Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
Game On!quote:We are glad to inform you that the new Guild Wars in-game store is now up and running. The available payment methods are:
- Visa
- MasterCard
- American Express
- Carte Bleu
- Carte Bancaire
We are working on implementing additional payment methods (for example: Switch/Maestro) as soon as possible, and hope to have them in place in early August.
Nieuw Topicquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:50 schreef DarkY.NL het volgende:
![]()
ennuh helaas moet de ! ook nog weg bij -Xaer0-/Sanity
ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef Pizzahut het volgende:
wie gaan er allemaal nighfalls kopen?
Ik heb je in de OP gezet en natuurlijk ga ik Nightfall kopen. Ik heb de Collector's Edition al gepre-ordered afgelopen maandag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef Pizzahut het volgende:
Mag ik ook tussen de lijst?![]()
Pizzahut : Ign= azazel of brinesse
wie gaan er allemaal nighfalls kopen?
Wat voor baan heb jij manquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:12 schreef torn_Machina het volgende:
Borreke kom is op MSN.Heb geen zin meer om te werken.
Gewoon boekhouder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef EricG het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij man
De hele dag een beetje over GW lullen en op msn zitten
*komt dwangmatig op msn*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:12 schreef torn_Machina het volgende:
Borreke kom is op MSN.Heb geen zin meer om te werken.
bk werkt op een seksbus heb ik mij laten vertellen waarvan de chauffeur een vieze relnicht isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:22 schreef EricG het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij man
De hele dag een beetje over GW lullen en op msn zitten
Ik geloof er niks van!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef Borreke het volgende:
[..]
bk werkt op een seksbus heb ik mij laten vertellen waarvan de chauffeur een vieze relnicht is
waar heb jij die dan ge-pre-orderd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb je in de OP gezet en natuurlijk ga ik Nightfall kopen. Ik heb de Collector's Edition al gepre-ordered afgelopen maandag.![]()
www.dimplus.nlquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
waar heb jij die dan ge-pre-orderd?
Ik neem aan dat je alleen Prophecies nog maar gekocht hebt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Razorback het volgende:
Speel het spel ook sinds anderhalve week, wat verslavend
Missie 14 ondertussen en lvl 19
Toch vreemd, hoe je je zo kan binden aan mensen die aan de andere kant van de wereld wonen (Signapore) en die je nooit gezien hebt... het voelt bijna alsof ik ze in de steek laat, terwijl het gros juist een andere MMORPG zijn gaan spelen (FlyFF).quote:I've noticed almost no-one is playing Guild Wars anymore. I don't blame you, I didn't played it either this holiday (lack of interest, no-one online etc.). I now have the chance to join a guild who has Luxon points, who speaks my language, who are on the same forum as I am and a few of their members are even my friends.
I would like to thank everyone for having a wonderful time. You all have been really really kind to me and to others. But I think it's time for me to move on...
To Moo: Thanks for introducing me to the game, it was always great fun playing with you (and being confused about which way to take Rolling Eyes )
To Drac: You've did good efforts to keep the GW-part alive, but it just didnt really worked out. I saw you switched to FlyFF, good luck on that... I'm sure you will be as good as you are on GW.
To Angel: Thanks for the items you gave to me and thanks for helping out a lot on quests and teaching me how to farm.
To Howard: Did you already finished your run in time? Keep being so funny and one day you might end up as a stand up comedian!
To Darr: Didnt spoke to you a long time, but well... thanks for being there at the beginning.
To Mod: Although you are the guildleader now.. I never played much with you. Good luck on your (GW) mission
To Strife: Gonna miss ya buddy! (But you haven't logged in for about 4 weeks, so I'm already used to it i guess Laughing )
To all the others: Thanks for having a wonderful time at GDAM and good luck in the future!!
*And maybe.. one day.. I'll end up with GDAM on another game... never say never Cool *
Maakt toch niet uit dat je nog maar 1 lvl 20 character hebt. Zolang je maar plezier hebt toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Ja, ik ben alleen nog steeds een noob met 1 lvl 20 char
Die mensen zijn zo aardig... maar ik ben nu gekickedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dat je nog maar 1 lvl 20 character hebt. Zolang je maar plezier hebt toch.![]()
En een guild leaven is altijd moeilijk. Fok! is ook nog maar mijn tweede guild sinds ik GW speel. Ik heb meer dan 1 jaar bij dezelfde guild gezeten en ik ben daar weggegaan omdat de guild ook niet meer actief was.
Mijn oude guildleader zit nu ook in de Fok! guild, dus dat maakt het wel wat leuker.
Ik weet hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:36 schreef maniack28 het volgende:
*kan het nog steeds niet...echt ik meen het serieus, het voelt alsof ik mn vrienden gewoon keihard in de steek laat
Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Gia het volgende:
Hier doen we GW met vier personen. De kids hebben ieder twee karakters en ik en mijn man ieder een. Aangezien de jongens zelf nogal bezig zijn met guilds vormen en zo, kan ik me niet bij een guild aansluiten. We laten ze maar.
Doen we samenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef DarkY.NL het volgende:
ben je trouwns nog verder gegaan in de desert borreke? Of kunnen we vanavond samen de overige 2 missies doen (of laten runnen als dat kan)
Dat kost 4x 30 euro ipv 1x 30 euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemen
Ach, ik heb zelf alleen al 4 accounts, vier keer Prophecies en 2x Factions (twee keer gemerged dus) met in totaal 21 charactersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kost 4x 30 euro ipv 1x 30 euro
superquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook wel helpen als het nodig is. Neem ik mijn mesmer wel mee.
De guild was super gezellig, alleen niemand speelt meer, dan is dat toch jammer of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef Borreke het volgende:
[..]
Doen we samen
btw, wat een gezeik over een guild verlaten
Als de guild mij niets zou bieden qua gezelligheid of steun dan zou ik er zo uit stappen
Factions heb ik ook al, alleen nog niet veel mee gedaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
www.dimplus.nl
[..]
Ik neem aan dat je alleen Prophecies nog maar gekocht hebt?
Als je nog een guild nodig hebt je kunt altijd onze Fok! guild joinen.
Laat anders even je characternaam achter zodat we deze in de OP kunnen zetten.
PM Darky of Borreke anders even ingame, die zijn nu vast wel online. Ik ben er met een uurtje wel.quote:
Ben net Company of Heroes Betaversie aan het uitproberen (eindelijk, na een lange downloadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
PM Darky of Borreke anders even ingame, die zijn nu vast wel online. Ik ben er met een uurtje wel.
Veel speelplezier dan maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben net Company of Heroes Betaversie aan het uitproberen (eindelijk, na een lange download)
Wat dat kost!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus jullie spelen met z'n vieren onder één account? Is het niet praktischer ieder een eigen account te nemen
Maken we afspraken over. Als één van de kids iets kan gebruiken wat ik heb, dan maken we gebruik van storage om het door te geven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef Elegy het volgende:
Lijkt me dat je met vier mensen op één account op een gegeven moment problemen met storage en items krijgt. Als de één besluit 15k of FoW armor te kopen kan de rest meteen niks meer.
Maniack28 heeft al een invite alleen heeft hij nog niet geaccept. Welke outpost krijgen we dan eigenlijk? Kunnen we voor lagere prijzen items kopen bij de merchant en vuurwerk afsteken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:07 schreef DarkY.NL het volgende:
heeft iemannu al maniack28 invite?
Er is btw een guild uit de alliance gekicked. We hebben er een nieuwe voor terug en zitten rond de 4m Luxon faction nu :>
Dus als de grens een beetje goed staat, hebben we een stadje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vasburg is toch op Kurzick gebied? Hoe kunnen we die dan krijgen als de lijn bijna altijd over het Luxon gebied zit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb geen idee welk stadje we krijgen, zoals ik het zie krijg je een toegewezen.
De belangrijkste steden gaan naar de alliance met meeste Faction.
Dus we moeten weten hoeveel guild er zitten tussen de 4-6m en dan kunnen we een gok doen welke stad we krijgen (denk vasburg ofzo)
een aantal moeten proberen per dag 5k faction te farmen, zodat we op niveau bliijven.
Dat die grens verandert wist ik wel, maar wat hebben we er aan als we onze outpost per dag een paar keer naar een andere alliance gaat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef DarkY.NL het volgende:
De grens verandert soms, random of door winst met Alliance battles en Fort aspenwood etc.
Als de grens verandert, zie je dat ook de steden qua kleur veranderen.
Harves temple is een goed voorbeeld, de alliance die deze stad heeft verandert denk ik zo'n 4x per dag. Volgens mij verandert de lijn om de 3uur ofzo.
Btw de update van gister:
plaatje is van Zingeri (tx)
Ik heb totaal geen ervaring met HoH, maar we kunnen altijd wat proberen dit weekend. Ook al worden we finaal afgemaakt we kunnen er nog wel pret om hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:48 schreef DarkY.NL het volgende:
Zat te denken om met 6 man een healing ball build te maken, misschien werkt dat wel super
Dus E/mo of Mo/E met een aantal air spells, healarea (of 1 die alleen party members health) healing seed en goede verdeling met elite. Close in elkaar staan en laat de nmy maar komen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Yay, gisteren mijn eerste Tour of Cantha uitgespeeld.
Doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Als het jou alleen om lvl 20 gaat dan moet je gewoon wat missies en quests in Cantha doen. Je bent dan zo lvl 20.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik zal zo eens inloggen.... wat is voor de guild het meest helpvol:
- Mijn lvl 20 W/mo door heel Cantha laten gaan
- Mijn lvl 11 R/N naar 20 krijgen in Tyria
- Mijn lvl 14 Mo/Rt naar 20 in Cantha krijgen
Natuurlijk, als die maar in LA kan komen dan kun je gewoon naar Cantha gaan met je Prophecies character.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan je dan ook met lowlevel chars naar Cantha?
Ja, hij is in LAquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Als het jou alleen om lvl 20 gaat dan moet je gewoon wat missies en quests in Cantha doen. Je bent dan zo lvl 20.
Is misschien een aanrader voor je lvl 11 ranger, want die zal al wel in LA zijn denk ik.
Orozar quest in Sorrows furnacequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is oro?
ik kan het helaas (nog) nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef daeri het volgende:
kan iemand me van Lions Arch naar Droks brengen?![]()
Ik vind WoH de meest praktische heal skill, lekker snel en goedkoop. Mijn healer build is:quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef DarkY.NL het volgende:
stormray + stoneheart heb ik zelf.
Stormray is de enige green item in de game met 20% half cast. Tevens +5 energy health ^50%.
Stoneheart geeft 20% kans op +1 healing prayer en heeft 20% recharge.
Ik heb denk ik 47 energy.
Ennuh persoonlijk vind ik WoH niet zo goed.
Heal other en als elite OoB of Energy drain. 100% garantie op 180/190 healing.
Maar dat is denk ik persoonlijk.
denk dat je res chant beter kunt vervangen met rebirth en mend ailemnt met mend conditionquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind WoH de meest praktische heal skill, lekker snel en goedkoop. Mijn healer build is:
Orison, WoH, Heal other, Heal party, Ethereal light, Mend ailmend, Breeze en Res. Chant. Totem Axe en Healing ankh, 54 energy en 446 energy. Tats en een minor prot, major vig en sup heal. Hiermee kan ik een vol FoW team prima in leven houden, vooral als er nog een blood necro mee is.
je moet ook zrogen dat jij geen condtion krijgtquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:18 schreef Elegy het volgende:
Mend condition kan ik dan weer niet op mezelf gooienrebirth is handig soms, maar dan ben ik wel al mijn energy kwijt en je moet er ook de tijd voor hebben.
als er veel mobs zijn, en 2 tanks zijn dood, dan res je die met res chant ok lol.... dan zijn ze na 2 sec weer meteen dood waardoor je energy als nog op is. Boeie dat je ff niks kan doen. En met WoH en Dwaynas kiss is hij weer op 75% leven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:54 schreef DarkY.NL het volgende:
nee geen rebirth, res chant all the way.
Ik haat het zo als mensen me ressen met rebirth. Je kan een aantal sec geen spel caste, hebt geen vol leven etc etc... In pve res chant, in pvp res sign.
Ik heb ook mend ailment, als ik pvp zou doen ga ik dit omruilen voor extinguish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |