Oh, okayquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef Pritt het volgende:
AUB mensen gebruik nou 't blokjes-programma, VEEL effectiever dan krassen.
En dat is kut?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:55 schreef Frollo het volgende:
Call me paranoid maar ik ben gewoon bang dat er malware in dat blokjesprogramma en dat kleurtjesprogramma zit.
Best wel. Die angst weerhoudt mij namelijk van het gebruik van genoemde programma's en dus loop ik maar wat aan te klooien met ongeveer de juiste kleur.quote:
Ik denk dat het daarvoor echt helpt om een wat meer contrastrerende achtergrondkleur te hebben... of veel dikkere randen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:11 schreef -jos- het volgende:
Het gaat goed mensen... het logo is echt niet zomaar weg!!
Laten we om donderdag 21:00 alle randen eens goed gaan zetten zodat ons logo er net zo perfect uit komt te zien als die van VIP...
ik heb ze allemaal al gedraaid, op meerdere PC's en ben geen vreemde zaken tegengekomenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:55 schreef Frollo het volgende:
Call me paranoid maar ik ben gewoon bang dat er malware in dat blokjesprogramma en dat kleurtjesprogramma zit.
Kijk, dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal al gedraaid, op meerdere PC's en ben geen vreemde zaken tegengekomen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef Pritt het volgende:
Als je geen zin hebt om t kleurprogramma te gebruiken: kleur dan wit in, dat kan niet fout gaan.
Programmaatje is gewoon gemaakt door een Fok!-user, denk niet dat die er troep in gaat stoppen.quote:
Ja, idd, behoorlijk vies. Maar we kunnen beter even weer wat inkt opsparen en dan in een keer een grote schoonmaakbeurt doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef Quiestisia het volgende:
ik heb het iets witter gemaakt, maar de letters zijn nu wel heel vies
Dat laatste, maar er wordt flink geklad, en georganiseerd (meerdere mensen die weten wat ze doen). Randen die worden opgezet worden flink onder handen genomen met groen kriebels. Is bijna niet tegenaan te repareren. Maar ik maak zoveel mogelijk randen, als er dan mensen komen, kun je iig de grenzen goed zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:58 schreef Byte_Me het volgende:
wordt het bekladden steeds erger, of wordt het schoonhouden steeds minder?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
wie maken er iedere keer fuk van? is dat dat een andere grote site die fok niet zo graag mag ofzo?
Heil!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:09 schreef Skorpija het volgende:
Of we spannen samen met Tweakers en GS en maken heel Drawball rood-wit-blauw
Que?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:21 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dan haal je de wiki pagina wel
je kunt natuurlijk ook henk van GoT mooi makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Orealo het volgende:
Het puntje van de F wordt gesaboteerd! ik heb geen inkt meer, net weer van FUK FOK gemaakt.
Krijg toch terminale orgaanuitval!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook even mijn 15% gebruikt.. om het tweakers logo scheel te maken, en om het Fok logo te repareren
Hoi keesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook henk van GoT mooi maken
hoi bob![]()
Laat die foto's eens zienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoi kees
Ik heb gisteren m'n kamer opgeruimd, heb voor en na foto's hihihi.
Tweakers.
Maar goed, om hun logo te gaan verklooien is ook weer niet tof.
zijn 1600*1200, dat x4quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Laat die foto's eens zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |