Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Gia het volgende:
Hier doen we GW met vier personen. De kids hebben ieder twee karakters en ik en mijn man ieder een. Aangezien de jongens zelf nogal bezig zijn met guilds vormen en zo, kan ik me niet bij een guild aansluiten. We laten ze maar.
Doen we samenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef DarkY.NL het volgende:
ben je trouwns nog verder gegaan in de desert borreke? Of kunnen we vanavond samen de overige 2 missies doen (of laten runnen als dat kan)
Dat kost 4x 30 euro ipv 1x 30 euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemen
Ach, ik heb zelf alleen al 4 accounts, vier keer Prophecies en 2x Factions (twee keer gemerged dus) met in totaal 21 charactersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kost 4x 30 euro ipv 1x 30 euro
superquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook wel helpen als het nodig is. Neem ik mijn mesmer wel mee.
De guild was super gezellig, alleen niemand speelt meer, dan is dat toch jammer of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef Borreke het volgende:
[..]
Doen we samen
btw, wat een gezeik over een guild verlaten
Als de guild mij niets zou bieden qua gezelligheid of steun dan zou ik er zo uit stappen
Factions heb ik ook al, alleen nog niet veel mee gedaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
www.dimplus.nl
[..]
Ik neem aan dat je alleen Prophecies nog maar gekocht hebt?
Als je nog een guild nodig hebt je kunt altijd onze Fok! guild joinen.
Laat anders even je characternaam achter zodat we deze in de OP kunnen zetten.
PM Darky of Borreke anders even ingame, die zijn nu vast wel online. Ik ben er met een uurtje wel.quote:
Ben net Company of Heroes Betaversie aan het uitproberen (eindelijk, na een lange downloadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
PM Darky of Borreke anders even ingame, die zijn nu vast wel online. Ik ben er met een uurtje wel.
Veel speelplezier dan maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben net Company of Heroes Betaversie aan het uitproberen (eindelijk, na een lange download)
Wat dat kost!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemen
Maken we afspraken over. Als één van de kids iets kan gebruiken wat ik heb, dan maken we gebruik van storage om het door te geven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef Elegy het volgende:
Lijkt me dat je met vier mensen op één account op een gegeven moment problemen met storage en items krijgt. Als de één besluit 15k of FoW armor te kopen kan de rest meteen niks meer.
Maniack28 heeft al een invite alleen heeft hij nog niet geaccept. Welke outpost krijgen we dan eigenlijk? Kunnen we voor lagere prijzen items kopen bij de merchant en vuurwerk afsteken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:07 schreef DarkY.NL het volgende:
heeft iemannu al maniack28 invite?
Er is btw een guild uit de alliance gekicked. We hebben er een nieuwe voor terug en zitten rond de 4m Luxon faction nu :>
Dus als de grens een beetje goed staat, hebben we een stadje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |