Volgens mij gaan we 't niet redden met 'n wekelijkse opschoon-actiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef Impry het volgende:
Precies, laten we een paar mensen aanwijzen die de lijnen regelmatig even bijwerken en de rest bewaart hun inkt tot maandag zodat die weer 100% is.
omg kneusjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
ziet er niet slecht uit op het witte tussen de O en de K na
Oh en ik heb mn inkt gebruikt om die GoT smiley ff naar de tandarts te sturen
Nerd!quote:
quote:
Jij gaat toch niet serieus je tijd besteden om een kunstwerk van andere te vernielenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nerd!
Jullie gaan trouwens toch niet serieus jullie tijd besteden om dit wekenlang te blijven fixen he? constant kijken of iemand aan het kladden is en direct fixen?
Het is leuk geweest
Het duurt altijd een poosje voor alle zoomniveau's geupdate zijn. Iemand anders heeft de lijnen weer mooi recht gemaakt, maar ik zie mijn uitschieters nog steeds staan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, dit is in 33 en 66 % dus nietr zichtbaar, alleen in 100% is het even zichtbaar. En dan weet ik nog niet of het alleen jou sessie is, of ook voor iedereen.
Jammer, geen bug.
Bij mij werkt het echt niet meer als mn inkt op is. Bij het vasthouden blijf ik het wel even zien, maar na een refresh niet meer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Het duurt altijd een poosje voor alle zoomniveau's geupdate zijn. Iemand anders heeft de lijnen weer mooi recht gemaakt, maar ik zie mijn uitschieters nog steeds staan.
boerenkoolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat voor kool vind je het FOK! logo?
Rode kool...koolraab
Het lijkt als alsof op FOK! ook 'een dozijn nerds niets beters te doen hebben dan drawballen', dus je moet niet zomaar wat roepenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Niet 24/7 needie tanden zijn toch in no-time gefixed omdat een dozijn nerds niets beters te doen hebben dan drawballen.
als het een kunstwerk was, was het beschermd geweest overigens!
huilie
alsof hun niet bezig zijn FOK te bekladdenEn als niemand iets zou bekladden zou drawball niet zo 'leuk' geweest zijn of wel. het FOK logo is ook over tientallen kleine 'kunstwerken' heengegaan... you bastards!
maar wordt dit de nieuwe internetverslaving? guardians of the drawball?
Dude, alsof het mij wat boeit waar Fok zijn bestaan aan te danken heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef slindenau het volgende:
Je moet eens out of the box denken, GoT is immers de grote broer van FOK!, alleen is FOK! het huis uitgegaan.
Ik moet zeggen dat je daar wel een goed punt hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
drawball is toch aanvallen en verdedigen? das toch de hele game? nou dan. Als ik het leuk vind die tanden te wissen omdat ik het niet zo op GoT heb moet ik dat lekker weten. Ik teken er iig geen hakenkruizen in zoals anderen, DAT is pas kneuzig.
Hoe wist je dat dat grote hakenkruis in die poolse vlag van mij isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
drawball is toch aanvallen en verdedigen? das toch de hele game? nou dan. Als ik het leuk vind die tanden te wissen omdat ik het niet zo op GoT heb moet ik dat lekker weten. Ik teken er iig geen hakenkruizen in zoals anderen, DAT is pas kneuzig.
Het is dan wel geen spel, maar het aanvallen-verdedigen houdt het wel leuk en interessant.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef RSH11 het volgende:
drawball is op zich geen game...
Mwa, in plaats van troep weghalen hadden we ons ook bezig kunnen houden met andere grote projecten, naast het FOK! logo. Daar is nu ook geen tijd voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Caspian het volgende:
[..]
Het is dan wel geen spel, maar het aanvallen-verdedigen houdt het wel leuk en interessant.
In zekere zin zouden jullie de klieders dankbaar moeten zijn, want zonder hen zou je er nu al op uitgekeken zijn.
Goh. Simpeler design (maar 2 kleuren), kleiner, meer man. En dan gebruiken ze bij VIP vaak nog geeneens tooltjes zoals wij dat doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:15 schreef wlsandman het volgende:
VIP ziet er trouwens weer gelikt uit![]()
Door welke groep personen wordt VIP dan gemaakt/onderhouden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Goh. Simpeler design (maar 2 kleuren), kleiner, meer man. En dan gebruiken ze bij VIP vaak nog geeneens tooltjes zoals wij dat doen.![]()
Zoom maar eens in op de iquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef dubidub het volgende:
VIP is een kunstwerk, kan je niets meer aan veranderen/kliederen geloof ik, tenzij je er rechten voor hebt. Toch?
Tijdje terug via google bleek dat het een stel aziaten zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Door welke groep personen wordt VIP dan gemaakt/onderhouden?
Lol, het zullen weer eens niet van die fanatiekelingen zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Tijdje terug via google bleek dat het een stel aziaten zijn.
O god, weer zo'n uit POL verdwaalde kutkneus die overal een bron voor wil hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Door welke groep personen wordt VIP dan gemaakt/onderhouden?
Kheb geen bron nodig, een naam zou al voldoende zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef gronk het volgende:
[..]
O god, weer zo'n uit POL verdwaalde kutkneus die overal een bron voor wil hebben![]()
Mijn rood wit blauwe I van VIP staat er ook opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Ik heb de Wikipedia pagina van Drawball even aangepast
http://en.wikipedia.org/wiki/Drawball
VIP geen tooltjes? man die doen alles volautomatisch. alleen zijn er ook nog mensen die met de hand af en toe wat herstellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Goh. Simpeler design (maar 2 kleuren), kleiner, meer man. En dan gebruiken ze bij VIP vaak nog geeneens tooltjes zoals wij dat doen.![]()
VIP is een kunstwerkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef dubidub het volgende:
VIP is een kunstwerk, kan je niets meer aan veranderen/kliederen geloof ik, tenzij je er rechten voor hebt. Toch?
Ik praat altijd al tegen kleine gele mannetjes die op m'n bureau zitten te kliederen. Gek word ik er van! Gek! nyaaagh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Blame het volgende:
Wie is er nog meer met hem/haar in "gesprek"?
Er was nog iemand aan het 'praten' met degene van VIP die de I weer corrigeerde. Was benieuwd wie dat wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef C10H14N2 het volgende:
Net de onderkant van de K met 30% een beetje minder groen gemaakt. Maar had te weinig inkt om het helemaal te fixen
Wie bedoel je met in gesprek met hem/haar Blame?
Het woord VIP zelf is geen kunstwerk, wel al het andere wat ze hebben gemaaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
VIP is een kunstwerk
3 blauwe letters op een zwarte achtergrond.
Shit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:54 schreef Blame het volgende:
VIP: http://drawball.hp.infoseek.co.jp/vip_b/index2.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |