AoR is in PvE ruim voldoende, als ik E/Mo doe gebruik ik ook maar zelden monk skills.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:01 schreef Borreke het volgende:
Ben nu een E/M Heavy nuker aan het maken
Maar wat me btje dwars zit is z'n health. Door AoR wordt ik wel gehealed, maar is het genoeg voor situaties in PvE ?Want dan zou het me verstandiger lijken E/Mo te worden
Bestaat er een betere build dan dat voor nuken dan. Dacht het anders niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef EricG het volgende:
Maak je een Echo/renewal nuker Borreke? Die zijn echt kicke
http://gw.gamewikis.org/wiki/E/Me_Heavy_Nukerquote:Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef EricG het volgende:
Maak je een Echo/renewal nuker Borreke? Die zijn echt kicke
Drugs are bad mkay?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef Rann het volgende:
Zucht....waarom SPELEN mensen eigenlijk GuuuldWaaarz bedoel hej.......Laggy servers, crappy looks, crappy gameplay......Hele orginele settings allemaal en die spells.....ooooeeee.........Volgens mij is gewono 90% wannabe WoW spelers alleen ze hebben geld tekort....tsja voor een goed spel moet je dokken !
welkom op het fok forum!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef Rann het volgende:
Zucht....waarom SPELEN mensen eigenlijk GuuuldWaaarz bedoel hej.......Laggy servers, crappy looks, crappy gameplay......Hele orginele settings allemaal en die spells.....ooooeeee.........Volgens mij is gewono 90% wannabe WoW spelers alleen ze hebben geld tekort....tsja voor een goed spel moet je dokken !
Een troll account? Zullen we hem gaan farmen?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:46 schreef torn_Machina het volgende:
Wat lief, een troll account.![]()
Hij heeft ook al gepost in het WoW topic.
Met een 55 hp monk?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een troll account? Zullen we hem gaan farmen?
Lullig voor jequote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een bout shadow blade gekocht voor 21k.![]()
![]()
max dmg, req9, dmg+19 vs undead.
En je hebt er nog iets aan in FoW.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Das wel waar. Is wel goed om te gebruiken als ik straks met me warrior die missies doe bij LA.
Waarom koop je 'm danquote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een bout shadow blade gekocht voor 21k.![]()
![]()
max dmg, req9, dmg+19 vs undead.
In de eerste maanden van Prophecies had je nog meer waves en ze kwamen nog sneller achter elkaar ook. Als je er nu al moeite mee hebt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Razorback het volgende:
Wat is die Thunderhead Keep Bonus missie toch fucking irritant, kheb hem 1 keer gehaald maar toen was de bonus mislukt en nu lukt het me al niet meer om de normale missie uit te spelen
Verdien wel rond de 1K per keer en op een dag doe ik hem ongeveer 5 keer dus het geld tikt wel aardig aan
Wie haalt er dan ook een unindentified item? Ook al is die goud met een goede req, dan nog kunnen de modds kut zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het was unidentified, stelletje landlubbers.
THK is alleen maar makkelijker geworden heb ik gemerkt. Helaas werkt de deur glitch niet meer maar lastig is het al lang niet meer in vergelijking tot "vroegah". Met een goed team kan het zelfs met z'n vijfen, maar dan moet je wel heel erg geconcentreerd blijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Razorback het volgende:
Wat is die Thunderhead Keep Bonus missie toch fucking irritant, kheb hem 1 keer gehaald maar toen was de bonus mislukt en nu lukt het me al niet meer om de normale missie uit te spelen
Verdien wel rond de 1K per keer en op een dag doe ik hem ongeveer 5 keer dus het geld tikt wel aardig aan
zo dus:quote:Op donderdag 7 september 2006 09:06 schreef Elegy het volgende:
Ik zag laatst nog ergens enkele screenshots van een pre-avant-alpha-testversievan GW. Dat zag er bijna net zo uit als WoW, knap ruk dus
Tering, om aan geld te komen kun je beter iets anders doen...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Razorback het volgende:
AKOs op grotere stations verkopen PC Gamer. Denk aan A'dam Centraal, Schiphol, Leiden, Amersfoort...Bruna heeft dit soort bladen vaak niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:54 schreef DarkY.NL het volgende:
voor de mini pet, check http://fok.syke.nl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1293#1293
dont mess with the yetsquote:Op donderdag 7 september 2006 13:49 schreef DarkY.NL het volgende:
een double DarkY event.
Daarna krijgen we de YETI event.
vind 21k wel veel voor een unidentified req 9 hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het was unidentified, stelletje landlubbers.
zijn dat niet de engelse bladen?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
AKOs op grotere stations verkopen PC Gamer. Denk aan A'dam Centraal, Schiphol, Leiden, Amersfoort...Bruna heeft dit soort bladen vaak niet.
Een Plantage boekhandel met een uitgebreide tijdschriftenafdeling heeft ze ook.
Dat zijn wél de engelse bladenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:25 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
zijn dat niet de engelse bladen?
Zeker weten? Ik kijk er niet vaak in maar aangezien ze altijd omringd worden door EGM en andere US bladen....Vandaar mijn suggestie.quote:
Geen idee, maarja, is het zo'n spectaculaire pet dan??¿quote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef EricG het volgende:
Ruzbeh stomme aap, koop je unidentified wapen voor 21KIk zou er nog geen 2K voor geven.
Weet iemand of er ook zo'n ako in omgeving Den Bosch te vinden is?
Ik weet niet of 'ie spectaculair is, maar ik weet wel dat ik 'm wil hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen idee, maarja, is het zo'n spectaculaire pet dan??¿
Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:27 schreef Elegy het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik kan doen. Sta ik daar straks met 21 van die bladen
Dat kan beter met Fok!Wiki.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je de op af hebt, kun je me dan de OP in txt opsturen? zoals je het ziet als je het edit, dan host ik die net als de oude nu
(Die is geloof ik door mARC gemaakt...)
Als je ziet hoe sommige mensen de Guild chat als Team chat gebruiken of zelfs Local chat... kan ik het me goed voorstellen om het uit te zetten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:48 schreef DarkY.NL het volgende:
ik vraag me soms ook af als ze het vinkje van de GUILD chat aan hebben
Dat is altijd gaaf. Meestal ben ik bezig als ik online ben, omdat de online tijd voor mij kostbaar is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:52 schreef torn_Machina het volgende:
Ik vind het zelf altijd erg leuk om veel met de guild te praten, de enige keren dat ik niet reageer is, als ik afk ben of met een missie/quest bezig ben.
Een doodstille guild is ook niets waard, kun je net zo goed je eigen solo guild beginnen.![]()
Mijn gesprekken met Borreke zijn ook altijd van hoogstaande kwaliteit.![]()
Een Guild Hall bedoel je?quote:
Hehehe, nee een echt huisje, irl.quote:
Het probleem is dat ik TS of Ventrilo nooit gebruik en om nou alleen te luisteren wat anderen te zeggen hebben is ook niet wat. Ik type snel genoeg dus voor mij is het eigenlijk geen probleem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is altijd gaaf. Meestal ben ik bezig als ik online ben, omdat de online tijd voor mij kostbaar is.
Ik heb er momenteel niet zoveel van
Ook vind ik het lekkerder om op TS/Vent te gaan en daar gewoon dingen te bespreken tijdens het spelen. Maar goed, de laatste tijd is het bij mij wel erg weinig social aspect, maar dat komt gewoon omdat ik met duizend en 1 dingen bezig ben. Heb oa. een huis gekocht
Ik wist niet dat de band met de Guild leden zo hecht was.quote:
Ik geloof er geen ruk van, je gaat hooguit met je Guild members samenwonen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, nee een echt huisje, irl.
Voor mijn gezinnetje dude
we zitten wel een bij mij thuis samen guildwars te doen, en het helpt echt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik TS of Ventrilo nooit gebruik en om nou alleen te luisteren wat anderen te zeggen hebben is ook niet wat. Ik type snel genoeg dus voor mij is het eigenlijk geen probleem.
Heb je een foto van je nieuwe huis.? Kunnen we het direct goed of afkeuren.![]()
Als 2 healing monks in 1 party beide heal party hebben is het ook niet echt goed. Ik heb liever dat beide healing monks verschillende heal skills op hun balk hebben staan zodat je voor elke situatie wel iets hebt. 1 Skill die ik nu vaak gebruik voor mijn monk is Extinguish:quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:33 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
we zitten wel een bij mij thuis samen guildwars te doen, en het helpt echt.
Vooral met healing skills, kun je om en om bijv healparty gebruiken en je gebruikt bijv healing seed niet op dezelfde char.
Staat er niet specifiek bij volgens mij, dus ik zou er niet direct vanuit gaan...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dacht dat die weekenden enzo alleen voor Factions golden?
Nope, met mijn vrouw en mijn 2 kindjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van, je gaat hooguit met je Guild members samenwonen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |