Aan de hoeveelheid bonen te horen krijgen we naderhand vuurwerk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef Kinga het volgende:
Die gaan een aparte chili con carne maken![]()
Moet je even een andere server kiezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
Kan het zijn dat streams 2 en 4 niet willen![]()
Moet je even de streams via xs4all aanzetten, die doen het wel allemaal..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
doen de meiden hier ook altijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Sabrina smeerde babycreme in haar haar
Ik heb nergens last van, maar je kunt even op de / drukken op streams opnieuw te ladenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef cpuntb het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
Zo! Dank jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef cpuntb het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
Lijkt me wel lekker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:32 schreef Kinga het volgende:
chili con carne met spek![]()
kan het nog gekker
het haar van Sabrina is zo naar de tering gegaan door het bleken en al die andere shit dat het de vitaminen van die babycreme wel kan gebruiken..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helpt het?
Ik bedoel, voor de glim of voor de smaak of....![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef golfer het volgende:
Vandaag:
Zelfgemaakte aardappelpuree, stoofpeertjes en tartaartjes.
als je die verhalen over haar jeugd gehoord heb had je dit soort gedrag kunnen verwachten.. ookal is ze 27..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
E10 gaf Sabrina een kusje
Wie had dat ooit gedacht in de eerste week, dat Sabrina niet een beetje op de verkeerde jongens valt, maar HEEL ERG op de verkeerde jongens valt
Die gaat ook ver komen denk ik omdat hij nog niet echt opvaltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Marcel blijft de boel rustig observeren.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2908129.jpg]afbeelding][/URL]
Hoezo voor mij dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:35 schreef MaximusF1 het volgende:
Voor scanman01...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo voor mij dan?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Heb even 'verbouw mijn huis' gekeken (over emo tv gesproken), maar heb intussen niet veel gemist geloof ik.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
E10 gaf Sabrina een kusje
Wie had dat ooit gedacht in de eerste week, dat Sabrina niet een beetje op de verkeerde jongens valt, maar HEEL ERG op de verkeerde jongens valt
Hé hebben ze een nieuwe in huis gestopt.. deze ken ik niet..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gaat ook ver komen denk ik omdat hij nog niet echt opvalt
Nogal. Domme zet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
De 1 op 1 gesprekken zijn nog wel een gemis, met zo'n grote groep en zonder tuin.
Hoezo, moet ze dan de wc schoon maken?, lolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde heeft plakpoep en dat vind ze erg irritant
Soms is het niet erg dat mijn streams het niet doen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:37 schreef rubstar het volgende:
[..]
als je die verhalen over haar jeugd gehoord heb had je dit soort gedrag kunnen verwachten.. ookal is ze 27..
Ik maak net dezelfde switchquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:39 schreef anneja het volgende:
Ugh liever het gewauwel over dat boodschappenlijstje dan het uitgebreid bespreken van de poep van Hilde.
Ja, laten we het na de kut van Janine, nu eens fijn over de stoelgang van Hilde gaan hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
Dank je. Vanaf die andere site die ik net van iemand kreeg, valt niet te cappenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Bij nowlive staat deze melding trouwens:
"Er is een storing bij Talpa, daarom zijn er momenteel maar 2 streams te zien. Het ligt dus niet aan jou pc. Ook op de andere streamsites is dit probleem."
Heimwee naar Robs bankje...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
De 1 op 1 gesprekken zijn nog wel een gemis, met zo'n grote groep en zonder tuin.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:40 schreef bbfakir het volgende:
Groene thee en plakkerige ontlasting?
[afbeelding]
Deze dan: http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je. Vanaf die andere site die ik net van iemand kreeg, valt niet te cappen![]()
valt niet te cappen ??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je. Vanaf die andere site die ik net van iemand kreeg, valt niet te cappen![]()
Dank je, ik ga 't proberenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze dan: http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Nee, als ik PrintSreen druk, doet ie gewoon helemaal niks. Maar laat maar, bedankt!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
valt niet te cappen ??
krijg je een zwart plaatje ??
Hoe zit dat met het geluid daar, snap ik niet helemaal..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/index9x.asp
voor medaspeler 9
toets 1 tot 5 is stream 1 tot 4 aan/uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoe zit dat met het geluid daar, snap ik niet helemaal..
Ik weet wel een leuk nieuw spel: Wie pakt als eerste de telefoon op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert stelt voor om een nieuw spel te bedenken, dat dammen heeft hij ook wel gezien
De wanhoop van iemand die vrijwel de hele godganse dag streams heeft gekeken en nu vindt dat-ie "recht" heeft op aktie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Kom op luitjes in dat huis... DOE IETS.
Roddel het behang van de muur, zuip je helemaal klem, treiter elkaar het huis uit... maar doe iets!
Het herhalen van het BB1 idee zonder tuin en live uitzending was leuk, maar werkt dus niet.
Hoho... Ik heb ook nog gewerktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De wanhoop van iemand die vrijwel de hele godganse dag streams heeft gekeken en nu vindt dat-ie "recht" heeft op aktie.![]()
Hij wende zich tot mevrouw Scanman.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De wanhoop van iemand die vrijwel de hele godganse dag streams heeft gekeken en nu vindt dat-ie "recht" heeft op aktie.![]()
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Je maakt wel erg veel reclame voor je site...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
edit
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:56 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Je maakt wel erg veel reclame voor je site...![]()
Ik weet niet of ik ooit aan mevrouw Scanman zou willen wennen, maar het is echt goed zoals het er staat. Toevoegende wijs of iets dergelijks. Wel archaisch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch 'hij wende AAN mevrouw Scanman' ?
sorry, deze kon ik niet laten schieten
Marcel heeft wel een beetje het Scanman syndroom hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Marcel ook wel een beetje gek is op Milica eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Marcel is meer op Jeroen, en andersomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Had het niet 'wendde tot' moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit aan mevrouw Scanman zou willen wennen, maar het is echt goed zoals het er staat. Toevoegende wijs of iets dergelijks. Wel archaisch.
Volgens mij is dat echt zoquote:
Doet me denken aan een leuk idee voor de bewoners.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef SkeeZ het volgende:
Dat gestoei en gedraai met die stoelen hebben we vorig jaar al gehad toch...toch?????
Dat hij denkt dat hij een kans maakt, is lachwekkend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt zoMarcel is vaak bij Milica in de buurt te vinden.
"Men neme een theelepel ...." een ander voorbeeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had het niet 'wendde tot' moeten zijn dan?Met dubbel D dus.
Maar nevermind. Was alleen maar een dom geintje, verder niets.
Nee, want het is geen verleden tijd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had het niet 'wendde tot' moeten zijn dan?Met dubbel D dus.
Twisterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leuk idee voor de bewoners.
![]()
Stoelendans
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
"Men neme een theelepel ...." een ander voorbeeld
Ik heb toch écht de streams aan staan hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want het is geen verleden tijd.
Men neme 1 ei en een snufje zout.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
LOL.. en hij zei 'een theelepel'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie ze eens samen in bad zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Marcel is meer op Jeroen, en andersom
dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef Kinga het volgende:
wtf... sabrina krijgt daar zo een waarschuweing voor wedden
wat gebeuerde er dan? Ik kijk badkamerstreamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:06 schreef NorthernStar het volgende:
Oh nu gaat iemand flink op zijn kop krijgen
Wij bekijken de streams hier ook!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toch écht de streams aan staan hoor.![]()
Jij ook, demins?![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef Apache4U het volgende:
Tijn hangt veel om Monique..ik geef hem geen ongelijk..kvind haar de leukste. Vooral toen ik gisteren die kerel van haar zag.. ik had bij haar meer zo'n sportschooltype verwacht..zat daar zo'n dokus in t publiek haar man te wezen.
Ik heb de streams wel aan, maar geen geluid. Die gaan wel weer aan als ik hier iets leuks leesquote:
Ik viel er precies in toen inhoud van de kluis van Monique door de lucht vloog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat gebeuerde er dan? Ik kijk badkamerstream
Tja, wat zou het nou zijn?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. en hij zei 'een theelepel'
Jij en Scanwoman?quote:
Kluisje...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef GJVH het volgende:
Waar kwam dat geld vandaan dat ze oprapen in de woonkamer?
Ja, ondanks dat hij erg nerveus leek.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Leek me wel een aardige vent.
Ik dacht eik dat het een gladde gast zou zijn, maar was niet echt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Leek me wel een aardige vent.
Waarschijnlijk bang dat zijn toch niet zo slimme blonde vrouw enigszins in de zeik zou worden gezet misschien. Maar Bridget is zelf ook blond, dus...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat hij erg nerveus leek.
Helemaal NIETS!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef Tazmaniac het volgende:
kom net thuis!! wat is er gebeurd!!!
Volgens mij word je vanzelf weer kinds als je in zo'n huis zit en helemaal niets meer hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef SkeeZ het volgende:
...volgens mij hebben ze de opdracht om zich als pubers te gedragen![]()
Hmm minder!! Kijk ze eens een lol hebben in de badkamer "het nomineren wordt steeds makkelijker, de lijst wordt steeds langer" wat een kut groepjequote:
Tijn had de sleutel van Monique afgepakt. Die deed hij uiteindelijk in het slot van de kluis en vertelde dat Monique daar de sleutel kon vinden. Monique zo van "Ja haal jij hem maar op, je hebt hem ook gepikt". Niemand ging dus, tot Sabrina, maar die kwam met de hele inhoud terug die ze in de kamer uitstrooide.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef GJVH het volgende:
Waar kwam dat geld vandaan dat ze oprapen in de woonkamer?
De meisjes vinden het niet leuk als E10 met ze omgaat... en daar zijn wij het over eens..!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef Bloody_Hell het volgende:
Etienne vind het niet leuk dat tijn met de meisjes omgaat![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij word je vanzelf weer kinds als je in zo'n huis zit en helemaal niets meer hebt.
Dan ga je hints doen en andere idiote spelletjes.
Marcia heeft vast de winnares van BB3 gezien en denkt 'dat kan ik ook'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Marcia daarentegen... zodra ze gaat praten...![]()
[afbeelding]
maar er komt ook een van hum op de bankquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hmm minder!! Kijk ze eens een lol hebben in de badkamer "het nomineren wordt steeds makkelijker, de lijst wordt steeds langer" wat een kut groepje
als er een goser met een kippie praat dan weet ie niet hoe snel hij erbij moet gaan staan om de boel te verziekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef Bloody_Hell het volgende:
Etienne vind het niet leuk dat tijn met de meisjes omgaat![]()
Precies, dat verwachtte ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:10 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat het een gladde gast zou zijn, maar was niet echt...![]()
Tijn is coolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef Bloody_Hell het volgende:
En janine heeft nu al zeker 50x gezegd dat tijn een etter is. Word nog leuk binnenkort.
Sandy was een schatje. En zo onzichtbaar vond ik haar niet, noch had ze een irritant accent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia heeft vast de winnares van BB3 gezien en denkt 'dat kan ik ook'
Goed toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hmm minder!! Kijk ze eens een lol hebben in de badkamer "het nomineren wordt steeds makkelijker, de lijst wordt steeds langer" wat een kut groepje
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Apache4U het volgende:
Ik vind die Hilde echt een vreselijk mens.. Die haalt de 60 niet als ik die zo zie zitten
Is ze dat dan nog nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Apache4U het volgende:
Ik vind die Hilde echt een vreselijk mens.. Die haalt de 60 niet als ik die zo zie zitten
Ja. Helpt dus geen infecties of wonden tegen te gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
Janine heeft trouwens codeine gekregen als ik me niet vergis? Kan ze tenminste een beetje slapenmaar gaat dat helpen tegen haar "abces"? Codeine is toch een pijnstiller?
Ja, ze is akelig. Een aanstelster die altijd oplet waar de camera's staan. En zogenaamd in zichzelf praatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Apache4U het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
Janine heeft trouwens codeine gekregen als ik me niet vergis? Kan ze tenminste een beetje slapenmaar gaat dat helpen tegen haar "abces"? Codeine is toch een pijnstiller?
dat wordt vast een keer pompen....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Jeroen en Marcel net iets te knus daar zitten eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
ja ik hoop het echt hoor! Ik begin me steeds meer aan bepaalde personen te irriteren (over de manier waarop ze over andere praten)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef natronic het volgende:
camping & co is gewoon ook bij de kijker al in de minderheid, kunnen ze wel lekker zeggen dat het nomineren makkelijker wordt...hehehehe maar er komt ook ongetwijfeld een van hun op de bank en die vliegt er gelijk uit
laten we beginnen dat ze in ieder geval zeker niet het einde van Bb haaltquote:
Dat is toch gewoon het spel? Het is smalltalk to please.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Milica: Zo lekker ben ik niet hoor
wat een achterbaks kutwijf...serieus!! ze wil zoooo graag dat dan iemand zegt tuurlijk ben je lekker enz enz..
Is verwant aan morfinequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Bloody_Hell het volgende:
LOL.. er was één heel kort topless shot, vrij close in beeld. Maar ging mij te snel op m'n 42e.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Teaser eerste klas
Yab-Yum
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het spel? Het is smalltalk to please.
Ander voorbeeldje: Milica vraagt om de shampoo. Marcel geeft die vervolgens niet aan Milica maar aan Jeroen. En Milica zegt dan quasi-verontwaardigd: "Ooooh, jullie zijn écht erg!" Niet omdat ze het zo'n geweldige grap vindt, maar omdat ze weet dat de "jongens" zich graag boefjes voelen.
Gezellige groepsbonding.![]()
Trek het je niet aan...het was een lange dagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. er was één heel kort topless shot, vrij close in beeld. Maar ging mij te snel op m'n 42e.
Bij Janine heb ik nog het idee dat ze écht zo is, dat ze geen rol speelt. Bij Hilde heb ik dat wel heel sterk. Die is er voortdurend mee bezig hoe ze overkomt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Janine stelt zich gewoon aan.. ze kan overdrijven als de beste.. ze had die pil nog niet ingenomen of ze zei al ja ik voel het tintelen.. hou toch op! ik zou kotsmisselijk worden van zo'n.. vrouw
Dat voel je niet... ik voelde het pas na een half uurtje... dan word je slaperig en alles wordt een beetje vaag enzo...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef rubstar het volgende:
Janine stelt zich gewoon aan.. ze kan overdrijven als de beste.. ze had die pil nog niet ingenomen of ze zei al ja ik voel het tintelen.. hou toch op! ik zou kotsmisselijk worden van zo'n.. vrouw
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
tjonge, voor je het weet [parkeert de methadon-bus voor het BB-huis... het moet niet triester worden.
Maar qua effect helaas niet.quote:
Overdrijven is ook een vak. Zeker niets gewend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
tjonge, voor je het weet [parkeert de methadon-bus voor het BB-huis... het moet niet triester worden.
Doe ik ook niet. Er zijn ook mensen die de hele dag de streams opnemen (getuige de filmpjes die al zijn geplaatst), dus die capture komt nog wel een keerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Trek het je niet aan...het was een lange dag![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef natronic het volgende:
E10 voelt zich gewonn gepasseerd de stakker
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Apache4U het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij Janine heb ik nog het idee dat ze écht zo is, dat ze geen rol speelt. Bij Hilde heb ik dat wel heel sterk. Die is er voortdurend mee bezig hoe ze overkomt.
Ach voor 'n tepel?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Er zijn ook mensen die de hele dag de streams opnemen (getuige de filmpjes die al zijn geplaatst), dus die capture komt nog wel een keer
Hetzelfde effect hoor. Je moet er alleen wat meer van innemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar qua effect helaas niet.
Anders had ik hier wat lekkere pillen liggen.![]()
Vooral gebruikt om de hoest te dempen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nou jongens, je kunt ook overdrijven
Codeine is met de juiste hoeveelheden niet verslavend en is een zeer mainstream medicinaal product.
Kijk maar eens naar het aantal views in het tieten topic.quote:
Ik hoop voor haar dat het toneel is, anders heeft ze echt een klotelevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
het kan dan wel echt zijn, maar dan is het, in mijn ogen, echt een vervelend persoon..
Wat het naveltruitje is voor de dames...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet zó lachen dat Etienne al zijn truien tot aan z'n navel laat openstaan![]()
het kan nog veel erger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef natronic het volgende:
E10 voelt zich gewonn gepasseerd de stakker
Wat opwindendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:30 schreef Flujas het volgende:
Tijn gelooft het verhaal van E10 van vannacht ook niet, en Rik krijgt een beetje een dikke lul van hem
Whehehequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
begin je net met streams kijken?
Ze is irritant, dat geef ik zo toe. Doet niets af aan het feit dat ze op mij authentiek overkomt.quote:in het begin van BB was ze echt niet te genieten, ze maakt overal een olifant van en bespreekt dat dan het liefst achter de rug van iedereen om.. het kan dan wel echt zijn, maar dan is het, in mijn ogen, echt een vervelend persoon..
Ook ordinair.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Wat het naveltruitje is vboor de dames...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Wat het naveltruitje is vboor de dames...
Maar niet ontstekingsremmend. Terwijl andere pijnstillers die werking wel hebben. Niet helemaal willekeur dat die dokter Janine juist dit middel voorschrijft imo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nou jongens, je kunt ook overdrijven
Codeine is met de juiste hoeveelheden niet verslavend en is een zeer mainstream medicinaal product.
ok dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe![]()
[..]
Ze is irritant, dat geef ik zo toe. Doet niets af aan het feit dat ze op mij authentiek overkomt.
Hmmm... dan zie ik ordinair toch iets anders.quote:
Liever niet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef rubstar het volgende:
we zien wel hoe ze zich na verloop van tijd gedraagt...
Ze zei toch al dat ze daarnaast Ibuprofen sliktequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar niet ontstekingsremmend. Terwijl andere pijnstillers die werking wel hebben. Niet helemaal willekeur dat die dokter Janine juist dit middel voorschrijft imo.
Denk je dat daar spannende dingen gebeuren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Maurisico het volgende:
Jammer dat de streams in de tuin het niet doen...
ff niet gevolgd.... hoezo??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Hahaha Tijn heef de zusjes door.
Ik denk dat captain Rob in het bad zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat daar spannende dingen gebeuren?
Daar zit Roel stiekem te roken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Maurisico het volgende:
Jammer dat de streams in de tuin het niet doen...
Wat een miep is het toch ook... die vreet pillen bij het leven volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zei toch al dat ze daarnaast Iboprufen slikte
Ach veel minder spannend dan in huis zal het niet zijn...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
roken ?? zeiken !!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar zit Roel stiekem te roken.
Alles wat groeit en bloeit en ons telkens weer boeit!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.quote:
nou.... dit is voor Monique misschien zo, maar Sabrina zie ik daar echt niet voor aan.. of ze speelt het wel heeeeel erg goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.
Captain Obvious. Dat had iedereen toch al weel door mag ik hopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tijn vertelde aan marlies dat de zusjes echt niet zo dom zijn als ze doen voorkomen, ze weten gewoon mensen voor hun karretje te spannen als het hun uitkomt (E10). het is een soort van charisma war de zusjes uitstralen.
dat hoef je marlies niet te vertellen die is heel erg met het spel bezig volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef demins het volgende:
OMG Ik zit naar 'Nederland in Beweging' te kijken! Zonder muziek!![]()
Och jezus, doet die ook weer mee.quote:
Zeker als er vissen in zitten!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Een aquarium is intressanter om naar te kijken eigenlijk..
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Coraatje het volgende:
ik ben vanavond nog langs het bb huis gereden toch vind ik het er anders uitzien dan vorig jaar
Ik reed er gisteren nog pal langs, er is echt niets te zien hè. Echt een bunker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Coraatje het volgende:
ik ben vanavond nog langs het bb huis gereden toch vind ik het er anders uitzien dan vorig jaar
mwah.. hij probeert het wel, dat telt ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jezus, doet die ook weer mee.
Hij is te bang dat het in de uitzending komt en dat hij er dan niet bij zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jezus, doet die ook weer mee.
Die tuin ziet er niet uit en tegen de buitenkant van de ruiten zitten gewoon spaanplaten getimmerd. Dus nah, voorlopig geen tuin voor de happy campers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?
We hebben al beelden gezien van de tuin. Die is echt helemaal afquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hoe is het met de tuin? Kan ie gebruikt worden of wordt het 3 maanden binnen zitten voor de bewoners?
whahahahahahahaha.... JA MAN!!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef Apache4U het volgende:
Hilde doet mij denken aan dat varken in George Orwell's "Animal Farm".
jup heb extra op de tuin en dakterras zitten letten maar niks te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik reed er gisteren nog pal langs, er is echt niets te zien hè. Echt een bunker.
en dan alleen de vrouwen ervan laten drinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn wil o.a. van zijn gewonnen ¤ 50 een fles sterke drank voor de groep bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |