Dat is ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Nah, die Koreaanse vlag was echt een kwart van de cirkel.
Maar voor hoelang?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooooh mijn naam staat groot in het rood in het logo !![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Met-Yvana het volgende:
BANNEN!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Met-Yvana het volgende:
van YVANA !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef UncleSam het volgende:
De Y ?
Zoom is in op je laatste Aquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Met-Yvana het volgende:
wie zit er toch steeds met ons te strijden om de Y rood te houden?
Ik VERDIEN een locatie op het logo, met mijn status . Hoeveel kost het om een stukje ,,onbekrasbaar" te laten maken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef Quiestisia het volgende:
Yvana, je bent irritant, je verpest het hele logo![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik VERDIEN een locatie op het logo, met mijn status . Hoeveel kost het om een stukje ,,onbekrasbaar" te laten maken?
Altijd leuk die mensen die hun eigen tijd verspillen om andere mensen te zieken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik VERDIEN een locatie op het logo, met mijn status . Hoeveel kost het om eenstukje ,,onbekrasbaar" te laten maken?e
eenschquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd leuk die mensen die hun eigen tijd verspillen om andere mensen te zieken.
Dat vind ik nou ook, die walgelijke mensjes die mijn naam wegkrassen, terwijl als ik één keer wat doneer aan die kutsite ik het hele logo kan opkopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd leuk die mensen die hun eigen tijd verspillen om andere mensen te zieken.
Neuken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Gaat een zware nacht wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Noooooooooit ! Noooooooit zal ik opgeven !
![]()
Jij tegen de rest van de FoKkersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Noooooooooit ! Noooooooit zal ik opgeven !
![]()
Gekken en dwazen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Ordinaire arbeidende plebejers, met het vocabulair van de eerste de beste Havo/Vmbo-ersIk voel me ver verheven boven jullie
![]()
Ja dat geloof ik goed, kijk toen ik nog 3 was wilde ik ook overal mn naam op zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Ordinaire arbeidende plebejers, met het vocabulair van de eerste de beste Havo/Vmbo-ersIk voel me ver verheven boven jullie
![]()
Ik probeerde het walgelijke design van het logo iets op te leuken. De kleuren staan zowat schuin tegenover elkaar in de kleurencirkel. Welke oncreatieve boer heeft het ontworpen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik goed, kijk toen ik nog 3 was wilde ik ook overal mn naam op zetten![]()
Niet zeiken! Fok is zichtbaar en daar gaat het omquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik probeerde het walgelijke design van het logo iets op te leuken. De kleuren staan zowat schuin tegenover elkaar in de kleurencirkel. Welke oncreatieve boer heeft het ontworpen?
Zichtbaar als een doorn in mijn oog ja !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Niet zeiken! Fok is zichtbaar en daar gaat het om
preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Niet zeiken! Fok is zichtbaar en daar gaat het om
ow god, niets irritanter dan een arrogante VWOer die denkt meer te zijn dan lager opgeleidenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Misschien willen we op deze internationale site laten zien dat we uit Nederland komen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik probeerde het walgelijke design van het logo iets op te leuken. De kleuren staan zowat schuin tegenover elkaar in de kleurencirkel. Welke oncreatieve boer heeft het ontworpen?
Mooie reclame, die vloekende kleuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:59 schreef Foeske het volgende:
[..]
Misschien willen we op deze internationale site laten zien dat we uit Nederland komen?
Bemoei je er dan niet mee, ga strandjutten ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zichtbaar als een doorn in mijn oog ja !
Wat blaas jij hoog van de toren juffie, ik doe VWO , ik weet het beterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Bemoei je er dan niet mee, ga strandjutten ofzo![]()
rot es ff opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mooie reclame, die vloekende kleuren.
Waar slaat dat op???? Wat heeft je opleiding daarmee te maken, jij bent echt triest!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat blaas jij hoog van de toren juffie, ik doe VWO , ik weet het beter![]()
Ik zit op de universiteit, en nou je kop houden en netjes mee helpen verdedigen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat blaas jij hoog van de toren juffie, ik doe VWO , ik weet het beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |