Hmm ok sorry, zal wel ietwat kleurenblind zijn dan ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Impry het volgende:
Ja, dat oranje was vandalisme, maar die rood zag er echt niet uit, van dat doffe rood.
Die kleur-selecteer-tool geeft niet in één keer het goede resultaat, houd daar rekening mee! Controleer even of je de goede kleur hebt, zo niet even handmatig bijstellen zodat je écht rood krijgt.
Wat is er veranderd dan, t.o.v. versie 1?quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef gronk het volgende:
Even een domme vraag: kun je niet in dat tooltje een kleur vastzetten? Dus dat-ie een aantal kleuren ingebakken heeft als voorselectie (rood, blauw, wit, oranje en zwart). Heb je tenminste standaardkleuren.
Wat is er mis met de F?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Quyxz_ het volgende:
swa's een tvp.het logo ziet er nu vet uit, alleen de f is nog wat klote :p
Ik kan dat niet(zonder teveel moeite voor zoiets). Misschien kan die andere gast et..quote:
Wel met de auto-vierkant-tool he!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:17 schreef UncleSam het volgende:
Ik ga het puntje van het uitroepteken ff blauwer maken, de goede blauw ja.
OK, da's overmacht. Zou desondanks wel een hele handige aanvulling zijn... 't zou heel veel verknoeide verf schelen, en 't oogt nog imponerender als er een hele muur staat in dezelfde kleur...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef C10H14N2 het volgende:
Ik kan dat niet(zonder teveel moeite voor zoiets). Misschien kan die andere gast et..
die andere gast heeft geen source code...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet(zonder teveel moeite voor zoiets). Misschien kan die andere gast et..
Als je allemaal gelijktijdig herstelt maakt dat meer indruk en is het ontmoedigender voor de knoeimongolen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef manny het volgende:
Weer een defense uitgevoerd.
superquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef C10H14N2 het volgende:
Zie hier, de GROTE "Auto-vierkant-tekenaar deluxe 3":
KLIK
Met knopje en verticale lijnen, vlakken in de K heb ik net uitgelegd.
Ik heb wel versie 2 met die meerdere opties alleen ik liet zien dat die 'nieuwe' versie (die ik van de linkt uit jouw post heb gedownload) hestzelfde is als versie 1.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
@yosander
Jou versie 3 is niet mijn versie 3Heb je em wel van de goeie link gedownload? Die in de OP is oud. (volgens mij versie 2..) En die je daar op t scherm hebt is 2 keer versie 1. Versie 2 is veel groter en breder met de ruit-optie en nog tips dernaast enzo. Totaal anders. En versie 3 heeft daarbij nog een duidelijk zichtbare knop om em uit te zetten/te deactiveren.
Heeft verder niemand mijn versie 3 of 2? Allemaal nog die kleine versie van de tool?
(Zo apart! hoop toch dat ik niks fout heb gedaan.)
De versie waar hij linkt is wel versie 3, alleen mist de bestandsnaam '.exe'. Misschien ligt het daaraan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb wel versie 2 met die meerdere opties alleen ik liet zien dat die 'nieuwe' versie (die ik van de linkt uit jouw post heb gedownload) hestzelfde is als versie 1.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Check dit mensen.
[afbeelding]
Magnifiek!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Check dit mensen.
[afbeelding]
Magnifiek!
Ik denk dat ik het al weet, omdat die .exe er niet achter zit en ik 'm start via de Firefox 'downloadlijst' en dezelfde naam heeft als versie 1 start Firefox die andere!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef Symer het volgende:
[..]
De versie waar hij linkt is wel versie 3, alleen mist de bestandsnaam '.exe'. Misschien ligt het daaraan?
Hij doet hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet, omdat die .exe er niet achter zit en ik 'm start via de Firefox 'downloadlijst' en dezelfde naam heeft als versie 1 start Firefox die andere!
who gives a shit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Check dit mensen.
[afbeelding]
Magnifiek!
duh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Check dit mensen.
[afbeelding]
Magnifiek!
Nee, 'henk' op drawball zetten trekt volle zalen.quote:
tietuh? Waar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om die tieten op het eenalaatste plaatje.![]()
Nah, die Koreaanse vlag was echt een kwart van de cirkel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef Marsepein het volgende:
Wow! Geweldig gedaan, en ook allemachtig groot. Het is ws groter dan de koreaanse vlag waar iedereen het over heeft?
Ik ga zo dadelijk wel e.e.a. herstellen voor jullie. Op deze pc slexhts 15% inkt, maar het is beter dan 0%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |