Dat ik een grote kamer hebquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
En daarmee wil je precies wat aantonen
Photoshop, Jpeg quality op 9 zetten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:45 schreef Orealo het volgende:
Die resized altijd die plaatjes groter dan 1mb, maar dat doet ie dan ook gelijk goed, is er echt niks meer van over men.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb dat K_MAN uit de K proberen weg te halen, kostte me 10%
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef EJ404 het volgende:
We kunnen ook een nederlandse vlag ervan maken en en kijken of GS en tweakers mee willen doen
nope. als je iets moois maakt wordt het gelockt, zodat je het af kan maken. wij maken niets moois.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
kan er niet aangevraagd worden om het logo tijdelijk te locken? over sommige andere stukjes op de bol kun je ook niet tekenen.
als dat zo is gebruik ik liever mn 15% om dat vip logo helemaal naar de tyfus te helpen, dat krassen gaat zo makkelijk en kost helemaal niet zoveel inktquote:[15:26:23] <komeonG> di egasten van vip zitter er ook achter
dat is dus juist fucking lompquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:30 schreef EJ404 het volgende:
het vip logo vol krassen met "Fok!" =)
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef xericax het volgende:
waar zien jullie die blokjes tool? bij mij zie ik niks
Die tweede moet je hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef gronk het volgende:
Tools:
http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
http://www.simplicity.nl/vierkant.exe
http://collos.dosoftware.nl/files/tekentool.exe
(zie verderop voor gebruiksaanwijzingen)
Wat voor kool vind je het FOK! logo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:09 schreef xericax het volgende:
ik vind t fok! logo echt kool.. het meest opvallende van heel die drawball
Ook zichtbaar na een tijdje, en op het 33 en 100% overzicht?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:25 schreef Symer het volgende:
Ik heb net rand van de linkerbovenhoek van de O weer zwart gemaakt terwijl ik 0% inkt had![]()
Gewoon de linkermuisknop ingedrukt houden als de inkt opraakt. Een paar seconden lang verdwijnt datgene wat je tekent, maar als je vol blijft houden blijft het op een gegeven moment staan.
Die tool van jou tekent elk willekeurig vierkant een keer of 3 bij mij...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef EJ404 het volgende:
die laaste moet je hebben
Hmm, dit is in 33 en 66 % dus nietr zichtbaar, alleen in 100% is het even zichtbaar. En dan weet ik nog niet of het alleen jou sessie is, of ook voor iedereen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:25 schreef Symer het volgende:
Ik heb net rand van de linkerbovenhoek van de O weer zwart gemaakt terwijl ik 0% inkt had![]()
Gewoon de linkermuisknop ingedrukt houden als de inkt opraakt. Een paar seconden lang verdwijnt datgene wat je tekent, maar als je vol blijft houden blijft het op een gegeven moment staan.
Dat gaan we donderdag om 21:00 doen, een aantal mensen bewaard al inkt en dan gaan we de randen enzo idd fixen, dan moet je maar even op IRC komen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:26 schreef Miesjel het volgende:
Is het een idee om een keertje (rond de klok van 9 ofzo) allemaal de randen iig weer wat strakker te krijgen. De vlakvulling is minder van belang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |