ligt dat niet aan de groote van je "penseel" als je maximum groote neemt vult hij het helemaal maar hoe kleiner je gaat des te groter de ruimte ertussen is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef Repeat het volgende:
Waar ik tegenaan loop met die vierkant tool is dat hij een hoop strepen onder elkaar zit, maar dat daartussen elke keer een klein beetje niet gekleurd wordt, terwijl ik wel vlakken zie verschijnen die echt helemaal dekken. Hoe doe je dit precies?

Als je een ouwe LCD monitor hebt is het moeilijk verschil te zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef Repeat het volgende:
sommige mensen zijn echt fucking kleurenblind
zit ik lekker bij te werken, begint iemand anders ook op dat stuk, prima, maar neem dan niet een tint die echt totaal niet in de buurt komt

quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef Blame het volgende:
Ik heb al mijn inkt gisteren gebruikt aan reparaties, die binnen een kwartier alweer verneukt waren...![]()
Nu ga ik alsnog mijn belofte waarmaken door het Tweakerslogo van de kaart te vegen. (eerst weer even sparen).
Wie helpt er mee?![]()

En wat is hier anders aan dan de mijne? De voorbeeldlijn? En hij heeft geen ruit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:45 schreef EJ404 het volgende:
linkje naar tekentool:
http://collos.dosoftware.nl/files/tekentool.exe
Deze is anders dan die andere en heeft dus ook andere functie. en aangezien ik deze gemaakt heb kan ik hem aanpassen dus suggesties zijn welkom =)

Ik vind van niet. Er hebben veel tweakers geholpen met het maken van het logo. Hoeveel er het tegenovergestelde hebben gedaan weet ik niet, maar ik geloof niet veel, als ze er al waren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef Blame het volgende:
Ik heb al mijn inkt gisteren gebruikt aan reparaties, die binnen een kwartier alweer verneukt waren...![]()
Nu ga ik alsnog mijn belofte waarmaken door het Tweakerslogo van de kaart te vegen. (eerst weer even sparen).
Wie helpt er mee?![]()

heeft GS dan ook ergens een logo? waar staat hun bericht dat ze oproepen om ons project te verneueken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef UncleSam het volgende:
Nee er zijn wat Tweakers die ook Fok helpen en andersom. Wwe moeten met zn 2en vooral tegen GS werken.

Ze hebben geen logo op Drawball, maar bekladden alles (gisteren bijv. met GS)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:58 schreef Ltd. het volgende:
[..]
heeft GS dan ook ergens een logo? waar staat hun bericht dat ze oproepen om ons project te verneueken?

Klopt inderdaad, heb em gemaakt op die resolutie en hij werkt met pixels, dus het zou kunnen dat sommige resoluties zo'n effect geven. Najah weet et ook niet trouwens. 7 pixels is 7 pixels. Of misschien bij drawball zelf dat ie met het veranderen van de resolutie ook die bal enzo veranderd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:43 schreef gohan16 het volgende:
mischien is die tool optimaal voor 1024x768 oid.

Wie helpt er mee?![]()

Wie helpt er mee?![]()

Moet je toch handmatig een beetje de kleur bijstellen. Dan even een stipje zetten om te kijk of hij goed is. Zo niet, nog even wat veranderen, zo wel dan kun je aan de slag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Die oranje kleur selecteren met dat tooltje werkt niet echt lekker, hij blijft een afwijkende kleur geven

Ben voor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:06 schreef roel26 het volgende:
Misschien een idee om het oranje vlak rondom ons logo groter te maken, zodat het nog prominenter aanwezig is??

De mijne kan ook rechthoeken tekenen met verticale lijnen. en ik zelf vind de uitleg die ik erbij neer gezet heb iets makkelijker. en wie gebruikt er nou de ruit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
En wat is hier anders aan dan de mijne? De voorbeeldlijn? En hij heeft geen ruit.
Ik kan mijnes ook aanpassen![]()

Denk dat het mooier is als we eerst de letters er zelf een beetje fatsoenlijk uit laten zien!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:06 schreef roel26 het volgende:
Misschien een idee om het oranje vlak rondom ons logo groter te maken, zodat het nog prominenter aanwezig is??

quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef EJ404 het volgende:
[..]
De mijne kan ook rechthoeken tekenen met verticale lijnen. en ik zelf vind de uitleg die ik erbij neer gezet heb iets makkelijker. en wie gebruikt er nou de ruit?![]()

kun jij niet nog wat dingen inbouwen in je tooltje:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:26 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]Neuj das waar, ahjah dan is er een alternatief iig.
Toch vind ik het een kloon.

Die eerste 2 zal ik doen. Zometeen of morgen klaar.(quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kun jij niet nog wat dingen inbouwen in je tooltje:
- deaktiveer knopje, zodat ik kan typen
- vertikaal lijnen trekken ipv altijd horizontaal
- een vlak tussen 3 of 4 punten vullen (handig voor de k)
| 1 2 3 4 5 6  | \U I \ \ \O \  | 
| 1 2 3 4 5 6  | \********** \********** \********** \********** \  | 

Ik heb nog maar 21%, denkt dat ik eerst weer wat ga herstellen, maar als daar al genoeg mensen voor zijn maak ik het oranje wel groter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:19 schreef roel26 het volgende:
[..]
Zullen we dit om 21:00 proberen, hopelijk is mijn inkt dan weer wat hersteld!.

Dat is de oude.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef C10H14N2 het volgende:
Zie hier, de GROTE "Auto-vierkant-tekenaar deluxe 3":
KLIK
Met knopje en verticale lijnen, vlakken in de K heb ik net uitgelegd.

Ligt aan jouquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is de oude.
Of ligt het aan mij?

het IS een kloon. toen ik het maakte wist ik niet dat een Fok user die andere had gemaaktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:26 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]Neuj das waar, ahjah dan is er een alternatief iig.
Toch vind ik het een kloon.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |