16 curses
7 blood
7 soulreaping
10 illusion
De volgende skills heb je nodig:
Awaken the Blood
Archane Echo
Spitefull Spirit
Reckless Haste
Desecrate/Defile enchantments
Sympathetic Visage of Ancestors Visage
Blood RItual
Ress Signet
Kej, zou leuk zijn als je net dood ging -O_ maar is goedquote:Op woensdag 6 september 2006 13:37 schreef torn_Machina het volgende:
Borreke gaan we vanavond even een spider pet voor mij vangen in UW.![]()
Laten we hopen dat Daeri dan ook online is.![]()
AoR is in PvE ruim voldoende, als ik E/Mo doe gebruik ik ook maar zelden monk skills.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:01 schreef Borreke het volgende:
Ben nu een E/M Heavy nuker aan het maken
Maar wat me btje dwars zit is z'n health. Door AoR wordt ik wel gehealed, maar is het genoeg voor situaties in PvE ?Want dan zou het me verstandiger lijken E/Mo te worden
Bestaat er een betere build dan dat voor nuken dan. Dacht het anders niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef EricG het volgende:
Maak je een Echo/renewal nuker Borreke? Die zijn echt kicke
http://gw.gamewikis.org/wiki/E/Me_Heavy_Nukerquote:Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef EricG het volgende:
Maak je een Echo/renewal nuker Borreke? Die zijn echt kicke
Drugs are bad mkay?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef Rann het volgende:
Zucht....waarom SPELEN mensen eigenlijk GuuuldWaaarz bedoel hej.......Laggy servers, crappy looks, crappy gameplay......Hele orginele settings allemaal en die spells.....ooooeeee.........Volgens mij is gewono 90% wannabe WoW spelers alleen ze hebben geld tekort....tsja voor een goed spel moet je dokken !
welkom op het fok forum!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef Rann het volgende:
Zucht....waarom SPELEN mensen eigenlijk GuuuldWaaarz bedoel hej.......Laggy servers, crappy looks, crappy gameplay......Hele orginele settings allemaal en die spells.....ooooeeee.........Volgens mij is gewono 90% wannabe WoW spelers alleen ze hebben geld tekort....tsja voor een goed spel moet je dokken !
Een troll account? Zullen we hem gaan farmen?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:46 schreef torn_Machina het volgende:
Wat lief, een troll account.![]()
Hij heeft ook al gepost in het WoW topic.
Met een 55 hp monk?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een troll account? Zullen we hem gaan farmen?
Lullig voor jequote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een bout shadow blade gekocht voor 21k.![]()
![]()
max dmg, req9, dmg+19 vs undead.
En je hebt er nog iets aan in FoW.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Das wel waar. Is wel goed om te gebruiken als ik straks met me warrior die missies doe bij LA.
Waarom koop je 'm danquote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een bout shadow blade gekocht voor 21k.![]()
![]()
max dmg, req9, dmg+19 vs undead.
In de eerste maanden van Prophecies had je nog meer waves en ze kwamen nog sneller achter elkaar ook. Als je er nu al moeite mee hebt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Razorback het volgende:
Wat is die Thunderhead Keep Bonus missie toch fucking irritant, kheb hem 1 keer gehaald maar toen was de bonus mislukt en nu lukt het me al niet meer om de normale missie uit te spelen
Verdien wel rond de 1K per keer en op een dag doe ik hem ongeveer 5 keer dus het geld tikt wel aardig aan
Wie haalt er dan ook een unindentified item? Ook al is die goud met een goede req, dan nog kunnen de modds kut zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het was unidentified, stelletje landlubbers.
THK is alleen maar makkelijker geworden heb ik gemerkt. Helaas werkt de deur glitch niet meer maar lastig is het al lang niet meer in vergelijking tot "vroegah". Met een goed team kan het zelfs met z'n vijfen, maar dan moet je wel heel erg geconcentreerd blijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Razorback het volgende:
Wat is die Thunderhead Keep Bonus missie toch fucking irritant, kheb hem 1 keer gehaald maar toen was de bonus mislukt en nu lukt het me al niet meer om de normale missie uit te spelen
Verdien wel rond de 1K per keer en op een dag doe ik hem ongeveer 5 keer dus het geld tikt wel aardig aan
zo dus:quote:Op donderdag 7 september 2006 09:06 schreef Elegy het volgende:
Ik zag laatst nog ergens enkele screenshots van een pre-avant-alpha-testversievan GW. Dat zag er bijna net zo uit als WoW, knap ruk dus
Tering, om aan geld te komen kun je beter iets anders doen...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Razorback het volgende:
AKOs op grotere stations verkopen PC Gamer. Denk aan A'dam Centraal, Schiphol, Leiden, Amersfoort...Bruna heeft dit soort bladen vaak niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:54 schreef DarkY.NL het volgende:
voor de mini pet, check http://fok.syke.nl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1293#1293
dont mess with the yetsquote:Op donderdag 7 september 2006 13:49 schreef DarkY.NL het volgende:
een double DarkY event.
Daarna krijgen we de YETI event.
vind 21k wel veel voor een unidentified req 9 hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het was unidentified, stelletje landlubbers.
zijn dat niet de engelse bladen?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
AKOs op grotere stations verkopen PC Gamer. Denk aan A'dam Centraal, Schiphol, Leiden, Amersfoort...Bruna heeft dit soort bladen vaak niet.
Een Plantage boekhandel met een uitgebreide tijdschriftenafdeling heeft ze ook.
Dat zijn wél de engelse bladenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:25 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
zijn dat niet de engelse bladen?
Zeker weten? Ik kijk er niet vaak in maar aangezien ze altijd omringd worden door EGM en andere US bladen....Vandaar mijn suggestie.quote:
Geen idee, maarja, is het zo'n spectaculaire pet dan??¿quote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef EricG het volgende:
Ruzbeh stomme aap, koop je unidentified wapen voor 21KIk zou er nog geen 2K voor geven.
Weet iemand of er ook zo'n ako in omgeving Den Bosch te vinden is?
Ik weet niet of 'ie spectaculair is, maar ik weet wel dat ik 'm wil hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen idee, maarja, is het zo'n spectaculaire pet dan??¿
Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:27 schreef Elegy het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik kan doen. Sta ik daar straks met 21 van die bladen
Dat kan beter met Fok!Wiki.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je de op af hebt, kun je me dan de OP in txt opsturen? zoals je het ziet als je het edit, dan host ik die net als de oude nu
(Die is geloof ik door mARC gemaakt...)
Als je ziet hoe sommige mensen de Guild chat als Team chat gebruiken of zelfs Local chat... kan ik het me goed voorstellen om het uit te zetten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:48 schreef DarkY.NL het volgende:
ik vraag me soms ook af als ze het vinkje van de GUILD chat aan hebben
Dat is altijd gaaf. Meestal ben ik bezig als ik online ben, omdat de online tijd voor mij kostbaar is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:52 schreef torn_Machina het volgende:
Ik vind het zelf altijd erg leuk om veel met de guild te praten, de enige keren dat ik niet reageer is, als ik afk ben of met een missie/quest bezig ben.
Een doodstille guild is ook niets waard, kun je net zo goed je eigen solo guild beginnen.![]()
Mijn gesprekken met Borreke zijn ook altijd van hoogstaande kwaliteit.![]()
Een Guild Hall bedoel je?quote:
Hehehe, nee een echt huisje, irl.quote:
Het probleem is dat ik TS of Ventrilo nooit gebruik en om nou alleen te luisteren wat anderen te zeggen hebben is ook niet wat. Ik type snel genoeg dus voor mij is het eigenlijk geen probleem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is altijd gaaf. Meestal ben ik bezig als ik online ben, omdat de online tijd voor mij kostbaar is.
Ik heb er momenteel niet zoveel van
Ook vind ik het lekkerder om op TS/Vent te gaan en daar gewoon dingen te bespreken tijdens het spelen. Maar goed, de laatste tijd is het bij mij wel erg weinig social aspect, maar dat komt gewoon omdat ik met duizend en 1 dingen bezig ben. Heb oa. een huis gekocht
Ik wist niet dat de band met de Guild leden zo hecht was.quote:
Ik geloof er geen ruk van, je gaat hooguit met je Guild members samenwonen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, nee een echt huisje, irl.
Voor mijn gezinnetje dude
we zitten wel een bij mij thuis samen guildwars te doen, en het helpt echt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik TS of Ventrilo nooit gebruik en om nou alleen te luisteren wat anderen te zeggen hebben is ook niet wat. Ik type snel genoeg dus voor mij is het eigenlijk geen probleem.
Heb je een foto van je nieuwe huis.? Kunnen we het direct goed of afkeuren.![]()
Als 2 healing monks in 1 party beide heal party hebben is het ook niet echt goed. Ik heb liever dat beide healing monks verschillende heal skills op hun balk hebben staan zodat je voor elke situatie wel iets hebt. 1 Skill die ik nu vaak gebruik voor mijn monk is Extinguish:quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:33 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
we zitten wel een bij mij thuis samen guildwars te doen, en het helpt echt.
Vooral met healing skills, kun je om en om bijv healparty gebruiken en je gebruikt bijv healing seed niet op dezelfde char.
Staat er niet specifiek bij volgens mij, dus ik zou er niet direct vanuit gaan...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dacht dat die weekenden enzo alleen voor Factions golden?
Nope, met mijn vrouw en mijn 2 kindjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van, je gaat hooguit met je Guild members samenwonen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |