Kheb alleen nog die furious sword hilt over voor jequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil het wel kopen voor 2 platinum, Razorback.
WoW'ersquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin WoW zat te worden, vooral omdat ik er steeds minder tijd voor krijg, en nu vroeg ik me af of GW (door veel mede-WoWers afgedaan als slecht) mijn needs zou kunnen vervullen :
Nee, sterker nog, je kan zelfs meteen een pvp char maken.quote:1. Is GW PvP ook gebaseerd op time invested ? (dus iemand met 1000 speel uren wint hoe dan ook van iemand met 100 speeluren, omdat ie gewoon betere items heeft etc)
GW is skill based en niet time based. Je kan het ook een maand niet spelen en nog steeds goed meekomen.quote:2. Is GW ook leuk en speelbaar als ik het misschien 1 keer in de week doe ? (of minder)
Het kan zelfs al binnen enkele uren. Maar lvl zegt weinig, het gaat om de skills en het gebruik daarvan.quote:3. Het levellen naar 20 (max level toch ?), duurt dat ook 24 x 24 uur zoals op mijn WoW char ooit ?
GW is te verdelen in PvE en PvP. Met een PvE char kan je PvP spelen, met een PvP niet PvE. Met je PvE char kan je wel skills en items unlocken die je voor je PvP char kan gebruiken. Het is zoals eerder gezegd een skillbased spel. Je krijgt maar 8 skills en als je buiten een stadje/in een missie/in een arena bent kan je niet meer wisselen. Daarom is het belangrijk dat je goed weet welke skills je moet gebruiken, zowel in PvE als PvP.quote:Want van wat ik er nu van gelezen heb lijkt GW me nml. gaan om team-pvp uiteindelijk, waar skills > items/class geldt ?
Of sla ik de plank nu mis…
1. Mjah wel een beetje natuurlijk. Iemand die al veel tijd heeft gestoken in PvP weet natuurlijk al veel meer dan iemand die net begonnen is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin WoW zat te worden, vooral omdat ik er steeds minder tijd voor krijg, en nu vroeg ik me af of GW (door veel mede-WoWers afgedaan als slecht) mijn needs zou kunnen vervullen :
1. Is GW PvP ook gebaseerd op time invested ? (dus iemand met 1000 speel uren wint hoe dan ook van iemand met 100 speeluren, omdat ie gewoon betere items heeft etc)
2. Is GW ook leuk en speelbaar als ik het misschien 1 keer in de week doe ? (of minder)
3. Het levellen naar 20 (max level toch ?), duurt dat ook 24 x 24 uur zoals op mijn WoW char ooit ?
Want van wat ik er nu van gelezen heb lijkt GW me nml. gaan om team-pvp uiteindelijk, waar skills > items/class geldt ?
Of sla ik de plank nu mis…
Zeker, bedankt !quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef torn_Machina het volgende:
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.![]()
Tja, hebt hebt wel de FotM (flavor of the month) zoals de Iway build, de Vimway build, de 55 build, de wa/ne touchy build, de trapper build, de Echonuker build, de boon-prot build etc. Veel zijn speciaal voor PvE, enkelen, zoals de Iway en touchy build zijn voor PvP. Maar het duurt nooit lang voordat daat counters voor zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, bedankt !
En over die skills, is het dus wel zo dat je voor alle classes een bepaalde ''skill-build'' hebt die alle andere builds overklast ?
Dus dat iedereen met cookie-cutter chars rondloopt ?
Of kun je ook goed meekomen (in pvp, waar ik t toch voornamelijk om zal doen) met afwijkende skill-builds enzo ?
Wtf dude.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Kheb alleen nog die furious sword hilt over voor je
Er zijn wel een aantal builds die favoriet zijn bij PvP en ten opzichte van andere builds een tikkeltje overpowered, maar er is geen enkele build die niet te counteren is. Dat vergt tegenover sommige builds wel hele goede samenwerking en de juiste tegenbuilds, maar er is niks in PvP echt heer en meester.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
En over die skills, is het dus wel zo dat je voor alle classes een bepaalde ''skill-build'' hebt die alle andere builds overklast ?
Je moet het meer zien als een (in nerdtermen) deck van collectible cards. Je stelt een aantal skills samen voordat je iets gaat doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, bedankt !
Dus dat iedereen met cookie-cutter chars rondloopt ?
Of kun je ook goed meekomen (in pvp, waar ik t toch voornamelijk om zal doen) met afwijkende skill-builds enzo ?
Iedereen zegt dat hij slecht is en beter kan verkopen, geef die mede gw's spelers maar de schuldquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf dude.Het leek me echt een lekkere zwaard.
Ja, omdat niemand voor zulke zwaarden zoekt. Het is dus eigelijk wel wat waard, alleen gaat niemand zo lang zoeken tot ze een koper hebben gevonden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij slecht is en beter kan verkopen, geef die mede gw's spelers maar de schuld
dOhquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, omdat niemand voor zulke zwaarden zoekt. Het is dus eigelijk wel wat waard, alleen gaat niemand zo lang zoeken tot ze een koper hebben gevonden.
ja hoor, maar gister zat het 3x tegen... shit happens he..quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:10 schreef torn_Machina het volgende:
Daeri, bevalt het SS nuken een beetje in de UW?![]()
Had Borreke weer een mindere dag?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef daeri het volgende:
[..]
ja hoor, maar gister zat het 3x tegen... shit happens he..
wij allebei....quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Had Borreke weer een mindere dag?![]()
Ik ga zo UW maar eens weer een keer in, ik heb net mijn warrior getrakteerd op nieuwe armor en runes.quote:
Ok, Triangel Jostiquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ga zo UW maar eens weer een keer in, ik heb net mijn warrior getrakteerd op nieuwe armor en runes.![]()
ook wel paladins genoemdquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Warriors zijn dan ook een hele speciale groep, vooral de W/Mo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |