Ze zijn allemaal anders volgens mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
welnee, we gaan er niet aan. zolang je de conouren nog kunt herkennen is het zo terug gezet.
hebben ze eigenlijk een kikkerscript of zo? die beesten zien er allemaal hetzelfde uit.
Dat is een goeie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef minthy het volgende:
Ik heb nog 30 procent. Ik bewaar het voor vanavond later, dan is het waarschijnlijk wat rustiger...
Wraak? Hebben ze iets uitgevoerd wat ik heb gemist?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef roel26 het volgende:
Morgen met een paar man een wraak nemen op ONM ??
Hebben ze al wat gedaan dan? eerst maar even afwachten hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef roel26 het volgende:
Morgen met een paar man wraak nemen op ONM ??
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef roel26 het volgende:
hebben we zo'n groot team dat we op iedereen 'wraak' kunnen nemen dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef roel26 het volgende:
Wie zegt dat ONM hier achter zit dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef gronk het volgende:
[..]
hebben we zo'n groot team dat we op iedereen 'wraak' kunnen nemen dan?
Roel26. Blijkbaar. Maar 't lijkt mij veel zinvoller om de verdediging goed te organiseren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef Blame het volgende:
[..]
Wie zegt dat ONM hier achter zit dan?
Op hun forum staat niets over een aanval op Fok!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Roel26. Blijkbaar. Maar 't lijkt mij veel zinvoller om de verdediging goed te organiseren...
logisch als je als een dolle kikkers aan het tekenen bent...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Blame het volgende:
[..]
Sterker nog, het lijkt aardig dood in hun topic.
Blijkbaar... anders hadden het logo nooit zo groot kunnen krijgen! Als we nu eensmet iedereen die het logo hebben gemaakt FOK! over GONINTENDO tekenen!?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef gronk het volgende:
[..]
hebben we zo'n groot team dat we op iedereen 'wraak' kunnen nemen dan?
10.30pm is over een half uur...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef manny het volgende:
[..]
logisch als je als een dolle kikkers aan het tekenen bent...![]()
Op pagina 5 staat een link naar het gedeelte van onze tekening waar ze dat aankondigen (is trouwens wel al weg gepoets).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef Blame het volgende:
[..]
Wie zegt dat ONM hier achter zit dan?
Op het Fok!-logo is 24 uur per dag een aanval aan de gang, het is dus heel makkelijk om er een naam en tijd in te zetten in de hoop dat Fok terug gaat slaan en zo meer 'vijanden' maakt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:08 schreef mberg86 het volgende:
Hmmm.. Misschien probeert iemand ons op te naaien en heeft gewoon dat Nintendo gelul enzo er op gezet..
Inderdaad. En hoe meer wij andere projecten gaan bekladden, hoe meer de onze wordt aangevallen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef manny het volgende:
Behouden en verbeteren lijkt me beter dan wraak. Laten we dat logo eerst maar eens een paar weken overeind houden.
dat was ik maar inkt gaat snel op zeg!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef roel26 het volgende:
Wie is er bezig de F weer rood te maken? Zag er goed uit.
Bij mij 2 procent in bijna 4 uurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef minthy het volgende:
Hoe kan het inktgehalte bij mij harder stijgen dan eerst? Ik heb volgens mij zo'n 2 procent erbij gekregen binnen een uur
mooi he! alleen is mn inkt op, dus iemand anders mag de oude vorm wegkleuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef UncleSam het volgende:
He we hebben een nieuwe K, ziet er goed uit!
ja het fok logo ziet er nog wel aardig uit moe tik zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef eRixx het volgende:
Zo, de K is weer een K ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |