Wie haalt er dan ook een unindentified item? Ook al is die goud met een goede req, dan nog kunnen de modds kut zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het was unidentified, stelletje landlubbers.
THK is alleen maar makkelijker geworden heb ik gemerkt. Helaas werkt de deur glitch niet meer maar lastig is het al lang niet meer in vergelijking tot "vroegah". Met een goed team kan het zelfs met z'n vijfen, maar dan moet je wel heel erg geconcentreerd blijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Razorback het volgende:
Wat is die Thunderhead Keep Bonus missie toch fucking irritant, kheb hem 1 keer gehaald maar toen was de bonus mislukt en nu lukt het me al niet meer om de normale missie uit te spelen
Verdien wel rond de 1K per keer en op een dag doe ik hem ongeveer 5 keer dus het geld tikt wel aardig aan
zo dus:quote:Op donderdag 7 september 2006 09:06 schreef Elegy het volgende:
Ik zag laatst nog ergens enkele screenshots van een pre-avant-alpha-testversievan GW. Dat zag er bijna net zo uit als WoW, knap ruk dus
Tering, om aan geld te komen kun je beter iets anders doen...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Razorback het volgende:
Wat is die Thunderhead Keep Bonus missie toch fucking irritant, kheb hem 1 keer gehaald maar toen was de bonus mislukt en nu lukt het me al niet meer om de normale missie uit te spelen
Verdien wel rond de 1K per keer en op een dag doe ik hem ongeveer 5 keer dus het geld tikt wel aardig aan
AKOs op grotere stations verkopen PC Gamer. Denk aan A'dam Centraal, Schiphol, Leiden, Amersfoort...Bruna heeft dit soort bladen vaak niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:54 schreef DarkY.NL het volgende:
voor de mini pet, check http://fok.syke.nl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1293#1293
dont mess with the yetsquote:Op donderdag 7 september 2006 13:49 schreef DarkY.NL het volgende:
een double DarkY event.
Daarna krijgen we de YETI event.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |