quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Noooooooooit ! Noooooooit zal ik opgeven !
![]()
Die breezertjes van tegenwoordig. Zó schattig!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik zie dat mijn atheneum advies hier niet op zijn plaats is.
Modder maar fijn aan met niet complementaire kleuren en een lelijk design
Kusjes , Yvana![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Die breezertjes van tegenwoordig. Zó schattig!![]()
wat dan?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:38 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik wil ook in het OP-lijstje, na 2 dagen noeste arbeid![]()
![]()
Net weer even een heel stuk bij de F witgemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef EJ404 het volgende:
maak je liever druk om die groene gloed
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:29 schreef El_Rolando het volgende:
Ik help ook maar eens een handje.
Goed bezig! Door jouw inspanning moet de bekladder meer inkt opmaken, en aangezien wij met meer zijn zal hij het ooit op moeten geven omdat z'n inkt op is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:34 schreef RoelRoel het volgende:
Ik denk ik ga helpen maar het wordt meteen weer beklad.
2 keer overgedaan, maar toch weer beklad
en ik..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:38 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik wil ook in het OP-lijstje, na 2 dagen noeste arbeid![]()
![]()
En weer een stukje K gerepareerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:03 schreef NT-T.BartMan het volgende:
tevvep!
Zo eens even kijken hoeveel inkt ik (weer) heb!
Oh, okayquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef Pritt het volgende:
AUB mensen gebruik nou 't blokjes-programma, VEEL effectiever dan krassen.
En dat is kut?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:55 schreef Frollo het volgende:
Call me paranoid maar ik ben gewoon bang dat er malware in dat blokjesprogramma en dat kleurtjesprogramma zit.
Best wel. Die angst weerhoudt mij namelijk van het gebruik van genoemde programma's en dus loop ik maar wat aan te klooien met ongeveer de juiste kleur.quote:
Ik denk dat het daarvoor echt helpt om een wat meer contrastrerende achtergrondkleur te hebben... of veel dikkere randen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:11 schreef -jos- het volgende:
Het gaat goed mensen... het logo is echt niet zomaar weg!!
Laten we om donderdag 21:00 alle randen eens goed gaan zetten zodat ons logo er net zo perfect uit komt te zien als die van VIP...
ik heb ze allemaal al gedraaid, op meerdere PC's en ben geen vreemde zaken tegengekomenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:55 schreef Frollo het volgende:
Call me paranoid maar ik ben gewoon bang dat er malware in dat blokjesprogramma en dat kleurtjesprogramma zit.
Kijk, dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal al gedraaid, op meerdere PC's en ben geen vreemde zaken tegengekomen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef Pritt het volgende:
Als je geen zin hebt om t kleurprogramma te gebruiken: kleur dan wit in, dat kan niet fout gaan.
Programmaatje is gewoon gemaakt door een Fok!-user, denk niet dat die er troep in gaat stoppen.quote:
Ja, idd, behoorlijk vies. Maar we kunnen beter even weer wat inkt opsparen en dan in een keer een grote schoonmaakbeurt doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef Quiestisia het volgende:
ik heb het iets witter gemaakt, maar de letters zijn nu wel heel vies
Dat laatste, maar er wordt flink geklad, en georganiseerd (meerdere mensen die weten wat ze doen). Randen die worden opgezet worden flink onder handen genomen met groen kriebels. Is bijna niet tegenaan te repareren. Maar ik maak zoveel mogelijk randen, als er dan mensen komen, kun je iig de grenzen goed zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:58 schreef Byte_Me het volgende:
wordt het bekladden steeds erger, of wordt het schoonhouden steeds minder?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
wie maken er iedere keer fuk van? is dat dat een andere grote site die fok niet zo graag mag ofzo?
Heil!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:09 schreef Skorpija het volgende:
Of we spannen samen met Tweakers en GS en maken heel Drawball rood-wit-blauw
Que?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:21 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dan haal je de wiki pagina wel
je kunt natuurlijk ook henk van GoT mooi makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Orealo het volgende:
Het puntje van de F wordt gesaboteerd! ik heb geen inkt meer, net weer van FUK FOK gemaakt.
Krijg toch terminale orgaanuitval!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook even mijn 15% gebruikt.. om het tweakers logo scheel te maken, en om het Fok logo te repareren
Hoi keesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook henk van GoT mooi maken
hoi bob![]()
Laat die foto's eens zienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoi kees
Ik heb gisteren m'n kamer opgeruimd, heb voor en na foto's hihihi.
Tweakers.
Maar goed, om hun logo te gaan verklooien is ook weer niet tof.
zijn 1600*1200, dat x4quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Laat die foto's eens zien
Dat ik een grote kamer hebquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
En daarmee wil je precies wat aantonen
Photoshop, Jpeg quality op 9 zetten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:45 schreef Orealo het volgende:
Die resized altijd die plaatjes groter dan 1mb, maar dat doet ie dan ook gelijk goed, is er echt niks meer van over men.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb dat K_MAN uit de K proberen weg te halen, kostte me 10%
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef EJ404 het volgende:
We kunnen ook een nederlandse vlag ervan maken en en kijken of GS en tweakers mee willen doen
nope. als je iets moois maakt wordt het gelockt, zodat je het af kan maken. wij maken niets moois.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
kan er niet aangevraagd worden om het logo tijdelijk te locken? over sommige andere stukjes op de bol kun je ook niet tekenen.
als dat zo is gebruik ik liever mn 15% om dat vip logo helemaal naar de tyfus te helpen, dat krassen gaat zo makkelijk en kost helemaal niet zoveel inktquote:[15:26:23] <komeonG> di egasten van vip zitter er ook achter
dat is dus juist fucking lompquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:30 schreef EJ404 het volgende:
het vip logo vol krassen met "Fok!" =)
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef xericax het volgende:
waar zien jullie die blokjes tool? bij mij zie ik niks
Die tweede moet je hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef gronk het volgende:
Tools:
http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
http://www.simplicity.nl/vierkant.exe
http://collos.dosoftware.nl/files/tekentool.exe
(zie verderop voor gebruiksaanwijzingen)
Wat voor kool vind je het FOK! logo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:09 schreef xericax het volgende:
ik vind t fok! logo echt kool.. het meest opvallende van heel die drawball
Ook zichtbaar na een tijdje, en op het 33 en 100% overzicht?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:25 schreef Symer het volgende:
Ik heb net rand van de linkerbovenhoek van de O weer zwart gemaakt terwijl ik 0% inkt had![]()
Gewoon de linkermuisknop ingedrukt houden als de inkt opraakt. Een paar seconden lang verdwijnt datgene wat je tekent, maar als je vol blijft houden blijft het op een gegeven moment staan.
Die tool van jou tekent elk willekeurig vierkant een keer of 3 bij mij...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef EJ404 het volgende:
die laaste moet je hebben
Hmm, dit is in 33 en 66 % dus nietr zichtbaar, alleen in 100% is het even zichtbaar. En dan weet ik nog niet of het alleen jou sessie is, of ook voor iedereen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:25 schreef Symer het volgende:
Ik heb net rand van de linkerbovenhoek van de O weer zwart gemaakt terwijl ik 0% inkt had![]()
Gewoon de linkermuisknop ingedrukt houden als de inkt opraakt. Een paar seconden lang verdwijnt datgene wat je tekent, maar als je vol blijft houden blijft het op een gegeven moment staan.
Dat gaan we donderdag om 21:00 doen, een aantal mensen bewaard al inkt en dan gaan we de randen enzo idd fixen, dan moet je maar even op IRC komen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:26 schreef Miesjel het volgende:
Is het een idee om een keertje (rond de klok van 9 ofzo) allemaal de randen iig weer wat strakker te krijgen. De vlakvulling is minder van belang.
Volgens mij gaan we 't niet redden met 'n wekelijkse opschoon-actiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef Impry het volgende:
Precies, laten we een paar mensen aanwijzen die de lijnen regelmatig even bijwerken en de rest bewaart hun inkt tot maandag zodat die weer 100% is.
omg kneusjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
ziet er niet slecht uit op het witte tussen de O en de K na
Oh en ik heb mn inkt gebruikt om die GoT smiley ff naar de tandarts te sturen
Nerd!quote:
quote:
Jij gaat toch niet serieus je tijd besteden om een kunstwerk van andere te vernielenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nerd!
Jullie gaan trouwens toch niet serieus jullie tijd besteden om dit wekenlang te blijven fixen he? constant kijken of iemand aan het kladden is en direct fixen?
Het is leuk geweest
Het duurt altijd een poosje voor alle zoomniveau's geupdate zijn. Iemand anders heeft de lijnen weer mooi recht gemaakt, maar ik zie mijn uitschieters nog steeds staan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, dit is in 33 en 66 % dus nietr zichtbaar, alleen in 100% is het even zichtbaar. En dan weet ik nog niet of het alleen jou sessie is, of ook voor iedereen.
Jammer, geen bug.
Bij mij werkt het echt niet meer als mn inkt op is. Bij het vasthouden blijf ik het wel even zien, maar na een refresh niet meer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Het duurt altijd een poosje voor alle zoomniveau's geupdate zijn. Iemand anders heeft de lijnen weer mooi recht gemaakt, maar ik zie mijn uitschieters nog steeds staan.
boerenkoolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat voor kool vind je het FOK! logo?
Rode kool...koolraab
Het lijkt als alsof op FOK! ook 'een dozijn nerds niets beters te doen hebben dan drawballen', dus je moet niet zomaar wat roepenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Niet 24/7 needie tanden zijn toch in no-time gefixed omdat een dozijn nerds niets beters te doen hebben dan drawballen.
als het een kunstwerk was, was het beschermd geweest overigens!
huilie
alsof hun niet bezig zijn FOK te bekladdenEn als niemand iets zou bekladden zou drawball niet zo 'leuk' geweest zijn of wel. het FOK logo is ook over tientallen kleine 'kunstwerken' heengegaan... you bastards!
maar wordt dit de nieuwe internetverslaving? guardians of the drawball?
Dude, alsof het mij wat boeit waar Fok zijn bestaan aan te danken heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef slindenau het volgende:
Je moet eens out of the box denken, GoT is immers de grote broer van FOK!, alleen is FOK! het huis uitgegaan.
Ik moet zeggen dat je daar wel een goed punt hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
drawball is toch aanvallen en verdedigen? das toch de hele game? nou dan. Als ik het leuk vind die tanden te wissen omdat ik het niet zo op GoT heb moet ik dat lekker weten. Ik teken er iig geen hakenkruizen in zoals anderen, DAT is pas kneuzig.
Hoe wist je dat dat grote hakenkruis in die poolse vlag van mij isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
drawball is toch aanvallen en verdedigen? das toch de hele game? nou dan. Als ik het leuk vind die tanden te wissen omdat ik het niet zo op GoT heb moet ik dat lekker weten. Ik teken er iig geen hakenkruizen in zoals anderen, DAT is pas kneuzig.
Het is dan wel geen spel, maar het aanvallen-verdedigen houdt het wel leuk en interessant.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef RSH11 het volgende:
drawball is op zich geen game...
Mwa, in plaats van troep weghalen hadden we ons ook bezig kunnen houden met andere grote projecten, naast het FOK! logo. Daar is nu ook geen tijd voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Caspian het volgende:
[..]
Het is dan wel geen spel, maar het aanvallen-verdedigen houdt het wel leuk en interessant.
In zekere zin zouden jullie de klieders dankbaar moeten zijn, want zonder hen zou je er nu al op uitgekeken zijn.
Goh. Simpeler design (maar 2 kleuren), kleiner, meer man. En dan gebruiken ze bij VIP vaak nog geeneens tooltjes zoals wij dat doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:15 schreef wlsandman het volgende:
VIP ziet er trouwens weer gelikt uit![]()
Door welke groep personen wordt VIP dan gemaakt/onderhouden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Goh. Simpeler design (maar 2 kleuren), kleiner, meer man. En dan gebruiken ze bij VIP vaak nog geeneens tooltjes zoals wij dat doen.![]()
Zoom maar eens in op de iquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef dubidub het volgende:
VIP is een kunstwerk, kan je niets meer aan veranderen/kliederen geloof ik, tenzij je er rechten voor hebt. Toch?
Tijdje terug via google bleek dat het een stel aziaten zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Door welke groep personen wordt VIP dan gemaakt/onderhouden?
Lol, het zullen weer eens niet van die fanatiekelingen zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Tijdje terug via google bleek dat het een stel aziaten zijn.
O god, weer zo'n uit POL verdwaalde kutkneus die overal een bron voor wil hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Door welke groep personen wordt VIP dan gemaakt/onderhouden?
Kheb geen bron nodig, een naam zou al voldoende zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef gronk het volgende:
[..]
O god, weer zo'n uit POL verdwaalde kutkneus die overal een bron voor wil hebben![]()
Mijn rood wit blauwe I van VIP staat er ook opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Ik heb de Wikipedia pagina van Drawball even aangepast
http://en.wikipedia.org/wiki/Drawball
VIP geen tooltjes? man die doen alles volautomatisch. alleen zijn er ook nog mensen die met de hand af en toe wat herstellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Goh. Simpeler design (maar 2 kleuren), kleiner, meer man. En dan gebruiken ze bij VIP vaak nog geeneens tooltjes zoals wij dat doen.![]()
VIP is een kunstwerkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef dubidub het volgende:
VIP is een kunstwerk, kan je niets meer aan veranderen/kliederen geloof ik, tenzij je er rechten voor hebt. Toch?
Ik praat altijd al tegen kleine gele mannetjes die op m'n bureau zitten te kliederen. Gek word ik er van! Gek! nyaaagh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Blame het volgende:
Wie is er nog meer met hem/haar in "gesprek"?
Er was nog iemand aan het 'praten' met degene van VIP die de I weer corrigeerde. Was benieuwd wie dat wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef C10H14N2 het volgende:
Net de onderkant van de K met 30% een beetje minder groen gemaakt. Maar had te weinig inkt om het helemaal te fixen
Wie bedoel je met in gesprek met hem/haar Blame?
Het woord VIP zelf is geen kunstwerk, wel al het andere wat ze hebben gemaaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
VIP is een kunstwerk
3 blauwe letters op een zwarte achtergrond.
Shit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:54 schreef Blame het volgende:
VIP: http://drawball.hp.infoseek.co.jp/vip_b/index2.html
Leuke grap.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Jarno_Trulli het volgende:
oh kut, ik heb ze kwaad gemaakt
http://www.drawball.com/n9bonu
Hmmm het meeste is al weggehaald. Wat stond er?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Jarno_Trulli het volgende:
oh kut, ik heb ze kwaad gemaakt
http://www.drawball.com/n9bonu
Verder geen aandacht geven aan Jarno_Trulli, dat is het enige waar hij op kickt aangezien in het dagelijkse leven niemand naar hem luistert...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef Kazu het volgende:
In plaatst dat iedereen z'n inkt voor het verneuken van andere dingen nou gebruikt voor het Fok! logo...
Hij is zelf al verneukt en wil een iets anders jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Verder geen aandacht geven aan Jarno_Trulli, dat is het enige waar hij op kickt aangezien in het dagelijkse leven niemand naar hem luistert...
Verander de link naar fok bij dat plaatje even. Er is namelijk wel een fok pagina op de engelse wikipedia.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Ik heb de Wikipedia pagina van Drawball even aangepast
http://en.wikipedia.org/wiki/Drawball
Wat een slappe lulquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:01 schreef nipeng het volgende:
Oja er is iemand in de F bezig een grote lul te tekenen...
wel irriquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik was aan het bijwerken, maar het schiet niet op met al die kikkers!
Link/bron?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef -jos- het volgende:
Om 23:30 gaat ONM een attack plegen zo te zien... en die hebben het grootste logo op de drawball... dus ik vrees het ergste als ik morgenochtend uit mn nest kom!!!
het ontloopt elkaar niet veel, maar ik denk dat ons logo groter is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef -jos- het volgende:
Om 23:30 gaat ONM een attack plegen zo te zien... en die hebben het grootste logo op de drawball... dus ik vrees het ergste als ik morgenochtend uit mn nest kom!!!
ja die zijn vervelendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef Tourniquet het volgende:
ONM, zijn dat ook die Nintendogasten?
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef mberg86 het volgende:
Mwah.. volgens mij valt het wel mee.. Alleen wel erg veel kikkers nu.. Heb geen inkt...
Dank je.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:09 schreef Poppetjuh het volgende:
mooi gedaan die K, erg mooi afgewerkt, ik ga morgen weer met 100% oranje bezig!
welnee, we gaan er niet aan. zolang je de conouren nog kunt herkennen is het zo terug gezet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef roel26 het volgende:
Denk dat we er aan gaan! de F begint al aardig groen te worden.
Ze zijn allemaal anders volgens mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
welnee, we gaan er niet aan. zolang je de conouren nog kunt herkennen is het zo terug gezet.
hebben ze eigenlijk een kikkerscript of zo? die beesten zien er allemaal hetzelfde uit.
Dat is een goeie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef minthy het volgende:
Ik heb nog 30 procent. Ik bewaar het voor vanavond later, dan is het waarschijnlijk wat rustiger...
Wraak? Hebben ze iets uitgevoerd wat ik heb gemist?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef roel26 het volgende:
Morgen met een paar man een wraak nemen op ONM ??
Hebben ze al wat gedaan dan? eerst maar even afwachten hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef roel26 het volgende:
Morgen met een paar man wraak nemen op ONM ??
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef roel26 het volgende:
hebben we zo'n groot team dat we op iedereen 'wraak' kunnen nemen dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef roel26 het volgende:
Wie zegt dat ONM hier achter zit dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef gronk het volgende:
[..]
hebben we zo'n groot team dat we op iedereen 'wraak' kunnen nemen dan?
Roel26. Blijkbaar. Maar 't lijkt mij veel zinvoller om de verdediging goed te organiseren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef Blame het volgende:
[..]
Wie zegt dat ONM hier achter zit dan?
Op hun forum staat niets over een aanval op Fok!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Roel26. Blijkbaar. Maar 't lijkt mij veel zinvoller om de verdediging goed te organiseren...
logisch als je als een dolle kikkers aan het tekenen bent...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Blame het volgende:
[..]
Sterker nog, het lijkt aardig dood in hun topic.
Blijkbaar... anders hadden het logo nooit zo groot kunnen krijgen! Als we nu eensmet iedereen die het logo hebben gemaakt FOK! over GONINTENDO tekenen!?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef gronk het volgende:
[..]
hebben we zo'n groot team dat we op iedereen 'wraak' kunnen nemen dan?
10.30pm is over een half uur...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef manny het volgende:
[..]
logisch als je als een dolle kikkers aan het tekenen bent...![]()
Op pagina 5 staat een link naar het gedeelte van onze tekening waar ze dat aankondigen (is trouwens wel al weg gepoets).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef Blame het volgende:
[..]
Wie zegt dat ONM hier achter zit dan?
Op het Fok!-logo is 24 uur per dag een aanval aan de gang, het is dus heel makkelijk om er een naam en tijd in te zetten in de hoop dat Fok terug gaat slaan en zo meer 'vijanden' maakt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:08 schreef mberg86 het volgende:
Hmmm.. Misschien probeert iemand ons op te naaien en heeft gewoon dat Nintendo gelul enzo er op gezet..
Inderdaad. En hoe meer wij andere projecten gaan bekladden, hoe meer de onze wordt aangevallen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef manny het volgende:
Behouden en verbeteren lijkt me beter dan wraak. Laten we dat logo eerst maar eens een paar weken overeind houden.
dat was ik maar inkt gaat snel op zeg!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef roel26 het volgende:
Wie is er bezig de F weer rood te maken? Zag er goed uit.
Bij mij 2 procent in bijna 4 uurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef minthy het volgende:
Hoe kan het inktgehalte bij mij harder stijgen dan eerst? Ik heb volgens mij zo'n 2 procent erbij gekregen binnen een uur
mooi he! alleen is mn inkt op, dus iemand anders mag de oude vorm wegkleuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef UncleSam het volgende:
He we hebben een nieuwe K, ziet er goed uit!
ja het fok logo ziet er nog wel aardig uit moe tik zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef eRixx het volgende:
Zo, de K is weer een K ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |