en, en, en?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
Hehehe, Ik heb een manier gevonden hoe te cheaten. Zal het morgen uitleggen. Dan kunnen we ons Fok! sign goed maken/verdedigen.
Ja da's wel een irritante bug. Ik ben aan 't verdedigen, wat van dat zielige zwarte gepriegel weghalen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:04 schreef Frollo het volgende:
Wauw, wat stoer!
Ik loop al een paar topics te lurken maar vond het niet nodig om eerder te posten, omdat ik gister toch niet kon. Maar nu moet ik toch echt eens uit mijn schulp kruipen om iedereen die meegewerkt heeft een dikke pluim te geven!
Ik heb zojuist mijn 29% inkt gebruikt om een stukje oranje te ontdoen van vandalisme.
Wat wel vreemd is, op 100% zoom zijn de groene en blauwe lijnen inderdaad weg en op 33% ook, maar op 66% niet! Hoe kan dat? Het gaat om ongeveer dit stukje: http://www.drawball.com/t9ifv8
Me too!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb net weer een beetje oranje rond de ! gekliedert!![]()
Ik wilde ons gisteravond al op wikipedia zetten, maar helaas hebben ze de lijst met fora weggehaald uit het artikelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja da's wel een irritante bug. Ik ben aan 't verdedigen, wat van dat zielige zwarte gepriegel weghalen.Trouwens is dat nou het GoT logo rechtsboven ons.
Die van ons pwnd hen dik! Mogen we nu op wikipedia?
![]()
De 1e keer dat je op drawball komt begin je met 15% daarna begint de inktvoorraad zich langzaam op te bouwen met enkele procenten per dag. Als je dus een tijd niks doet kun je zo boven de 15% uit komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, weer wat vlakjes links van de F bijgewerkt. Wanneer komt je niveau boven de 15% uit? Snap het principe van de inktopbouw nl niet helemaal.
Dat Yvonne en geenstijl.nl heb ik dus net als een ware schilder weg geplamuurd, maar dat is alleen te zien als je 100% inzoomt. Apart....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef Symer het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06352/drawball.PNG]afbeelding][/url]
Volgens mij worden alle mogelijke variaties van oranje gebruikt![]()
Tip, gebruik deze tool, erg handig: http://www.simplicity.nl/vierkant.exequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Kwarkie het volgende:
Gisteren kon ik helaas niet maar wat een resultaat![]()
Ik zal mijn inkt gebruiken om de O zover mogelijk te fixen![]()
OP aangepastquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:38 schreef -jos- het volgende:
En Bartman, zou je de OP even willen fixen? De teams kunnen zowiezo weg en nog andere dingen ook!
Is dit niet iets voor op de weblog?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:20 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb 8.2 inkt, ga wel een beetje paars wit maken.
Commandbox openen en intikken IPCONFIG/RENEWquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef Foeske het volgende:
Ik dacht dat ik hier in de bibliotheek automatisch een nieuw ip kreeg als ik de computer opnieuw op zou starten, maar helaas. Zo schiet het dus niet echt op![]()
Hou daar eens snel mee op. Jij vandaal! BAN BAN BAN!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Mijn naam in de K gezet
Maar zal hem eens iets opruimen.:)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hou daar eens snel mee op. Jij vandaal! BAN BAN BAN!
Ik had nog 80 % inkt. heb maar even wat randjes vetter gemaakt. vanmorgen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:22 schreef Ascaroth het volgende:
Ik denk dat de letters er trouwens een stuk mooier uitspringen als de randen wat vetter zwart worden gemaakt.
Ik heb net een heel stuk paars weer wit gemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:11 schreef switchboy het volgende:
Het witte van de F is helemaal paars en m'n ink is op
Heel erg irritant, toekijken zonder iets te kśnnen![]()
Ga op het beginpunt van je gewenste lijn staan, druk 1, ga op het eindpunt staan, druk 2, druk 4 en hij tekent de lijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:00 schreef Ltd. het volgende:
zeg met die auto vierkant tekenaar, het lukt me niet om horizontale lijnen te trekkenHoe doe ik dit?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef Tourniquet het volgende:
Nice: http://www.drawball.com/o65bwt
idd erg mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef Tourniquet het volgende:
Respect.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef Tourniquet het volgende:
Klopt, ik had de swf ook al gedecompiled. Maar is het het risico waard dat ze erachter komen en we het logo kwijt zijn? Ik denk het niet ;-)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Neutrino het volgende:
Hey, een flash animatie dat een connectie heeft met DB.
* checkt pakketjes animatie naar DB
* spooft pakketjes naar DB
* drawball animatie ding leeg gemaakt en eigen image neergezet
Spuit 11.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef yosander het volgende:
http://www.drawball.com/4zzkkhb
Respect!
ja klopt, wel heel snelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef Ltd. het volgende:
als je de history bekijkt zie je dat het allemaal zeer snel is gebeurd.
een poppetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef Ltd. het volgende:
wtf is dit http://www.drawball.com/txqodf
Een alternatieve manier om lijnen te trekken (voor mensen die het tooltje niet hebben) is de LMK (linker muisknop) in te houden, de RMK in te drukken (en beiden loslaten) en dan met de LMK het eindpunt aanklikken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ga op het beginpunt van je gewenste lijn staan, druk 1, ga op het eindpunt staan, druk 2, druk 4 en hij tekent de lijn
OP is goed gefixt trouwens Bartman
waar kan je dat bekijken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef Ltd. het volgende:
als je de history bekijkt zie je dat het allemaal zeer snel is gebeurd.
ik vind het er eigenlijk wel mooi uitzien. hoezo verpest het iets?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:37 schreef Repeat het volgende:
dat nieuwe foklogo op die witte ondergrond rechts van de F verpest wel het uitzicht vanaf helemaal uitgezoomed trouwens
het is idd heel mooi getekend, maar als je helemaal uitzoomed zit er daar dus een wit vlak in het "oranje".quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik vind het er eigenlijk wel mooi uitzien. hoezo verpest het iets?
Alleen de blauwe letters, zonder witte achtergrond was mooier geweest idd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
het is idd heel mooi getekend, maar als je helemaal uitzoomed zit er daar dus een wit vlak in het "oranje".
detoneert een beetje imo, maar als ie het af krijgt is het natuurlijk wel gaaf.
Ik vind m sowieso gaaf!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen de blauwe letters, zonder witte achtergrond was mooier geweest idd!
Ik vermoed dat er 'n bitmap overheen is gekopieerd. Dat lijkt me trouwens een hele gore truc om uit te halen bij dat VIP-ding: kopieer 'n btimap van de mona lisa over dat foeilelijke logo heen, en kijk of ze dat weg durven werkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:58 schreef DerBolle het volgende:
hoe hebben jullie dat kleine fok logo erop gekregen joh?
Ik zit er pas vanaf deel 1 bijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef UncleSam het volgende:
hoi doe je ook mee?
Ik heb net ook nog even die witte balken bij de O en de K weggehaald, maar het moet nog geüpdate worden om het van 0% te zien.quote:
Eensch! Voor diegene die vanaf hier pas begint te lezen, de tool bevindt zich in de OP!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Impry het volgende:
Ik moet trouwens wel melden dat het 'echte' Fok!-logo wel mooi gedaan is, maar het staat absoluut niet mooi in het geheel van de grote letters.
Verder zie ik ook dat er enorm veel inkt verspild wordt! En waarom? Omdat men niet de Auto-vierkant-tool gebruikt! Hiermee kun je enorm inktbesparend werken en het ziet er nog eens super uit ook.
Gebruik deze dus!
als je dat programma volledig sluit heb je dat niet meer. Als je het op de achtergrond nog laat bollen blijft het werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:16 schreef Ieneminie het volgende:
ik lurk al een tijdje mee hier, leuk initiatief! heb dus net ook maar even geholpen met het tegengaan van de vandaaltjes die ons mooie logo vern**ken....
Maar wat ik dus daarna had was dat mn pijltje in mn beeldscherm maar bleef bewegen van links naar rechts, ook al was ik helemaal niks meer aan het tekenen met die auto-vierkant-tool, en met hele andere dingen bezig. Meer mensen die daar last van hebben?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wow, super! Ik heb gisteren alleen het beginnetje gezien (en even wat meegeholpen), nooit gedacht dat het zo groot en mooi zou worden!
ligt dat niet aan de groote van je "penseel" als je maximum groote neemt vult hij het helemaal maar hoe kleiner je gaat des te groter de ruimte ertussen is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef Repeat het volgende:
Waar ik tegenaan loop met die vierkant tool is dat hij een hoop strepen onder elkaar zit, maar dat daartussen elke keer een klein beetje niet gekleurd wordt, terwijl ik wel vlakken zie verschijnen die echt helemaal dekken. Hoe doe je dit precies?
Als je een ouwe LCD monitor hebt is het moeilijk verschil te zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef Repeat het volgende:
sommige mensen zijn echt fucking kleurenblind
zit ik lekker bij te werken, begint iemand anders ook op dat stuk, prima, maar neem dan niet een tint die echt totaal niet in de buurt komt
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef Blame het volgende:
Ik heb al mijn inkt gisteren gebruikt aan reparaties, die binnen een kwartier alweer verneukt waren...![]()
Nu ga ik alsnog mijn belofte waarmaken door het Tweakerslogo van de kaart te vegen. (eerst weer even sparen).
Wie helpt er mee?![]()
En wat is hier anders aan dan de mijne? De voorbeeldlijn? En hij heeft geen ruit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:45 schreef EJ404 het volgende:
linkje naar tekentool:
http://collos.dosoftware.nl/files/tekentool.exe
Deze is anders dan die andere en heeft dus ook andere functie. en aangezien ik deze gemaakt heb kan ik hem aanpassen dus suggesties zijn welkom =)
Ik vind van niet. Er hebben veel tweakers geholpen met het maken van het logo. Hoeveel er het tegenovergestelde hebben gedaan weet ik niet, maar ik geloof niet veel, als ze er al waren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef Blame het volgende:
Ik heb al mijn inkt gisteren gebruikt aan reparaties, die binnen een kwartier alweer verneukt waren...![]()
Nu ga ik alsnog mijn belofte waarmaken door het Tweakerslogo van de kaart te vegen. (eerst weer even sparen).
Wie helpt er mee?![]()
heeft GS dan ook ergens een logo? waar staat hun bericht dat ze oproepen om ons project te verneueken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef UncleSam het volgende:
Nee er zijn wat Tweakers die ook Fok helpen en andersom. Wwe moeten met zn 2en vooral tegen GS werken.
Ze hebben geen logo op Drawball, maar bekladden alles (gisteren bijv. met GS)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:58 schreef Ltd. het volgende:
[..]
heeft GS dan ook ergens een logo? waar staat hun bericht dat ze oproepen om ons project te verneueken?
Klopt inderdaad, heb em gemaakt op die resolutie en hij werkt met pixels, dus het zou kunnen dat sommige resoluties zo'n effect geven. Najah weet et ook niet trouwens. 7 pixels is 7 pixels. Of misschien bij drawball zelf dat ie met het veranderen van de resolutie ook die bal enzo veranderd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:43 schreef gohan16 het volgende:
mischien is die tool optimaal voor 1024x768 oid.
Wie helpt er mee?![]()
Wie helpt er mee?![]()
Moet je toch handmatig een beetje de kleur bijstellen. Dan even een stipje zetten om te kijk of hij goed is. Zo niet, nog even wat veranderen, zo wel dan kun je aan de slag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Die oranje kleur selecteren met dat tooltje werkt niet echt lekker, hij blijft een afwijkende kleur geven
Ben voor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:06 schreef roel26 het volgende:
Misschien een idee om het oranje vlak rondom ons logo groter te maken, zodat het nog prominenter aanwezig is??
De mijne kan ook rechthoeken tekenen met verticale lijnen. en ik zelf vind de uitleg die ik erbij neer gezet heb iets makkelijker. en wie gebruikt er nou de ruit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
En wat is hier anders aan dan de mijne? De voorbeeldlijn? En hij heeft geen ruit.
Ik kan mijnes ook aanpassen![]()
Denk dat het mooier is als we eerst de letters er zelf een beetje fatsoenlijk uit laten zien!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:06 schreef roel26 het volgende:
Misschien een idee om het oranje vlak rondom ons logo groter te maken, zodat het nog prominenter aanwezig is??
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef EJ404 het volgende:
[..]
De mijne kan ook rechthoeken tekenen met verticale lijnen. en ik zelf vind de uitleg die ik erbij neer gezet heb iets makkelijker. en wie gebruikt er nou de ruit?![]()
kun jij niet nog wat dingen inbouwen in je tooltje:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:26 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]Neuj das waar, ahjah dan is er een alternatief iig.
Toch vind ik het een kloon.
Die eerste 2 zal ik doen. Zometeen of morgen klaar.(quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kun jij niet nog wat dingen inbouwen in je tooltje:
- deaktiveer knopje, zodat ik kan typen
- vertikaal lijnen trekken ipv altijd horizontaal
- een vlak tussen 3 of 4 punten vullen (handig voor de k)
1 2 3 4 5 6 | \U I \ \ \O \ |
1 2 3 4 5 6 | \********** \********** \********** \********** \ |
Ik heb nog maar 21%, denkt dat ik eerst weer wat ga herstellen, maar als daar al genoeg mensen voor zijn maak ik het oranje wel groter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:19 schreef roel26 het volgende:
[..]
Zullen we dit om 21:00 proberen, hopelijk is mijn inkt dan weer wat hersteld!.
Dat is de oude.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef C10H14N2 het volgende:
Zie hier, de GROTE "Auto-vierkant-tekenaar deluxe 3":
KLIK
Met knopje en verticale lijnen, vlakken in de K heb ik net uitgelegd.
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is de oude.
Of ligt het aan mij?
het IS een kloon. toen ik het maakte wist ik niet dat een Fok user die andere had gemaaktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:26 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]Neuj das waar, ahjah dan is er een alternatief iig.
Toch vind ik het een kloon.
Hmm ok sorry, zal wel ietwat kleurenblind zijn dan ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Impry het volgende:
Ja, dat oranje was vandalisme, maar die rood zag er echt niet uit, van dat doffe rood.
Die kleur-selecteer-tool geeft niet in één keer het goede resultaat, houd daar rekening mee! Controleer even of je de goede kleur hebt, zo niet even handmatig bijstellen zodat je écht rood krijgt.
Wat is er veranderd dan, t.o.v. versie 1?quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef gronk het volgende:
Even een domme vraag: kun je niet in dat tooltje een kleur vastzetten? Dus dat-ie een aantal kleuren ingebakken heeft als voorselectie (rood, blauw, wit, oranje en zwart). Heb je tenminste standaardkleuren.
Wat is er mis met de F?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Quyxz_ het volgende:
swa's een tvp.het logo ziet er nu vet uit, alleen de f is nog wat klote :p
Ik kan dat niet(zonder teveel moeite voor zoiets). Misschien kan die andere gast et..quote:
Wel met de auto-vierkant-tool he!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:17 schreef UncleSam het volgende:
Ik ga het puntje van het uitroepteken ff blauwer maken, de goede blauw ja.
OK, da's overmacht. Zou desondanks wel een hele handige aanvulling zijn... 't zou heel veel verknoeide verf schelen, en 't oogt nog imponerender als er een hele muur staat in dezelfde kleur...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef C10H14N2 het volgende:
Ik kan dat niet(zonder teveel moeite voor zoiets). Misschien kan die andere gast et..
die andere gast heeft geen source code...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet(zonder teveel moeite voor zoiets). Misschien kan die andere gast et..
Als je allemaal gelijktijdig herstelt maakt dat meer indruk en is het ontmoedigender voor de knoeimongolen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef manny het volgende:
Weer een defense uitgevoerd.
superquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef C10H14N2 het volgende:
Zie hier, de GROTE "Auto-vierkant-tekenaar deluxe 3":
KLIK
Met knopje en verticale lijnen, vlakken in de K heb ik net uitgelegd.
Ik heb wel versie 2 met die meerdere opties alleen ik liet zien dat die 'nieuwe' versie (die ik van de linkt uit jouw post heb gedownload) hestzelfde is als versie 1.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
@yosander
Jou versie 3 is niet mijn versie 3Heb je em wel van de goeie link gedownload? Die in de OP is oud. (volgens mij versie 2..) En die je daar op t scherm hebt is 2 keer versie 1. Versie 2 is veel groter en breder met de ruit-optie en nog tips dernaast enzo. Totaal anders. En versie 3 heeft daarbij nog een duidelijk zichtbare knop om em uit te zetten/te deactiveren.
Heeft verder niemand mijn versie 3 of 2? Allemaal nog die kleine versie van de tool?
(Zo apart! hoop toch dat ik niks fout heb gedaan.)
De versie waar hij linkt is wel versie 3, alleen mist de bestandsnaam '.exe'. Misschien ligt het daaraan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb wel versie 2 met die meerdere opties alleen ik liet zien dat die 'nieuwe' versie (die ik van de linkt uit jouw post heb gedownload) hestzelfde is als versie 1.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Check dit mensen.
[afbeelding]
Magnifiek!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Check dit mensen.
[afbeelding]
Magnifiek!
Ik denk dat ik het al weet, omdat die .exe er niet achter zit en ik 'm start via de Firefox 'downloadlijst' en dezelfde naam heeft als versie 1 start Firefox die andere!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef Symer het volgende:
[..]
De versie waar hij linkt is wel versie 3, alleen mist de bestandsnaam '.exe'. Misschien ligt het daaraan?
Hij doet hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet, omdat die .exe er niet achter zit en ik 'm start via de Firefox 'downloadlijst' en dezelfde naam heeft als versie 1 start Firefox die andere!
who gives a shit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Check dit mensen.
[afbeelding]
Magnifiek!
duh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Check dit mensen.
[afbeelding]
Magnifiek!
Nee, 'henk' op drawball zetten trekt volle zalen.quote:
tietuh? Waar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om die tieten op het eenalaatste plaatje.![]()
Nah, die Koreaanse vlag was echt een kwart van de cirkel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef Marsepein het volgende:
Wow! Geweldig gedaan, en ook allemachtig groot. Het is ws groter dan de koreaanse vlag waar iedereen het over heeft?
Ik ga zo dadelijk wel e.e.a. herstellen voor jullie. Op deze pc slexhts 15% inkt, maar het is beter dan 0%
Dat is ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Nah, die Koreaanse vlag was echt een kwart van de cirkel.
Maar voor hoelang?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooooh mijn naam staat groot in het rood in het logo !![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Met-Yvana het volgende:
BANNEN!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Met-Yvana het volgende:
van YVANA !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef UncleSam het volgende:
De Y ?
Zoom is in op je laatste Aquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Met-Yvana het volgende:
wie zit er toch steeds met ons te strijden om de Y rood te houden?
Ik VERDIEN een locatie op het logo, met mijn status . Hoeveel kost het om een stukje ,,onbekrasbaar" te laten maken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef Quiestisia het volgende:
Yvana, je bent irritant, je verpest het hele logo![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik VERDIEN een locatie op het logo, met mijn status . Hoeveel kost het om een stukje ,,onbekrasbaar" te laten maken?
Altijd leuk die mensen die hun eigen tijd verspillen om andere mensen te zieken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik VERDIEN een locatie op het logo, met mijn status . Hoeveel kost het om eenstukje ,,onbekrasbaar" te laten maken?e
eenschquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd leuk die mensen die hun eigen tijd verspillen om andere mensen te zieken.
Dat vind ik nou ook, die walgelijke mensjes die mijn naam wegkrassen, terwijl als ik één keer wat doneer aan die kutsite ik het hele logo kan opkopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd leuk die mensen die hun eigen tijd verspillen om andere mensen te zieken.
Neuken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Gaat een zware nacht wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Noooooooooit ! Noooooooit zal ik opgeven !
![]()
Jij tegen de rest van de FoKkersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Noooooooooit ! Noooooooit zal ik opgeven !
![]()
Gekken en dwazen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Ordinaire arbeidende plebejers, met het vocabulair van de eerste de beste Havo/Vmbo-ersIk voel me ver verheven boven jullie
![]()
Ja dat geloof ik goed, kijk toen ik nog 3 was wilde ik ook overal mn naam op zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Ordinaire arbeidende plebejers, met het vocabulair van de eerste de beste Havo/Vmbo-ersIk voel me ver verheven boven jullie
![]()
Ik probeerde het walgelijke design van het logo iets op te leuken. De kleuren staan zowat schuin tegenover elkaar in de kleurencirkel. Welke oncreatieve boer heeft het ontworpen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik goed, kijk toen ik nog 3 was wilde ik ook overal mn naam op zetten![]()
Niet zeiken! Fok is zichtbaar en daar gaat het omquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik probeerde het walgelijke design van het logo iets op te leuken. De kleuren staan zowat schuin tegenover elkaar in de kleurencirkel. Welke oncreatieve boer heeft het ontworpen?
Zichtbaar als een doorn in mijn oog ja !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Niet zeiken! Fok is zichtbaar en daar gaat het om
preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Niet zeiken! Fok is zichtbaar en daar gaat het om
ow god, niets irritanter dan een arrogante VWOer die denkt meer te zijn dan lager opgeleidenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Misschien willen we op deze internationale site laten zien dat we uit Nederland komen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik probeerde het walgelijke design van het logo iets op te leuken. De kleuren staan zowat schuin tegenover elkaar in de kleurencirkel. Welke oncreatieve boer heeft het ontworpen?
Mooie reclame, die vloekende kleuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:59 schreef Foeske het volgende:
[..]
Misschien willen we op deze internationale site laten zien dat we uit Nederland komen?
Bemoei je er dan niet mee, ga strandjutten ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zichtbaar als een doorn in mijn oog ja !
Wat blaas jij hoog van de toren juffie, ik doe VWO , ik weet het beterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Bemoei je er dan niet mee, ga strandjutten ofzo![]()
rot es ff opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mooie reclame, die vloekende kleuren.
Waar slaat dat op???? Wat heeft je opleiding daarmee te maken, jij bent echt triest!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat blaas jij hoog van de toren juffie, ik doe VWO , ik weet het beter![]()
Ik zit op de universiteit, en nou je kop houden en netjes mee helpen verdedigen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat blaas jij hoog van de toren juffie, ik doe VWO , ik weet het beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |